Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Éslogan correcte per TMB.
Éslogan correcte per TMB.
Fa temps vam votar a l'eslogan de TMB,peró com em faltava 2 opcions,ho torno a fer.
I demano disculpes,jejeje
PS:Moderadors borreu el "Quin eslogàn?",que és un fil semblat a aquest però com m'havia sortit malament l'anterior,i no sé com modificar-lo,no he tingut més remei que fer un de nou.
I demano disculpes,jejeje
PS:Moderadors borreu el "Quin eslogàn?",que és un fil semblat a aquest però com m'havia sortit malament l'anterior,i no sé com modificar-lo,no he tingut més remei que fer un de nou.
Que s'obri Gaudí,Banco,Correos,Fernando... què anava a posar, si no?
Incivisme al metro, siusplau !
- Santfeliuenc
- N10
- Entrades: 3520
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL
Hola,
Diagonal y Gran Vía, sin dudarlo un instante.
Saludos,
Sergio
Diagonal y Gran Vía, sin dudarlo un instante.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Hola:
TMB= Transports Miseriossos de Barcelona.
Canviis el "Miseriosos" per "Merdosos", "Maltats", "Malaltissos", ..... infinites possibil.litats.
En cuant al "Incivisme al metro, si us plau", hi ha un missatge meu per aqui dintre (relat de ficcio pero totalment bassat en fets reals) que retrata fefaentment l'estat del metro de Barcelona i la seva gestio.
Sal.lutacions:
Serie600
TMB= Transports Miseriossos de Barcelona.
Canviis el "Miseriosos" per "Merdosos", "Maltats", "Malaltissos", ..... infinites possibil.litats.
En cuant al "Incivisme al metro, si us plau", hi ha un missatge meu per aqui dintre (relat de ficcio pero totalment bassat en fets reals) que retrata fefaentment l'estat del metro de Barcelona i la seva gestio.
Sal.lutacions:
Serie600
Hola,
com que no sé què és un éslogan ni un eslogán, considero que és esencial que pugui entendre de què tracta l'enquesta abans de votar-hi.
com que no sé què és un éslogan ni un eslogán, considero que és esencial que pugui entendre de què tracta l'enquesta abans de votar-hi.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
És Logan qui guanya qui guanya, és Logan qui guanya l'Smart!
És l'Smart qui guanya qui guanya, és l'Smart qui guanya Logan!
Reivindico l'opció Tornin els Monotrals a Barcelona!
És l'Smart qui guanya qui guanya, és l'Smart qui guanya Logan!
Reivindico l'opció Tornin els Monotrals a Barcelona!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Trossejadors de Mils de Barcelona...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Talbots a Mansalva pel Bernabéu
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Tot a Molt Bombo
Torracollons Molt Burros