Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Lo primer dia
Dia friki...
Hola!
Mmmmm, s'està còmode a la cabina d'un Civia... 8)
I més portant com a passatgers bidons, i veient a travès dels retrovisors tramvies de Madrid i Parla, així com trens de la sèrie 9000...
Com vegeu, els dijous són dies frikis...
Salut!
I més portant com a passatgers bidons, i veient a travès dels retrovisors tramvies de Madrid i Parla, així com trens de la sèrie 9000...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Dia friki, o dia amb molta sort?? Quina lletJaMiRo! ha escrit:Hola!
Salut!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Torracollons!
JaMiRo! ha escrit:Torracollons!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Quina cosa, treballar en allò que sempre t´ha agradat...
És com si et contractéssin de roadie del Jamiroquai, no?
Carpe Diem, life is short!
Carpe Diem, life is short!
Doncs no hi ha punt de comparació. És un mol (6,023x10^23) de vegades millor! No fotem!437.001 ha escrit:Quina cosa, treballar en allò que sempre t´ha agradat...
Avui he estrenat els 9000 i a dins de la cabina anava un company d'en JaMiRo!... les frenades són guapes.
Ai, que bé s'ho passen els de proves...Vejam si hi acabo un dia allà...orique ha escrit:Avui he estrenat els 9000 i a dins de la cabina anava un company d'en JaMiRo!... les frenades són guapes.
La veritat és que tenen una frenada bastant hardcore, però que voleu, les 9000s s'estan entregant abans de temps i encara s'han de pulir alguns aspectes. A més, les brusques frenades són cosa de l'ATP (o sigui, és TMB no pas nosaltres). Com a mínim, no tenen els problemes de les CAFeteres 5000...
Doncs els dos cops que he viatjat jo amb 9000 he tingut l'experiència de mig saltar-me una parada: Universitat en el primer cas i Clot en l'altre, en ambdós casos en sentit Paral·lel.
Jo, per si de cas, deixaré passar el(s) 9000 quan torni a baixar a la L2. Tot i que l'opció més prudent és evitar aquesta línia
Jo, per si de cas, deixaré passar el(s) 9000 quan torni a baixar a la L2. Tot i que l'opció més prudent és evitar aquesta línia
Coi, aleshores, si he d'anar a cap d'aquestes dues parades, millor agafo la L1entfe001 ha escrit:Doncs els dos cops que he viatjat jo amb 9000 he tingut l'experiència de mig saltar-me una parada: Universitat en el primer cas i Clot en l'altre, en ambdós casos en sentit Paral·lel.
Mmmm, em sembla que l'ATP-ATO encara no està correctament programat. Tot al seu temps, paciència.entfe001 ha escrit:Doncs els dos cops que he viatjat jo amb 9000 he tingut l'experiència de mig saltar-me una parada: Universitat en el primer cas i Clot en l'altre, en ambdós casos en sentit Paral·lel.