Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: metring » Dimarts 08/11/2011 23:37

Toni ha escrit:És evident que el maquinista no pot obrir les portes del tren en plè túnel. Si alguna cosa li passés a algun viatger seria la seva responsabilitat i és evident que no ho fan. Per contra, és habitual que els viatgers es possin molt nerviosos quan un tren es queda parat, vandalitzant el tren en alguna ocasió o simplement obrint i baixant del tren. Si, son els viatgers els que obren la porta... si ho saps fer no és difícil. Sí, encara que sigui increible, hi ha alguna cosa de la que RENFE no és culpable.....
Però a veure, quan el tren està al túnel, no es queda el tren ben tancat, a no ser que el maquinista autoritzi l'obertura, com passa amb el metro? Ho dic perquè ho desconec.

A més al twitter diu que el tren estava en marxa, o al menys jo ho entenc així, a les hores, com dius lo de que el tren estava parat?

Ara bé, no seria el primer cop, mira sinó a http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... ts#p106946



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 08/11/2011 23:45

Que jo sàpiga, al costat de les portes hi ha una palanca de desbloqueig que permet obrir-les manualment. Això, en un determinat col·lectiu zoològic que assola la rodalia de Renfe, pot arribar a ser una arma de destrucció massiva.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 08/11/2011 23:48

Jo recordo un cop que gent va intentar desbloquejar una porta que no s'obria per poder baixar, a Sitges, i no funcionava, potser és que no anava res de res.



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dimecres 09/11/2011 0:07

Guigui ha escrit:Que jo sàpiga, al costat de les portes hi ha una palanca de desbloqueig que permet obrir-les manualment. Això, en un determinat col·lectiu zoològic que assola la rodalia de Renfe, pot arribar a ser una arma de destrucció massiva.
És correcte, hi ha un mecanisme que si funciona, permet obrir la porta manualment. Efectivament, és només per cas d´emergència i no per poder sortir a jugar-te la vida a caminar per un túnel ferroviari.....



Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Entrada Autor: gralla » Dimecres 09/11/2011 10:01

Passeig de Gracia,últimes plujes 7-11-2011:

Imatge


Evidentment no és el metro.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/11/2011 10:35

Ja vaig llegir el twitter, i la resposta va ser que aquesta foto NO és de les darreres pluges, sinó d'una anterior. No us sona la foto???



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/11/2011 10:36

Toni ha escrit:
Guigui ha escrit:Que jo sàpiga, al costat de les portes hi ha una palanca de desbloqueig que permet obrir-les manualment. Això, en un determinat col·lectiu zoològic que assola la rodalia de Renfe, pot arribar a ser una arma de destrucció massiva.
És correcte, hi ha un mecanisme que si funciona, permet obrir la porta manualment. Efectivament, és només per cas d´emergència i no per poder sortir a jugar-te la vida a caminar per un túnel ferroviari.....
Si és així, lamentable de totes totes.

Evidentment, no tot és culpa de Renfe, com els atropellaments, la gent "mal ensinistrada"...



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 09/11/2011 11:10

metring ha escrit:Ja vaig llegir el twitter, i la resposta va ser que aquesta foto NO és de les darreres pluges, sinó d'una anterior. No us sona la foto???
Sí, i en tot cas no pot ser de cap manera del dia 7 de novembre, perquè aquell dia no va ploure. De fet, diumenge va ploure només fins a migdia o mitja tarda.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
gralla
N5
N5
Entrades: 84
Ubicació: Sant Boi de Llobregat FGC L8-SB1,2,3-L61-L75-L77-L79

Entrada Autor: gralla » Dimecres 09/11/2011 14:09

Ja vaig llegir el twitter, i la resposta va ser que aquesta foto NO és de les darreres pluges, sinó d'una anterior. No us sona la foto???
Dons així ho venen al 3/24.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/11/2011 14:15

gralla ha escrit:
Ja vaig llegir el twitter, i la resposta va ser que aquesta foto NO és de les darreres pluges, sinó d'una anterior. No us sona la foto???
Dons així ho venen al 3/24.
:osti



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 09/11/2011 14:17

De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 Sud
09/11/2011 14:04h
Derivat incidència d'un tren ja solucionada a Sants, demores de 25 minuts a la R2 entre Vilanova i Barcelona en tots dós sentits. Demores que aniran recuperant progressivament la seva hora de pas comercial per les estacions.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimecres 09/11/2011 14:30

En el tema de les portes normalment la gent es comporta, però sempre entre el públic hi ha algun superheroi que desbloquejarà les portes pel cantó menys favorable, pel costat de la via contraria o en un barranc. Allà es on es veu qui és civic o no o qui és llest o no.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 09/11/2011 16:09

gralla ha escrit:
Ja vaig llegir el twitter, i la resposta va ser que aquesta foto NO és de les darreres pluges, sinó d'una anterior. No us sona la foto???
Dons així ho venen al 3/24.
La foto és del 30 de juliol. La tinc descarregada amb data de l'1 d'agost d'enguany, i el nom que li vaig ficar a l'arxiu és "pgGracia_20110730.jpg"


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 09/11/2011 18:36

De Rodalies de Catalunya:

Línia R16
09/11/2011 18:12h
Tren Tortosa 15:50 Estació França 18:22 aturat a l'entrada de Vilanova per incidència tècnical d'un tren.

Línia R2 Sud
09/11/2011 18:24h
Derivat d'una incidència en un tren a Vilanova, circulació per una sola via en el tram entre Cunit i Vilanova. Com a conseqüència d'aquesta alternança de pas en aquest tram, els trens poden romandre aturats durant el trajecte i a les estacions més temps de l'habitual, podent produir demores en ambdós sentits superiors als 20 minuts.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dimecres 09/11/2011 18:56

Guigui ha escrit:De Rodalies de Catalunya:

Línia R16
09/11/2011 18:12h
Tren Tortosa 15:50 Estació França 18:22 aturat a l'entrada de Vilanova per incidència tècnical d'un tren.
Aquest Tortosa circula amb 80 minuts de retard! :o



Toni
N8
N8
Entrades: 766

Entrada Autor: Toni » Dimecres 09/11/2011 23:00

Platanito ha escrit:
gralla ha escrit:
Ja vaig llegir el twitter, i la resposta va ser que aquesta foto NO és de les darreres pluges, sinó d'una anterior. No us sona la foto???
Dons així ho venen al 3/24.
La foto és del 30 de juliol. La tinc descarregada amb data de l'1 d'agost d'enguany, i el nom que li vaig ficar a l'arxiu és "pgGracia_20110730.jpg"
És correcte, és de finals de juliol, durant un episodi de pluges molt important. La veritat és que és espectacular. El que és extrany és que entri des de la superficie tanta aigua... el més probable és que fos algun col.lector subterrani que fiqués l´aigua al túnel.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 10/11/2011 17:46

De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 Sud
10/11/2011 16:53h
Circulació per una sola via entre Vilanova i Garraf per falta subministrament elèctric.
Per una manca de subministrament elèctric la circulació de trens entre Vilanova i Garraf s'està efectuant per una sola via . Com a conseqüència d'aquesta incidència i per la alternança de pas en aquest tram, els trens poden romandre detinguts durant el trajecte i en les estacions més temps de l'habitual, podent produir demores que puguin superar els 20 minuts. Així mateix, la relació de trens Vilanova-Bcn E. França inicien i finalitzen el seu recorregut a Garraf.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_maria23
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: josep_maria23 » Divendres 11/11/2011 13:04

Efectivament. Vaig ser un dels afectats. Hi havia a Sitges aturat un Civia en doble de 265 (els m246 i m250) durant més de vint-i-cinc minuts esperant a que vinguès un buc de Vilanova i llavors vam pujar tots. Després per megafonia s'anunciava que la relació Vilanova-EDF acabava i començava a Garraf.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 11/11/2011 13:07

De Rodalies de Catalunya:

Línia R3
11/11/2011 12:13h
Tren Hospitalet 09:25 a La Tor de Querol, demora de 25 minuts per congestió ferroviària.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 11/11/2011 13:18

Darrerament, no sé què passa, que hi han moltes incidències d'aquest tipus:


Rodalies: Línies R7. Tren Cerdanyola Universitat 12:55 SAArenal 13:14 parat a l'estació d'origen a l'espera d'assistència sanitària a un viatger.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”