Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 24/04/2006 23:17

Hi ha hagut un tren de la línia de Granollers cobert per material 451 que ha estat desviat per Cerdanyola Universitat i Cerdanyola.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 25/04/2006 20:11

josep_serre ha escrit:Hi ha hagut un tren de la línia de Granollers cobert per material 451 que ha estat desviat per Cerdanyola Universitat i Cerdanyola.
Woow, 2 pisos per la R-4....



Euler
N4
N4
Entrades: 45

Entrada Autor: Euler » Dimecres 26/04/2006 13:51

Sant Vicenç (11:59) -> Manresa (14:24) acaba su recorrido en Montcada-Bifurcación.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 05/05/2006 9:27

Festival a Montcada Bifurcació: totes les circulacions a Cerdanyola es realitzen per via 4 i amb autorització escrita de sortida. Els retards estan a l'ordre del dia.

Servidor s'ha quedat aturat 10 minuts a Sant Andreu Arenal, sis minuts més a l'entrada de Montcada Bifurcació i un minut llarg més en aquesta estació. Globalment, he arribat 25 minuts tard a la universitat perdent la primera hora de classe del matí.

:emprenyat



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 06/05/2006 19:09

Aquest matí (Dissabte) anava per Montcada direcció Sant Celoni una UT-450 (les de 6 vagons vaja) fet anecdotic, ja que jo sàpiga si no és per eventos especial (F1,...) no passen dels Sant Andreu Comptal - Sant Vicenç de Calders
mikado l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 07/05/2006 16:35, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 06/05/2006 19:46

Jo he vist 450 a Maçanet a ultima hora de la nit...però en fa temps, d'això. I alguna a St. Celoni...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 07/05/2006 1:03

mikado ha escrit:Aquest matí (Dissabte) anava per Montcada direcció Sant Celoni una UT-450 (les de 6 vagons vaja) fet anecdotic, ja que jo sàpiga si no é per eventos especial (F1,...) no passen dels Sant Andreu Comptal - Sant Vicenç de Calders
Home, jo he anat alguns dissabtes amb els Granollers Centre- Vilanova G. servits per UTs 450 de 6 cotxes , sense que hi hagues alguna cosa especial



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 10/05/2006 9:38

Incidència greu a La Llagosta (R2):

No sé si per avaria de tren o de la pròpia estació, la via la La Llagosta està bloquejada en sentit sud (desconec si en sentit nord). El meu tren ha agafat el desviament de mercaderies (magatzem cotxes) que va paral·lel a la via normal i al passar a l'alçada de l'estació hem vist que estava tota l'andana plena com un ou (passatgers d'una 451).

Se'ns quedaven mirant amb cara de bastant mosqueig mentre circulàvem, a pas de tortuga naturalment.

20 minuts tard el Granollers-Sants i suposo que això continuarà tot el matí.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 15/05/2006 9:14

En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per caiguda de la catenària entre les estacions d'El Prat i Castelldefels, els trens de la línia C2 estan circulant amb demores d'uns 45 minuts en tots dos sentits. També la C4 afectada amb retards en tots dos sentits, però d'uns 15 minuts. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dilluns 15/05/2006 10:24

Una hora tard a la feina, no està malament >:(

Visca la C2!



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 15/05/2006 14:30

Dia: 15/05/2006 - Hora: 14:00
Per avaria a la catenària entre El Prat i Castelldefels, els trens de la línia C2 de Renfe Rodalies estan circulant amb demores d'uns 45 minuts en tots dos sentits. També afectades amb retards 30 minuts,la C1 en ambdós sentits i la C3 direcció Vic i la C4, amb demores d'uns 15 minuts en ambdós sentits. La línia C7 de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana.

http://www.tvcatalunya.com/atm/



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 15/05/2006 15:16

Danzig ha escrit:Una hora tard a la feina, no està malament >:(

Visca la C2!
Crec que hauries d'anar mirant els horaris de la Sagalés... perquè a aquest pas serà millor baixar amb bus que en tren.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 15/05/2006 16:18

Dia: 15/05/2006 - Hora: 16:08
Per avaria a la catenària ja solucionada, els trens de la línia C2 Nord de Renfe Rodalies estan circulant amb demores d'uns 45 minuts. També afectades amb retards 30 minuts,la C1 en ambdós sentits i la C3 direcció Vic i la C4 Nord,amb demores d'uns 15 minuts. La resta de líniesde Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.


http://www.tvcatalunya.com/atm/



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dilluns 15/05/2006 17:05

per què afecta a les C1, C3, C4 una avaria a la catenària a la C2, si les línies són totalment independents?

avui s'ha estat gairebé 15 minuts entre L'H i Sants



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 15/05/2006 17:56

Dia: 15/05/2006 - Hora: 17:00
Des del Centre d'Informació TransMet, destacar que els transports públics funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona. Circulen, doncs, sense incidències destacables metro, autobusos, tramvia Ferrocarrils de la Generalitat i Renfe Rodalies, segons ens informen les empreses operadores d'aquests serveis.

http://www.tvcatalunya.com/atm/



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dilluns 15/05/2006 18:21

Danzig ha escrit:Una hora tard a la feina, no està malament >:(

Visca la C2!
Danzig, si et serveix d'alguna cosa, jo també he arribat molt tard a la feina :( . Aquest matí el camí cap a Granollers era força curiós. Desprès de mitja hora d'espera a Gavà esperant que sortis el tren, i amb certa calma fins a BCN-Sant Andreu Comptal, he pogut veure un l'embus de trens que s'havia format entre Granollers i BCN en direcció cap a aquesta útlima. A totes les estacions dotades de vies secundàries, excepte La Llagosta que no en té, es podien veure trens de rodalies aturats per cedir el pas a la bateria de CEx's que venien amb retard. En definitiva; a les vies 3 de Montcada i Reixac, Mollet-Sant Fost, Montmelò i Granollers t'hi trobaves amb trens cedint el pas.Curiós, realment molt curios.

Per cert, jo ha sentit alguna cosa d'un camió que ha tingut un accident a les costes del Garraf, i que, com amenaçava de caure a les vies (s'ha hagut de quedar penjant), ha obligat a talla les vies en aquella zona. Algú en sap alguna cosa mès? :?: :?:

Salutacions


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 15/05/2006 19:07

neroon ha escrit:
Danzig ha escrit:Una hora tard a la feina, no està malament >:(

Visca la C2!
Danzig, si et serveix d'alguna cosa, jo també he arribat molt tard a la feina :( . Aquest matí el camí cap a Granollers era força curiós. Desprès de mitja hora d'espera a Gavà esperant que sortis el tren, i amb certa calma fins a BCN-Sant Andreu Comptal, he pogut veure un l'embus de trens que s'havia format entre Granollers i BCN en direcció cap a aquesta útlima. A totes les estacions dotades de vies secundàries, excepte La Llagosta que no en té, es podien veure trens de rodalies aturats per cedir el pas a la bateria de CEx's que venien amb retard. En definitiva; a les vies 3 de Montcada i Reixac, Mollet-Sant Fost, Montmelò i Granollers t'hi trobaves amb trens cedint el pas.Curiós, realment molt curios.

Per cert, jo ha sentit alguna cosa d'un camió que ha tingut un accident a les costes del Garraf, i que, com amenaçava de caure a les vies (s'ha hagut de quedar penjant), ha obligat a talla les vies en aquella zona. Algú en sap alguna cosa mès? :?: :?:

Salutacions
Si, efectivament és el que dius, un camió ha volcat a les costes del Garraf, hi han hagut de tallar durant 3-4h. la R2.
Avui que tenia festa a Sabadell se m'ha ocorregut anar a Sitges i quina història a l'anar!
Com que estic com una cabra, he agafat un Regional i he deduït que aniria per Vilafranca, i si, el Regional ha tirat via Vilafranca i Sant Vicenç de Calders. (Feia gràcia passar per L'Hospitalet i Martorell sense parar :) :) ) I a l'anar he agafat un Regional cobert per una 448R, i també m'he creuat una 470 baixant a BCN a l'altura de Lavern-Subirats.
I quan ja era a Sant Vicenç, he aconseguit agafar sense gaire espera un Rodalies a Sant Andreu Comtal que m'ha deixat a Sitges.
M'ho he passat bomba!!



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dilluns 15/05/2006 22:10

com a curiositat, dir que avui a Sant Joan Despí han parat l'estrella galicia, un altaria, una 448R i una 470 en direcció Barcelona. S'ha de dir que no acceptaven passatgers :) , pero hi han parat, un darrere l'altre, que es un bon començament! Sembla ser que la cua per a entrar a Sants arribava fins a Sant Joan :S:S




Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dimarts 16/05/2006 1:16

Menudo dia para olvidar. En fin solo os digo que en el justifacante me han puesto 155 min de retraso.

:avall



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”