Me'n vaig a París

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 21/01/2007 21:47

Amb el Ticket Jeune representa que no puc anar al RER C per la part nord, encara que no vulgui anar a Orly, per exemple?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Diumenge 21/01/2007 21:56

aarongilp ha escrit:Amb el Ticket Jeune representa que no puc anar al RER C per la part nord, encara que no vulgui anar a Orly, per exemple?
Pots anar on vulgues tret dels transports específics dels aeroports. Pots agafar el RER C sense problemes, però no podràs pujar a l'autobús que l'enllaça amb Orly (des de l'estació "Pont de Rungis"). Igualment, pots agafar el RER B sense cap pega (tret de les parades de l'aeroport CDG), però no podràs pujar a l'OrlyVal.

Un dels avantatges de fer Barcelona - París en tren és no haver de pagar "suplements" als transports per arribar a la destinació. Austerlitz està al bell mig de la ciutat i els transports que hi arriben no tenen cap tarificació específica.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 21/01/2007 21:59

Val, és un bon apunt :D Ara em tornaré a fer una ullada al plànol del RER i la banlieue que em venia en una ruta del Train Simulator (xD) i ja decidiré...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/01/2007 11:13

aarongilp ha escrit:Merci per les suggerències, metring!! Com que aquest viatge és un viatge "low-cost", prenc la idea per a quan tingui més calers :D
Ah, don't worry pels calers per anar a visitar l'oficina (jo també hi vaig anar en low-cost, i el bitllet em va sortir a menys de 50€). Les exposicions que fan a la Maison de la RATP són gratuïtes, i val molt la pena anar-hi, ja que hi han metros antics, baba total!!! i el llibre, no és massa car, això si, està en francès :?
París és una ciutat meravellosa, però reconec que m'hi passaria només en metro hores i hores, perquè hi han decoracions en algunes estacions fràncament monumentals!!



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 22/01/2007 11:20

Si ves, a mi el pressupost transportil per França em val 46.40€ incloent-hi el viatge des de Cerbère i fins a Latour i el Ticket Jeunes. Així doncs, prenc nota igualment per visitar la Maison de la SNCF.

I sobre això que dius de quant et passaries en metro, jo crec que si tingués temps m'intentaria recórrer tota la xarxa RER i tota la Banlieue primer, i després ho intentaria amb el metro. Ara, un cop hagi tornat, ja t'ho diré si segueixo preferint la RER o el metro xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimecres 24/01/2007 22:04

metring ha escrit: I la boutique du métro, a l'estació les Halles, accés línia 4 (sembla que obren de dilluns a divendres, de 10:30 a 19:30, però abans assegura't).
L'horari exacte és de 10 a 19h, però pots anar rumiant què comprar-te passejant per aquí



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 24/01/2007 22:52

Necessito aconseguir 21€ xD Aquesta tovallola-bitllet m'encanta xD xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 25/01/2007 9:09

Vés a una ETT, i per molt caqueta que sigui el curro, amb 6 horetes de treball ja ho tindries...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 25/01/2007 12:01

orique ha escrit:Vés a una ETT, i per molt caqueta que sigui el curro, amb 6 horetes de treball ja ho tindries...
Si, no? Vaig allà i els hi dic: "Si, mirin, estic buscant un treball només per a 5-6 horetes, simplement". No, si acabo anant a una ETT és per aguantar el màxim de temps possible (que suposo que tampoc serà tant). Però com que la tovallola aquesta és un capritxo, i tampoc és que la necessiti, que s'esperi a que tingui peles...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 25/01/2007 14:12

Estic segur que si ho demanes te'n trobarien un. Potser no de sis hores, però sí d'un sol dia (8 h.).

Jo, a les ETT, la única utilitat que veig que tenen és això. Si t'interessa una feina curta, és lo millor. Si el que vols és un contracte indefinit... la segona "te" no quadra llavors.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 30/01/2007 15:07

Bé, degut a una nova promoció de la SNCF, el viatge s'avança una setmana, ja que l'últim dia de validesa era, justament, el 30 de Març. Ara podrem viatjar per 10€ menys i en lliteres xD Pau, pren-ne nota, que estarem per allí el dia 24, no pas el 31!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 30/01/2007 17:12

La Torre Eiffel i l'Arc de Triomf són inexcusables, és clar (i, com t'han dit, val molt la pena creuar el Sena en Metro pel pont)

El que potser no faria és anar només "a veure" els Champs Elysées... Per gaudir-ne, cal passejar-se'ls una estona.

I, el que et recomano molt, molt (ho faig cada cop que vaig a París) és pujar a Montmartre. Per trobar-li una excusa transportil, que sàpiguis que hi ha un funicular.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 30/01/2007 17:18

Merci Fran, prenc nota. Si amb el planning veiem que tenim temps, anirem a "veure" i a passejar pels Champs Elysées (ho deixo com opcional, a no ser que els altres viatgers vulguin anar-hi obligatòriament), i si veiem que anem curts de temps, ho deixo per una altra ocasió. Amb Montmaitre, més o menys el mateix. Ara per ara només tenim planning per fer al matí, i encara no s'ha sotmès a votació xD Així que no ho sé, encara tenim temps...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimarts 30/01/2007 19:44

aarongilp ha escrit:Bé, degut a una nova promoció de la SNCF, el viatge s'avança una setmana, ja que l'últim dia de validesa era, justament, el 30 de Març. Ara podrem viatjar per 10€ menys i en lliteres xD Pau, pren-ne nota, que estarem per allí el dia 24, no pas el 31!
Ja m'ho apunte.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 31/01/2007 16:37

Lunéa power! :)

Per quan un Estrella Power? :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 31/01/2007 16:51

Juass!! El sò aquest de "Luneaa Poweeeeeer!!!" M'ha arribat al cor xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 01/02/2007 19:38

Estic preparant un viatge a França, però la pàgina de voyages sncf ha fet alguna cosa, i ara no puc pagar els bitllets que (crec que) he reservat.
Se suposa que feia el que he fet altres cops, o sigui reservar el bitllet, pagar online i sol.licitar l´opció d´enviament a domicili per correu.
Però la màquina no m´ha deixat, millor dit, m´ ha fotut fora de la pàgina per "anar massa lent"...quan simplement estava reservant una tacada de bitllets per tres dies consecutius...
Algú em pot ajudar?
He anat reservant els bitllets, tot anava bé, fins que he clicat "Aubusson", que ha començat a fer el ronso...
No m´ha deixat mai donar el meu nº de targeta de crèdit.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 01/02/2007 19:48

Mmm...ahir vaig fer un simulacre de compra i com que tornem via Latour, no podia agafar Aller/Retour, així que vaig fer la prova de comprar només anada i després a sota em posava "Réserver autre bitllet" o algo similar...quan vaig haver fet la segona reserva, representava que ja podia pagar, però al ser un simulacre (i no tenir els calers de tots) no ho vaig fer...quan hagi de pagar t'ho dic si em va bé xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 05/02/2007 1:08

Pregunta: El Corail Paris - Latour, al RIHO em surt que no circula el 24.03, però a la web si circula i puc comprar el bitllet sense problemes. Quí té raó? El RIHO em diu que no circula del 18 de Març al 28 d'Abril, però a la web no surt amb la seva numeració habitual (3971), sino amb el 3985, que posant-lo al RIHO em diu que no existeix...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 05/02/2007 21:57

Per lògica guanya el sistema de vendes, no? :nose



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”