LLOP porfa tinc ganes de tremolar je je jeEl LLOP ha escrit:Perquè? les cotxeres s'han de buidar perquè els trens donin servei al tram llarg. Però les cotxeres no es veuran afectades en cap moment. Per cert, tinc unes fotos dels fusibles de fusta dels 100, del combinador, de les commutacions dels motors i de l'enganxall Tomlinson que fan tremolar.![]()
Propers talls del metro
Re: Propers talls de la L5
Re: Propers talls de la L5
No hace falta que me contesteis,he encontrado la respuesta en esta página de la gene :
http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/ca ... idalet.jsp
"El Departament ha adjudicat les obres de construcciĂł del nou vestĂbul de l’estaciĂł de Can Vidalet de l'L5. L’obra tambĂ© preveu el perllongament de les andanes i la millora dels seus accessos."
Si se van a prolongar los andenes,entonces está justificado el corte de la lĂnea.
Saludos.
http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/ca ... idalet.jsp
"El Departament ha adjudicat les obres de construcciĂł del nou vestĂbul de l’estaciĂł de Can Vidalet de l'L5. L’obra tambĂ© preveu el perllongament de les andanes i la millora dels seus accessos."
Si se van a prolongar los andenes,entonces está justificado el corte de la lĂnea.
Saludos.
Re: Propers talls de la L5
Idem, per cert El Llop, creu que algun d'aquest 5000 sobrants pot anar a parar algun altre lĂnia?BRILL 18 ha escrit:LLOP porfa tinc ganes de tremolar je je jeEl LLOP ha escrit:Perquè? les cotxeres s'han de buidar perquè els trens donin servei al tram llarg. Però les cotxeres no es veuran afectades en cap moment. Per cert, tinc unes fotos dels fusibles de fusta dels 100, del combinador, de les commutacions dels motors i de l'enganxall Tomlinson que fan tremolar.![]()
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
No entenc quina falta fa prolongar les andanes. Que no son totes les de la lĂnia igual de llargues?sergi ha escrit:"El Departament ha adjudicat les obres de construcciĂł del nou vestĂbul de l’estaciĂł de Can Vidalet de l'L5. L’obra tambĂ© preveu el perllongament de les andanes i la millora dels seus accessos."
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
A la web de gencat diu això:
Però continuo sense entendre res. Se suposa que amb una andana més llarga la distà ncia caminant en un dels dos extrems encara serà mes llarga, no?
Perllongament de l’andana
El projecte consisteix a perllongar les andanes existents 46 m en sentit Horta. D’aquesta manera, es milloren les condicions de seguretat, en reduir-se el recorregut mà xim dins l'andana fins a una sortida a 50 m. La sortida de les andanes es realitzarà per escales laterals, mecà niques en sentit ascendent i fixes en el descendent.
Però continuo sense entendre res. Se suposa que amb una andana més llarga la distà ncia caminant en un dels dos extrems encara serà mes llarga, no?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propers talls de la L5
El tema de si les andanes sĂłn prou llargues o no, el tractarem en un nou fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=8686
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re:
Potser cal prolongar-la per poder construir el nou vestĂbul.Ecomobisostrans ha escrit:No entenc quina falta fa prolongar les andanes. Que no son totes les de la lĂnia igual de llargues?sergi ha escrit:"El Departament ha adjudicat les obres de construcciĂł del nou vestĂbul de l’estaciĂł de Can Vidalet de l'L5. L’obra tambĂ© preveu el perllongament de les andanes i la millora dels seus accessos."
Re:
Com diu el victorcasta, cal perllongar l'andana direcciĂł Horta per construir el nou vestĂbul de manera que cada andana tingui dos entrades/sortides. Suposo que el faran es tancar els mateixos metres d'andana existent direcciĂł CornellĂ , de manera que el metro que va cap a Horta pari mĂ©s endavant d'on ho fa ara i el que va sentit CornellĂ pari abans, Ă©s aixĂ con es redueixen els metres de recorregut fins la sortida mĂ©s propera.Ecomobisostrans ha escrit:A la web de gencat diu això:
Perllongament de l’andana
El projecte consisteix a perllongar les andanes existents 46 m en sentit Horta. D’aquesta manera, es milloren les condicions de seguretat, en reduir-se el recorregut mà xim dins l'andana fins a una sortida a 50 m. La sortida de les andanes es realitzarà per escales laterals, mecà niques en sentit ascendent i fixes en el descendent.
Però continuo sense entendre res. Se suposa que amb una andana més llarga la distà ncia caminant en un dels dos extrems encara serà mes llarga, no?
Salutacions
Re: Propers talls de la L5
Encara no se'n parla dels talls de la lĂnia, però si d'obres al carrer:
http://www.canal-h.net/inc/noticia.php? ... 0121144034
Tallat al trà nsit el carrer Maladeta per les obres de l’estació de Can Vidalet
Posteriorment es veurĂ afectat el carrer Hierbabuena
El carrer Maladeta, al barri de Pubilla Cases, s'ha tallat al trĂ nsit, entre el carrer MolĂ i Hierbabuena, com a conseqüència de les obres de construcciĂł del nou vestĂbul de Can Vidalet de la lĂnia 5 del Metro. Aquest tall serĂ efectiu entre el 21 i el 28 de gener. Els vehicles es desviaran a l’altura del carrer MolĂ.
Posteriorment, a partir del dia 28 i fins a la tardor, uns altres carrers es veuran afectats per aquestes obres. En concret, el mateix carrer Maladeta es tallarà entre el carrer Mina i el carrer Hierbabuena. El carrer Hierbabuena quedarà tallat entre el carrer Mina i el carrer de Pubilla Cases. D’altra banda, el carrer Rosa d’Alexandria passarà a tenir doble sentit de circulació, entre el carrer de Maladeta i el carrer de Marcel•là Esquius, per a facilitar els moviments a l’entorn de les obres.
Per evitar la zona d’obres, se senyalitzarĂ l’itinerari alternatiu que discorre pels carrers de Marcel•lĂ Esquius, Pere PelegrĂ, MolĂ (Esplugues) i Pubilla Cases, fins a enllaçar de nou amb el carrer Menta.
L’ocupaciĂł d’aquests carrers permetrĂ iniciar els treballs en superfĂcie necessaris per a executar els murs pantalla, mitjançant pilots, que conformaran el perĂmetre del recinte del nou vestĂbul de l’estaciĂł, amb l’objectiu d’ampliar l’espai actual, adaptar els accessos a persones amb mobilitat reduĂŻda i dotar l’estaciĂł de sortides d’emergència.
En aquest sentit, actualment aquesta estaciĂł, situada al lĂmit entre les poblacions de l’Hospitalet de Llobregat i Esplugues de Llobregat, disposa d’un Ăşnic vestĂbul de dimensions reduĂŻdes, amb un Ăşnic accĂ©s situat al carrer d’Hortènsia, sense ascensors.
El nou vestĂbul, amb una superfĂcie d’uns 300 m2, serĂ independent a l’actual i s’emplaçarĂ a la cruĂŻlla dels carrers de la Menta / Hierbabuena i de Maladeta. L’estaciĂł disposarĂ d’un accĂ©s al nou vestĂbul, ubicat al carrer de Maladeta, amb escales fixes i un nou ascensor.
Tres nous ascensors
Per tal de millorar l’accĂ©s a l’estaciĂł s’instal•laran un total de 3 ascensors: dos que comunicaran les andanes i el nou vestĂbul, i un altre que connectarĂ el vestĂbul i l’exterior, ubicat al nou accĂ©s del carrer de Maladeta. D’aquesta manera, l’estaciĂł de l’L5 quedarĂ completament adaptada a persones amb mobilitat reduĂŻda.
Aixà mateix, es crearà una sortida d’emergència a l’extrem sud de l’estació per augmentar la capacitat d’evacuació de l’estació. Finalment, s’ampliaran les voreres del carrer de Maladeta, per tal d’adaptar l’entorn als nous accessos i als ascensors que s’hi instal•laran.
Les obres comptaran amb un pressupost de 8,3 MEUR, i estĂ previst que el nou vestĂbul entri en servei durant el 2010.
http://www.canal-h.net/inc/noticia.php? ... 0121144034
Tallat al trà nsit el carrer Maladeta per les obres de l’estació de Can Vidalet
Posteriorment es veurĂ afectat el carrer Hierbabuena
El carrer Maladeta, al barri de Pubilla Cases, s'ha tallat al trĂ nsit, entre el carrer MolĂ i Hierbabuena, com a conseqüència de les obres de construcciĂł del nou vestĂbul de Can Vidalet de la lĂnia 5 del Metro. Aquest tall serĂ efectiu entre el 21 i el 28 de gener. Els vehicles es desviaran a l’altura del carrer MolĂ.
Posteriorment, a partir del dia 28 i fins a la tardor, uns altres carrers es veuran afectats per aquestes obres. En concret, el mateix carrer Maladeta es tallarà entre el carrer Mina i el carrer Hierbabuena. El carrer Hierbabuena quedarà tallat entre el carrer Mina i el carrer de Pubilla Cases. D’altra banda, el carrer Rosa d’Alexandria passarà a tenir doble sentit de circulació, entre el carrer de Maladeta i el carrer de Marcel•là Esquius, per a facilitar els moviments a l’entorn de les obres.
Per evitar la zona d’obres, se senyalitzarĂ l’itinerari alternatiu que discorre pels carrers de Marcel•lĂ Esquius, Pere PelegrĂ, MolĂ (Esplugues) i Pubilla Cases, fins a enllaçar de nou amb el carrer Menta.
L’ocupaciĂł d’aquests carrers permetrĂ iniciar els treballs en superfĂcie necessaris per a executar els murs pantalla, mitjançant pilots, que conformaran el perĂmetre del recinte del nou vestĂbul de l’estaciĂł, amb l’objectiu d’ampliar l’espai actual, adaptar els accessos a persones amb mobilitat reduĂŻda i dotar l’estaciĂł de sortides d’emergència.
En aquest sentit, actualment aquesta estaciĂł, situada al lĂmit entre les poblacions de l’Hospitalet de Llobregat i Esplugues de Llobregat, disposa d’un Ăşnic vestĂbul de dimensions reduĂŻdes, amb un Ăşnic accĂ©s situat al carrer d’Hortènsia, sense ascensors.
El nou vestĂbul, amb una superfĂcie d’uns 300 m2, serĂ independent a l’actual i s’emplaçarĂ a la cruĂŻlla dels carrers de la Menta / Hierbabuena i de Maladeta. L’estaciĂł disposarĂ d’un accĂ©s al nou vestĂbul, ubicat al carrer de Maladeta, amb escales fixes i un nou ascensor.
Tres nous ascensors
Per tal de millorar l’accĂ©s a l’estaciĂł s’instal•laran un total de 3 ascensors: dos que comunicaran les andanes i el nou vestĂbul, i un altre que connectarĂ el vestĂbul i l’exterior, ubicat al nou accĂ©s del carrer de Maladeta. D’aquesta manera, l’estaciĂł de l’L5 quedarĂ completament adaptada a persones amb mobilitat reduĂŻda.
Aixà mateix, es crearà una sortida d’emergència a l’extrem sud de l’estació per augmentar la capacitat d’evacuació de l’estació. Finalment, s’ampliaran les voreres del carrer de Maladeta, per tal d’adaptar l’entorn als nous accessos i als ascensors que s’hi instal•laran.
Les obres comptaran amb un pressupost de 8,3 MEUR, i estĂ previst que el nou vestĂbul entri en servei durant el 2010.
Re: Propers talls de la L5
Hola,
La visiĂł del mateix fet des de l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat:
http://www.esplugues.cat/portal%5Cajinf ... %BA959.pdf
Si no fos perque en tots dos escrits es parla de l'estaciĂł de Can Vidalet semblaria que son temes diferents.
Salutacions
La visiĂł del mateix fet des de l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat:
http://www.esplugues.cat/portal%5Cajinf ... %BA959.pdf
Si no fos perque en tots dos escrits es parla de l'estaciĂł de Can Vidalet semblaria que son temes diferents.
Salutacions
Re: Propers talls de la L5
Doncs, jo cada dia tinc que agafar el metro de Can Boixeres a Can Vidalet, per anar al insti 
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Rialla compulsiva
Veig que anar a l'escola et posa molt content.MetroBCN ha escrit:Doncs, jo cada dia tinc que agafar el metro de Can Boixeres a Can Vidalet, per anar al insti
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Rialla compulsiva
Doncs no, la veritat es que no, llĂ stima que sigui a juliol...Guigui ha escrit:Veig que anar a l'escola et posa molt content.MetroBCN ha escrit:Doncs, jo cada dia tinc que agafar el metro de Can Boixeres a Can Vidalet, per anar al insti
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
-
retired44bis
- N1

- Entrades: 8
- Membre des de: 04 feb. 2009, 19:44
- UbicaciĂł: Las Corts - Collblanc
Re: Propers talls de la L5
Si además le juntamos los cortes de la carretera desde ya hasta la primavera de 2010, los recorridos en bus-metro van a ser una delicia en esta zona.Miquel ha escrit:Apa!!!! Festival d'obres a la lĂnia 5, la de juliol a octubre farĂ molt mal sbretot a hora punta.
......
Añado aquà que el 26 de febrero se corta totalmente la carretera de Collblanc, sin que se haya informado de la fecha de recuperación. El embudo Tram + Buses + coches en la rotonda de Av.Chile-Av.Manuel Azaña promete ser de aúpa.
Re: Propers talls de la L5
http://www.adn.es/local/lleida/20090514 ... ivada.html
ComitĂ© denuncia que TMB ceda la lanzadera de la lĂnea 5 a una empresa privada
El comitĂ© de convenio de Transportes de Barcelona (TB) ha denunciado que Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) haya cedido a una empresa privada la explotaciĂłn de la lanzadera de la lĂnea 5 cuando "TB tiene material y personal suficiente para realizar este servicio".
En un comunicado hecho pĂşblico hoy, el comitĂ© ha recordado que TB, la compañĂa pĂşblica de autobuses, "tiene la obligaciĂłn de" prestar servicio a FMB, la compañĂa publica del metro, cuando esta Ăşltima interrumpe su servicio, sea por causa de una averĂa, incidente o cierre temporal de un tramo.
"A pesar de esta obligación", según el comunicado, TMB ha cedido a una empresa privada la explotación de la lanzadera que tiene que cubrir durante tres meses el tramo que estará en obras con motivo de la construcción de la nueva estación Ernest Lluch.
2 coses, una O.T.: NingĂş no els hi pot dir als d'ADN que per què posen les notĂcies de Barcelona a la secciĂł de Lleida?
L'altre: Quan el tall de l'intercanviador de Sagrera, no van trobar suficients conductors de bus per l'agost, per això van haver de recòrrer a Sarbus.
ComitĂ© denuncia que TMB ceda la lanzadera de la lĂnea 5 a una empresa privada
El comitĂ© de convenio de Transportes de Barcelona (TB) ha denunciado que Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) haya cedido a una empresa privada la explotaciĂłn de la lanzadera de la lĂnea 5 cuando "TB tiene material y personal suficiente para realizar este servicio".
En un comunicado hecho pĂşblico hoy, el comitĂ© ha recordado que TB, la compañĂa pĂşblica de autobuses, "tiene la obligaciĂłn de" prestar servicio a FMB, la compañĂa publica del metro, cuando esta Ăşltima interrumpe su servicio, sea por causa de una averĂa, incidente o cierre temporal de un tramo.
"A pesar de esta obligación", según el comunicado, TMB ha cedido a una empresa privada la explotación de la lanzadera que tiene que cubrir durante tres meses el tramo que estará en obras con motivo de la construcción de la nueva estación Ernest Lluch.
2 coses, una O.T.: NingĂş no els hi pot dir als d'ADN que per què posen les notĂcies de Barcelona a la secciĂł de Lleida?
L'altre: Quan el tall de l'intercanviador de Sagrera, no van trobar suficients conductors de bus per l'agost, per això van haver de recòrrer a Sarbus.
Re: Propers talls de la L5
A la pà gina web del comité de descansos dels conductors d'autobusos informen que també hi haurà un altre tall a la L5 i deixaran sense servei el tram entre Vilapiscina i Horta.
http://comitedescansos.blogspot.com/200 ... adera.html
http://comitedescansos.blogspot.com/200 ... adera.html
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- UbicaciĂł: Terrassa-EstaciĂł del Nord
- Contacta:
Re: Propers talls de la L5
Sobre el tall de la L5 per obres Ernest Lluch i Can Vidalet en principi es tallarĂ la lĂnia de Collblanc a Can Boixeres els mesos d'agost i setembre i de Collblanc a Pubilla Cases l'octubre i primera setmana de novembre. Els serveis alternatius de bus estan ja plantejats però s'elaboraran alternatives per millorar-los i potenciar l'efecte xarxa.
Bernat BorrĂ s http://www.trenscat.cat
Re: Propers talls de la L5
L'agost començarà el tall a la L5, però acaben de dir a Barcelona TV que durant aquest mes tallaran la L2 entre La Pau i Pep Ventura, i la L11. Lo de tallar Horta i Vilapicina per què ho fan?
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re: Propers talls de la L5
Per fer el cale i connectar el túnel existent amb el de la prolongació fins a Vall d'Hebron.metring ha escrit:Lo de tallar Horta i Vilapicina per què ho fan?


