Obres Mollet - Papiol
Obres Mollet - Papiol
Nota: fil retitulat (ja fa mooolts mesos que "dintre d'un mes comencen les obres").
Dintre d'un mes començaran per fi les obres que afecten a la linia Mollet - Papiol que consisteixen en la introduccio d'un tercer carril i desdovlament del tram en via unica a part d'altres actuacions
Dintre d'un mes començaran per fi les obres que afecten a la linia Mollet - Papiol que consisteixen en la introduccio d'un tercer carril i desdovlament del tram en via unica a part d'altres actuacions
-
RodalinesCatalanes
- N4

- Entrades: 59
- Membre des de: 17 gen. 2008, 14:42
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Com a usuari de la lĂnia R7/C7 he de dir que ja fa setmanes que qualcuna cosa ja estan fent pq el tram Castellbisbal-RubĂ l'han modificat parcialment:jordidr ha escrit:Dintre d'un mes començaran per fi les obres que afecten a la lĂnia Mollet - Papiol que consisteixen en la introducciĂł d'un tercer carril i desdoblament del tram en via Ăşnica a part d'altres actuacions
El tren que surt de Martorell ha deixat d'anar per la via que seguia gairebĂ© en paral·lel l'autopista AP-7 (una vegada es separa de la B-23) i passat Castellbisbal agafa la via de l'esquerra i es fica pel ramal que fins ara usaven els trens de tornada (els que van de RubĂ a Castellbisbal). A mĂ©s a RubĂ els trens s'aturen a l'andana central (abans ho feien a l'andana on hi ha l'estaciĂł) i per mĂ©s inri no es fiquen a la via que li correspon (el de la dreta) fins abans d'entrar al tĂşnel desprĂ©s de l'estaciĂł de RubĂ). Es a dir que entre RubĂ i Castellbisbal els trens en ambdĂłs sentits van bastants km per un ramal de via Ăşnica. Això estĂ provocant que si un tren de la C7/R7 va amb retrĂ s el de direcciĂł contraria es vegi afectat i es retrasi. Efecte doiminĂł.
Ahir un trajecte de 32 minuts segons horaris RENFE el vaig fer en 1hr i 20minuts. A l'arribara al poble i passar per davant la seu PSC amb cartells de Zapatero, de debò que em va agafar una empipada brutal. I les enquestes diuen que els culpables de la caqueta de Rodalies PP+PSOE-psc guanyaran un diputat a Catalunya.
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
seria possible que no fiquessis la polĂtica en totes i cadascuna de les teves intervencions?RodalinesCatalanes ha escrit:Com a usuari de la lĂnia R7/C7 he de dir que ja fa setmanes que qualcuna cosa ja estan fent pq el tram Castellbisbal-RubĂ l'han modificat parcialment:jordidr ha escrit:Dintre d'un mes començaran per fi les obres que afecten a la lĂnia Mollet - Papiol que consisteixen en la introducciĂł d'un tercer carril i desdoblament del tram en via Ăşnica a part d'altres actuacions
El tren que surt de Martorell ha deixat d'anar per la via que seguia gairebĂ© en paral·lel l'autopista AP-7 (una vegada es separa de la B-23) i passat Castellbisbal agafa la via de l'esquerra i es fica pel ramal que fins ara usaven els trens de tornada (els que van de RubĂ a Castellbisbal). A mĂ©s a RubĂ els trens s'aturen a l'andana central (abans ho feien a l'andana on hi ha l'estaciĂł) i per mĂ©s inri no es fiquen a la via que li correspon (el de la dreta) fins abans d'entrar al tĂşnel desprĂ©s de l'estaciĂł de RubĂ). Es a dir que entre RubĂ i Castellbisbal els trens en ambdĂłs sentits van bastants km per un ramal de via Ăşnica. Això estĂ provocant que si un tren de la C7/R7 va amb retrĂ s el de direcciĂł contraria es vegi afectat i es retrasi. Efecte doiminĂł.
Ahir un trajecte de 32 minuts segons horaris RENFE el vaig fer en 1hr i 20minuts. A l'arribara al poble i passar per davant la seu PSC amb cartells de Zapatero, de debò que em va agafar una empipada brutal. I les enquestes diuen que els culpables de la porqueria de Rodalies PP+PSOE-psc guanyaran un diputat a Catalunya.
-
RodalinesCatalanes
- N4

- Entrades: 59
- Membre des de: 17 gen. 2008, 14:42
Re: PolĂtica i infraestructura van lligades
BĂ© som en plena campanya electoral. És cert que el comentari final hauria sigut millor posar-lo en un altre fil (Retrassos i Incidències o el nou tema que algĂş ha fet sobre la campanya). però el tema de Rodalies crec que entre els problemes i mancances del sistema Ă©s el pitjor per culpa de la deixadesa d'anys i panys del Ministerio de Fomento. Deixadesa que no Ă©s una opiniĂł meva, que institucions i entitats no associades al partits polĂtiques portant molts anys denunciant. I per desgrĂ cia meva soc un dels que pateixo el mal servei de Rodalies. Abans era usuari del metro, i tot i les seves mancances i millores a pas de tortuga, no havia tingut una experiència tant negativa com a Rodalies. I els culpables tenen sigles, no ens enganyem, i es diuen PP i PSOE-PSC. Per tant cada vegada que arribo emprenyat per culpa de RENFE necessito desfogar-me, i quin fòrum sinĂł aquest?Danzig ha escrit:
seria possible que no fiquessis la polĂtica en totes i cadascuna de les teves intervencions?
Aquesta resposta la volia posar-la en el fil de les eleccions, que crec que és l'adient, però no he sapigut fer-ho.
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
El problema d'anar fent alusions polĂtiques Ă©s, que a la llarga, hom pot acabar escaldat. Si mès no, com a exemple, et recordo que hi va haver cert partit (de caire nacionalista), que durant vuit anys va tenir la clau de la governabilitat d'Espanya i que no va moure un dit per millorar la xarxa ferroviaria estatal a dins de Catalunya.
És molt fà cil veure la palla en l'ull aliè, però ens costa molt veure la IPN 400 en el propi.
Salutacions
(Per cert, tornem al tema estrictament ferroviari...)
És molt fà cil veure la palla en l'ull aliè, però ens costa molt veure la IPN 400 en el propi.
Salutacions
(Per cert, tornem al tema estrictament ferroviari...)
Cuando veo un Civia, mi corazĂłn palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
-
RodalinesCatalanes
- N4

- Entrades: 59
- Membre des de: 17 gen. 2008, 14:42
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Continuant pel fil ferroviari Mollet-Papiol:
Crec que la tercera via també s'hauria de fer fins a Martorell (des del ramal nou que han fet des del port).
Les raons crec que són obvies. Entre Castellbisbal i Martorell hi circulen les trens de la R4/C4 i els de les R7/C7 a més dels mercaderies que van cap Sud/Oest peninsular (uns des del port i altres des de França).
Això crec que pot hipotecar força els desitjos d'augmentar la freqüència dels trens de rodalies. P.ex.: el pla presentat pel conseller i polĂtic Nadal d'actuacions fins al 2012 amb un tren cada 5 minuts en hores puntes i tenint en compte que el 2/3 parts dels trens previstos acaben a Martorell i han de canviar de via. La 3a via fins a Matorell permetria aquest augment de freqüència. A mĂ©s podria ajudar a que l'augment de freq. no anĂ©s en contra de l'augment del temps pels "semidirectes" (o la seva desapariciĂł de Martorell a BCN, cosa que sembla que ha succeĂŻt a la lĂnia del Llobregat del FGC)
Crec que la tercera via també s'hauria de fer fins a Martorell (des del ramal nou que han fet des del port).
Les raons crec que són obvies. Entre Castellbisbal i Martorell hi circulen les trens de la R4/C4 i els de les R7/C7 a més dels mercaderies que van cap Sud/Oest peninsular (uns des del port i altres des de França).
Això crec que pot hipotecar força els desitjos d'augmentar la freqüència dels trens de rodalies. P.ex.: el pla presentat pel conseller i polĂtic Nadal d'actuacions fins al 2012 amb un tren cada 5 minuts en hores puntes i tenint en compte que el 2/3 parts dels trens previstos acaben a Martorell i han de canviar de via. La 3a via fins a Matorell permetria aquest augment de freqüència. A mĂ©s podria ajudar a que l'augment de freq. no anĂ©s en contra de l'augment del temps pels "semidirectes" (o la seva desapariciĂł de Martorell a BCN, cosa que sembla que ha succeĂŻt a la lĂnia del Llobregat del FGC)
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Si no haguĂ©s estat per la teva cita, ni hauria llegit la seva intervenciĂł.Danzig ha escrit:seria possible que no fiquessis la polĂtica en totes i cadascuna de les teves intervencions?
Fes una volta per les preferències del fòrum, la llista d'enemics fa meravelles
Sigui com sigui, jo tambĂ© vaig fixar-m'hi fa un temps que la via habitual Castellbisbal >> RubĂ estĂ aixecada, aixĂ com la RubĂ >> Molins. Desconec quines conseqüències pot tenir això a la puntualitat de la C7 perquè ara no estic a l'Autònoma, suposo que en aquest cas l'enorme coixĂ horari de la lĂnia entre l'Autònoma i Martorell ajudarĂ a solucionar sobre la marxa aquests retards.
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Avui el tren de la R7 que he agafat ja ha tornat a passar pel traçat original.
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Les obres del Papiol Mollet ja han començat:
Foto satelite de la zona

- Primers moviments de terra a la zona limit del tram Nus de Mollet y el tram de 3 carrils, el pont sobre el Passeig de la Florida de Santa Perpetua. La foto esta feta esde el punt on s'acaba la via doble, es pot veruere a la dreta una terraple que era l'inici del ramal a la estaciĂł de mercaderies de La Llagosta, motiu pel que la via doble acabava aquĂ. Lamentablemente no es va contruir, pero ahora esta inclos a la segona fase del nus de Mollet. Als fons a la esquera la fĂ brica de trenes Alstom de Santa Perpetua.





- Via desde el mismo punto pero en sentido El Papiol. Aqui va un PAET solo en ancho UIC y en sentido norte.

- El que me acompaño mientras hacia el reportage mientras esperabamos a ver si pasaba un tren en este verde parajes de Vallès :


Estuve 1 hora dando vueltas haciendo fotos, sin que pasara un tren, en el momento que me voy pasa un tren.
Foto satelite de la zona

- Primers moviments de terra a la zona limit del tram Nus de Mollet y el tram de 3 carrils, el pont sobre el Passeig de la Florida de Santa Perpetua. La foto esta feta esde el punt on s'acaba la via doble, es pot veruere a la dreta una terraple que era l'inici del ramal a la estaciĂł de mercaderies de La Llagosta, motiu pel que la via doble acabava aquĂ. Lamentablemente no es va contruir, pero ahora esta inclos a la segona fase del nus de Mollet. Als fons a la esquera la fĂ brica de trenes Alstom de Santa Perpetua.





- Via desde el mismo punto pero en sentido El Papiol. Aqui va un PAET solo en ancho UIC y en sentido norte.

- El que me acompaño mientras hacia el reportage mientras esperabamos a ver si pasaba un tren en este verde parajes de Vallès :


Estuve 1 hora dando vueltas haciendo fotos, sin que pasara un tren, en el momento que me voy pasa un tren.
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
A RubĂ han construĂŻt unes vies que tenen pinta de ser vies apartador per guardar-hi trens... n'hi ha 3 crec (ho veig des del tren al passar). Seran per quan augmenti el trĂ nsit de la lĂnia guarda trens allĂ ja que martorell ja estĂ saturada?
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Mes fotos de la zona de Santa Perpetua



La setmana que ve tanquen el passeig de la Florida (pont que es veu a les fotos) a la circulaciĂł rodada, es mante pel peatons, per les obres del nus de Mollet.



La setmana que ve tanquen el passeig de la Florida (pont que es veu a les fotos) a la circulaciĂł rodada, es mante pel peatons, per les obres del nus de Mollet.
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Renfe Ăšltima Hora ha escrit:ModificaciĂł de serveis al tram Martorell – Cerdanyola Universitat de la lĂnia 7 de Rodalies
A partir del proper 12 de juliol, Renfe modifica el servei de la lĂnia 7 de Rodalies al tram Castellbisbal – Cerdanyola, a causa de les obres que el Ministerio de Fomento estĂ realitzant d’adequaciĂł per a trĂ nsits d’ample internacional i ample ibèric al tram Castellbisbal/Papiol – Mollet Sant Fost.
El servei es prestarĂ de la segĂĽent manera:
• Al tram Martorell - Castellbisbal – Rubà – Sant Cugat – Cerdanyola Universitat, la freqüència de pas dels trens passarĂ a ser d’un tren per hora i sentit, tant els dies laborables com festius. Aquests trens faran el recorregut Ăntegre de la lĂnia.
• Al tram L’Hospitalet – Cerdanyola Universitat es mantindrà el servei habitual ferroviari amb dos trens per hora i sentit.
Per a informar d’aquestes modificacions, es reforçaran els serveis d’atenciĂł i informaciĂł al client a les estacions de Martorell, Castellbisbal, RubĂ, Sant Cugat i Cerdanyola Universitat . A mĂ©s, es comunicarĂ l’afectaciĂł al servei mitjançant cartelleria i megafonia en trens i estacions, pantalles informatives a mĂ quines d’autovenda, aixĂ com a travĂ©s de Transmet, i al telèfon 902 24 02 02.
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Un tren a l'hora, en cada sentit??? Mare meva! I quan durarà aproximadament això?
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Què vols que et digui... a mig matà a Girona tenim el mateix servei i hi ha molta més demanda que a la C7 entre Cerdanyola Universitat i Martorell... per no parlar també de la C3.metring ha escrit:Un tren a l'hora, en cada sentit??? Mare meva! I quan durarà aproximadament això?
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Anant cap a Martorell, passat el papiol fa dies que hi ha limitació a 30, i si mires el costat nord, ja es veu alguna agulla de 3 carrils, si bé no estan muntats la resta de 3r carril. La catenà ria a algun lloc es barreja de pals AVE i suport està ndart de RENFE (gris metà lic)
Salutacions,
Oriol
Oriol
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Avui he passat per RubĂ i el pĂ rquing de l'estaciĂł ha 'desaparegut' per posar-hi una base de muntatge, on hi han estacionats trens d'obres i hi ha provisions de travesses.
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
ÂżVeremos de nuevo CERDANY.UAB en los teleindicadores?
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Efectivament avui a Sants he vist Tren amb destinaciĂł Cerdanyola-UAB.trainman ha escrit:ÂżVeremos de nuevo CERDANY.UAB en los teleindicadores?
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- UbicaciĂł: Terrassa-EstaciĂł del Nord
- Contacta:
Re: Dintre d'un mes comencen obres Mollet - Papiol
Al nus de Castellbisbal/Papiol tambĂ© estĂ tot ben potes enlaire. Dissabte i diumenge si mĂ©s no, circulaven per via Ăşnica entre Molins i Castellbisbal. A partir d'ara, el canvi mĂ©s visible Ă©s que per sobre la riera de RubĂ ara hi ha tres ponts en lloc dels dos anteriors: un per la LAV, un que albergarĂ la via direcciĂł Molins/Barcelona i la via de 3 carrils del ramal de mercaderies de Can Tunis i un altre pont que tindrĂ la via direcciĂł Martorell/Vilafranca i la de 3 carrils cap a RubĂ/Sant Cugat.
Bernat BorrĂ s http://www.trenscat.cat
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
No hauria estat malament posar un bus substitutori entre Martorell i UAB pels trens que quedin tallats. 
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org




