Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Fil permanent: bitllets de transport
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Re: Fil permanent: bitllets de transport
Jo no tinc bitllets tant antics, però tinc de metropolitans de finals dels noranta que ben segur que vosaltres també en teniu, abans que arribin els bitllets anti-col·leccionismes de Barcelona- ATM
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
M'apunto aquesta frase. Gràcies
Lluita1714 ha escrit:abans que arribin els bitllets anti-col·leccionismes de Barcelona- ATM
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Iep! Hi ha un bitllet senzill amb la mateixa fotografia que va penjar fa uns dies en Wefer al fil de boques antigues de metro!
- Lluita1714
- N9
Ara faig una fotocòpia per ella sola per apreciar-la millor.victorcasta ha escrit:Iep! Hi ha un bitllet senzill amb la mateixa fotografia que va penjar fa uns dies en Wefer al fil de boques antigues de metro!
És que tots els anys són iguals no els canvien més que un logotip per companyies, jo personalment espero el dia en que s'els acudeixi fer dissenys diferents i més sonats per cada any, o finsitot poden fer una mena de variat (diversos dissenys en cada bobina) que permeti a la persona rebre sempre un de diferent i col·leccionar-los.liniadelRipollés ha escrit:M'apunto aquesta frase. Gràcies
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
Ferrocarril de Melilla a Nador:
- Fitxers adjunts
-
- melilla016.jpg (3.59 KiB) Visualitzat 5288 cops
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Els de l'ATM tenen les meves opinions al respecte i crec que fóra bo que més gent expressés aquestes opinions.
Lluita1714 ha escrit:Ara faig una fotocòpia per ella sola per apreciar-la millor.victorcasta ha escrit:Iep! Hi ha un bitllet senzill amb la mateixa fotografia que va penjar fa uns dies en Wefer al fil de boques antigues de metro!
És que tots els anys són iguals no els canvien més que un logotip per companyies, jo personalment espero el dia en que s'els acudeixi fer dissenys diferents i més sonats per cada any, o finsitot poden fer una mena de variat (diversos dissenys en cada bobina) que permeti a la persona rebre sempre un de diferent i col·leccionar-los.liniadelRipollés ha escrit:M'apunto aquesta frase. Gràcies
- Lluita1714
- N9
-
- N10
ôndia tu, fes-me una T-Ripollès
Lluita1714 ha escrit:Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM
Percert, algú sap on es poden aconseguir els nous model de targeta d'ATM? A FGC encara perduren els antics, segur que tenen moltes bobines per gastar.
- Lluita1714
- N9
liniadelRipollés ha escrit:ôndia tu, fes-me una T-Ripollès
Lluita1714 ha escrit:Aleshores no entenc perquè surten com a bitllets, i ATM
Percert, algú sap on es poden aconseguir els nous model de targeta d'ATM? A FGC encara perduren els antics, segur que tenen moltes bobines per gastar.
- Lluita1714
- N9
D'altra banda, fent una ullada a les targetes de col·lecció (també col·lecciono ATM per a la prosperitat, en que els nostres néts pensaran, carai quins sosos) i veig que les targetes satinades de l'ATM s'estan engroguint, en canvi les que són de cartró pur, o pretallades, segueixen com noves. Afortunadament, els bitllets especials, com el bitllet inaugural T-TRAM o la T-TRAM de 10 viatges es conserven, llàstima del dels 25 anys d'FGC
No només s'esgrogueixen, sinó si l'ús que se li dona, és diari, las que han sigut impreses tèrmicament es va esborrant tot el que posa, fins a quedar una targeta gairebé blanca.Lluita1714 ha escrit:D'altra banda, fent una ullada a les targetes de col·lecció (també col·lecciono ATM per a la prosperitat, en que els nostres néts pensaran, carai quins sosos) i veig que les targetes satinades de l'ATM s'estan engroguint, en canvi les que són de cartró pur, o pretallades, segueixen com noves. Afortunadament, els bitllets especials, com el bitllet inaugural T-TRAM o la T-TRAM de 10 viatges es conserven, llàstima del dels 25 anys d'FGC
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Lluita1714
- N9
Sí, la que tinc d'FGC 25 anys està en blanc ja. Per mantenir-les eternes s'haurien d'embassar al buit, lluny de la humitat, la llum i l'oxigen, i no penso perdre temps per aquestes targetes tan repetitives.oriolp13 ha escrit: No només s'esgrogueixen, sinó si l'ús que se li dona, és diari, las que han sigut impreses tèrmicament es va esborrant tot el que posa, fins a quedar una targeta gairebé blanca.
-
- N10
Bitllet emès a mà a Ribes-Vila
- Fitxers adjunts
-
- RibesaMa019.jpg (36.49 KiB) Visualitzat 5203 cops
-
- N10
Bitllet de ferrocarril japonès (JR) amb la imatge de la 111.32 a l'alçada de Les Planes. Allà es permet personalitzar els bitllets de transport.
- Fitxers adjunts
-
- JapoJordi020.jpg (43.21 KiB) Visualitzat 5143 cops
-
- N10
Totes les targetes amb capa termosensible esgrogueixen amb el temps.
Lluita1714 ha escrit:D'altra banda, fent una ullada a les targetes de col·lecció (també col·lecciono ATM per a la prosperitat, en que els nostres néts pensaran, carai quins sosos) i veig que les targetes satinades de l'ATM s'estan engroguint, en canvi les que són de cartró pur, o pretallades, segueixen com noves. Afortunadament, els bitllets especials, com el bitllet inaugural T-TRAM o la T-TRAM de 10 viatges es conserven, llàstima del dels 25 anys d'FGC
Aleshores, els títols expedits al Servicaixa es "conserven" més temps...liniadelRipollés ha escrit:Totes les targetes amb capa termosensible esgrogueixen amb el temps.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
Un bitllet d'êpoca:
- Fitxers adjunts
-
- TrenAzul023.jpg (59.32 KiB) Visualitzat 5101 cops
-
- N10
No ho oblideu mai:
Ferrocarrils ha establert un rigorós control automàtic de sortida.
Ferrocarrils ha establert un rigorós control automàtic de sortida.
- Fitxers adjunts
-
- salecaro024.jpg (41.68 KiB) Visualitzat 5096 cops
-
- N10
Bitllet de l'últim dia de FEVE a València. L'endemà, FGV.
- Fitxers adjunts
-
- FEVEUltim025.jpg (19.35 KiB) Visualitzat 5055 cops
Pujo dos billets de caire "modern".
El primer, a l'esquerra, és un passi d'un dia de viatges il·limitats al tramvia de Gasteiz, no és magnètic, és tèrmic i no es cancel·la.
El segon, a la dreta, és un bitllet senzill dels autobusos departamentals dels Pirineus Orientals (66), a tarifa plana d'1 euro independentment del recorregut i amb correspondència gratuïta durant 2 hores. Bitllet de talonari, no tèrmic i amb inscripció del dia i hora d'inici de validesa a mà. Fet servir en el recorrregut Enveitg (estació internacional)-Bourg Madame.
El primer, a l'esquerra, és un passi d'un dia de viatges il·limitats al tramvia de Gasteiz, no és magnètic, és tèrmic i no es cancel·la.
El segon, a la dreta, és un bitllet senzill dels autobusos departamentals dels Pirineus Orientals (66), a tarifa plana d'1 euro independentment del recorregut i amb correspondència gratuïta durant 2 hores. Bitllet de talonari, no tèrmic i amb inscripció del dia i hora d'inici de validesa a mà. Fet servir en el recorrregut Enveitg (estació internacional)-Bourg Madame.