Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: metring » Divendres 09/05/2008 8:52

Ja ho vaig sentir a la ràdio, a la poca estona de passar.

Mare meva...les incidències de la Renfomentoadif cada cop són més rebuscades!! >:(



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 09/05/2008 10:19

Aquest fet no és el primer cop que passa i de fet algun usuari ja ha parlat d'aquesta incidència en aquest fil. A les 19:00h quan es hora punta de tornada i ha trens pràcticament cada 3min en el tram Hospitalet-Arc de Triomf no m'extranya que passi.

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/05/2008 10:28

Jordilar ha escrit:A les 19:00h quan es hora punta de tornada i ha trens pràcticament cada 3min en el tram Hospitalet-Arc de Triomf no m'extranya que passi.
No és excusa. És com si, durant tot el dia, hi hagués un "risc residual" de que un Terrassa d'FGC acabi a l'Av. Tibidabo, Reina Elisenda o Sabadell.

Per cert, recordo que ja fa una pila d'anys, el passatge d'un nocturn de Barcelona a Madrid es va despertar trobant-se entrant a Bilbao.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 09/05/2008 14:31

Guigui ha escrit:
Jordilar ha escrit:A les 19:00h quan es hora punta de tornada i ha trens pràcticament cada 3min en el tram Hospitalet-Arc de Triomf no m'extranya que passi.
No és excusa. És com si, durant tot el dia, hi hagués un "risc residual" de que un Terrassa d'FGC acabi a l'Av. Tibidabo, Reina Elisenda o Sabadell.

Per cert, recordo que ja fa una pila d'anys, el passatge d'un nocturn de Barcelona a Madrid es va despertar trobant-se entrant a Bilbao.
T'he de decepcionar, no seria el primer cop que envien la 112 d'un Sabadell a la linia del Tibidabo.

I també cal remarcar que la culpa la tenen tant els del CTC com el maquinista, ja que a Arc de Triomf hi ha una indicadora de sortida que marca cap a quina posició està l'agulla, si cap a Sant Andreu Arenal o Clot-Aragó.

Aquest mateix error ja em va succeïr a mi fa uns mesos, tal i com vaig explicar en aquest fil.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 09/05/2008 15:56

Ho he vist aquest mati al 3/24. Qualsevol dia em trobo un civia aparcat a Vic amb destinació Mataró xD.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/05/2008 16:22

Pere ha escrit:I també cal remarcar que la culpa la tenen tant els del CTC com el maquinista, ja que a Arc de Triomf hi ha una indicadora de sortida que marca cap a quina posició està l'agulla, si cap a Sant Andreu Arenal o Clot-Aragó.
Una anècdota a aquest respecte és que, també fa anys, el meu pare va anar a Portbou al maquinista d'un regional a preguntar-li si anava per Granollers o Mataró, pocs minuts abans de la sortida del tren. La sincera resposta: per molt estrany que semblés, no li ho sabia dir.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 09/05/2008 23:30

Pere ha escrit:Cerdanyola del Vallès a curt o a llarg termini és possible que acabi tenint megafonia, doncs han aparegut uns monitors sospitosos al vestíbul.
Tal i com vaig dir en aquest missatge, l'estació de Cerdanyola del Vallès ja disposa de megafonia i han posat uns teleindicadors com els de Terrassa-Est a les andanes, que en un futur espero que no gaire llunyà, entraran en funcionament.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 10/05/2008 0:39

Los monitores del vestíbulo llevan puestos desde noviembre del año pasado, a ver si pronto están funcionando
Pere ha escrit:
Pere ha escrit:Cerdanyola del Vallès a curt o a llarg termini és possible que acabi tenint megafonia, doncs han aparegut uns monitors sospitosos al vestíbul.
Tal i com vaig dir en aquest missatge, l'estació de Cerdanyola del Vallès ja disposa de megafonia i han posat uns teleindicadors com els de Terrassa-Est a les andanes, que en un futur espero que no gaire llunyà, entraran en funcionament.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 10/05/2008 10:35

El dijous dia 8, un tren destinació Granollers Centre sobre les 9 de la nit per passeig de gràcia a la sortida de l'estació va fer frenada d'emergència. Després d'estar-m'hi 10min a dintre sense que el tren arranqués vaig baixar i vaig agafar la L2 com transport alternatiu. El maquinista va obrir les portes automàticament i es podia baixar del tren. Els que baixàvem haviem de fer una excursió per l'andana quilomètrica de l'estació de Passeig de Gràcia fins la sortida i els que arribaven per a agafar el tren havien de còrrer fins al final de l'andana.

En cap moment es va informar de què passava ni quant podria estar-se el tren allà parat. Al baixar del tren em vaig fixr i el semàfor estava en verd. Al maquinista no li costava res dir què passava i quant temps suposava que s'estaria parat, perqè molta gent depenent del temps podria agafar transport alternatiu i arribar abans a casa.

I pel que sembla, com fa últimament Renfe, oculta tota la informació relativa a avaries, suspensions de trens i retards als mitjans de comunicació.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 10/05/2008 10:59

Ara ja fa temps que no passa,peró recordo haver llegit en aquest mateix forum missatges del 2005-2006 trens que anaven cap a Vilafranca o Martorell que per un error al canvi d'agulles d'Hospitalet el tren va anar a parar-se a les vies de cul de sac de l'Hospitalet,i em sembla que va tindre que fer marxa enrere.

Cap al 2000,a Can Ros,recordo que un R5 el van desviar cap a la via morta on s'estacionen els S33,i va topar contra una 211 que hi havia estacionada allà.Aquest R5 és cobria amb la unitat 213.10



Inspecció Oficiosa
N3
N3
Entrades: 31

Entrada Autor: Inspecció Oficiosa » Dilluns 12/05/2008 17:43

Interrumpida la circulación ferroviaria en el tramo Blanes - Maçanet

Desde las 13.30 horas, a causa de una incidencia que afecta al sistema de electrificación, se ha interrumpido el servicio ferroviario en el tramo Blanes - Maçanet.

Esta incidencia afecta a los trenes de la línea 1 de Rodalies con destino Maçanet, para facilitar la movilidad de los viajeros de estos servicios se ha previsto transbordo por carretera entre Blanes y Maçanet. El resto de trenes de esta línea funciona con normalidad.

Técnicos de Adif que se han desplazado hasta el lugar de la incidencia para evaluarla y proceder a su reparación, aún no han podido facilitar previsión de restablicimiento.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 13/05/2008 0:36

La avaria s'ha produït entre Pineda de Mar i Maçanet. Posteriorment ha quedat només el tram Blanes-Maçanet suspès.

Salut,



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 13/05/2008 18:41

Centre informació TransMet ha escrit:Dia: 13/05/2008 - Hora: 16:12
Al marge de les aturades dels autobusos de Mohn, que donen servei a la comarca del Baix Llobregat, també hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies, que per motius aliens a l'empresa, els trens que fan el recorregut Granollers/Castelldefels queden suprimits. Els trens que surten de Sant Celoni/Maçanet circulen amb normalitat, però la supressió d'alguns trens d'aquesta línia pot afectar la freqüència de pas d'alguns combois. Normalitat a la resta.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 15/05/2008 22:10

Acabo de tornar d'un tren direcció Vic. Quan sortia de Sants, em veig a la gent flipant, i no sabia per què, miro enrera, i el tren marxava amb una porta oberta!!!! El botó vermell per tancar no funcionava, així que un noi ha tirat de la palanca per frenar el tren, i a la poca estona han tancat la clau i ha marxat el tren. Era una 440, espero que no sigui greu!



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Divendres 16/05/2008 2:43

Doncs, no sé que ha passat exactament, però el rodalies amb destinació St Viçenc (C4) que passa a les 22.54 per St Joan Despí, s'ha retrassat més de 15 minuts, ja hi tornem amb els retrasos. Estàn construint un nou AVE, o què? A sobre vés a demanar una devolució expres que la guixeta tanca a les 22, quin servei més tercermundista...

Àlex Naranjo.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 16/05/2008 7:45

http://www.elperiodico.com


Adif anuncia los últimos cortes de Cercanías por el AVE en Sants• El traslado de una vía impedirá el paso de trenes durante 8 horas el domingo

• Las obras afectan a un tramo de 650 metros entre la Ronda del Mig y La Torrassa



R. C.
BARCELONA
Al largo, complejo y también accidentado proceso de traslado al lado mar de las vías de ancho ibérico que llegan a la estación de Sants por el corredor de L'Hospitalet, desarrollado durante el 2007 por la irrupción de la nueva línea de alta velocidad, le quedan aún dos flecos. El próximo fin de semana se cortará durante ocho horas el paso de trenes de Cercanías para poner en servicio un tramo definitivo de 650 metros de la vía número uno aún pendiente situado en el entorno de la Riera Blanca, entre el puente de La Torrassa y la Ronda del Mig. En las próximas semanas, se repetirá el corte, según informó ayer el gestor de infraestructuras Adif, para poner en su emplazamiento definitivo la vía número dos.
El corte se realizará de noche, entre las 23.30 horas del sábado y las 7.30 horas del domingo, y afectará a las líneas C-1, C-3, C-4 y C-7 de Cercanías. Un servicio de siete autobuses lanzadera recorrerá el tramo cerrado entre las estaciones de Sants y L'Hospitalet. La línea C-10 que conduce hasta el aeropuerto funcionará únicamente desde El Prat de Llobregat, aunque también habrá autocares que saldrán de la estación de França con destino a las terminales. Otra de las medidas para paliar el corte consiste en que los billetes serán válidos para acceder al metro en las estaciones de Rambla Just Oliveres, Sants Estació y Cornellà.

PASOS INFERIORES
La finalización de los trabajos de la nueva plataforma ferroviaria en la zona de la Riera Blanca ha permitido hacer este primer traslado de las dos vías pendientes, según explicó un portavoz de Adif. Estas obras con complementarias a las del túnel del AVE que discurre bajo todo el corredor que empieza en Bellvitge. Los trabajos incluyen la ampliación y adecuación de los pasos inferiores de la Riera Blanca y Riera de Tena y los nuevos pasos para peatones situados en el cruce de las vías con la Ronda del Mig.
Este proyecto prevé que el ahora increíblemente angosto, en pleno siglo XXI, cruce bajo las vías de la Riera Blanca pase de uno a tres vanos para la circulación de vehículos y personas. El arco central se destinará al tráfico y tendrá una anchura de 13 metros. Los dos laterales serán para los peatones, con una amplitud de ocho metros cada uno.
En la actualidad, esta calzada, que marca el límite entre Barcelona y L'Hospitalet y en la que no pueden confluir dos vehículos grandes, tiene tan solo 7,6 metros de ancho por 4,5 de alto en el centro de la bóveda. La situación de quien pasa por las aceras es peor ya que miden solo 1,3 metros y su altura decreciente, al estar en los extremos del arco, permite incluso tocar el techo.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 16/05/2008 9:34

Una pregunta: quan un tren arrenca amb una porta oberta, significa que els sistemes de seguretat no funcionaven?



Avatar de l’usuari
Peter
N5
N5
Entrades: 153

Entrada Autor: Peter » Divendres 16/05/2008 12:06

El Periódico ha escrit:tiene tan solo 7,6 metros de ancho por 4,5 de alto en el centro de la bóveda. La situación de quien pasa por las aceras es peor ya que miden solo 1,3 metros y su altura decreciente, al estar en los extremos del arco, permite incluso tocar el techo.
Aquest tunel també permet rematar de cap el sostre. :cop En tota la meva vida m'he donat uns 1000 cops de cap i com es creuin 2 persones grosses ja hi ha pollo muntat perquè a l'Hospitalet no tenim molt arrelat això de cedir el pas.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 16/05/2008 14:26

metring ha escrit:Una pregunta: quan un tren arrenca amb una porta oberta, significa que els sistemes de seguretat no funcionaven?
M'estàs dient que un tren ha arrencat amb una porta oberta? :o :o :o Això significa que el llaç de portes estava desactivat! És a dir, que el tren estava circulant sense sistemes de seguretat a les portes!!
Això va totalment contra la seguretat, i suposo que també contra el reglament de la pròpia empresa. No sé si, fins i tot, seria una qüestió denunciable i per la qual podrien rodar caps.

Fa poc més d'un any, ja va haver-hi un accident a FGC per culpa d'una neglicència semblant que va produir dos ferits i un bon rebombori, tot i que en aquella ocasió el tren tant sols es va desplaçar 40 centímetres. El maquinista va ser, òbviament, expedientat.
Com sempre, a Renfe tot va molt pitjor, però per sort no ha passat cap desgràcia... encara. Llàstima que no en tinguem testimoni gràfic per poder denunciar-ho.

Deu ser que sóc un pessimista i, certament, així es veu millor el paisatge. Lamentable.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 16/05/2008 14:31

Tinc el número de cotxe, si calgués...

Va ser ahir, dia 15, i el tren era el 9-440-183-2, el que sortia de Vic a les 21:30, amb 5 minuts de retard.

Llàstima no haver-ho gravat en vídeo!!!!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”