El més freaky que mai heu fet...

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

El més freaky que mai heu fet...

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 30/10/2006 12:00

Hola!

Doncs això... :D

Expliqueu aquí el viatge, experiència, vivència, etc. més freaky que mai heu tingut, evidentment relacionat amb el món dels transports. ;)

En el meu cas, fou fa poc. Em vaig tirar des de les 9 del matí fins a les 6 de la tarda non-stop (bé, sí, per dinar mitja horeta) recorrent el Metro de Madrid com alguns sabeu, parant a les estacions més maques, fent fotos aquí i allà... :oops:

Espero les vostres experiències. Segur que ens sorprendrem... :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 30/10/2006 12:24

I si et demanen el bitllet durant una jornada maratoniana d'aquestes, no et multen per haver-ho validat fa més temps del màxim permès?

Bé, igual amb l'explicació et treuen la multa, però no vull ni imaginar la cara dels interventors mentre els ho expliques :D

Jo ara no sabria dir quina ha estat la "frikada" més grossa... perquè últimament amb els autobusos portem unes quantes, si bé comunitàries (calçotada dins d'un Monotral articulat a Tarragona, paella a Castelldefels...)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 30/10/2006 12:30

Anar a passar el dia a París per aprofitar una oferta de preu baix de la SNCF amb els Corail Lunéa i intentar trobar, sense èxit, la casa que Jacques Tati va fer servir a Mon Oncle, pel·lícula filmada a Saint Maur des Fossés.

A banda d'això, tinc altres viatges friquis com un Girona - Barcelona via Toulouse Matabiau en un sol dia o no menys memorable Girona - Manresa via Toulouse, Hendaia i Lleida amb incursió a la Pobla de Segur.

També tinc la fricada "de cada dia" que suposa anar variant en el viatge de tornada a l'Autònoma a casa per aprofitar al màxim l'hora i mitja de transbords gratuïts.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 30/10/2006 13:06

jo un dia em vaig registrar en un fòrum sobre transport :x


ES PELIGROSO ASOMARSE

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dilluns 30/10/2006 13:48

Momento confuso, igual fue un despiste (multiplicado por la cantidad de veces que lo hice) o lo que tuve, una tarde de verano de 2003, queriendo ir a Manresa... Toma, T-1 de una sola zona desde Plaça Espanya, con el R5 a Manresa...
Consecuencias: gracias a la amabilidad del interventor, me dejó bajar "gratis" en Sant Vicenç - Castellgalí. Me libré de una multa muy gorda.
Y no sólo en ese trayecto, pues también (y gran suerte que tuve) fue yendo a Martorell-Vila, Terrassa - Rambla y a Sabadell - Rambla. (los únicos viajes en FGC yendo fuera de Barcelona).

Ya, cuando fui en 2005 a BCN, pagué todas las zonas (como un buen viajero) en todos los trenes en los que fui.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 30/10/2006 14:38

Bé, jo de moment comprar una T-Dia de sis zones, llevar-me a les sis del matí, fer el trajecte Sabadell- St. Vicenç de Calders - Bellvitge- Igualada- Esparraguera-Olesa de Montserrat-Barcelona- Calella- Sabadell Centre.

O potsé baixar a La Farga de Bebié... :D :D :)



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 30/10/2006 15:26

Passar-me 5 hores seguides donant voltes en bus (en el mateix) compta? vull fer un nou rècord, i aquest és estar-me tot un torn (8 hores), aviam si aguanto :P I en quan a trens...Sortir de Terrassa i anar a dinar a Marseille un dia i a València un altre, i tornar a casa, en trens Alstom dissenyats per a Alta Velocitat (apunt per al Alstomero de la casa xD).


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 30/10/2006 17:24

Llevar-me a les 4 del matí per anar amb en Josep Serre a Cervera un 4 de gener (amb la rasca que feia!) només per veure si el primer regional del dia (el que surt o sortia a les 6:53 cap a Lleida) era un camell. Evidentment no ho va ser i ens vam trobar una 470. Afortunadament, per casualitat vam topar amb l'acte oficial de transferència de la línia de La Pobla a FGC.

I d'altres coses frikis que he fet doncs ja us les podeu imaginar: anar a fer fotos de totes les estacions de Catalunya, fer fotos de tota una línia de metro de Barcelona en 3 matins anant a avisar a cada cap d'estació, etc



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 30/10/2006 18:03

aarongilp ha escrit:Passar-me 5 hores seguides donant voltes en bus (en el mateix) compta? vull fer un nou rècord, i aquest és estar-me tot un torn (8 hores), aviam si aguanto :P I en quan a trens...Sortir de Terrassa i anar a dinar a Marseille un dia i a València un altre, i tornar a casa, en trens Alstom dissenyats per a Alta Velocitat (apunt per al Alstomero de la casa xD).
Trens que perfectament podrien correr per la xarxa d'ADIF però que inexplicablement aquesta no hi va fer cas... :twisted: :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 30/10/2006 18:15

JaMiRo! ha escrit:
aarongilp ha escrit:Passar-me 5 hores seguides donant voltes en bus (en el mateix) compta? vull fer un nou rècord, i aquest és estar-me tot un torn (8 hores), aviam si aguanto :P I en quan a trens...Sortir de Terrassa i anar a dinar a Marseille un dia i a València un altre, i tornar a casa, en trens Alstom dissenyats per a Alta Velocitat (apunt per al Alstomero de la casa xD).
Trens que perfectament podrien correr per la xarxa d'ADIF però que inexplicablement aquesta no hi va fer cas... :twisted: :D
M'he perdut...de quins parles, dels TGV o dels Euromed?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 30/10/2006 18:19

aarongilp ha escrit:M'he perdut...de quins parles, dels TGV o dels Euromed?
De la línia del TAV Madrid-Barcelona, que els trens d'Alstom vàren quedar fora al final i van pillar allò que en diuen patos... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 30/10/2006 18:27

JaMiRo! ha escrit:
aarongilp ha escrit:M'he perdut...de quins parles, dels TGV o dels Euromed?
De la línia del TAV Madrid-Barcelona, que els trens d'Alstom vàren quedar fora al final i van pillar allò que en diuen patos... :D
Collons...te n'has anat pels "cerros de úbeda"!!! I no van quedar tan fora quan s'han menjat la meitat de dos pastissos ben bons! (Sèries 104/105 i 120/121).

I jo em referia a que vaig anar en TGV's (Montpellier - Marseille) i en Euromed (Barcelona - València), que són ambdós trens d'Alta Velocitat d'Alstom...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 30/10/2006 18:34

Hola!
aarongilp ha escrit:Collons...te n'has anat pels "cerros de úbeda"!!! I no van quedar tan fora quan s'han menjat la meitat de dos pastissos ben bons! (Sèries 104/105 i 120/121).
Vaaaal, però és que el meu món ferroviari ideal és tot ell d'Alstom... :D

Per cert, correcció d'estil: Cerros de Úbeda és Vall d'Uixó en català, una mica d'estil tio! És broma, eh! :)
aarongilp ha escrit:I jo em referia a que vaig anar en TGV's (Montpellier - Marseille) i en Euromed (Barcelona - València), que són ambdós trens d'Alta Velocitat d'Alstom...
Bé, afinant una mica, són de quan l'empresa es feia dir GEC Alsthom... :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 30/10/2006 18:44

JaMiRo! ha escrit:Hola!
aarongilp ha escrit:Collons...te n'has anat pels "cerros de úbeda"!!! I no van quedar tan fora quan s'han menjat la meitat de dos pastissos ben bons! (Sèries 104/105 i 120/121).
Vaaaal, però és que el meu món ferroviari ideal és tot ell d'Alstom... :D

Per cert, correcció d'estil: Cerros de Úbeda és Vall d'Uixó en català, una mica d'estil tio! És broma, eh! :)
Torracollons. :D
JaMiRo! ha escrit:
aarongilp ha escrit:I jo em referia a que vaig anar en TGV's (Montpellier - Marseille) i en Euromed (Barcelona - València), que són ambdós trens d'Alta Velocitat d'Alstom...
Bé, afinant una mica, són de quan l'empresa es feia dir GEC Alsthom... :D
Torracollons al quadrat. :D :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 30/10/2006 18:49

Per cert, jo he visitat les coves de la Vall d'Uixó.

:victoria

Algú més hi ha estat?



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 30/10/2006 20:18

¿Què té de freakie visitar les coves de Vall de Uxó?

Jo, el més freakie que he fet... ferroviàriament parlant? Niça-Tarragona en cinc trens, sortint de Niça a les 8:30.

Des de les 6:00 a les 22:00 en tren non-stop per rodalies BCN i FGC ( des de Tarragona).

Tot el dia per FGV (des de Tarragona).


La cosa més freakie encara l´he de fer...ja en tindreu notícies.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 30/10/2006 20:25

437.001 ha escrit:¿Què té de freakie visitar les coves de Vall de Uxó?
He comentat que les he visitades perquè abans algú altre les havia esmentat, no pel fet que fos friqui (tot i que la barca en què anava jo tenia el seu punt de friquisme pels diàlegs matrimoni-sogra, tipus "aixequi's ara que venen estalactites" "Sí home, per fer-me la clenxa al mig, no?" :))



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 30/10/2006 21:30

De petit fabricava màquines expenedores de venda bitllets edmonson, n'hi ha haver una que tenia diversos canals de sortida fins i tot.

Es veu que en aquella època m'avorrien les taquilles. :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 30/10/2006 23:09

entfe001 ha escrit:Per cert, jo he visitat les coves de la Vall d'Uixó.

:victoria

Algú més hi ha estat?
Jo :D



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 30/10/2006 23:49

El mes friki que he fet jo a sigut fer una volta sencera amb un 5000 de L2 com a passatger, no tenia cap altre cosa millor a fer i realment estava molt emocionat de pujar a un tren dels nous i poder mirar la via (pero em va fotre molt que el motorista no anes amb els llums encessos, de totes maneres em sembla que anaven amb una sessió d'instrucció i els vaig tocar una mica els nassos :D:D:D)



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”