Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Nevarà aquesta setmana?
Nevarà aquesta setmana?
Ahir vaig veure el temps de TV3 i van dir que aquesta setmana podria nevar a cuota de 0 metres fins i tot a gran part de Catalunya,el dia més probable diuen que és dijous.
Sí neva,agafaré una 213 i em planto a Montserrat per veure el mega paisatge blanc,ojalà fos amb una 211 o una 8000!
Doncs aixó,obro aquest fil si algú pot confirmar que això és cert i segir les previsions.
Sí neva,agafaré una 213 i em planto a Montserrat per veure el mega paisatge blanc,ojalà fos amb una 211 o una 8000!
Doncs aixó,obro aquest fil si algú pot confirmar que això és cert i segir les previsions.
Sequera, et criden!!!!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Recorda que els accessos estan malament a Montserrat, ara...Mako448 ha escrit:Ahir vaig veure el temps de TV3 i van dir que aquesta setmana podria nevar a cuota de 0 metres fins i tot a gran part de Catalunya,el dia més probable diuen que és dijous.
No pujaré amb el cremallera,sinó pels voltants.Igual fins i tot aniré a Castellbell i el Vilar.
La renfe prefereixo no agafarà,perqué com tots coneixem el servei de renfe,i nevant,mijor ni l'agafo,que sinó no podré tornar
La renfe prefereixo no agafarà,perqué com tots coneixem el servei de renfe,i nevant,mijor ni l'agafo,que sinó no podré tornar
I si faig aixó;
FGC R5 Sant Andreu-Sant Vicenç de Castellet
Renfe R4 Sant Vicenç de Castellet-Sabadell Centre
FGC S2 Sabadell-Provença
L5 Diagonal-Cornellà Centre
FGC Cornellà Riera-Sant Andreu.
Qué en penseu?
Pasant per llocs amb bons paisatges i nevats?El que em preocupa,aixó sí,és agafar la renfe,em fa por i tot.Aixó sí,sí nom ès neva,encara que sembla que les probabilitats que nevi han baixat,per desgràcia.
QUE NEVI!QUE NEVI!
FGC R5 Sant Andreu-Sant Vicenç de Castellet
Renfe R4 Sant Vicenç de Castellet-Sabadell Centre
FGC S2 Sabadell-Provença
L5 Diagonal-Cornellà Centre
FGC Cornellà Riera-Sant Andreu.
Qué en penseu?
Pasant per llocs amb bons paisatges i nevats?El que em preocupa,aixó sí,és agafar la renfe,em fa por i tot.Aixó sí,sí nom ès neva,encara que sembla que les probabilitats que nevi han baixat,per desgràcia.
QUE NEVI!QUE NEVI!
Acabo de veure el temps del 3/24 i dieun que dijous neu cota 0 metres.Aixó sí,dieun que sobretot al litoral.
Aquests primers dies nevarà al prieneu u de cara a dimecres al vespre cap al centre de Catalunya i dijous al litoral i prelitoral.
Jop,no podré veure el paisatge del R5 nevat o si el veig,amb escassa neu.
Esteu atents a la previsió,espero que no s'equivoquin,i que nevi a tota Catalunya,no a les zones litorals i prelitorals!
Aquests primers dies nevarà al prieneu u de cara a dimecres al vespre cap al centre de Catalunya i dijous al litoral i prelitoral.
Jop,no podré veure el paisatge del R5 nevat o si el veig,amb escassa neu.
Esteu atents a la previsió,espero que no s'equivoquin,i que nevi a tota Catalunya,no a les zones litorals i prelitorals!
La zona prelitoral és la zona de Montserrat...
Si vols veure neu, et recomano que vagis a llocs com Núria ó Puigcerdà.
Si ha de nevar que ho faci dijous, que tinc el dia lliure
Doncs,mira,és el dia més problabe que nevi.aim ha escrit:Si ha de nevar que ho faci dijous, que tinc el dia lliure
Aviam si encara podré fer foto d'un dels nous busos articulats de Sarbus a Castellar amb neu?
P.D: A falta de trens...
P.D: A falta de trens...
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Que nevi a l'estació de França...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Que nevi a Can Boixeres!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Acabo de veure el temps de TV3.han dit que dijous nevaria a qualsevol punt de catalunya o cota 0 metres,i on seria mès abundant seria a la meitat est i a la Catalunya Central(comarques de Barcelona sobretot)
Divendres també podria continuar nevant encara que pujaria la cota a les comarques gironines.
Jo ja estic nerviòs i tot ,que nevi!!!!!!!!!!!!!!!
Divendres també podria continuar nevant encara que pujaria la cota a les comarques gironines.
Jo ja estic nerviòs i tot ,que nevi!!!!!!!!!!!!!!!
Mala notícia,han dit que la botrrasca s'anirià mès al sud i venaria a la provincia de Tarragona sobretot,i Lleida i extrem sud de Barcelona.caqueta
I el microclima de Girona torna a fer efecte. L'any passat, durant les nevades arreu de Catalunya (va nevar a TOT Catalunya), degut a aquest microclima a Girona va caure neu a Vilaroja i a Salt, RES. A Bescanó hi havia neu i a Anglès la tenien fins al coll. A Celrà també hi havia problemes, i la N-II estava tallada per un accident provocat per la neu i el gel. A Salt, núvols però res de neu. I aquest any, passarà exactament el mateix. Aquí no caurà neu ni treta d'un canó artificial...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Suposo que aquest curiòs microclima és degut als microtorracollons, no?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2