Això que comenteu de la nit passa molt també. A la R1, mentre la última circulació direcció Barcelona és a les 22h i poc, en direcció Mataró hi ha trens fins passades les 00h. Ídem a la R3. L'últim Vic surt de Barcelona quasi a les 23, arribant a Vic al voltant de la mitjanit, mentre que en sentit invers l'últim R3 descendent surt de Vic a les 21 i poc.raulitinbcn ha escrit:Totalment d'acord. A veure si un dia l'utilitzo per anar un dilluns de Segur al Insti (a Barcelona). El de la nit, seria genial. Un cop ha passat ''el Reus'', en direcció contrària passen 3 circulacions encara! En canvi, en l'altre sentit cap.Renfe451 ha escrit:Sobre la millora de l'R2 Sud, ja era hora que hi hagués un tren abans de les 6 del matí, la gent del tram Vilanova-St. Vicenç de Calders que hagués d'anar abans de les 7 del matí a Barcelona, no tenia més remei que esperar-se al primer tren que sortia a les 06:00 hores. Ara la gent que viu a Cubelles, Cunit, Segur i Calafell tindrà possibilitats d'arribar a Barcelona d'hora. De pas que modifiquin també els últims trens i que posin un tren a les 23:00 des de St. Vicenç de Calders, que l'últim tren en aquest tram en direcció Barcelona surt massa aviat, a les 22:00 (que a més és el Rodalies-Regional procedent de Reus).
Desconec el motiu de Renfe en basar-se en fer un tipus d'horaris així.