Proposta agosarada: Londres, per inauguració LTM ampliat

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Proposta agosarada: Londres, per inauguració LTM ampliat

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/01/2007 13:01

Vaaaale, direu que si és complicat quedar-hi, que si la pasta, les dates etc. però després de veure el fil sobre anar a bucejar per trobar els 10 Brills de la serie del Brill 18 al fons de l'Atlàntic, perquè no això? :D

Resulta que el London Transport Museum, que abans de les obres ja era una autèntica passada, l'estan ampliant, i l'obriran per la tardor. Es podria anar en pla "low cost", i ni que fos passar una nit i prou...amb els messos que porten d'obres, imagino que el deixaran impressionant!!
Per més informació, aquí teniu l'enllaç.



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 22/01/2007 13:20

Jo per anar a Londres proposo una ruta mes ferroviaria:
- Catalan Talgo 73: Estació de França 8:45 Montepellier: 13:16
- TGV 6212: Montpellier 14:09 Paris Gare Lyon: 17:25
- Eurostar: 9051: Paris Gare du Nord 18:16 Londres: 19:58
Nomes son 12 hore en tren!!!! :D :D :D
El problema no podrien ser les tarifes high cost (Com a referencia un Perpignya - Londres val 225€ passant la nit de dissabte a diumenge a Londres)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/01/2007 13:24

No està malament, no. A veure quines propostes més feu :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 22/01/2007 13:31

Jo em quedo a Paris xD Decididament jo no podria venir, més que res perquè m'està costant lo seu aconseguir els 70€ del viatge (no tinc ingressos alguns xD), així que imagineu-vos havent d'anar a London en Eurostar!! Via Ryanair és més barat, tot i que menys ferroviari...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 22/01/2007 15:53

12 hores... i tot un dia perdut. Utilitzar tot un weekend per anar a Londres, per després passar tot el dissabte dins de trens, arribar (cansat) al vespre a Londres, aprofitar només el matí de diumenge, i a la tarda ja has d'estar pensant en tornar a casa...

I has de tornar igualment en avió, perquè sinó tot el diumenge ja és per tornar...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/01/2007 11:36

Fran-Ikarus ha escrit:12 hores... i tot un dia perdut. Utilitzar tot un weekend per anar a Londres, per després passar tot el dissabte dins de trens, arribar (cansat) al vespre a Londres, aprofitar només el matí de diumenge, i a la tarda ja has d'estar pensant en tornar a casa...

I has de tornar igualment en avió, perquè sinó tot el diumenge ja és per tornar...
Si, tens raó. En cas d'anar amb poc temps al LTM, és millor en avió.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 23/01/2007 12:25

Home, amb tren es podria combinar l'Elipsos amb un Eurostar.

Caldria veure si amb avió es pot arribar còmodament al centre de Londres abans del migdia (suposo que sí).

Adjunto taula horària calculada pel ja mític HAFAS.



Avatar de l’usuari
awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Dimarts 13/03/2007 21:23

Jo m'he fet un fart d'anar amb Ryanair de Girona a Londres. És una opció barata i pràctica. Crec que el primer avió de Ryanair arriva sobre les 11 o les 11'30. Hi ha un servei Stansted Express (tren) fins al centre de Londres (estació de Liverpool Street) cada 15 minuts. Sol ser puntual. El transport públic a Londres és molt car peró está molt ben organitzat i és eficaç. Una tarja de bus i metros d'un dia per les zones 1 i 2 (centre i voltants del centre) costa entre 5 i 6 Lliures (no recordo exactament, crec que són 5,40).

La possibilitat d'agafar el Miró i enllaçar amb l'Eurostar també l'he feta però no compensa. És més car que l'avió (però molt més) i arrives més cansat, i més tard. A París s'ha de canviar d'estació, i s'ha d'agafar el metro que fa milions de parades pel camí.

Jo opto per l'avió. A més, com que surt de Girona, em va de primera.

Salutacions,

Eduard.



RRB
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: RRB » Diumenge 18/03/2007 16:25

Interessant... Doneu més informació si us plau. :D


Hay trenes que es mejor no coger...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 29/03/2007 22:51

Avui diu a la web del museu, que estarà tancat fins l'octubre (apart que fa un seguiment de la os..., de les obres), qui s'anima al novembre???? :D

Ah! i tot just demà reobren la botiga del museu, a la mateixa localització, però mega-fashion. Casualitat, tenint en compte que feia temps que no mirava la web...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2007 21:09

Pujo el tema, per a que no s'us passi per alt, que queda menys temps per a la tardor!!! :) :) :)
Cap proposta seriosa?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 22/07/2007 22:21

metring ha escrit:Pujo el tema, per a que no s'us passi per alt, que queda menys temps per a la tardor!!! :) :) :)
Carai, avui t'ha donat la vena dels viatges internacionals eh? :D

Proposta seriosa... a veure.
si sabem segur que obre a l'octubre, una possibilitat seria acostar-s'hi pel pont de Tots Sants, és a dir, dies 1 a 4 de novembre. El dia 1 és dijous, i suposo que la majoria de gent farà pont el dia 2

Allotjament: hi ha una possibilitat que és Interhome. Es tracta de llogar un apartament durant diversos dies. Un apartament de 4 persones pot sortir per uns 400 euros els quatre dies, ésa dir, 100 € per cap.
Els vols... n'he trobat a partir de 46 € anar i tornar :x
En tren: 69 € el Joan Miró fins a París + Eurostar fins a Londres 39 € = 108 € només anar.

Per tant, em surt que el viatge podria sortir per uns 150 € en el millor dels casos. Potser millor comptaria el doble, com a molt.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2007 22:23

EEEEi, m'encanta aquesta proposta!!!!

Vinga, qui s'hi apunta??? Jo primeeee!!!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 22/07/2007 22:29

Jo fins al setembre no podria saber si faig pont aquelles dates.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 22/07/2007 23:34

Jo podria saber ja si faré festa, però tot i que estic pendent d'un treballet (el primer seriós de programació), els calers els esmerçaria en altres coses, com un viatget a Paris / Strasbourg o estalviar per la càmera nova...així que amb mi no compteu...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 22/07/2007 23:37

Home, millor que anem dient qui aniria i qui encara no ho sap del cert, però si anem dient qui no hi anirà segur, la llista seria mooooolt llarga :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 23/07/2007 0:32

metring ha escrit:Home, millor que anem dient qui aniria i qui encara no ho sap del cert, però si anem dient qui no hi anirà segur, la llista seria mooooolt llarga :)
Jo ho dic perquè en el seu moment vaig dir que no vindria (però posant el missatge un es refereix a que té interès però...). Evidentment, posar el missatge per dir: "Jo no vinc perquè no m'interessa" no té gràcia, però si ho dius almenys jo és per demostrar que hi ha un cert interès, però hi ha altres coses.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 24/07/2007 3:40

metring ha escrit:EEEEi, m'encanta aquesta proposta!!!!

Vinga, qui s'hi apunta??? Jo primeeee!!!
Jo m'hi apunto!
;)
I com treballo a l'aeroport i conec Londres molt bé, em podria encarregar de muntar-ho tot...
8-)


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 23/10/2007 18:39

Pujo el fil per informar de que ja hi ha data per la reobertura del museu: el 22 de novembre. Aquí teniu més informació de la web:

Museum re-opens 22 November

The new Museum will reopen on 22 November after a two year, £22 million refurbishment and redesign project. It will tell the story of the development of London, its transport systems and the people who travelled and worked on them over the last 200 years. As well as exploring the past, the new Museum will also look at future transport developments and how transport has shaped five other world cities - Delhi, New York, Paris, Shanghai and Tokyo.

Stunning new galleries will feature original artworks and advertising posters, and explore the extraordinary design heritage of London`s transport system, as well as London transport at war and the expansion of the capital through the development of the London Underground.

I aquí parlen de la primera exposició que s'hi farà:

Museum Sketchbook: The watercolours and sketches of Bruce Rowling

Date: 22 November 2007 until 30 March 2008

The first exhibition in the new CBS Outdoor Gallery will walk visitors through the two year refurbishment and extension of the Museum through the eyes of artist Bruce Rowling. Supplemented by finds from archaeological investigations, photographs and video, Bruce Rowling's sketchbooks and watercolours describe in detail the week-to-week activities as the old Museum was dismantled, exhibits removed and the building contractors moved in. As buses were driven away, trams swung through the air and massive steel girders delivered, Bruce's drawings recorded the machinery, the men and the mayhem of the building site.

As work progressed, underground cars were threaded back into the building, horse drawn vehicles positioned on the new top floor and roofing cladding swung up into position from the Piazza. Nothing escaped the artist's eagle eye and his drawings evoke strongly the manual labour, the skilled application of all kinds of machinery and the working conditions on site at every stage of the Project. His is also a very human record, showing the effort, the humour, the colour and the poses of people at work.

The Museum is delighted to have this unique artistic record of the huge transformation we have gone through in the last two years. The exhibition will also show a selection of the excavated archaeological remains of seventh and eighth century London, or Lundenwic as it was then called, as well as material from the Georgian and Victorian Turkish baths which once stood on the site. It will also feature photographs and video which round off this record of the realisation of a £22m project. The Museum has commissioned a range of work from Bruce Rowling which will be on display and both original works and limited edition reproductions will be available for purchase by visitors.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 23/10/2007 19:52

Un quants arquers hi anem pel pont de la Puríssima :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”