Me'n vaig a París

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dilluns 26/02/2007 20:00

aarongilp ha escrit:Pujo cap amunt aquest fil per preguntar una cosa...durant la nostra estada per allà anirem a l'estació de Yerres a fer fotos, entre d'altres coses per a veure RER's, TER's, GL's i mercants...però...els TGV hi passen per allà, per pujar des de Lieusaint i Combs-la-Ville cap a la LN1 o bé ja agafen la LGV-Interconnexion fins al PRS de Solers i d'allí per línia nova fins a la zona de Villeneuve i Le Vert de Maisons? Orique, tu que vas anar en TGV a Paris no fa massa, per on vas passar? Per Villeneuve i Lieusaint-Moissy o bé per la sortida entre Le Vert de Maisons i Villeneuve cap a la LGV-Interconnexion?
La major part dels TGV agafen la LGV d'interconnexió i no passen per l'estació de Yerres. Si els vols veure, hauràs (haurem?) d'anar més al nord.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 26/02/2007 20:31

ROMI65 ha escrit:
aarongilp ha escrit:Pujo cap amunt aquest fil per preguntar una cosa...durant la nostra estada per allà anirem a l'estació de Yerres a fer fotos, entre d'altres coses per a veure RER's, TER's, GL's i mercants...però...els TGV hi passen per allà, per pujar des de Lieusaint i Combs-la-Ville cap a la LN1 o bé ja agafen la LGV-Interconnexion fins al PRS de Solers i d'allí per línia nova fins a la zona de Villeneuve i Le Vert de Maisons? Orique, tu que vas anar en TGV a Paris no fa massa, per on vas passar? Per Villeneuve i Lieusaint-Moissy o bé per la sortida entre Le Vert de Maisons i Villeneuve cap a la LGV-Interconnexion?
La major part dels TGV agafen la LGV d'interconnexió i no passen per l'estació de Yerres. Si els vols veure, hauràs (haurem?) d'anar més al nord.
Ok, ja ho havia pensat...i si encara vols venir ja et passaré el planning que tinc pensat aviam què em dius :D

Saludus!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

express
N4
N4
Entrades: 55

Entrada Autor: express » Dimarts 27/02/2007 9:47

avui fa dos anys que vaig anar a París amb tren. Va ser un viatge molt emocionant ja que per aun aficionat al ferrocarril que et toqui un viatge gratis per a 4 persones anar i tornar a París es toto un luxe. Jo et recomano de que agafis les línies de motro que passen pel damunt de riu Sena, una d'aquestes línies passa per l'estació d'Austerlitz. Una cosa, jo no se si an fet alguna cosa a aquesta estació però està en un estat molt lamentable. Fa dos anys ens tenies de veure als meus pares i a mi amb un fret que pelava, no i avia cap banc per a seure i una trista estufa i alli tota la gent com a pollets al voltan d'aquesta. Pero en si el viatge va ser molt bonic.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 27/02/2007 15:03

express ha escrit:avui fa dos anys que vaig anar a París amb tren. Va ser un viatge molt emocionant ja que per aun aficionat al ferrocarril que et toqui un viatge gratis per a 4 persones anar i tornar a París es toto un luxe. Jo et recomano de que agafis les línies de motro que passen pel damunt de riu Sena, una d'aquestes línies passa per l'estació d'Austerlitz. Una cosa, jo no se si an fet alguna cosa a aquesta estació però està en un estat molt lamentable. Fa dos anys ens tenies de veure als meus pares i a mi amb un fret que pelava, no i avia cap banc per a seure i una trista estufa i alli tota la gent com a pollets al voltan d'aquesta. Pero en si el viatge va ser molt bonic.
Si, la L6 del metro l'agafarem dos cops per sobra el Sena, tot i que gràcies per la idea. Efectivament, que et toqui un viatge gratis per a 4 persones deu ser la re-llet :D I Austerlitz, jo no hi he estat, però si que he llegit en uns quants cops que està bastant deixada de la mà de deu...quina pena, amb lo preciosa que és :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 20/03/2007 23:37

Houston, tenim un problema...

Falten 3 dies per la sortida i m'he adonat d'un terrible problema, almenys per a mi (als altres dos viatjants no els afecta tant). Hi ha el canvi d'hora de primavera i passem de les 2.00 a les 3.00. Això vol dir que si anéssim tota l'estona amb l'hora d'endarreriment perdriem el regional per només 16 minuts. Qui hagi agafat algun cop aquest tren...és possible que poguéssim recuperar en part aquesta hora d'endarreriment? Creieu que pot haver alguna possibilitat d'agafar el regional que surt de Latour de Carol a les 08h21 si l'hora d'arribada inicial era a les 07h37?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 21/03/2007 0:15

aarongilp ha escrit:Houston, tenim un problema...

Falten 3 dies per la sortida i m'he adonat d'un terrible problema, almenys per a mi (als altres dos viatjants no els afecta tant). Hi ha el canvi d'hora de primavera i passem de les 2.00 a les 3.00. Això vol dir que si anéssim tota l'estona amb l'hora d'endarreriment perdriem el regional per només 16 minuts. Qui hagi agafat algun cop aquest tren...és possible que poguéssim recuperar en part aquesta hora d'endarreriment? Creieu que pot haver alguna possibilitat d'agafar el regional que surt de Latour de Carol a les 08h21 si l'hora d'arribada inicial era a les 07h37?
Tot és possible, però jo no hi comptaria massa... Més val que prepares un pla B per si de cas.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 21/03/2007 14:00

Si, ja el tinc preparat, però implica arribar a casa 4 hores més tard. No, si cap viatge surt 100% bé...Vaia caqueta...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 22/03/2007 18:23

Doncs si, m'has donat enveja :D , i jo aniré el proper mes, i per suposat, aniré a la Maison de la RATP, i veuré l'exposició de la que parlo per aquí, a la Boutique du Metro, si puc, el tramvia...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 22/03/2007 18:26

Nosaltres també anirem al final a la Maison de la RATP :D Potser em compro un clauer, si em queden calers :D I tranquila, que enveja en tindré quan la gent hi vagi i jo no xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 22/03/2007 18:28

A veure com estarà el tema dels vehicles a La Maison. L'últim cop havien metros antics, mmm!!!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 22/03/2007 18:35

metring ha escrit:A veure com estarà el tema dels vehicles a La Maison. L'últim cop havien metros antics, mmm!!!
Em sembla que la visita a la Gare de l'Est ja la faré un altre dia, no ens donarà temps d'anar-hi si anem a la Maison...i això promet, metros antics :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 23/03/2007 16:07

Avui és quan marxeu a París, així que bon viatge!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 23/03/2007 16:15

Ja m'ho diràs després, no? O ja no vens? :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 23/03/2007 16:37

aarongilp ha escrit:Ja m'ho diràs després, no? O ja no vens? :D
Més que res pels altres dos galifardeus que pujaran amb tu :)

Ja et donaré la tabarra d'aquí un parell d'hores, tu tranquil :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 23/03/2007 17:53

ME'N VAIG!

Els dos altres acompanyants, srs. UT596001 i Jordilar, ja deuen ser al tren, o apunt (en el cas de'n UT596001). I jo me'n vaig ara ja cap a l'estació :D Apa, diumenge explico com ens ha anat tot...






...o no :D


I per cert, missatge nº 3400


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/03/2007 20:23

Va, Aaron, ara que ja ets aquí, explican's cosetes del viatge! :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 26/03/2007 21:36

Com que jo les meves fotos les posaré més tard...de moment us poso un link a la primera part del reportatge que he penjat a Photos-de-Trains.net -> http://www.photos-de-trains.net/forums/ ... php?t=5205 Més tard posaré la segona part i alguna foto aquí...de totes formes, em consta que algú altre ja l'està preparant el reportatge aquí :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 26/03/2007 23:01

Hagi aquí el reportatje del viatje. Espero que sigui del vostre gust i disfruteu dels trens, tot i que la qualitat de les fotos no sigui tan bona:

PRIMERA PART

Divendres a les 17:25 prenc el Regional Barcelona-Sants - Cervere i començo el viatje sol fins a Granollers Centre on es puja al tren l'UT596001. El viatje transcorre sense cap incident i arribem a Fornells de la Selva on puja per sorpresa l'Entfe001 que ens acompanaya fins Portbou. Arribem a Girona i es puja el 3r integrant del viajte, l'Aarongilp i ens adelanta el Talgo Mare Nostrvm ascendent. Passat Figueres el tren es vuida més o menys i arribem a Portbou:
Imatge

L'Eloi ( Entfe001 ) es baixa com la majoria de pasatje. Transisció de Blocatje de BAD a BEM fins cervere. El Factor surt i dóna la sortdida cap a França. El canvi d'il·luminació en el túnel internacional ens indica que ja hem entrat en el país veí. Arribem a cervere on disposem d'una hora perque surti el Corail Luneà cap a París i aprofitem per fer fotos nocturnes, compostar el Bitllet i sopar una mica:
Imatge

Ja és la hora de marxar, ens instalem en el nostre compartiment de lliteres on l'hem de comapartir amb altres francesos:
Imatge
Dir que la tentació d'agafar els coixins amb el logo Luneà es bastant alta :D . També ens dónen una capsa de tovalloletes i una ampolla d'aigua. Marxem de cervere, amb 8 cotxes, on començem una tertúlia en el pasadís que durará casi casi fins Tolouse, on ens anirem a dormir. Efectuem parada a Perpignà i altres estacions fins Narbone, on fem inversió de marxa per agafar la línia cap a Tolouse:
Imatge

Arribats a Tolouse-Matabiau, fen una parada d'uns 20min on ens enganxen la branca que vé de Latour de Carol, formant un tren de 13 cotxes:
Imatge

Sortint de Tolouse mirem una mica per la porta de l'ultim cotxe ( el nostre ) i ens anem a dormir. Anem casi a 160km/h per tot el recorregut fins París, on a les seves proximitats ens despertarem.

Continuará...

Salut,



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 27/03/2007 19:38

Mentre el company Jordilar no continua la seva sèrie, jo en poso alguna de les meves...

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Ja en penjaré alguna més...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/03/2007 19:40

Gràcies per les fotos!!!!! :D



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”