Atenció fotògrafs de trens a Rodalies !

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Atenció fotògrafs de trens a Rodalies !

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 01/07/2011 22:32

S'ha detectat intervenció pública en zona d'andana immediatament posterior al cartell de " No passeu ", tot i no ser encara zona de vies.
Per cert, potser caldrà fer un curset a aquests servidors per a que utilizin el pas soterrat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 01/07/2011 23:00

liniadelRipollés ha escrit:S'ha detectat intervenció pública en zona d'andana immediatament posterior al cartell de " No passeu ", tot i no ser encara zona de vies.
Per cert, potser caldrà fer un curset a aquests servidors per a que utilizin el pas soterrat.
No entenc què vols dir amb lo "d'intervenció pública".



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 01/07/2011 23:02

Senyors d'uniforme vetlladors de la seguretat.
Pere ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:S'ha detectat intervenció pública en zona d'andana immediatament posterior al cartell de " No passeu ", tot i no ser encara zona de vies.
Per cert, potser caldrà fer un curset a aquests servidors per a que utilizin el pas soterrat.
No entenc què vols dir amb lo "d'intervenció pública".


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 01/07/2011 23:07

liniadelRipollés ha escrit:Senyors d'uniforme vetlladors de la seguretat.
Pere ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:S'ha detectat intervenció pública en zona d'andana immediatament posterior al cartell de " No passeu ", tot i no ser encara zona de vies.
Per cert, potser caldrà fer un curset a aquests servidors per a que utilizin el pas soterrat.
No entenc què vols dir amb lo "d'intervenció pública".
Llavors entenc que el teu missatge és una crítica al servei de seguretat de rodalies, que com a tot arreu, hi ha de tot.
M'he trobat amb casos d'agents de seguretat que no fan servir per a res els passos inferiors i tampoc fan cas de la prohibició de fumar en estacions a l'aire lliure, però tal i com he dit no són tots ni molt menys.

Parlant de tot, no entenc perquè a l'Estació de França hi ha la prohibició de fer fotografies de l'estació fora de la marquesina, tots els agents de seguretat de l'estació ho prohibeixen.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 02/07/2011 0:11

liniadelRipollés ha escrit:S'ha detectat intervenció pública en zona d'andana immediatament posterior al cartell de " No passeu ", tot i no ser encara zona de vies.
Per cert, potser caldrà fer un curset a aquests servidors per a que utilizin el pas soterrat.
Jo m'he trobat a personal de seguretat, interventors i de més quan fem quedades, i ni cas, alguns ens saluden i tot, com personal d'ADIF farà un parell de setmanes què van passar, ens van pitar amb el cotxe i tot..! Això sí, sempre amb armilla reflectant, estigui on estigui



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 02/07/2011 15:10

Pel fet de creuar les vies em consta que s'han pres mesures perquè només es faci en casos en què sigui estrictament necessari com ara una urgència.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 02/07/2011 18:13

Estic parlant dels Mossos, no de seguretat privada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dissabte 02/07/2011 20:27

Perdoneu si m'he perdut, però em sembla que un canvi de títol, i fins i tot un enllaç a altres fils per d'aquí a poc arxivar aquest, no anirien malament.
M'explico, pel títol em pensava que aquest fil aniria de les facilitats i dificultats que de vegades tenim per fer fotos a estacions i trens, i resulta que va sobre personal de seguretat (calen cometes?) apartat a l'extrem d'una andana i altres crítiques menors, acompanyades d'algun comentari sobre fer fotos a l'Estació de França :x .

De moment us deixo aquests dos que he trobat:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=4115
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=9983



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 02/07/2011 22:16

Bé, com a administrador, interpreto que es parla d'una presència de fotògrafs fora de la zona permesa al públic, un tema al qual fins ara no s'ha dedicat cap fil. En tot cas, demanaria a en liniadelRipollés que fos més explícit amb què ha vist, què feien els Mossos i què els fotògrafs.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”