Retallables, dibuixos i maquetes de transports

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Retallables, dibuixos i maquetes de transports

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 26/03/2013 23:14

Hola!

Estic buscant retallables o dibuixos fets a escala de models d'autobús.

Molts n'he trobat algun i he pogut utilitzar-los; ara bé, aquests models no n'he trobat res:

- MAN Lion's City
- MAN Lion's City Hybrid
- Mercedes-Benz Sprinter
- Neoplan d'aquests que s'usaven a l'Aerobús quan era de TCC
- Setra d'aquests que s'usaven a l'Aerobús quan era de TCC

(i algun més que ja se m'ocorrerà...)

A l'ordinador tinc molts dibuixos i retallables descarregats de pàgines Web. A partir d'aquests retallables en format PNG, JPG o BMP he redibuixat l'autobús a l'Inkscape, i queden fenomenals.

Necessitaria dues coses, si us plau:

1) Em podríeu indicar llocs web o directament imatges des d'on pugui descarregar-me retallables i/o dibuixos d'autobusos? Principalment d'aquests models i d'altres que veieu bé.
Em podríeu dir alguna botiga on trobar autobusos de TMB, Tusgsal, etc. a escala real? Conec alguna web de modelisme on en venen, però voldria saber si n'hi ha amb els colors, logos, ..., de TMB.

PD: els redibuixo perquè així no infringeixo els drets d'autor

Si voleu, penjo els models d'autobús que tinc dibuixats. Si algú té maquetes, dibuixos, retallables, autobusos de joguina... podria penjar alguna foto de la seva "cotxera".

Salutacions!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 26/03/2013 23:23

De maquetes de modelisme, tot i no haver-hi de TMB, hi ha una pàgina de merxandatge (en català és així, oi?) oficial de MAN on hi venen autobusos. L'enllaç és: http://man.logwin-logistics.com/es/inicio/.

He provat a buscar la paraula "bus" i en els resultats em surten alguns MAN Lion's City:
http://man.logwin-logistics.com/index.p ... hparam=bus

També sé de l'existència d'alguna web més on hi venen coses així, com Modelissimo (no recordo l'enllaç), per exemple.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/03/2016 9:24

En aquesta web http://recortablestrenesybuses.blogspot ... tsuite&m=1 hi han retallables de transports, i a l'enllaç concret de Talgos. Aprofito per fer petit canvi al títol del fil.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/04/2020 11:46

Mireu el llarg llistat de retallables que tenen a la web d'UGT Catalunya Ferroviaris:

http://www.ugtcatalunya.cat/ferroviaris ... n-en-casa/

#YoMeQuedoEnCasa: Iniciativa para que los pequeños no se aburran en casa

Mucho nos tememos que nos esperan todavía muchos días de confinamiento debido a la crisis del Coronavirus y debemos buscar ideas para entretenernos. Si tenemos pequeños en casa la situación se torna más complicada, puesto que están acostumbrados a ir al parque, jugar con otros niños y correr libremente.

Os dejamos los enlaces a una serie de recortables ferroviarios para que los más pequeños de la casa no se aburran, esperamos que los disfrutéis en su compañía.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”