Futura inauguració de cabina del 1000 a AAFCB

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Cabina serie 1000, a la soci de Barcelona.

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dissabte 07/04/2007 0:41

Hola!

Com vaic dir fa temps, a la soci s'està treballant per posari una cabina i testera (frontal) d'un 1000, concretament del 1049.

Dirvus que els treballs, ja fa dies que estàn en marxa, la cabina ja està mig desmuntada ahir ens i vam estar tot el matí a Can Boixeres desmuntant.

Com es troba la cabina actualment: L'estructura està totalment pelada, i encara està a Can Boixeres, tot el reste està ja al local de la Soci de Barcelona, qui vulgi sentirse motorista d'un 1000 per uns instants ja u pot fer, el pupitre ja està la Soci de Barcelona, qui el vulgi veure i pot anar, esta exposat al costat de la maqueta de 0 i LGB, que es on anirà la cabina, es el que en diem l'espai 1000, el pupitre esta allà conjuntament amb altres elements de la cabina, portes, armari de informàtica (l'armari paral.lel a la cabina), les plaxes de plàstic recubriment interior, etc...

Ens està portant molta feina i hores de treball, pero u estem aconsegint, dir també que en aquets moments soc l'unic aficionat que te un tall a la mà esquerre probocat per un tros de vidre de 1000. :x

Aixó va pel Llop: Moltes gracies pels dos regalets, els vaic trobar ahir cuan i vam anar a treballar, merci, cuan tingem la cabina muntada i restaurada, per tan acabada, avera si vens un dia a veurela.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 07/04/2007 7:07

De res home, millor que vosaltres els hi donessiu un altre vida que llençar-los. Suposso que li possareu llum als fars, al nº de tren i a la cabina (pupitre, atp, etc) li donarà molta vida. Ja intentaré passar però primer hauries d'escriure aquí l'adreça perquè sino ho tinc pelut. :roll:



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 07/04/2007 10:48

Coi, estaria bé fer una trobada "cabinera" :D

Lluís, t'hauras vacunat del tètanus, per lo del vidre, no? Quin mal!!!!



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 07/04/2007 12:45

Enhorabona per la recuperació de la cabina del 1000, la veritat és que serà ben curiós poder-se col·locar virtualment als seus comandaments. Ara només falta un simulador de la L5 :D



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Diumenge 08/04/2007 12:26

Metring, sí, ja estic vacunat contra el tetanus, es el primer que vaic pensar, i a mes pensant que el vidre que em va tallar, es un dels 1000 trosets de vidre que estan dins a la cabina a terra, amb una mà de polç i de caqueta, em vaic tallar treient el pupitre, l'estavem estiran per treurel, em va relliscar la mà i vaic caure a terra, i al posar la mà a terra per parar el cop, sento a la mà, plaf, i miru, i tenia un troset de vidre clabat. XD

Llop: El local de la Soci està a: Carrer Ocata, nose el numero, sotano, això o perque et facisi una idea està a l'Estació de França.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 09/04/2007 14:44

Admirable la feina que feu Lluís! :plas


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 09/04/2007 21:55

Jo també he aportat el meu grà de sorra:

Imatge

M'hagués agradat colavorar amb aquest trasllat, però aquest últims dies he estat a les montanyes fent un formateig del cervell :x

Salut,



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 09/04/2007 23:27

A la fotu que ha posat en Jordilar, i podeu veure dues portes de cabina d'un 1000, i el meu cotxe, les vam anar a buscar a Can Boixeres amb en Jordi, les vam carregar al meu cotxe, i las varam portar al local de la Soci.

Va ser el dia que vam veure els 1000ls a OCSAL.

Gracies Jordi, per l'ajuda d'aquell dia, no se com hages carregat sol les portes dins del cotxe!

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 26/09/2008 13:12

Hola!

Properament, a l'Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona, s'inaugurarà la cabina del 1000. El seu president, en Josep Ferrer, ens comvida a que ens plantegem com fans de la Sèrie 1000, de participar a la inauguració ( tot i que per descomptat que estem tots convidats ), a fer una taula oberta o conferencia parlant de aquesta sèrie de metros, i que es podria acompanyar de fotografies o vídeos, què us sembla aquesta proposta?? Segur que uns quants de per aquí sabeu la tira dels 1000, i seria una fantàstica oportunitat d'explicar moltes coses!

Encara no es sap la data concreta de la inauguració, però es valoren el 11 o el 18 d’Octubre.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dissabte 27/09/2008 22:06

Hola nois,

Hem sembla molt bona proposta, a veure si es fa realitat.

Jo m'hi apunto segur.

Salutacions



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 28/09/2008 1:57

Jo no hi seré el dia 18, i probablement l'11 tampoc, així que bona inauguració :(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 28/09/2008 21:52

Fran-Ikarus ha escrit:Jo no hi seré el dia 18, i probablement l'11 tampoc, així que bona inauguració :(
No t'amoïnis, que avui he parlat amb el president de l'AAFCB, i sembla ser que finalment ho faran el novembre, probablement el dia 22.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 30/09/2008 0:16

Interessant canvi ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 30/09/2008 23:21

Si fa falta comteu amb mi!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 07/10/2008 8:55

Confirmat: la data serà el 22 de novembre. Els qui vulgueu participar, si us plau, feu-ho saber.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 13/10/2008 16:36

A mi, a falta de saber l'horari (imagino que seria matí o tarda, però no afectaria el vespre, oi?) m'interessa.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 14/10/2008 0:16

Fran-Ikarus ha escrit:A mi, a falta de saber l'horari (imagino que seria matí o tarda, però no afectaria el vespre, oi?) m'interessa.
Suposo que serà en l'horari normal, de 18 a 21 hores.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Diumenge 19/10/2008 11:00

Hola nois/es,

Al final ho heu fet el dia 17 o 18 oi?

Ho sento però no he pogut anar ja que la setmana que vé estic plè d'exàmens. :cop :emprenyat

Ja explicareu que tal ha anat.

Salutacions



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 19/10/2008 18:00

tintin ha escrit:Hola nois/es,

Al final ho heu fet el dia 17 o 18 oi?

Ho sento però no he pogut anar ja que la setmana que vé estic plè d'exàmens. :cop :emprenyat

Ja explicareu que tal ha anat.

Salutacions
¿? Però si a dalt hem dit que la data serà el 22 de novembre...



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Diumenge 19/10/2008 21:50

aaaaaaaaa, jo quin ensurt, això passa per no llegir més a dalt.

Perdó :oops:

espero poder venir y gràcies per dir-m'ho.

Salutacions



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”