Propostes de visites a cotxeres FGC

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

Quina cotxera preferiu visitar?

La de Sarrià
7
28%
La de Rubí
4
16%
La de Martorell-Bifurcació
14
56%
Altres (Especifica)
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 25
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Propostes de visites a cotxeres FGC

Entrada Autor: metring » Dijous 07/02/2008 10:16

Hola, nois, tinc dues propostes per visitat: Cotxeres de Rubí, i les de martorell-Enllaç, a on tenen Man's, i d'altres trens antics. Vaig enviar un mail a FGC, preguntant com es podien visitar, i encara no n'he obtingut resposta. Si en LiniadelRipolés veu el missatge, o algú que hi pugui contactar, pogués moure fitxa...



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 07/02/2008 15:50

Voto a favor de la visita :D I ja de passada podríem visitar el CTC de Sant Boi i el de Sarrià. Puc intentar preguntar als meus contactes si cal ;)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 07/02/2008 15:52

Crec que el més interessant seria visitar el CTC de Sarrià, que desapareix en breu, i visitar el nou CTC de Rubí.
Trenscat ha escrit:Voto a favor de la visita :D I ja de passada podríem visitar el CTC de Sant Boi i el de Sarrià. Puc intentar preguntar als meus contactes si cal ;)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 07/02/2008 16:01

Si es fes, i sempre que fos en cap de setmana, jo m'hi apunto, ja que mai he visitat cap cotxera ni CTCde FGC.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 07/02/2008 18:25

feu forçes fotos, sisplau. :ok



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dijous 07/02/2008 18:57

aim ha escrit:Si es fes, i sempre que fos en cap de setmana, jo m'hi apunto, ja que mai he visitat cap cotxera ni CTCde FGC.
Lo mismo digo


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 07/02/2008 19:30

Molt bona idea!.
Pel que fa al CTC, quant hi vaig anar hem van dir que al febrer diria anaven cap a Rubí i alla ja seria el de les tres linies de FGC. Amb el CTC potser poc ajudar ja que el meu tiet coneix al director de FGC.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 07/02/2008 23:28

El LLOP ha escrit:feu forçes fotos, sisplau. :ok
A on hem arribat amb l'espionatge industrial :riure

Per quan està previst el control des de Rubí de les mecàniques de Tremp? :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 08/02/2008 8:33

Algú dels que heu participat en aquest fil, pot confirmar si es posarà en contacte amb FGC per demanar una visita?

A les cotxeres de Martorell-Enllaç no us agradaria anar?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 08/02/2008 10:09

liniadelRipollés ha escrit:Crec que el més interessant seria visitar el CTC de Sarrià, que desapareix en breu, i visitar el nou CTC de Rubí.
Jo he estat al de Sarrià i al de Sant Boi per motius laborals, i posats a triar recomano el de Sarrià. Realment fa por el moviment sísmic cada vegada que passa un tren. El de Sant Boi està bé si coincideix amb el pas d'un potasser ;)


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Divendres 08/02/2008 19:42

Platanito ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Crec que el més interessant seria visitar el CTC de Sarrià, que desapareix en breu, i visitar el nou CTC de Rubí.
Jo he estat al de Sarrià i al de Sant Boi per motius laborals, i posats a triar recomano el de Sarrià. Realment fa por el moviment sísmic cada vegada que passa un tren. El de Sant Boi està bé si coincideix amb el pas d'un potasser ;)
El de Sarrau, l'unic que he anat estava molt bé, tenia una sala anomenada sala de crisis, :riure . I si aixo dels trens es brutal. I hem van ensenyar que les netrades sortides anaven amb reles, la meva mare ho va entendre aquesta part pero jo ni idea aixi que no puc explicar molt.



Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Dissabte 09/02/2008 1:52

Hola bona nit!!! Ja cal que us afanyeu, per a aquesta setmana que ve, començen els cursos de formació del cse al cor de Rubí, aixó vol dir que parlem de dies, de fet per demà, si no ho he entés malament, hi haurà personal a totes les estacións i punts crítics, perque ja es commutarà el control del cse a Rubí, i aixó farà que el cse de Sarrià no pugui visionar totes les imatges o gran part d'elles de les càmeres d'estacions.
De tota manera, el camí més ràpid per a que autoritzin una visita, és posant-se en contacte amb FGC a través de la pàgina web http://www.FGC.cat i cerqueu el departament de comercial, que és on s'ha de demanar la autorització, no està de més que s'especifiqui que la resposta a poder ser, es fagi per mail per agilitzar el tramit. Sort!!! :)



Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Dissabte 09/02/2008 1:59

Concretament a relacions institucionals:

Si voleu conèixer les activitats de l´empresa, realitzar alguna activitat amb nosaltres o dur a terme algun rodatge en qualsevol de les instal·lacions d´FGC, poseu-vos en contacte amb el Gabinet de Relacions Institucionals.
Aquestes són les dades de contacte:



Núria Codina
Responsable de Relacions Institucionals
ncodina@fgc.net


--------------------------------------------------------------------------------


Dades de contacte
Avda. Pau Casals, 24, 8è. 08021 Barcelona.

Telèfons
(0034) 93 366 31 92
Fax
(0034) 93 366 33 50



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/02/2008 12:40

Moltíssimes gràcies!!!!!

Enviaré un e-mail jo mateixa, en quan em digueu quina cotxera preferiu. Editaré el primer missatge per afegir una enquesta.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 09/02/2008 14:48

liniadelRipollés ha escrit:Crec que el més interessant seria visitar el CTC de Sarrià, que desapareix en breu
Només aquest motiu ja m'ha semblat suficient per a emetre el meu vot per Sarrià.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 09/02/2008 15:01

Donat que no conec què hi ha en cadascuna de les cotxeres se'm fa difícil escollir-ne una.... però en tot cas em decantaria cap a la que hi hagués més varietat de material.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 09/02/2008 18:50

Jo he estat a tots dos CTC's. La veritat és que, si hagués de decidir entre CTC o cotxera, em quedo amb cotxera, i posats a escollir, la de Martorell. El meu vot és per aquesta cotxera.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dissabte 09/02/2008 19:51

Jo fa una anys ja vaig estar tant al ctc com a les cotxeres de sarria, per aixo he votar per les de Martorell, a mes penso que d'aquesta manera tindrem ocasio de veure les maquinas de vapor i el automotors historics



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 09/02/2008 20:10

BRILL 18 ha escrit:Jo fa una anys ja vaig estar tant al ctc com a les cotxeres de sarria, per aixo he votar per les de Martorell, a mes penso que d'aquesta manera tindrem ocasio de veure les maquinas de vapor i el automotors historics
Sabent això em decanto també per Martorell.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 09/02/2008 20:22

entfe001 ha escrit:
El LLOP ha escrit:feu forçes fotos, sisplau. :ok
A on hem arribat amb l'espionatge industrial :riure

Per quan està previst el control des de Rubí de les mecàniques de Tremp? :D
de tot s'aprèn, suposo. :)



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”