Agost a Madrid

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Agost a Madrid

Entrada Autor: wefer » Diumenge 15/04/2007 19:37

Encara falten dies per l'agost, però després de Setmana Santa va bé pensar en les pròximes vacances :D
La qüestió és que tinc pensat anar a Madrid aquest agost, en principi una setmaneta, per fer una visita bàsicament transportil, encara que també em vull reservar un dia o dos per anar a veure les coses típiques que em falten.
La idea seria aquesta, més o menys:

Dia 1:
- BCN -> Lleida en regional
- Lleida -> Madrid en AVE
- Visita metro de Madrid

Dia 2:
- Visita metro de Madrid

Dia 3:
- Visita rodalies Renfe Madrid

Dia 4:
- Visita metro de Madrid

Dia 5:
- Visita rodalies Renfe Madrid

Dia 6:
- Visita turística de Madrid

Dia 7:
- Coses que hagin quedat pendents
- Madrid -> BCN en Alvia

L'allotjament es faria en algun hostal cèntric de Madrid. Calculo que sortirà per uns 40 € nit com a màxim, és a dir, un total de 240 €
El viatge d'anada i tornada a Madrid, costarà uns 130 €
Per l'estada, es faria servir un bitllet turístic de 7 dies que costaria uns 20 €

En total, el viatge hauria de sortir per uns 390 €, menjars i extres a part. Per ser un viatge de 7 dies em sembla que no està gens malament.

Algú del fòrum estaria interessat a sumar-se a aquesta sortida, ja sigui a tots els dies o a una part d'ells?



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Diumenge 15/04/2007 19:48

Wefer no vagis al museu ferroviaria "nacional" perque tanca per vacances tot el mes d'agost.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 15/04/2007 20:08

Jo a l'agost treballaré, però abans d'anar t'aconsellaria miressis el Trenet d'Arganda a veure si funciona.

Hi pots arribar amb MetroSur La Poveda.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 15/04/2007 20:46

liniadelRipollés ha escrit:Jo a l'agost treballaré, però abans d'anar t'aconsellaria miressis el Trenet d'Arganda a veure si funciona.

Hi pots arribar amb MetroSur La Poveda.
Adolf, és TFM, no pas MetroSur. Per arribar-hi ràpid, rodalies des d'Atocha fins a Vicalvaro (qualsevol dels que vagi a Gualadajara o Alcalá de Henares) i allí agafes un metro de la TFM (línia 9B) fins a La Poveda (zona B3).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 15/04/2007 21:08

davida ha escrit:Wefer no vagis al museu ferroviaria "nacional" perque tanca per vacances tot el mes d'agost.
Sí, ja ho sabia, ja... di no, hagués estat en el número 1 de la llista.
Tenen uns ####### com un piano, tancar un nuseu en ple agost, que és quan la gent precisament es dedica a visitar museus :evil:
liniadelRipollés ha escrit:Jo a l'agost treballaré, però abans d'anar t'aconsellaria miressis el Trenet d'Arganda a veure si funciona.
Miraré a veure si puc coincidir amb la cosa aquesta :D Gràcies pel consell!!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 15/04/2007 21:13

A la "cosa" aquesta que dius, Wefer, tenen un vagó de vores baixes d'FGC on encabien gent a dins. Sé que li van restaurar el logo d'FGC i crec que van haver d'esborrar-lo.

wefer ha escrit:
davida ha escrit:Wefer no vagis al museu ferroviaria "nacional" perque tanca per vacances tot el mes d'agost.
Sí, ja ho sabia, ja... di no, hagués estat en el número 1 de la llista.
Tenen uns ####### com un piano, tancar un nuseu en ple agost, que és quan la gent precisament es dedica a visitar museus :evil:
liniadelRipollés ha escrit:Jo a l'agost treballaré, però abans d'anar t'aconsellaria miressis el Trenet d'Arganda a veure si funciona.
Miraré a veure si puc coincidir amb la cosa aquesta :D Gràcies pel consell!!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 15/04/2007 21:18

També podries visitar el telefèric a la ciutat i, prop de l'Escorial, el funicular de La Vall...

Per suposat, Cercedilla-Los Cotos, que és gratis entre setmana (no passen revisors i no hi ha taquilles).


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 16/04/2007 20:24

liniadelRipollés ha escrit: el funicular de La Vall...
Jo vull anar-hi però em sembla una vergonya nacional.
I recorda:
-No et perdis les noves inauguracions i la nova L3, Alto del Arenal i estacions boniques del tipus Valdezarza.
-Fes totes les fotos que vulguis.
-Agafa bastants horaris i fullets.
-Passa-ho bé!
I res més!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 16/04/2007 23:14

Sento ser torracollons, però a l'agost l'únic ferroviari que faré serà una visiteta al Tramvia de Tenerife... 8) :D :P

I ja ho diuen: "aquí no hay playa..." :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 17/04/2007 1:03

wefer ha escrit:Encara falten dies per l'agost, però després de Setmana Santa va bé pensar en les pròximes vacances :D
La qüestió és que tinc pensat anar a Madrid aquest agost, en principi una setmaneta, per fer una visita bàsicament transportil, encara que també em vull reservar un dia o dos per anar a veure les coses típiques que em falten.
La idea seria aquesta, més o menys:

Dia 1:
- BCN -> Lleida en regional
- Lleida -> Madrid en AVE
- Visita metro de Madrid

Dia 2:
- Visita metro de Madrid

Dia 3:
- Visita rodalies Renfe Madrid

Dia 4:
- Visita metro de Madrid

Dia 5:
- Visita rodalies Renfe Madrid

Dia 6:
- Visita turística de Madrid

Dia 7:
- Coses que hagin quedat pendents
- Madrid -> BCN en Alvia

L'allotjament es faria en algun hostal cèntric de Madrid. Calculo que sortirà per uns 40 € nit com a màxim, és a dir, un total de 240 €
El viatge d'anada i tornada a Madrid, costarà uns 130 €
Per l'estada, es faria servir un bitllet turístic de 7 dies que costaria uns 20 €

En total, el viatge hauria de sortir per uns 390 €, menjars i extres a part. Per ser un viatge de 7 dies em sembla que no està gens malament.

Algú del fòrum estaria interessat a sumar-se a aquesta sortida, ja sigui a tots els dies o a una part d'ells?

Suposo que com a aficionat del ferrocarril no t'agradarà l'idea però tambè pots estalviar-te uns diners anant amb Vueling, Spanair, Iberia o Air Europa. Agafant-ho ara no te perque ser car. Fa res he agafat un anada/tornada a Madrid per 61€.

En quant als hostals, prova amb:

Hostal Castilla. Està just darrera de Sol, en un carrer ben tranquil, es còmode, net però caret.

Tambè tens l'Hostal Victoria, encara més a prop de Sol, en un carrer que hi dona, no tant tranquil però esta molt bé i es més barat.

Ambdós els trovaràs fàcilment a Internet.

I tema metro, bé, visita totes les novetats del pla 2003-2007 així com les series noves 9000, els remolcs 8000, les 3000 per la renovadísima L3 etc

Sobre tot no deixis d'agafar l'L7, te quelcom especial en el seu tram central.

I porta't diners extra per l'aigua, a l'agost Madrid es un forn.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 17/04/2007 13:17

Vox ha escrit:Suposo que com a aficionat del ferrocarril no t'agradarà l'idea però tambè pots estalviar-te uns diners anant amb Vueling, Spanair, Iberia o Air Europa. Agafant-ho ara no te perque ser car. Fa res he agafat un anada/tornada a Madrid per 61€.
Home, potser sortiria més a compte l'Estrella Costa Brava, ja que fent el viatge de nit pots esgarrapar gairebé un dia d'estada a Madrid (matí del dia d'anada i tarda del de tornada), per la qual cosa es podria descomptar del pressupost una nit d'allotjament ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 17/04/2007 14:53

entfe001 ha escrit: Home, potser sortiria més a compte l'Estrella Costa Brava
És curiós, però a l'agost el Costa Brava no apareix a la web de Renfe. És que el volen eliminar o simplement és que encara no l'han introduït?

De totes maneres, prefereixo el pla que he descrit abans. En avió ja he fet el trajecte entre ambdues ciutats una dotzena de vegades, i en canvi no l'he fet mai en tren de forma més o menys directe. I el Costa Brava... em fa realment molta mandra viatjar de nit i sense poder dormir adequadament.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 17/04/2007 19:40

Per cert, que no ho vaig dir l'altre dia, però per molt temptadora que sigui la oferta, 400€ no me'ls puc permetre ni de conya. Encara rai que pugui fer el viatge a Mulhouse / Strasbourg. Apart...podria venir però aniria a dormir a un lloc on em surtiria força més barat :D (però igualment és car el viatge i els desplaçaments diaris...).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 19/04/2007 23:12

Hola!

Per cert Marçal, el Metro de Madrid en un dia te'l fas (o almenys així ho vaig fer jo, no sencer però com a mínim vaig recòrrer els trams més interessants -històrics, aire lliure, grans estacions, etc.- i vaig catar totes les línies i sèries de tren :D )...

Jo dedicaria més temps a les línies de rodalies, sobretot tenint en compte que cal fer el Cercedilla-Los Cotos -jo no el vaig fer, em tirava més el metro :oops: -...

No perdre's Chamartín, Príncipe Pío a part, és clar, d'Atocha. ;)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 08/07/2007 12:44

A mesura que he anat programant coses he evolucionat les meves intencions, i ara el viatge serà a Madrid, però vull aprofitar per fer la tornada via Alacant i València, principalment per fer una visita al tramvia d'Alacant, MetroValència, etc.

Per tant, a veure si algú em pot recomanar hotels a Alacant i València, si pot ser que estiguin a prop de l'estació i del centre i de preu mitjà.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 05/08/2007 10:14

Com ha quedat el pla al final?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 05/08/2007 12:34

Me'n vaig dimarts, sense vaga :D
Estic a Madrid fins a l'11, que marxo cap a Alacant (11 i 12), València (12 i 13) i el 13 a la nit tornará a ser per BCN.
Us trobaré molt a faltar... :hola



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 06/08/2007 15:13

Ups, doncs jo me'n vaig dimecres fins el dimarts de la setmana següent... deixarem la metring com a única admin activa. Porteu-vos bé :)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 06/08/2007 20:21

Trenscat ha escrit:Ups, doncs jo me'n vaig dimecres fins el dimarts de la setmana següent... deixarem la metring com a única admin activa. Porteu-vos bé :)
Per això vàrem quedar d'acord a fer administradora la metring, per poder anar-nos-en de vacances tranquils. Ai, és veritat, que vàrem quedar que no ho diríem... xD

No, la veritat és que estant la metring als comandament central, no hi haurà cap problema ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 06/08/2007 20:38

wefer ha escrit:
Trenscat ha escrit:Ups, doncs jo me'n vaig dimecres fins el dimarts de la setmana següent... deixarem la metring com a única admin activa. Porteu-vos bé :)
Per això vàrem quedar d'acord a fer administradora la metring, per poder anar-nos-en de vacances tranquils. Ai, és veritat, que vàrem quedar que no ho diríem... xD

No, la veritat és que estant la metring als comandament central, no hi haurà cap problema ;)
Snif, snif, graaaaaaaaacies!!! :'( :'( :'( :'(



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”