Trobada a Súria FGC

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Trobada a Súria FGC

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 12/07/2005 21:51

Dilluns 1 d'agost de 2005

Trobada a l'estació del Nord de Barcelona a les 6,15
Sortida a les 6,30 en autocar Alsina Graells

Arribada a Sabadell-Estació Bus a les 6,52

Arribada a Terrassa-Estació Bus a les 7,10

Arribada a Manresa-Alta a les 7,43

Arribada a Súria-Estació de Bus a les 8,07

Trasllat a peu a Mines-Súria. Arribada a les 8,20. Arribada locomotora i inici maniobres

Visita instal.lacions FGC i maniobres de tall, càrrega i formació de trens.

Trasllat al terraplè previ a l'entrada del túnel per fer foto del mercaderies sortint dé l'estació amb Súria de fons. Aproximadament seran les 10 del matí.

Trasllat a peu al centre de Súria, esmorzar de poble.

12,05 Sortida bus cap a Manresa

12, 36 Arribada a Manresa-Alta i visita estació

13,11 Sortida en tren R5 cap a Olesa, Martorell o Barcelona. Comiat.

--------------------------------------------------------------------------------
En breu provaré de confirmar tipus de circulació prevista per aquest dia.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 13/07/2005 0:50

Espero poder-m'hi apuntar!! És la meva línia pendent, com bé sabeu, així que intentaré no faltar :)



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 13/07/2005 10:20

ostres quina ràbia, dilluns encara treballo :evil:



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 13/07/2005 10:26

Com el bus passa per Sabadell, segurament podré anar-hi. Sort que a l'agost la 1ª vallesana també surt a les 6 del matí...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 13/07/2005 15:16

De moment, m'han dit que el bolcador de vagons de Solvay no funciona, per la qual cosa no circulen trens de sal des de fa tres setmanes. :o

Ja informaré si se soluciona. :(


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimecres 13/07/2005 16:11

M'agrada aquest itinerari jo, encara ara, no el hi fet mai, sempre he anat a Suria amb maquina dels FGC. :o

M'apunto. :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 13/07/2005 17:27

abegot ha escrit:M'agrada aquest itinerari jo, encara ara, no el hi fet mai, sempre he anat a Suria amb maquina dels FGC. :o

M'apunto. :oops:

Com no podia ser d'altra manera... xD xD
Jo només en MAN :'( , en secció preferent. :oops:


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 13/07/2005 17:52

A veure com queda:

Abegot
UT596001
trenscat
liniadelripollés


Més!!! Més!!!!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

marcel
N7
N7
Entrades: 399

Entrada Autor: marcel » Dimecres 13/07/2005 17:56

jo tinc de veure si treballo, ja informare quan ho sapiga.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 27/07/2005 1:30

Finalment es farà aquesta Trobada matinal del dia 1 d'agost? Com que deieu que el bolcador de Solvay no funcionava... S'ha solucionat el problema? Esperem que sí que jo tinc moltes ganes de veure Súria a ple rendiment :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 27/07/2005 15:33

Provaré de confirmar l'excursió divendres a la tarda
Si això no fos possible dissabte diré alguna cosa.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 27/07/2005 17:01

Hola,
De moment, m'han dit que el bolcador de vagons de Solvay no funciona, per la qual cosa no circulen trens de sal des de fa tres setmanes.
En principio dicho volcador tendría que haber entrado en servicio el fin de semana del viernes 22, sábado 23 y domingo 24. Pero debido a otros trabajos más urgentes surgidos en la fábrica, es posible que se haya retrasado el tema del volcador, con lo que la circulación de trenes desde Súria y hasta Martorell puede que no exista para la fecha que pretendes.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 28/07/2005 13:23

liniadelRipollés ha escrit:Provaré de confirmar l'excursió divendres a la tarda
Si això no fos possible dissabte diré alguna cosa.
I'enviat un


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 28/07/2005 23:48

Finalment informo que es podrà comptar amb la meva presència a la trobada.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 29/07/2005 0:37

josep_serre ha escrit:Finalment informo que es podrà comptar amb la meva presència a la trobada.
Seràs benvingut! Esperem que finalment es pugui celebrar i que puguem veure trens en moviment per Súria :)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 29/07/2005 15:24

Lamento comunicar que aquest dilluns pel matí es modifica l'horari habitual de sortida del saler des de Súria avançant-se respecte el previst, cosa que impossibilita fer la trobada aquell matí ja que massa possiblement no veuríem res.

Dilluns surt un potasser a les 6,20 aprox. i el saler poc després de les vuit, en ser una composició curta amb menys vagons dels que és habitual i que per tant exigeix menys temps de càrrega, tall i formació. És prevista l'arribada d'una locomotora aïllada des de Manresa per remolcar el potasser.

Estic consultant els teòrics horaris del saler de la tarda, us faig saber alguna cosa demà dissabte per a qui pugui i vulgui anar a Súria sense haver de matinar. Recordeu que estic sense internet, podeu trucar-me per qualsevol cosa.

HORARIS EXCURSIO SURIENCA per la TARDA aquest dilluns 1 d'agost SEMPRE I QUAN ES CONFIRMI LA CIRCULACIO DEL SALER:


Estació del Nord Barcelona 12,45
Manresa-Alta Bus 14;00
Callús 14:20
Súria 14:30

Sortida Súria BUS 17, 33

(sortida del saler des de Manresa a Súria cap a les 14,30 ni pintado)

Lamento si algú pot sortir perjudicar, però les mercaderies són això, trens de veritat i estan sotmesos a variacions.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 30/07/2005 2:10

A veure si m'ho puc muntar ja que justament dilluns és l'aniversari del meu pare i no sé si es farà dinar o sopar... Espero poder venir... :roll: Per cert, avui he vist el saler baixant cap a Martorell al seu pas per Olesa cap allà les 17:30. Quin gran espectacle!! Llàstima que anava conduïnt el cotxe i no l'he pogut fotografiar :(



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”