Via verda Olot - Girona (per etapes)

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Via verda Olot - Girona (per etapes)

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 01/07/2007 15:26

Com ja vaig comentar temps enrere, aquest estiu vull fer la via verda d'Olot a Girona a peu. Són uns 55 quilòmetres, per la qual cosa plantejo fer-la per etapes, amb més calma i gaudint del preciós paisatge de la Garrotxa i també per adaptar-se al pas del màxim de gent possible.

La caminada es farà en dues o tres etapes, en funció d'on ens quedem a la primera. Es proposa també per a l'etapa final un dinar a un restaurant de Bescanó que conec i on s'hi menja la mar de bé 8-)

Per a la primera etapa es proposa començar a Olot a les dotze del migdia i anar caminant durant un temps prudencial que ens permeti prendre l'autobús Olot - Girona que surt de la capital de la Garrotxa a les tres de la tarda. Com que l'autobús arriba a a les 16.20 a Girona, per a aquesta etapa es recomana proveir-se de dinar.

Per arribar a Olot en transport públic es pot prendre l'autobús que surt de Girona via Banyoles a un quart de deu del matí o bé el que surt de Barcelona a dos quarts de deu (feiners a les nou). El vehicle procedent de Girona arribaria a les 10.30 mentre que el de Barcelona ho faria una hora més tard. També hi ha una altra sortida de Barcelona a les deu que para a Sils a les onze i arriba a Olot a les dotze, per si a algú li va millor aquesta combinació (si bé es prega que es deixi com a últim recurs per no hipotecar l'hora de sortida d'Olot).

Atenció: no hi ha combinació des de Ripoll si es fa en cap de setmana. En dia feiner caldria prendre l'expedició de les vuit del matí.

Les persones interessades poden mostrar aquí el seu interès així com la disponibilitat de dates.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 01/07/2007 15:49

Jo hi estaria interessat.
Estaria disponible tot el mes de juliol.
Si es fés en el mes d'agost s'hauria de mirar quins dies.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Diumenge 01/07/2007 20:02

Jo estic disposat sempre, pero m'interesa sobre tot l'itinerari que esfará.

Anirem en primer lloc a Camprodom?

Es passará per Baget? per veure la Santa Magestat (0 la cópia).

Psarem per el Refugi de Sant Aniol? (Les claus és deuen demanar al Centre Excursionista de Banyoles i/o al Mosen de la Parroquia)

Passarem per Bassegoda? Allà podriem dinar, .... :D

El viatge el farem a peu. (l'un devant de ñl'altre, ... :o xD :oops: ) però, portarem un cotxe 4 x 4 (escombre) per recollir als defañllits?

Si anem al Juliol, és recomana portar barret de palla (i/o paraigues, per el sol). Si ho fem al agost recomano portar xubasquero, paraigues etz., etz. 8-)


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 01/07/2007 21:40

Jo, com a molt, us acompanyaria en el tram final, Salt - Girona...ho sento però durant l'estiu no em feu sortir a fer ruta que fa calor...:D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 02/07/2007 0:13

Jo sí hi estaria interessat.



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dilluns 02/07/2007 8:02

no seria més divertit acabar a la platja?? (St. Feliu de Guixols)


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 02/07/2007 9:16

La ruta hauria de ser Ripoll-Olot-Girona-Sant Feliu de Guixols. Si no, no té gràcia.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 02/07/2007 11:05

Platanito ha escrit:La ruta hauria de ser Ripoll-Olot-Girona-Sant Feliu de Guixols. Si no, no té gràcia.
Gracies. !!

:plas :plas :plas :plas


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 03/07/2007 11:27

Fa un parell d'anys ens vam interessar una mica, amb uns amics, per fer aquesta via verda... en bicicleta.

No us sembla una possibilitat més atractiva?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 03/07/2007 13:30

A mi m'agrada molt més anar amb bicicleta, que no se és si alguns usuaris que s'hi han apuntat estarán "autoritzats" a portar-ne o bé si tindran disponible un vehicle d'aquests.

Salut,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 03/07/2007 23:52

Jordilar ha escrit:A mi m'agrada molt més anar amb bicicleta, que no se és si alguns usuaris que s'hi han apuntat estarán "autoritzats" a portar-ne o bé si tindran disponible un vehicle d'aquests.

Salut,
Jo tinc bicicleta i la faig servir diàriament (ara a l'estiu que no vaig a l'IES no). "Petit" problema: si vull anar he d'anar en bicicleta com a mínim fins a Sabadell...



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimecres 04/07/2007 7:53

yo tinc cotxe amb portabicis, es a dir, a dalt em caben dues i al [modo sr. Montilla on]"maleteru"[modo sr. Montilla off] i si algú te un portabicis que vagi a la porta del darrere del cotxe, doncs llavors podem portar 5 bicis i lo millor de tot, en tenim xofer per fer de cotxe escoba (per cert Aaron, aquest diumenge si que pujo amb el de sabadell per fer girona-st feliu i ja de pass li dónes un clatellot)


Saludos

Pedro Aguilar

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 04/07/2007 7:56

Jo tinc possibilitat de portar bicicleta si és el cas.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 04/07/2007 10:16

Jo no sé anar en bicicleta.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 04/07/2007 11:34

Mireu què us sembla això:
http://bicicarril.com/

Segons veig a la seva web, el recorregut podria consistir en desplaçar-se, per exemple, fins a Amer en bus, llogar una bici i anar fins a Girona. Allí, contractar el servei de transport per biciletes de l'empresa de lloguer perquè retorni les bicis cap a Amer, mentre nosaltres tornem cap a casa tranquil·lament.
entfe001 ha escrit:Jo no sé anar en bicicleta
Tens dues opcions:
- Buscar un tricicle :D
- Posar-te les piles i aprendre'n. Encara tens uns dies de temps, més que suficient.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 04/07/2007 11:49

Sí, jo en el seu moment vaig estar mirant la web d'aquesta empresa.

Sembla una bona idea (tot i que no veig les tarifes, i no recordo pas si en el seu moment vaig arribar a veure-les). Sempre que quadrin els horaris de la ruta i dels transports d'anada (cap a l'inici de la ruta) i de tornada (des del final)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 04/07/2007 11:52

Fran-Ikarus ha escrit:Sembla una bona idea (tot i que no veig les tarifes, i no recordo pas si en el seu moment vaig arribar a veure-les).
http://bicicarril.com/catala/lloguer/ta ... arifes.htm
Fran-Ikarus ha escrit:Sempre que quadrin els horaris de la ruta i dels transports d'anada (cap a l'inici de la ruta) i de tornada (des del final)
Suposo que pots començar i acabar quan vulguis. Entenc que deus quedar amb l'empresa "veniu a recollir les bicis a Girona a les 16:00", per exemple, i ja està... no?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 04/07/2007 13:13

Cal recordar que el transport de bicicletes està autoritzat a la línia d'autobús de Girona a Olot per Amer, precisament perquè ressegueix la via verda.

Si algú duu la seva pròpia bicicleta, però, haurà de pujar a Girona amb Renfe.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 04/07/2007 15:29

entfe001 ha escrit:Cal recordar que el transport de bicicletes està autoritzat a la línia d'autobús de Girona a Olot per Amer, precisament perquè ressegueix la via verda.

Si algú duu la seva pròpia bicicleta, però, haurà de pujar a Girona amb Renfe.
Dilluns vaig anar i tornar a Olot per Banyoles i a Castellfollit (direcció Girona) va pujar una noia amb una bici, o almenys això em va semblar que li deia el conductor a ella...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 04/07/2007 15:38

Jo potser m'hi apuntaria a anar en bici per la via verda del Girona-Olot però només en el cas que fos per fer-ne un tram (o tot, no sé si podria resistir-ho en no estar acostumat a anar en bici encara que en sé, no com altres :twisted: ) i en un sol dia.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”