Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les obres de la L9

Entrada Autor: metring » Dijous 01/07/2010 21:59

Avui, com a mínim als 6000, ja s'anuncia l'enllaç amb les línies 9 i 10 a la L1.



celularfreak
N2
N2
Entrades: 15
Ubicació: Barcelona, Sagrada Familia

Entrada Autor: celularfreak » Divendres 02/07/2010 20:29

metring ha escrit:Avui, com a mínim als 6000, ja s'anuncia l'enllaç amb les línies 9 i 10 a la L1.
Confirmo que en L-5 y L-1 en los trenes que he usado hoy tambien.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Divendres 02/07/2010 23:19

La tuneladora de la Zona Franca ja torna a funcionar, almenys dimecres treien terra pel pou, es sap alguna cosa oficial?



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 02/07/2010 23:54

metring ha escrit:Avui, com a mínim als 6000, ja s'anuncia l'enllaç amb les línies 9 i 10 a la L1.
El que és curiós és que avui, arribant a La Sagrera amb l'L10 procedent de Gorg, la megafonia ha anunciat enllaç amb les línies 1, 5, 9... i 10!!!!! No he estat atent si a Onze de Setembre també ho han dit.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 03/07/2010 12:05

No, només ho diu a Bon Pastor i a La Sagrera



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 03/07/2010 12:55

A Bon Pastor, d'acord, però a La? Per a refer tot el trajecte?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dissabte 03/07/2010 22:43

Por cierto, ¿se sabe cual es la estimación de pasajeros por dia en las estaciones del ramal de zona franca? ¿No estarán un tanto desiertas esas estaciones los fines de semana? (cuando el ramal funcione quiero decir).



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 04/07/2010 0:12

Kane_84 ha escrit:Por cierto, ¿se sabe cual es la estimación de pasajeros por dia en las estaciones del ramal de zona franca? ¿No estarán un tanto desiertas esas estaciones los fines de semana?
Jo he estat per allà el cap de setmana. Només dir-te que la única persona que hi havia per allà era jo.
I els dies de cada dia... la cosa tampoc crec que sigui molt diferent.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 04/07/2010 0:27

wefer ha escrit:
Kane_84 ha escrit:Por cierto, ¿se sabe cual es la estimación de pasajeros por dia en las estaciones del ramal de zona franca? ¿No estarán un tanto desiertas esas estaciones los fines de semana?
Jo he estat per allà el cap de setmana. Només dir-te que la única persona que hi havia per allà era jo.
I els dies de cada dia... la cosa tampoc crec que sigui molt diferent.
Ara, tenir el metro pot canviar moltes actituds (o no). No crec que passi de cop, que tothom agafi el metro per anar a currar a la Zona Franca, però... sospito que a la llarga por tenir una forta ocupació, i especialment de treballadors provinents del Baix Llobregat, que estarà perfectament enllaçat amb la L10...

Això sí, els feiners en hora punta, la resta del temps...
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 04/07/2010 23:59, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Diumenge 04/07/2010 0:32

El que podrien fer és simplement no prestar servei els caps de setmana i festiu :nose


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 04/07/2010 0:35

437.001 ha escrit: Ara, tenir el metro pot canviar moltes actituds (o no). No crec que passi de cop, que tothom agafi el metro per anar a currar a la Zona Franca, però... sospito que a la llarga por tenir una forta ocupació, i especialmente de treballadors provinents del Baix Llobregat, que estarà perfectament enllaçat amb la L10...

Això sí, els feiners en hora punta, la resta del temps...
Sí però... Mentre FGC no posi trens directes, aquest potencial del Baix Llobregat perd molt. Barcelona potser sí.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Diumenge 04/07/2010 1:36

Home, no em tanqueu el ramal pels caps de setmana, que es quan hi aniria a fer-hi visites. ;)



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 05/07/2010 13:59

cristian26 ha escrit:El que podrien fer és simplement no prestar servei els caps de setmana i festiu :nose
En tot cas prestar menys servei, p.ex.un tren cada 20 o 30 minuts. De fet al poligon ZF el cap de setmana no es que no hi hagi ningú, hi han vigilants, hi ha alguna fabrica que fa horari ininterromput, etc. Almenys això m'han dit conductors del 21, que els festius al tram entre la cotxera i Mercabarna també hi baixa gent.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 06/07/2010 10:04

Ecomobisostrans ha escrit:
cristian26 ha escrit:En tot cas prestar menys servei, p.ex.un tren cada 20 o 30 minuts. De fet al poligon ZF el cap de setmana no es que no hi hagi ningú, hi han vigilants, hi ha alguna fabrica que fa horari ininterromput, etc.
Però amb un autobús cada 20 minuts fas de sobres. I un autobús, és força més barat que mantenir tota una línia de metro oberta.

De fet, crec que la decisió de fer passar la L9 pel polígon de la Zona Franca era força prescindible. Simplement millorant el sistema d'autobusos n'hi havia més que suficient. O com a màxim, fer-hi arribar el Trambesòs a través del Moll de la Fusta i el Morrot.

Em dóna la sensació que ho han fet més aviat per poder fer les cotxeres en aquella zona, amb terreny més barat i de propietat pública.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 06/07/2010 10:13

wefer ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:
cristian26 ha escrit:En tot cas prestar menys servei, p.ex.un tren cada 20 o 30 minuts. De fet al poligon ZF el cap de setmana no es que no hi hagi ningú, hi han vigilants, hi ha alguna fabrica que fa horari ininterromput, etc.
Però amb un autobús cada 20 minuts fas de sobres. I un autobús, és força més barat que mantenir tota una línia de metro oberta.

De fet, crec que la decisió de fer passar la L9 pel polígon de la Zona Franca era força prescindible. Simplement millorant el sistema d'autobusos n'hi havia més que suficient. O com a màxim, fer-hi arribar el Trambesòs a través del Moll de la Fusta i el Morrot.

Em dóna la sensació que ho han fet més aviat per poder fer les cotxeres en aquella zona, amb terreny més barat i de propietat pública.
Es podrien fer serveis parcials , jo que sé 1 de cada 3 trens faria tot el recorregut durant els caps de setmana i els altres dos finalitzarien recorregut a Foc-Cisell per exemple. Això es farà a la L2 on 1 de cada 2 trens farà mitja volta i tornarà cap a Bcn sense arribar a l'Aeroport que quedarà servit pel servei habitual de la L9 i 1 de cada 2 trens de la L2.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 07/07/2010 10:03

He desviat els missatges sobre nomenclatura de línies i si ens aclarim amb línies que passen per les mateixes vies o no a http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 48#p172448



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 10/07/2010 14:14

http://www.jordigarces.com/destacado.php?id=20 aquí hi han fotos de l'estació de Mercabarna de la L9
pol l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 10/07/2010 17:41, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 10/07/2010 16:43

pol ha escrit:http://www.jordigarces.com/destacado.php?id=20 aquí hi han fotos de l'estació que crec que es Parc Logístic de la L9
No Pol, no és Parc Logístic, és Mercabarna.
Les 4 primeres fotos són de l'estat actual, si bé la 1 no és real, ja que aquesta rampa per entrar i sortir camions està tapada i ja no existeix.

La foto 2 és el vestíbul, que té sortida peatonal i ascensor a la entrada de Mercabarna, al costat més Besós de la nau de l'estació.

La foto 3 és de les andanes com es veu i la 4 de les escales d'accés andanes - vestíbuls. La resta 5-8 son imatges virtuals.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 10/07/2010 17:42

mikado ha escrit:
pol ha escrit:http://www.jordigarces.com/destacado.php?id=20 aquí hi han fotos de l'estació que crec que es Parc Logístic de la L9
No Pol, no és Parc Logístic, és Mercabarna.
Les 4 primeres fotos són de l'estat actual, si bé la 1 no és real, ja que aquesta rampa per entrar i sortir camions està tapada i ja no existeix.

La foto 2 és el vestíbul, que té sortida peatonal i ascensor a la entrada de Mercabarna, al costat més Besós de la nau de l'estació.

La foto 3 és de les andanes com es veu i la 4 de les escales d'accés andanes - vestíbuls. La resta 5-8 son imatges virtuals.
Gràcies per la correcció, ja esta corregit. ;)



Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Dilluns 12/07/2010 19:46

A vegades el desconeixement ens fa pensar coses que no son.

A la Zona Franca hi ha fàbriques que estan treballant per torns 24 hores i molta gent agafa el 37 ó 109 els caps de setmana i festius.

Som molta gent que vivim a la Zona Franca, la única de Barcelona que no té metro i què està totalment deixada per part de TMB. Fins fa pocs anys el 72 no funcionaba els festius i abans ni els dissabtes. La meva àvia va morir l'any passat i recordo quan jo era petit i en tinc 29 que em deia: 'Moriré sense veure el metro al barri'.

Hem de soportar els enderrariments per falta de diners i que altres zones de Barcelona tinguin més enllaços amb més línes de metro quan aqui per arribar a/des de la plaça Espanya triguem a vegades 20 minuts i en aquest temps en metro dóna per molt.

Avui he rebut la revista de l'ajuntament i diuen que per 2012 inauguraran aquest ramal fins el Camp Nou. Espero que sigui així que som molts que fa temps que el necessitem.

I ja no parlem de la L2 amb la fira que em descollono.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”