Trobada orxatera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Calor...

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 15/07/2006 0:06

Ferrovi ha escrit:Jo, no sé si podre anar, el meu temps es molt escas, pero diria que seria bo un dissabte, i esclar, a Parlament, a Sirvent.
Ueeee!
Ferrovi ha escrit:Només he pogut anar a una trobada la del brill 301 de Sant cugat a Terrassa, i ho he fet anonimament, aixi, dubto molt que pugui anar.
Llavors no has anat a la trobada... :D



Ho reconec, fa calor i el cervell ja no funciona com hauria de funcionar... :x


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 15/07/2006 0:09

Ves per on, a mi em va bé (quasi) qualsevol laborable a partir de les 6 de la tarda, i fins i tot hi puc anar a peu (estic a prop de Rocafort... 2-3 parades a peu, una mica d'exercici sempre és bo)

Hem de dur un clavell a la solapa?

Ah, si tinguéssim les samarretes les podríem dur :twisted:


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 15/07/2006 0:50

A mi m'aniria bé, a ser possible, a partir del 26 d'aquest mes, ja que del contrari em fareu venir expressament des de Girona per a pendre una orxata...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 15/07/2006 0:57

A mi m'aniria bé qualsevol tarda, tot i que no m'agrada l'orxata xD xD



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 15/07/2006 10:41

aarongilp ha escrit:A mi m'aniria bé, a ser possible, a partir del 26 d'aquest mes, ja que del contrari em fareu venir expressament des de Girona per a pendre una orxata...
A tu et duré a una gelateria que hi ha a cinc minuts encara no de l'estació de Girona :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 15/07/2006 11:24

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:A mi m'aniria bé, a ser possible, a partir del 26 d'aquest mes, ja que del contrari em fareu venir expressament des de Girona per a pendre una orxata...
A tu et duré a una gelateria que hi ha a cinc minuts encara no de l'estació de Girona :D
Això pinta interessant...per on cau? Fan orxates de litre? I de 2?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dissabte 15/07/2006 11:45

Aquesta "trobada" quan es fá? O ja s'ha fet? L'orxata és bona? Valenciana? o del Poble Sec. ....

Ah m'oblidaba, puc venir? :D :o


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 15/07/2006 15:23

La orxataria que hi ha Villarroel Provença, aquest any no obra. :'( :'( :'(

Salutacions.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 15/07/2006 19:53

Hola:

Lloc de trobada: Paral.lel L2 per veure com es mou l'agulla del cul de sac (mes que res per que hi hagi una excusa transportil.... xD )

Hora: Tots alla a les 6 de la tarde per veure la maniobra (repeteixo, 10 o 15 frikis mirant cap el cul de sac com s'acciona l'agulla... em temo que sortirem a algun diari gratuit). Despres de "tan magnifico y ferroviario aconecimiento" cap a Sant Antoni a fer l'orxata.

Dia: (a veure si ens possem d'acord).....

Per cert?.... Com ens identifiquem?.... Passo de portar un cartell amb el Nick escrit xD , que consti.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 15/07/2006 19:57

Serie600 ha escrit:Dia: (a veure si ens possem d'acord).....

Per cert?.... Com ens identifiquem?.... Passo de portar un cartell amb el Nick escrit xD , que consti.
Dia: A partir del 26 xD
Identificació: Bé, molts ja ens coneixem, i d'altres...doncs no, però si quedem a algun lloc en particular, per exemple, a Paralel L2, final d'andana conforme arribes de St. Antoni, i arribes i veus una colla allà que parlen de trens (o de coses frikis) i que mira i gesticula quan l'espadí de l'agulla gira, doncs ja sabràs quí s'és...

Per cert, jo si vinc segurament aniré amb un amic madrileny que estarà de vacances per aquí, també aficionat al ferrocarril, tot i que no sé fins a quin punt ens podria suportar...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 15/07/2006 20:21

Pel que fa a la identificació, jo crec que no farà falta, ja que només caldrà buscar un grup de tios amb pinta de friki a l'estació, mirant-se les vies. No crec que sigui massa difícil.
Si no n'hi ha prou, podríem quedar en portar una rosa vermella a la solapa o bé un bolígraf a l'orella. :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 15/07/2006 20:23

wefer ha escrit:Pel que fa a la identificació, jo crec que no farà falta, ja que només caldrà buscar un grup de tios amb pinta de friki a l'estació, mirant-se les vies. No crec que sigui massa difícil.
Si no n'hi ha prou, podríem quedar en portar una rosa vermella a la solapa o bé un bolígraf a l'orella. :D
O una càmera de fotos a la mà...:D :D :D :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 15/07/2006 20:59

quin dia?
jo diria que ens reconeixerem per un planol de metro a la ma, com els de TMB, i que estigui obert, no plegat.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 15/07/2006 23:02

Ferrovi ha escrit:jo diria que ens reconeixerem per un planol de metro a la ma, com els de TMB, i que estigui obert, no plegat.
No, no cola...ja ens vorem, osti...si tu coneixes a la meitat dels que anirem (bé, a mi no, però als del brill si), algun d'ells et coneix a tu (o això sembla), i tal, no passa res...jo he anat a algunes concentracions on no coneixía absolutament a ningú i ni he hagut de fer coses rares amb plànols ni res...a més, com més estrafolària sigui la manera de la qual quedem menys oportunitats tindrem d'estar tranquils més estona...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 16/07/2006 1:48

aarongilp ha escrit:
Ferrovi ha escrit:jo diria que ens reconeixerem per un planol de metro a la ma, com els de TMB, i que estigui obert, no plegat.
No, no cola...ja ens vorem, osti...si tu coneixes a la meitat dels que anirem (bé, a mi no, però als del brill si), algun d'ells et coneix a tu (o això sembla), i tal, no passa res...jo he anat a algunes concentracions on no coneixía absolutament a ningú i ni he hagut de fer coses rares amb plànols ni res...a més, com més estrafolària sigui la manera de la qual quedem menys oportunitats tindrem d'estar tranquils més estona...
a mi no em coneix ningú del brill, que jo sapiga, i... ara no m'enrecordo de la cara de cap d'ells, pero si de un home que parlava de trobades de escales mecaniques i ascensors :oops:



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 16/07/2006 2:06

Ferrovi ha escrit:pero si de un home que parlava de trobades de escales mecaniques i ascensors :oops:
:riure
Portava una carpeta a la mà?



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 16/07/2006 2:09

wefer ha escrit: :riure
Portava una carpeta a la mà?
no sé, pero sé que estava a primera classe, als seient 2x2 de al costat de de la porta a primera, del costat conductor, costat pasadís :)

el noi que està tirant la foto, al costat de la porta



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 16/07/2006 2:19

Crec que és en davida o en wefer... a risc greu d'equivocar-me



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 16/07/2006 2:33

Jo si vinc serà per prendre'm un bon granissat de llimona :D Em sap greu però l'orxata no m'acaba de fer el pes :P

Per reconèixer-nos dubto que hi hagi problemes però com algú ja ha dit seria molt bo veure'ns tots càmera en mà i un vigilant amb gos perseguint-nos ja posats xD



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 16/07/2006 11:11

El noi que está tirant la foto al costat de la porta es : . . . . . . en Wefer :D

Wefwe, perdona que hagi desvetllat la teva identitat. xD

I a l'altre banda de la porta n'hi ha un altre pertenèixent al Fòrum. :o


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”