Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Què passa a la L7 ultimament?
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
Què passa a la L7 ultimament?
fa unes setmanes que cada dia va fora d'hora, fins i tot algunes circulacions desapareixen...per exemple avui el que passa a les 8:37 per Plaça Molina ha passat a les 8:41, el de les 8:43 no ha passat i he hagut d'esperar al de les 8:49
ES PELIGROSO ASOMARSE
Avegades, també fan una parada al túnel just avans d'entrar a Gràcia direcció Plaça Catalunya i del qual no li veig cap sentit, ja qué és queden a uns 10 metres de l'andana.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Santfeliuenc
- N10
- Entrades: 3520
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL
Hola,
¡Oh, no !
Es la... Renfomentadifización !!!
Saludos,
Sergio
¡Oh, no !
Es la... Renfomentadifización !!!
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Io el que se es que al sortir de Pl. Molina cap a Pàdua hi ha una corba a l'esquerra que l'agafen a fondo i si no t'agafes...
jo ja he vist veure caure més d'una persona al terra.
No es pot suavitzar una mica la velocitat?
jo ja he vist veure caure més d'una persona al terra.
No es pot suavitzar una mica la velocitat?
Salutacions,
Oriol
Oriol
Suposo que són problemes de la saturació de la línia B-V, pels matins fa por de veure i és realment impresionant que vagin tant a l'hora com acostumen a anar. Suposo que la L-7, com que és la que menys estacions comparteix amb la resta de la línia (només 2) deu de ser la primera sacrificada per tal de poder donar "millor" servei a les altres línies.
Tenia entès que aquesta parada la feien per no coincidir amb els trens que paren a l'altre via que comparteixen l'andana per evitar la massificació de la plataforma ja que és bastant estreta.Miquel ha escrit:Avegades, també fan una parada al túnel just avans d'entrar a Gràcia direcció Plaça Catalunya i del qual no li veig cap sentit, ja qué és queden a uns 10 metres de l'andana.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Hola compañeros, hablando de linea 7, tengo algo que me inquieta la cabeza,desde hace tiempo al respecto de esta linea: No se donde escuche que los trenes 112, no pueden circular por esta linea,porque no caben aparte de porque son un vagon mas largos,no caben de alto en algun punto... bien, pues tambien escuche que a las 111,no les queda mucho tiempo,2 años maximo, repito, eso escuche... y no se sabe nada de que trenes pondria F.G.C. alli?? no hay ningun contrato en proceso ni nada para la compra de trenes de nueva serie?
Saludos,Iván
Saludos,Iván
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
Quan hi ha un tren ocupant la via 2 de Gràcia, la senyal d'entrada pels trens que venen d'Av. Tibidabo està tancada, i el mateix passa quan hi ha un tren a la via 4 amb els trens que provenen de Sarrià.Peter ha escrit:Tenia entès que aquesta parada la feien per no coincidir amb els trens que paren a l'altre via que comparteixen l'andana per evitar la massificació de la plataforma ja que és bastant estreta.Miquel ha escrit:Avegades, també fan una parada al túnel just avans d'entrar a Gràcia direcció Plaça Catalunya i del qual no li veig cap sentit, ja qué és queden a uns 10 metres de l'andana.
La senyal d'entrada de la via 4 pot estar oberta amb un tren estacionat a la via 2 quan ha passat un temps suficient entre que aquest ha arribat i no s'ha obert itinerari de sortida de la via 2, i evidentment vice-versa.
DIA CERRADO, este ordenador se apagará de forma AUTOMATICA a la hora establecida.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
últimament, dos vegades ha "desaparegut" una de les circulacions altre cop, i avui ha arribat a Gràcia el tren de la L7 i l'S55 (que passa 2 minuts després en teoria) al mateix temps exactament, primer ha fet "amago" de sortir abans l'S55, però aleshores ha tornat a obrir les portes i ha sortit l'L7 (per sort, és on anava jo )
ES PELIGROSO ASOMARSE
Jo fa uns dies estava esperant a el Putxet el tren, i a la pantalla posava 23:42. A Aquelles hores passaven cada 12 minuts, i jo vaig arribar a l'andana a les 23:25. El millor va ser que el de les 23.42 tampoc va passar i vaig haver d'esperar l'últim tren, el de les 23.54. Li vaig preguntar a la conductora si sabia que habia passat i em va dit que no sabia res. O el primer anava adelantat o es van menjar trens que dona gust...
...la gràcia que em va fer a mi haver-me d'esperar tant.
A propòsit: de què depèn que els semàfors de la L7 estiguin encesos o apagats (normalment els he vist encesos els caps de setmana). Sobretot els de Pl. Molina d'ambdós costats i el de Pàdua descendent. També vaig veure que a la Floresta l'altre dia n'hi havia algun d'apagat.
...la gràcia que em va fer a mi haver-me d'esperar tant.
A propòsit: de què depèn que els semàfors de la L7 estiguin encesos o apagats (normalment els he vist encesos els caps de setmana). Sobretot els de Pl. Molina d'ambdós costats i el de Pàdua descendent. També vaig veure que a la Floresta l'altre dia n'hi havia algun d'apagat.
Salutacions,
Oriol
Oriol
A la L7 no sé però entre Sarrià i Sant Cugat des de fa molts anys es circula habitualment sota l'ampara d'un tipus de bloqueig en el qual els senyals lluminosos romanen apagats (excepte els de contravia). Només s'encenen tots els senyals quan es circula sense aquest sistema de protecció, com per exemple quan circula algun tren històric. El què no recordo si el sistema Sarrià-Sant Cugat és ATP amb distància objectiu o de quin tipus específic es tracta. Representa que així es pot augmentar la capacitat de la línia.oriolp13 ha escrit:Jo fa uns dies estava esperant a el Putxet el tren, i a la pantalla posava 23:42. A Aquelles hores passaven cada 12 minuts, i jo vaig arribar a l'andana a les 23:25. El millor va ser que el de les 23.42 tampoc va passar i vaig haver d'esperar l'últim tren, el de les 23.54. Li vaig preguntar a la conductora si sabia que habia passat i em va dit que no sabia res. O el primer anava adelantat o es van menjar trens que dona gust...
...la gràcia que em va fer a mi haver-me d'esperar tant.
A propòsit: de què depèn que els semàfors de la L7 estiguin encesos o apagats (normalment els he vist encesos els caps de setmana). Sobretot els de Pl. Molina d'ambdós costats i el de Pàdua descendent. També vaig veure que a la Floresta l'altre dia n'hi havia algun d'apagat.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
la cosa millora per moments...
avui també han coincidit l'L7 (que anava 3 minuts tard com és habitual) i l'S55 a Gràcia, però aquest cop l'S55 ha sortit primer...i després ha arribat l'S2 i també ha passat pel davant de l'L7!!!
una manera d'allò més tonta d'arribar tard a la feina
avui també han coincidit l'L7 (que anava 3 minuts tard com és habitual) i l'S55 a Gràcia, però aquest cop l'S55 ha sortit primer...i després ha arribat l'S2 i també ha passat pel davant de l'L7!!!
una manera d'allò més tonta d'arribar tard a la feina
ES PELIGROSO ASOMARSE
Està clar que la L7, tal com està ara, no té futur. Ni en tindrà gaire més amb tan sols cues de maniobres, llaços i altres pegots als quals les nostres autoritats comandades per fanàtics del cotxe privat ens tenen tan acostumats. Per tant, i per no escapçar una línia que quedi en cinc estacions i correspondència amb una línia i mig de metro, caldria pensar seriosament si no se l'enllaça, a partir de Pl. Molina, amb el perllongament de la L8 fins a Francesc Macià. D'aquesta manera, mataríem d'un tret dos pardals: s'evitaria una giragonsa ridícula de la L8 (Pl. Espanya-Francesc Macià-Gràcia-Glòries) i es donaria sortida a la L7, segregant-la de la resta de la circulació i permetent-ne el funcionament com a autèntic metro. I, per integrar-la millor a la xarxa, convindria fer-la arribar per dalt fins a Vall d'Hebron (L3 i L5).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo convertiria la L7 en una autèntica línia de Metro, allargaria la línia d'Avinguda Tibidavo fins als barris de la dreta del carrer Balmes a dalt de tot i la separava de la L6, S1 etc... És adir que no mori a Plaça Catalunya ni passi per Provença com a molt que tingui parada a plaça Molina i a l'estació de Gràcia la faria passar a diferent nivell per fer correspondència amb la resta de linies de Fgc inclòs la L8 en el futur. Després la faria passar per un altre costat allargant-la el màxim possible. Si calgués fins i tot la traspassava a TMB per que la gestionés. De totes maneres el problema és que no tenim diners i que ara estan tots concentrats amb la L9 i L8. Vés per on...
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
això ja es lo ultim, ahir vaig arribar tard a la feina perquè un tren va passar abans d'hora
ES PELIGROSO ASOMARSE
Això és indignant, quan un tren arriba abans d'hora, s'ha d'esperar i sortir en el seu horari! Vas reclamar?Mortadel·lo ha escrit:això ja es lo ultim, ahir vaig arribar tard a la feina perquè un tren va passar abans d'hora
- automotorserie 436
- N7
- Entrades: 557
Tanto la L7 como la L6 son a día de hoy un auténtico pegote, yo haría morir los trens de la L6 en Gràcia y haría correspondencia en formato lannzadera con los trenes del metro del vallès, para la L7 correspondencia en Sarrià y de allí a Reina Elisenda en formato lanzadera también. De este modo se permitiria aumentar la frecuencia del metro del Vallès.
Esto que ya se hace en horas punta, por lo que se podría aumentar.
Esto que ya se hace en horas punta, por lo que se podría aumentar.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Em fà l'efecte que deixeu les estacions de Sant Gervasi, La Bonanova i Les Tres Torres, on els serveis de S1 i S2 no s'hi aturen, i els S5 i S55 no corren tot el dia.
El metro de Barcelona amb motoristes!
El més bàsic seria fer una nova estació d'Av. Tibidabo que disposés de 2 vies i túnel de maniobres. Després, per el sud, de Gràcia a Pl.Catalunya quadriplicar el nombre de vies de FGC. Fer arribar això fins a la proximitat de l'estació L1-Adif i, ampliar llavors fins a la Catedral, amb una parada allà que disposi de túnel de maniobres i les 4 vies per la resta també de línies de FGC. Per altra banda, enlloc de la absurda L6, retornari al sistema llançadora Sarrià-Reina Elisenda, i agilitzar la fluidesa de les circulacions, llavors a Sarrià es podria fer transbord amb la resta de línies de FGC.
Si ja han deixat córrer l'eixamplament de les andanes a Provença perquè afectava els fonaments dels edificis contigus, ja em diràs com encabir-hi quatre vies. I tres quarts del mateix per a la zona de la catedral.
Tindria molt més sentit reorganitzar la L4 amb el seu traçat tan inútil, aprofitant el tram Urquinaona-Barceloneta per a la línia d'FGC a partir de la futura cua de maniobres de Fontanella.
Tindria molt més sentit reorganitzar la L4 amb el seu traçat tan inútil, aprofitant el tram Urquinaona-Barceloneta per a la línia d'FGC a partir de la futura cua de maniobres de Fontanella.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.