Trobada orxatera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 17/07/2006 21:45

Fran-Ikarus ha escrit:Finalment, Aaron, estas disponible a partir del 26, o bé més tard del 26? No m'ha quedat clar el matís :D

I pel que fa al lloc, primer he vist parlar de la zona de Sant Antoni, més tard de Girona, ara sonen campanes novament per Sant Antoni...

Organització per Diagonal ja!
En un principi, més tard del 26, tot i que si és el mateix 26 es podria parlar.

I per cert, Fran...de debò que no vols una escudella gegant amb brou de peix caient per sobre teu?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 18/07/2006 0:05

Avui he llegit el fòrum bastant en diagonal (Rodalies per D... va, va, ja callo :D) i m'he perdut la història aquesta de l'escudella, de debó... no ho capto :nose


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 18/07/2006 0:10

Fran-Ikarus ha escrit:Avui he llegit el fòrum bastant en diagonal (Rodalies per D... va, va, ja callo :D) i m'he perdut la història aquesta de l'escudella, de debó... no ho capto :nose
Ja t'ho explicaré demà, que em fa mandra...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 18/07/2006 22:35

Hola:

Orxata no se si en farem.... granissat tampoc.... pero noi!, "soroll" en fem :)

Organitzem-nos, si us plau. L'idea del planol a la ma no em desagrada, jo tinc un fullet de la "xapussa" de la L5 d'aquest estiu (la cosa tronja esa que reparteixen) aixi que.... Jo no coneixo a ningu, i imagino que tampoc anirem amb l'avatar a la ma.... (ja possats una impressio.... ves, tampoc es mala idea xD )

El motiu "ferroviari" de veure l'agulla de Paral.lel es una xorrada, pero es que per alla la vora tampoc hi ha res mes expectacular (es per jutificar la trobada, algo mitjanament "ferric", no se, encara que veure com es belluga una agulla.... :o ).

Quin dia?....

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Home, jo puc portar el "catxu" de via del Funicular de Bergen, pero pesa un collo per anar passejant-lo per Barcelona. Objecte friki ho es, pero imagineu el que pot pessar un "catxu" de via de vora un pam....



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 18/07/2006 22:54

Recordem que, com a cosa freaky, sempre es pot fer aquell "recorregut mínim passant per les 9 línies de Metro existents", que durava una hora i escaig.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 18/07/2006 23:26

Hola:
Fran-Ikarus ha escrit:Recordem que, com a cosa freaky, sempre es pot fer aquell "recorregut mínim passant per les 9 línies de Metro existents", que durava una hora i escaig.
Calla... no donis idees malsanes..... Em quedo amb la frikada de l'agulla de Para.lel

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 01/08/2006 11:39

d'això...estem a 1 d'agost :D

pot ser a finals de setmana ja tenim samarretes, jo ho comento...
:blah


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 01/08/2006 12:09

Que fem la trobada xarcutera per donar les samarretes? I els calerons?


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 01/08/2006 12:14

abegot ha escrit:Que fem la trobada xarcutera per donar les samarretes? I els calerons?
Doncs estaria prou bé no que fos així? :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 01/08/2006 13:53

Jo aviso...a partir de divendres ja no estic disponible...estaré...tocant els collons per les terres de'n Fraga :D :D Així que com no m'envieu l'Orxata per la xarxa...:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 01/08/2006 15:13

Recolzo la moció! I les estrenem a la L5! :P

En el meu cas, si fos divendres, hauria de ser entre 18:00 i 19:30 aproximadament...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 01/08/2006 15:30

Fran-Ikarus ha escrit:Recolzo la moció! I les estrenem a la L5! :P

En el meu cas, si fos divendres, hauria de ser entre 18:00 i 19:30 aproximadament...
El menda dona el seu vot també a favor de la Memòria Històrica (de la Sèrie 1000)...Jo estic de vacances, o sigui que em va bé en qualsevol instant del dia! :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 01/08/2006 17:47

Aquí un altra que també està de vacances i necessita samarretes noves.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 01/08/2006 18:05

Trenscat ha escrit:
abegot ha escrit:Que fem la trobada xarcutera per donar les samarretes? I els calerons?
Doncs estaria prou bé no que fos així? :D
Doncs estaria prou bé que no fos aixi?, això és el que vols dir? Si no és aixi, ... no rasco bola 8) :D

I seguint el fil, començo a tenir fret, 1 semarreta de més tipo XL o sigui dos per a mi (jo), arribo a temps? pot ser de maniga llarga? (el color del afegit-maniga, pot ser d'on altre color, per ex. negre?) i/o vermell?


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 01/08/2006 18:45

abegot ha escrit:
Trenscat ha escrit:
abegot ha escrit:Que fem la trobada xarcutera per donar les samarretes? I els calerons?
Doncs estaria prou bé no que fos així? :D
Doncs estaria prou bé que no fos aixi?, això és el que vols dir? Si no és aixi, ... no rasco bola 8) :D

I seguint el fil, començo a tenir fret, 1 semarreta de més tipo XL o sigui dos per a mi (jo), arribo a temps? pot ser de maniga llarga? (el color del afegit-maniga, pot ser d'on altre color, per ex. negre?) i/o vermell?
Que et vols fer una samarreta amb els colors de TMB, o sigui vermell i negre? :riure



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 01/08/2006 19:11

Trenscat ha escrit:
abegot ha escrit:
Trenscat ha escrit: Doncs estaria prou bé no que fos així? :D
Doncs estaria prou bé que no fos aixi?, això és el que vols dir? Si no és aixi, ... no rasco bola 8) :D

I seguint el fil, començo a tenir fret, 1 semarreta de més tipo XL o sigui dos per a mi (jo), arribo a temps? pot ser de maniga llarga? (el color del afegit-maniga, pot ser d'on altre color, per ex. negre?) i/o vermell?
Que et vols fer una samarreta amb els colors de TMB, o sigui vermell i negre? :riure
No, del Tio Muy Bueno, no vull res, ... :D és pq no hi ha ara per ara la CNT.


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 01/08/2006 21:58

JaMiRo! ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Recolzo la moció! I les estrenem a la L5! :P

En el meu cas, si fos divendres, hauria de ser entre 18:00 i 19:30 aproximadament...
El menda dona el seu vot també a favor de la Memòria Històrica (de la Sèrie 1000)...Jo estic de vacances, o sigui que em va bé en qualsevol instant del dia! :D
Jo tinc demà i passat, el divendres ja estaré un pèl out, preparant el viatge...així que em sembla que la Orxata l'hauré (haurem) de deixar per a finals de mes...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 01/08/2006 22:16

abegot ha escrit:
No, del Tio Muy Bueno, no vull res, ... :D és pq no hi ha ara per ara la CNT.
donç li posem mitja part negre, i completem CNT - FAI xD



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 01/08/2006 22:16

No, si en aquest tema fa molt que no parlem d'orxata :D

Tot i que sí que l'hauríem de fer, eh?, abans que passi l'estiu (bé, a Barcelona el setembre sencer i part de l'octubre es poden considerar estiu...)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 01/08/2006 22:32

Hola:

Decidiu-vos..... Que es que amb la vel.locitat que portem, no es que s'acavara l'estiu, es que obriran el ramal de Zona Franca - Aeroport.... i no veurem l'agulla de Paral.lel xD

Digueu on i cuan, hora inclossa (intentare convencer a la "Jefa" per que s'apunti, encara que no crec jo que estigui molt segura de voler anar amb una colla de frikis ferroviaris que es divirteixen veient com es belluga una agulla d'un cul de sac.... xD )

Sal.lutacions:

Serie600



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”