¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Re: ¿Vuelven los interventores a Cercanías?

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 19/12/2010 11:43

Enric ha escrit:No recordo molt bé, probablement deu fer un parell de setmanas, venia d'on visc El Vendrell fins Barcelona, arribem a l'estació de Sant Sadurní i de cop pujan 4 revisors juntament amb 4 vigilants..el trén anaba ben plé i us puc asegurar que van fer "caixa" els interventors...tothom que tenia al voltant la majoria anaba amb bitllet i el que no s'inventaba quansevol "excusa" per no portar a sobre el bitllet, després tots ells van baixar a Martorell i probablement debian tornar a fer el recorregut invers.

Ara amb pregunto, no podrian fer tot el recorregut? es que alguns que cumplim amb la obligació de pagar dona la impressió de que som tontos...perque de Sant Sadurní fins SVC molts passan de pagar, be aixó deu passar a totes las lineas de fet.
A mi, l'altre dia, el 7 de desembre, van entrar a un R4 direcció Martorell, a Molins de Rei, tothom portava bitllet, no és d'extranyar, només hi havien 10 persones en tota la primera composició.. :)
Després es van baixar a Martorell, i van continuar fins St.Vicenç, ja que els segurates a què els hi acompanyaven els varen dir: ¿Vamos hasta Santo Vicente, no? I d'allà suposo què es van anar a l'R2Sud, perquè no van tornar a passar en tot el dia...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 19/12/2010 12:17

Jo en els últims 10 anys nomès m'he trobat revisors 2 cops a l'R4,i els 2 cops aquest mateix any.El primer a l'Agost en un Civia Badalona-Vilafranca,hi havia un revisor i un de seguretta que estava donant voltes per el tren(no acompanyava al revisor),vaig baixar a St.Sadurní i el revisor no va arribar a on jo era.El 2n cop fa relativament poc i no se si ho vaig comentar aquí,a Molins de Rei andana direcció Vilafranca 4 revisors i uns quants de seguretta van pujar a l'última vagó de la segona composició d'una doble de 447,tampoc van arribar a on jo era(estava en un altre vagó de la mateixa segona composició)quan vaig baixar a Castellbisbal encara estaven els revisors a l'últim vagó de la segona composició.

Així recopilant aquest any m'ha passat revisors i demanant bitllets a l'R2 Sud sortint ja de SVC,a l'R1 entre Arenys de Mar i Calella i algún viatge de l'R3(cosa força normal), els casos anterios que no van arribar a on servidor estava asssegut.A on mai m'ha passat revisor és a l'R7,i mira que l'estació de Cerdanyola Universitat és un coladero a la zona de portes giratories.

Tot i aixó,els controls de bitllet a l'interior del tren s'ha incrementat i molt.



sakuragi10
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: Sant Andreu Arenal/Fabra i Puig/Virrei Amat

Entrada Autor: sakuragi10 » Diumenge 19/12/2010 12:28

Jo encara no entenc com a Cerdanyola UAB no hi ha més afluència d'interventors. Si per exemple cada parell se setmanetes pasés un revisor per allà, faria una recaudació d'absoluta impressió.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 19/12/2010 13:08

Sí però tenint en compte els precedents que hi ha potser en uns mesos no en quedaria res de l'estació.
sakuragi10 ha escrit:Jo encara no entenc com a Cerdanyola UAB no hi ha més afluència d'interventors. Si per exemple cada parell se setmanetes pasés un revisor per allà, faria una recaudació d'absoluta impressió.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 19/12/2010 15:55

A Cerdanyola UAB, fa 1 mes, ja hi ha segurates, sigui l'hora què sigui, però sense revisors.



Avatar de l’usuari
Bodi10
N3
N3
Entrades: 28
Ubicació: Bellvitge (R2 - R10)

Entrada Autor: Bodi10 » Diumenge 06/02/2011 22:25

Una de les coses que s'estan fent bastant habituals últimament és que veure gent amb la Targeta Rosa. No m'hi he fixat si abans també es podia, però ara a les màquines d'autovenda es poden comprar. Així, veure gent jove amb la Targeta Rosa és bastant habitual. I clar, els amics em diuen "Compra-te-la, que és el mateix i en comptes de 8 euros et costa 3...". En fi..

També fa poc llegia al diari opinions de gent que veuen com moltes persones es colen, amb els guardes de seguretat al costat sense fer res. Entre els que no paguen res, els que van amb T-10 d'1 Zona per tota la xarxa, i els que van amb títols per la gent gran... hi ha gran quantitat de gent que no paga el que hauria, i a més gaudeixen d'una immunitat preocupant.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 07/02/2011 0:34

Bodi10 ha escrit:Una de les coses que s'estan fent bastant habituals últimament és que veure gent amb la Targeta Rosa. No m'hi he fixat si abans també es podia, però ara a les màquines d'autovenda es poden comprar. Així, veure gent jove amb la Targeta Rosa és bastant habitual. I clar, els amics em diuen "Compra-te-la, que és el mateix i en comptes de 8 euros et costa 3...". En fi..

També fa poc llegia al diari opinions de gent que veuen com moltes persones es colen, amb els guardes de seguretat al costat sense fer res. Entre els que no paguen res, els que van amb T-10 d'1 Zona per tota la xarxa, i els que van amb títols per la gent gran... hi ha gran quantitat de gent que no paga el que hauria, i a més gaudeixen d'una immunitat preocupant.
Per no parlar de les T-12 que utilitza tota la família


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 21/02/2011 23:04

Aquest matí en un tren de la R2 nord cap a Sant Celoni, he vist dos interventors demanant bitllets, i aplicant la sanció corresponent a qui no el porti. Sembla ser que s'hi estan posant de debò amb el tema del frau.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 25/02/2011 19:16

Avui han pujat tres o quatre interventors i dos de seguretat al Rodalies Terrassa(16.52)-Martorell(18.11)a l'estació de Sabadell Sud(i quasi perden el tren),doncs bé,al primer que li ha demanat bitllet no el portava,i tots els interventors i de seguretat han baixat amb el que no portava bitllet a la següent estació.

Dic jo que amb que baixi un interventor i un de segruetat ja hi h avia suficient,per qué segur que en aquell tren hi havien més infractors.A part que a Cerdanyola ha pujat un amb una màquina de música cantant.

A més a més a Martorell hi havien tres o quatre interventorss al costat de les cancel.ladores,i desprès de molt de temps per fi he validat per sortir a Martorell,dic aixó últim per qué tot i que desde la reforma sempre ha estat la ranura per sortir,últimament el 99% dels cops per sortir no calia passar el bitllet.I no nomès aixó,sino que a L'Hospilaet fa no gaire la porta dels discapacitats de les barres tàrifaries sempre s'obria en direcció sortida,últimament sempre la veig tancada i amb un interventor al costat.S'estàn posant les piles amb aixó dels interventors,peró encara falta molt.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 08/03/2011 14:40

Mako448 ha escrit:S'estàn posant les piles amb aixó dels interventors,peró encara falta molt.
Mentre el fet de que passi un interventor sigui notícia, efectivament quedarà molt per fer. El que hauria de ser una cosa estranya seria fer un trajecte i que no et demanessin el bitllet. Dit ara sembla una barbaritat, però fa uns anys era el pa de cada dia.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 11/05/2011 21:54

Un altre cop revisor a la Llobregat-Anoia en un S8(que no R5 i R6),aquest cop era un sol revisor acompanyat d'un agent de seguretat,m'han demanat bitllet a l'alçada de Martorell-Vila en un S8 cap a Martorell Enllaç.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 12/05/2011 9:44

Porten gairebé 3 setmanes què el servei R4 Montcada BIF 6.28-SVC 8.04 (dissabte) què a Martorell hi puja un revisor amb 4 segurates, a Martorell, on jo també pujo, i passa de revisar el primer vagó... :roll:
Això sí, només jo he vist 1 revisor en tota la meva vida a FGC, exceptuant l'R6 entre Masquefa i Igualada... :avall



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 12/05/2011 9:51

Avui de Manresa a Lleida han sortit dos revisors de la cabina del conductor, un home i una dona!

Jo he pensat que d'una vegada s'havien decidit a fer el que fan a molts llocs de posar dos revisors, però ja he vist que l'home anava indicant a la dona com s'havia de mirar les coses, que si calia demanar el carnet jove...

Així que és una revisora en pràctiques?



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 13/05/2011 16:17

Ferry1ac1 ha escrit:Avui de Manresa a Lleida han sortit dos revisors de la cabina del conductor, un home i una dona!

Jo he pensat que d'una vegada s'havien decidit a fer el que fan a molts llocs de posar dos revisors, però ja he vist que l'home anava indicant a la dona com s'havia de mirar les coses, que si calia demanar el carnet jove...

Així que és una revisora en pràctiques?
Suposem que si. Jo al tren que agafo per anar a la universitat, cap a Vic, passen dos revisors, un per a cada costat de seients, per a fer més via ;)!


Salutacions,

Oriol

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Divendres 13/05/2011 19:42

oriolp13 ha escrit: Suposem que si. Jo al tren que agafo per anar a la universitat, cap a Vic, passen dos revisors, un per a cada costat de seients, per a fer més via ;)!
Primera notícia! No ho havia vist mai a Renfe i crec que ja ho podrien fer a més llocs perquè hi ha trens que els revisors no donen l'abast!



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 13/05/2011 22:48

Hi ha algun tren regional en què es fa habitualment, però és perquè la gestió del personal permet que excepcionalment passi això.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

vilafranca
N4
N4
Entrades: 72
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: vilafranca » Dissabte 18/06/2011 14:33

Doncs jo per l'R4 SVC-Barcelona, no n'he vist mai mai cap! He vist segurates,i algun cop a la nit amb gossos



sakuragi10
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: Sant Andreu Arenal/Fabra i Puig/Virrei Amat

Entrada Autor: sakuragi10 » Dimecres 29/06/2011 16:26

Avui, quan he passat sobre les 12 del matí, batuda d'interventors a La Sagrera-Meridiana



vilafranca
N4
N4
Entrades: 72
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: vilafranca » Diumenge 03/07/2011 15:20

Els diumenges hi han interventors a la R4? Avui vaig a bcn desde un poble on no hi ha venda de bitllets. A hospitalet no fa falta posar bitllet per sortir pero...



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 03/07/2011 16:35

vilafranca ha escrit:Els diumenges hi han interventors a la R4? Avui vaig a bcn desde un poble on no hi ha venda de bitllets. A hospitalet no fa falta posar bitllet per sortir pero...
En el cas que et trobessis interventor, vas cap a ell, i li dius que l'estació és tancada, d'on vens i cap a on vas, i et farà un bitllet normal i corrent, amb el mateix preu que si el compressis a la taquilla.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”