Viatges sense parlar de transports

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Glendalough

Entrada Autor: Guigui » Dijous 27/01/2011 21:21

Si pots, fes una excursioneta a Glendalough, un conjunt magnífic de round towers cèltiques. Hi ha autobusos des de Dublín, i és una sortida de mig dia.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 01/02/2011 22:27

El paisatge irlandès és molt diferent del del nord de Galícia i les Rias Altas?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 01/02/2011 22:43

És més aviat ondulat que no pas escarpat. Això sí, a la costa oest i nord hi ha penya-segats que diuen que són els més alts d'Europa. Però així que et fiques terra endins, predominen turons més aviat suaus, llevat d'algun o altre massís.

En general, el que més em va agradar van ser les Illes Aran i la costa de l'Ulster. El que menys, Dublín (en general, trobo que les capitals són el menys típic d'un país).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 05/04/2011 13:34

Bones,

alguna recomanació a nivell de visites urbanes dins la ruta Perpinyà-Narbona-Béziers-Montpellier-Nimes-Avignon amb transport públic?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 05/04/2011 13:40

Si t'interessa l'arquitectura romana, a Nimes hi ha l'amfiteatre. També val la pena el palau papal d'Avinyó.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 06/04/2011 11:21

Merci. A Béziers val la pena visitar la ciutat? A nivell de transport públic, i a banda dels TER que faré servir d'una ciutat a una altra, hi ha alguna altra cosa ue valgui la pena agafar o fotografiar, a banda dels tramvies de Montpellier?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 06/04/2011 11:37

Platanito ha escrit:A Béziers val la pena visitar la ciutat?
Té un centre agradable, però si vas justet de temps i has de marcar prioritats, no cal que t'hi entretinguis.

Si t'interessa la història, a la catedral és on el 1209, en plena croada albigesa, el llegat pontifici va dir, veient que tota la població s'hi havia refugiat: "Mateu-los tots, que Déu reconeixerà els seus!"


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 06/04/2011 18:21

Guigui ha escrit:
Platanito ha escrit:A Béziers val la pena visitar la ciutat?
Té un centre agradable, però si vas justet de temps i has de marcar prioritats, no cal que t'hi entretinguis.

Si t'interessa la història, a la catedral és on el 1209, en plena croada albigesa, el llegat pontifici va dir, veient que tota la població s'hi havia refugiat: "Mateu-los tots, que Déu reconeixerà els seus!"
Va ser allà? Llavors sí que hi posaré els peus. Precisament ara m'acabo de llegir "Les croisades vues par les arabes" d'Amin Maalouf, així que ara mateix sóc molt receptiu a la informació sobre les actuacions estelars de la secta genocida per antonomàsia, l'Esglèsia Catòlica.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 26/04/2011 9:25

Guigui ha escrit:
Platanito ha escrit:A Béziers val la pena visitar la ciutat?
Té un centre agradable, però si vas justet de temps i has de marcar prioritats, no cal que t'hi entretinguis.

Si t'interessa la història, a la catedral és on el 1209, en plena croada albigesa, el llegat pontifici va dir, veient que tota la població s'hi havia refugiat: "Mateu-los tots, que Déu reconeixerà els seus!"
Ja he tornat del meu viatge. BCN-Montpellier via Figueres-Vilafant. El dia següent, Montpellier-Nimes en TER i dues nits a Nimes amb visita intermitja a Avinyó (coincidint amb una vaga improvisada de la SNCF que va fer substituir tots els TERs per autobusos) i el Pont du Gard amb bus (línia A15 des d'Avinyó i línia B21 per acabar de tornar a Nimes). De Nimes a Beziers amb TGV (més barat que amb TER!) i visita ràpida a Beziers, que està bé, però sobre tot val la pena veure el Pont-Canal :o

Narbona també val la pena visitar-la, i d'allà ja vaig enfilar cap a Perpinyà. Hi volia passar el Sant Jordi, però plovia i no van fer la fira del llibre, així que el viatge es va acabar unes hores abans del previst i vaig tornar via Portbou. De tots els trens que vaig agafar només vaig haver de reservar el trajecte d'anada a Montpellier i el TGV Nimes-Beziers, tot i que aquest només un dia abans.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 29/11/2011 19:33

Aquest pont viatjo a Madrid amb la família.

De visites relacionades amb coses ferroviàries, de moment temim pensat anar a l'estació de Chamberrí, i ara em plantejo si val o no la pena recòrrer la línia de Cotos i Sigüenza, tenint en compte que sóc l'unic interessat en els ferrocarrils.

Què n'opineu?
Javi M l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 29/11/2011 19:40, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 29/11/2011 19:39

Javi M ha escrit:Aquest pont viatjo a Madrid amb la família.
Les visites relacionades amb coses ferroviàries, de moment és l'estació de Chamberrí, i ara em plantejo si val o no la pena recòrrer la línia de Cotos i Sigüenza, tenint en compte que sóc l'unic interessat en els ferrocarrils.
Què n'opineu?
Títol del fil:

Viatges sense parlar de transports :martell2



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 29/11/2011 19:41

metring ha escrit:Títol del fil:

Viatges sense parlar de transports :martell2
Ja ho havia pensat, que m'ho dirieu.
Però no he sapigut trobar un fil millor per a preguntar-ho. :'(



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 29/11/2011 19:43




Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 01/12/2011 9:37

metring ha escrit:
Javi M ha escrit:Aquest pont viatjo a Madrid amb la família.
Les visites relacionades amb coses ferroviàries, de moment és l'estació de Chamberrí, i ara em plantejo si val o no la pena recòrrer la línia de Cotos i Sigüenza, tenint en compte que sóc l'unic interessat en els ferrocarrils.
Què n'opineu?
Títol del fil:

Viatges sense parlar de transports :martell2
Ah, doncs jo no cauré en la tentació:
aquest desembre em materialitzaré a Toulouse. Val la pena visitar el museu d'història natural? Segurament en algun moment també trepitgi Burdeus, però no sé què veure-hi (sé el que no hi beuré, perquè sóc abstemi).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 01/12/2011 10:47

El d'història natural, no sé, però et recomano el Saint-Raymond. Tant el Marçal com jo vam coincidir en que, si es trobés a París, tothom es donaria bufetades per veure'l.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 12/12/2011 10:16

metring ha escrit:El d'història natural, no sé, però et recomano el Saint-Raymond. Tant el Marçal com jo vam coincidir en que, si es trobés a París, tothom es donaria bufetades per veure'l.
Merci per la recomanació. El que em va agradar moltíssim va ser el de ciències naturals, infinitament més interessant que la basureta que ens han muntat al fòrum.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 26/12/2011 17:27

A mi un museu d'història natural que em va agradar molt, tot i que el vaig haver de veure a corre cuita en 15 min perquè tancaven, era el de Dublín (que a més és gratuït). La planta baixa està dedicada a la fauna autòctona i hi ha molts diorames molt ben fets, la majoria amb versió d'hivern i d'estiu. El pis superior és estil l'antic museu de zoologia de Barcelona, amb ambient a museu antic, però molt més gran. Realment el que ens han posat al Fòrum és un nyap, molt soso, fred, fosc i la part de zoologia l'han ordenat com els ha donat la gana. Això si, si algú va a Dublín i li interessa la fauna, abans del museu millor passar-se per Howth o per la platja que hi ha entre les dues localitats. Estar tant a prop de foques (grises i comunes) en estat natural no té preu. A Howth a mes a més hi ha colònies d'aus (somorgollaires, mascarells, corbs marins i gavots) força grans. Allà també trobareu coses transportils :D


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/12/2011 14:28

Obro tema sobre hotels: un que no us recomano en absolut és el Quality Centre del Món, a Perpinyà. Molt modern, maco, etc., però el tracte d'alguna recepcionista, lamentable de totes totes, i a més, van i ens cobren una nit de més, per no sé quina història que s'han tret de la màniga, per saber "si teníem diners a la targeta amb la que vam fer la reserva", i sense cap mena d'avís. A més, veieu els modals que gasten, quan els hi preguntem el per què de cobrar una nit de més:

El primer mail:

Hola,

Buena recepción,
Ophélie
:nose

El segon, quan vaig preguntar què volia dir amb això:

Hola,



Estaba solamente una peotorisacion, si no entiendes puede leir a nuevo el texto.

Gracias,

Ophélia
:x

I el tercer, al demanar que si parlava en anglès, perquè no enteníem res del que deia:

Hello,



So I explain again, it’s only an authorization to know if you have money on your count!!Ok????

And in some days, it will disappear!!!

It’s not a payment!!!!! Just a check!!!


So please look again in some days on your count and it’ll disappear!!! :boig :llengua



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 27/12/2011 16:39

Ofèlia era la secretària de Mortadel·lo i Filemó (sí, va arribar a existir en català), o sigui que podeu comptar de quin peu calça aquella mossa.

A Perpinyà, el New Christina és força decent i el recepcionista/amo, agradable. Ara, no sé quins preus té, que ja fa força temps que no m'hi he deixat caure.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 21/09/2012 22:28

Fent honor al títol del fil, jo confesso que MAI PUC VIATJAR A CAP LLOC SENSE PARLAR DE TRANSPORT. És al·lucinant... Si parlo de transports amb els meus companys, fugen de mi per no sentir-me! Si vaig amb la família, com parli de transports... em linxen :? :roll:

Potser exagero una miqueta, però no us creieu no... això què és: ser pesat, ser aficionat als transports, o estar obsessionat amb els transports? (hi ha un fil que no trobo on explico una cosa semblant)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”