Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: metring » Dilluns 16/11/2009 18:13

El tren que jo he agafat tenia pocs minuts de retard, encara he tingut sort...



Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dilluns 16/11/2009 18:49

Pere ha escrit:
david_jim ha escrit:
ElDesi1994 ha escrit:He de dir, que els caps de setmana (lavorables suposo que també), per Mollet Sant Fost, passa sempre el Talgo Marenostrum direcció Montpellier molt a poc a poc, perquè?
Doncs per que sempre porta un Rodalies davant.
...
Però sempre és per un rodalies? Perquè a l'entrada de Mollet sentit Portbou, hi ha una limitació a 30, que jo sempre que vaig amb el regional fot una frenada forta i fins que no passa l'estació no comença a accelerar.
Tenint en compte que aquest tren precisament cada dia porta un retard diferent en els dos sentits, ja sigui pel canvi d'amplada a Portbou o pel retard que acumula entre Cartagena i Barcelona, dubto bastant d'aquesta afirmació.
Cal tenir en compte també que actualment hi ha una limitació a 30 km/h al pas per l'estació de Mollet-Sant Fost, tal i com diu el company més amunt.
També dir que he vist varis cops com un rodalies era avançat pel Mare Nostrum sentit Cartagena a Mollet.
Imatge
Actualmentno es fa. Ja que la via 3 de Mollet Sant Fost no és opertiva en aquests moments per obres, i a més de la limitació de 30 (per aquestes obres) passa sempré devant el Rodalies, que fins a Granollers, no pot avançar. Suposo que fins que no acabin les obres de Mollet Sant Fost, no tornará a avançar als rodalies "ficant-los" a via desviada, però avans és el que es feia (ho demostra la foto).

Però segueixo pensant que aquest avançament és pot fer a Montcada i Reixac, i no ho fan per mandrosos, ja que alguna vegada, quan he tornat a Mollet en rodalies, el TrenHotel que va a França (no sé quin es) per la tarda, avança al rodalies a Montcada!


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 17/11/2009 8:33

Notícia de fa uns minuts. Suma y sigue...

http://www.lamalla.cat/lamalla/article?id=310290

Retards de 30 minuts als trens de la linia C2 sud des de Cunit a Sant Vicenç de Calders


Hi ha hagut un atropellament

LAMALLA.CAT

Els trens de la línia C2 sud de Renfe circulen amb 30 minuts de retard entre les poblacions de Cunit i Sant Vicenç de Calders a causa d'un atropellament a la primera.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 17/11/2009 10:25

Us escric desde la classe d'anglès de l'institut. :P
He pogut veure una cosa espectacular, degut a l'atropellament, a l'estació de Segur... el tren de Lleida, que anava amb més de 20 minuts de retard, anava a contravia!!! :o Es veu que l'atropellament ha estat a la via 1, la que va cap a St. Vicenç, per això anava a contravia. En el moment que arribava el tren, han avisat per megafonia que els trens direcció BCN i SVC passaven per la mateixa via, la 2. Ja veus tota la gentada que estava esperant a la 1 saltant les vies per agafar el tren...
Dir que era una doble de 440's camuflades i anaven a pas molt lent, degut al contravia. ;)



Avatar de l’usuari
rogermelcior
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona
Contacta:

Entrada Autor: rogermelcior » Dimarts 17/11/2009 22:14

Avui cap a les 19,20 a l'alçada de Montgat m'he creuat amb un R1 465 en simple en sentit sud destinació "BADALONA"!

Algú sap què ha passat!? Tenia punta de ser el Molins de Rei que passa per Badalona a 19,19!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 17/11/2009 22:16

Avui, el tren que sortia de Sitges a les 20:45, ha arribat a Sants exactament amb 15 minuts de retard. Que per què recalco en negreta lo de exactament? Doncs perquè he acudit amb més gent a la taquilla de Devolució Exprés a reclamar el bitllet, i el noi ha trucat amb el walky no sé a quí per preguntar si era cert, i li han dit que 13 minuts!!!!! Absolutament fals, tant al meu rellotge com al panell del tren com al mòbil indicaven 15 minuts de retard. No és pels 2,10 euros del preu del bitllet, sino per la sensació de presa de pel, i no cal dir que penso reclamar fins a on faci falta, perque a sobre de fer-nos arribar a casa tardíssim, ara ni ens volen tornar el bitllet. Em pregunto com deu tenir el rellotge la persona que li ha indicat erróniament els 13 minuts de retard. >:(



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 17/11/2009 22:19

metring ha escrit:Avui, el tren que sortia de Sitges a les 20:45, ha arribat a Sants exactament amb 15 minuts de retard. Que per què recalco en negreta lo de exactament? Doncs perquè he acudit amb més gent a la taquilla de Devolució Exprés a reclamar el bitllet, i el noi ha trucat amb el walky no sé a quí per preguntar si era cert, i li han dit que 13 minuts!!!!! Absolutament fals, tant al meu rellotge com al panell del tren com al mòbil indicaven 15 minuts de retard. No és pels 2,10 euros del preu del bitllet, sino per la sensació de presa de pel, i no cal dir que penso reclamar fins a on faci falta, perque a sobre de fer-nos arribar a casa tardíssim, ara ni ens volen tornar el bitllet. Em pregunto com deu tenir el rellotge la persona que li ha indicat erróniament els 13 minuts de retard. >:(
En això estic d'acord que són una colla d'impresentables, ja que ells miren l'hora en que el tren passa pel senyal d'entrada, i d'aquí fins que el tren no arriba a l'andana, passen uns quants minuts depenent de l'estació.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 17/11/2009 22:55

El senyal és quan la megafonia comença a anunciar l'arribada, o després?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 17/11/2009 23:06

metring ha escrit:El senyal és quan la megafonia comença a anunciar l'arribada, o després?
És el semàfor d'entrada, encara al túnel.



Avatar de l’usuari
rogermelcior
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona
Contacta:

Entrada Autor: rogermelcior » Dimecres 18/11/2009 9:33

Avui els trens de la R1 en sentit sud cap a les 7:30 portaven retards de 20 minuts i ha estat més d'un quart d'hora sense passar cap tren per Badalona.
Les irregularitats horaris també afectaven a la resta de línies i la R1 en sentit nord.
De fet per Arc de Triomf passaven els trens de diverses línies sense un ordre lògic (R4+R4+R1+R1+R3+R7+R7) i anunciaven retards de 15 minuts per un tren destinació Vilafranca del Penedès.
He pujat fins a la UAB hi ha arribat al meu tren i darrere el següent destinació Martorell.
En resum, els senyor d'ADIF quan se'ls complica la cosa podrien aprendre a gestionar BÉ el tràist!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/11/2009 14:26

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1021

Una avaria de senyalització a Terrassa causa endarreriments a la línia C-4 de Rodalies Renfe

1. • La incidència s'ha registrat a les 7.30, i la circulació de trens no s'ha restablert fins al cap de dues hores

EFE
BARCELONA

Una avaria en el sistema de senyalització a l'estació de Terrassa (Vallès Occidental) ha provocat aquest matí endarreriments de fins a una hora a la línia C-4 de Rodalies Renfe.

La incidència s'ha registrat cap a les 7.30 hores i, encara que ha estat solucionada al cap de poc, s'ha tornat a reproduir cap a les 8.15 hores, segons han informat portaveus de Renfe i del gestor d'infraestructures Adif.

Els tècnics han pogut solucionar l'avaria cap a les 8.40 hores, encara que la circulació de trens no s'ha normalitzat fins al cap de dues hores. Renfe assegura que el servei de la línia C-4 està normalitzat des de les 10.40 hores aproximadament.

Renfe diu que els retards han estat de fins a 20 minuts

Segons Renfe, l'avaria ha ocasionat endarreriments d'entre 15 i 20 minuts durant tot el matí a la línia C-4, que és la que uneix Manresa (Bages) amb Sant Vicenç de Calders (Baix Penedès). No obstant, les demores han arribat en alguns casos fins a gairebé una hora.

A l'estació de Sabadell Nord no ha passat cap tren en direcció a Barcelona entre les 8.10 i les nou del matí, cosa que ha provocat grans aglomeracions de viatgers a l'andana.

A les estacions següents s'han reproduït les aglomeracions d'usuaris als baixadors. Quan el comboi de les nou del matí ha arribat a Cerdanyola del Vallès (Vallès Occidental), molts usuaris no han pogut accedir als vagons i han hagut d'esperar el següent tren.



treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dimecres 18/11/2009 20:32

metring ha escrit:http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1021

Una avaria de senyalització a Terrassa causa endarreriments a la línia C-4 de Rodalies Renfe

1. • La incidència s'ha registrat a les 7.30, i la circulació de trens no s'ha restablert fins al cap de dues hores


La incidència s'ha registrat cap a les 7.30 hores i, encara que ha estat solucionada al cap de poc, s'ha tornat a reproduir cap a les 8.15 hores, segons han informat portaveus de Renfe i del gestor d'infraestructures Adif.
Estos señores de ADIF no se enteran de lo que sucede en sus instalaciones... la incidencia se ha producido ANTES de las 7 de la mañana, de hecho el tren con destino Manresa que efectúa parada en Terrassa a las 6:56 ha estado detenido en la entrada de agujas de la estación cerca de 15 minutos (se veía desde los andenes) y el tren destino Sant Vicenç de Calders de las 6:54 ha permanecido detenido en la estación hasta aproximadamente las 7:20... supongo que alguno de los trenes que debieran haber salido de Terrassa a las 7:00 o 7:18 (el de las 7:09 ya estaba estacionado en Terrassa) deben haber iniciado el recorrido en Sabadell Sud, puesto que desde ésta estación hacia adelante la gente que esperaba en los andenes era muy inferior a la que se debiera haber acumulado en más de media hora sin trenes dirección Barcelona (si no estoy equivocado sale uno a las 6:48 que imagino habrá salido sin incidencias.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 18/11/2009 20:35

Aquesta tarda anunciaven per la megafonia ( :plas ) de l'estació de Cunit que els trens destinació St. Vicenç portaven, aproximadament, 10 min. de retard. :roll:



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 18/11/2009 21:59

També hi havien retards de 10 minuts aproximadament cap allà les 18:00 als trens que anaven cap a Manresa/Terrassa,Vic/Ripoll i UAB/Martorell.Per megafonia nomès s'informava de la demora d'un tren que anava a Ripoll,de la resta de trens que anaven a Terrassa,Manresa i UAB i que també anaven amb demores de 10 minuts res de res :avall

També retard de 7 minuts en el Castelldefels-Granollers Centre que passa a les 16.24 per Montmeló,ha arribat a les 16.32,i per cert,ha trigat 30 minuts exactes desde Barcelona Sants a Montcada i Rexiac,quina vergonya :emprenyat



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 21/11/2009 14:34

Imatge

8.15 del matí. Josep Serre m'avisa de que a les 7.45 hi ha hagut un atropellament al meu poble, Segur de Calafell. Encara que tinc la grip comuna, em trec el pijama i em poso la roba per a baixar a xafardejar amb la camara, naturalment, i em trobo a una doble 470 i una 440 d'MD parades a l'estació, ja que no podien passar perquè estava el cos a les vies direcció Calafell. Total, que quan els dos trens se'n van cap a l'estació de Cunit, els trens circulen per la via 2 en ambdós sentits, com podem veure aquesta 448 cap a Reus en contravia.
Segons han comentat, el cadaver era d'una dona de 45 anys que ha sortit de casa amb pijama, i s'ha tirat a les vies.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/11/2009 15:26

Jo no entenc com no prenen mesures amb aquestes situacions tant repetitives, no els importa haver de fer tants talls de servei i tota la parafernàlia que comporta?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 21/11/2009 15:55

Sí, perquè activar un protocol d'emergència no deu ser gaire menys aparatós que prendre ràpidament la decisió de protegir la via amb tanques. Si tants problemes els crea, que reciclin oficials de l'antiga RDA, que bé van saber bastir el Mur de Berlín en una matinada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dissabte 21/11/2009 16:02

Jo m'he c***t en tot. :cop

Anava amb l'ARCO de les 8 del matí destinació Benicarló (10:01) i ja fins a El Prat 15' ens ha costat, aturats uns minuts just quan coincidim amb les vies de l'AVE. Dins de El Prat un altre parell de minuts. Després un quart d'hora a Sitges on he aprofitat per anar a la cafeteria on no havia ningú per esmorzar (volia fer-ho al poble però amb el retard no estava disposat a esmorzar ves a saber a quina hora) i allí he preguntat i m'han dit "lo que hay". Una dona ràpidament ha dit "uy, eso por lo menos son 5 horas hasta que venga el juez" :tram1 però ha sigut el cambrer que ens ha dit que han habilitat la contravia per anar fent. Fins a Cunit hem anat tirant i a l'estació d'eixe poble junt amb un altre Rodalies i un Regional ens hem esperat a que ens donaren pas.

La resta sense problemes, 1 hora de propina. Encara he tingut sort.
Nozomi l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 21/11/2009 23:16, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 21/11/2009 17:03

Nozomi ha escrit:La resta sense problemes, 1 hora de propina. Encara he tingut sort.
Jo l'he vist l'Arco des de la terrassa de casa meva, i al entrar a la estació anava molt lent, com una 448R destinació Reus cirulant a contravia que devia anar a uns 20 km/h abans de parar a l'estació* i, al passar pel costat del cadàver, a uns 10 km/h... :roll:

* Tots els Rodalies i MD's (440, 448, 470) que circulaven entre Vilanova i Sant Vicenç paraven a totes les estacions excepte el Regional a València.



Avatar de l’usuari
rogermelcior
N5
N5
Entrades: 147
Ubicació: Badalona
Contacta:

Entrada Autor: rogermelcior » Dissabte 21/11/2009 23:04

Aquesta tarda a les 21 hores al pas per l'Arc de Triomf entre les 9,10 i les 9,40 no ha passat cap tren per la via 1 sentit Sant Andreu Arenal o Clot-Aragó!
Retards doncs, d'uns 20 minuts a totes les línies...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”