La línea de metro más querida por ti

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

La línea de tu corazón

L1
9
23%
L2
2
5%
L3
9
23%
L4
7
18%
L5
6
15%
L6
2
5%
L7
1
3%
L8
2
5%
L11
2
5%
 
Vots totals: 40
Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

La línea de metro más querida por ti

Entrada Autor: automotorserie 436 » Diumenge 19/10/2008 3:00

Dejando de lado cuestiones técnicas, de frecuencia, rapidez, necesidad de uso personales y estaciones más bonitas,¿ que línea te hace sentir más a gusto?, o ¿por cual tienes debilidad?

Para mi no hay duda, la azul, sólo en élla tienes:
puedes "transbordar" cruzando un anden (Vilapicina),
sales al exterior (Can Boixeres),
con estación fantasma (Gaudí),
porque es azul,
porque es el segundo transversal y salió "de churo",
por los 1000

¿Cual es la tuya?

:boig
automotorserie 436 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 19/10/2008 12:34, en total s’ha editat 1 vegada.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 19/10/2008 11:45

Para mi la L2, ya que es la primera que cogí y dónde me llevo mi abuelo, que es quién me ha hecho sentir passión por el mundo ferroviario

Porcierto, en la encuesta falta la L11


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 19/10/2008 11:52

Falta una opció a l'enquesta: cap. És la que marcaria.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Diumenge 19/10/2008 12:37

Gracias Guigui y oriol, se ve que tenía hambre cuando escribí la encuesta.

Al hacerla nueva faltan 3 votos, 2 a la roja y uno a la morada, volver a votar porfavor
Disculpad


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 19/10/2008 12:47

He votat per la linea 5, ja que ha estat la meva linea als anys que vaig viure a Barcelona, per que te molts elements que la fa unica



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Diumenge 19/10/2008 13:00

Hola,

jo he votat la línia 5 ja que la conec desde ben petit, per els 1000 amb el seu so inconfusible,
per el color, i simplement perquè m'agrada aquesta línia va ser la primera que vaig conéixer.

Salutacions



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Diumenge 19/10/2008 14:04

per mi la 4 ja que es la línia que sempre he agafat, i tenia els 1100, que algun cop eren verds i granes per dintre, i altres cops blanc i negres. I de fora tan podien ser blaus (n'hi havien de un blau més intens i ltres de un mes clar) com blancs. A més te "Correos", "Banco", i formava part del tram inicial del GMB.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 19/10/2008 15:50

A la vermella, és on guardo els records d'infància. Estacions amb 3 andanes, trens enormes com els 200 i 400 on podies mirar pel frontal, l'estació d'Espanya, també surt a l'exterior...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 19/10/2008 22:33

La L4 quan arribava a Badalona amb els 1100 i tenies una bona estona fins al centre de Barcelona (Urquinaona)...Quins records...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 20/10/2008 1:02

Potser la L4 perque es la que arribava a Badalona (tot i que proximitat utilitzava més la Renfe) desde 1985 fins 2002 i pel tram Ciutadella-Passeig de Gracia, que m'agrada molt. Per les 1100.

Però tambè les L1 i L3 que son les linees que més feia servir els primers cops que anava a Barcelona, sobre tot la L1. Perque tenen les "olímpiques" 3000 i 4000.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 20/10/2008 7:13

Per mi la L1, josóc dels que anava a agafar el metro desde L'H centre fins a l'antiga Sta.Eulàlia i anava mirant-ho tot, arribara Bordeta, aquelles estacions "de luxe" que em semblaven a mi com Espanya. O arribar a Barcelona, llavors per mi era anar a Barcelona que era Catalunya.

Si bé he de dir que Can Boixeres L5 tenia quelcom d'especial, jo mirava de que els meus pares m'enduguessin de passeig a "aquella estación descapotable que se ven los metros nuevos" (eren els 1000).



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 20/10/2008 8:51

automotorserie 436 ha escrit: Para mi no hay duda, la azul, sólo en élla tienes:
puedes "transbordar" cruzando un anden (Vilapicina),
sales al exterior (Can Boixeres),
con estación fantasma (Gaudí),
porque es azul,
porque es el segundo transversal y salió "de churo",
por los 1000

¿Cual es la tuya?
La mía es la L1:
puedes "transbordar" cruzando un andén (Bordeta),
sales al exterior (Mercat Nou-Santa Eulàlia),
con estación fantasma (Bordeta),
porque es roja,
porque es el primer transversal (aunque no sé qué es un "churo"),
por los 400 (ya que hablamos de series desaparecidas...)


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dilluns 20/10/2008 20:22

Platanito,
Me comí una letra, churo=churro.
Y digo churro porque el tramo actual de la línea 5 de Horta a Sagrada Familia más el tramo de la L2 de Sagrada Familia a Sant Antoni debía conformar la L2 en antiguos planes de metro.
Saludos y felicidades por tu elección de la L1, me encantaban los 400, siempre estaba en el primer vagón mirando, esos trenes que les faltaba un ojo.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dimarts 21/10/2008 0:47

Recordeu que a la linea 5 tambe va haber un epoca en que es podia veure la via, quan circulavan els 600 (també els hi faltava un ull), o els 300



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimarts 21/10/2008 4:04

Queda clar que cadascú escombrará cap a casa seva :) jo voto per la L5, ja que me l'he rapassat de dalt a baix i per què l'he agafat molts cops a cornellà centre, no ho sé, per carinyo :D



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 21/10/2008 9:34

Hola,

La línea más "querida" por mi y por todos los habitantes de Sant Feliu, además de un gran número de ciudadanos del Baix Llobregat, es sin duda alguna, la L3.

A ver si llega pronto de tanto que la queremos VER por aquí.

;)

Saludos,
Sergio

PD: Paradójicamente seguro que es una de las líneas menos usadas por los "baixllobregatinos" en toda su existencia, ya que la más cercana es la L5 en Cornellà y para llegar a Sants lo que se ha utilizado desde siempre es cercanías (algunos dirían que como ya hay cercanías que quitemos el tramo de metro entre Z. Universitaria y Sants... ¿qué hacemos, lo quitamos porque ya hay TRAM y cercanías?).


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 21/10/2008 17:26

Dos, la 5 perquè és la primera que vaig pujar, per el fantasma dels 1000, per Can Boixeres... i la 4 per les seves grans restes arqueològiques i per le seu traçat peculiar, almenys per mi. Quina, doncs? La 5 ;) .



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 22/10/2008 9:51

Per mi la línia de metro més estimada és la L3, perquè l'agafo molt des de quan tenia 5 anys, i va ser la que em va ensenyar el món del ferrocarril.


Salutacions



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dijous 23/10/2008 22:04

Observo que en el foro se contestan poco las encuestas, así que desde aquí ruego una reflexión a todos los participantes y a los responsables. Si somos unos 126 activos y respondemos 27, no llega al 25%, por lo que no puede considerarse representativo.
Comentar también que me he fijado que ocurre en la mayoria de encuestas.
Por mi parte propongo la creación de un subforo específico para encuestas.

Sobre la encuesta en cuestión me sorprendre la valoración conseguida por al L4 por exceso, pues para mi de largo es la peor en todos los sentidos, en los años 80 la sufrí mucho con sus cortes por inundaciones en el tramo Jaume I-Ciutadella. Por defecto la L7 y L8, 0 votos...

Desde aquí os animo a seguir votando.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 23/10/2008 22:11

automotorserie 436 ha escrit:Sobre la encuesta en cuestión me sorprendre la valoración conseguida por al L4 por exceso, pues para mi de largo es la peor en todos los sentidos, en los años 80 la sufrí mucho con sus cortes por inundaciones en el tramo Jaume I-Ciutadella. Por defecto la L7 y L8, 0 votos...
És que una cosa és la línia que hom consideri millor, i una altra és aquella a la qual hom hagi agafat afecte per qüestions sentimentals...

Altrament, una enquesta no és una votació obligada. Per tant, hi ha tantes respostes com usuaris amb una activitat considerable. Si mires qui respon molt, veuràs que formarà un nombre corresponent a la quantitat de vots que ha rebut l'enquesta. Pel que fa al meu cas, reitero que hi votaré quan hi aparegui l'opció "cap".

Tampoc crec que calgui fer un subfòrum només per a enquestes, ja que solen acompanyar un fil amb una temàtica relacionada amb un subfòrum determinat i en constitueixen sovint un complement.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”