Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Vots totals: 166
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Seguiment de les obres de la L9

Entrada Autor: metring » Dijous 14/01/2016 20:01

Sembla confirmat:

http://www.ccma.cat/324/el-metro-arriba ... a/2707476/

El metro arribarà a l'aeroport del Prat el 19 de febrer :plas )))



Avatar de l’usuari
gracienc
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: gracienc » Divendres 15/01/2016 16:48

Disculpeu-me el meu desconeixement, però algú sap si actualment s'està perforant el tram central de la L9? i quan esta previst acabar-lo? almenys la perforació del túnel?
mersi
Salut!



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Divendres 15/01/2016 20:41

gracienc ha escrit:Disculpeu-me el meu desconeixement, però algú sap si actualment s'està perforant el tram central de la L9? i quan esta previst acabar-lo? almenys la perforació del túnel?
mersi
Salut!
No s'està perforant res actualment. Una tuneladora està a Manuel Girona i l'altra a Lesseps. les dues aturades des de fa anys i sense previsió de reactivar-les.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 15/01/2016 21:56

Es sap si hi haurà bitllet commemoratiu i jornada de "portes obertes" com s'ha fet amb les altres inauguracions?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 18/01/2016 19:51

aim ha escrit:Es sap si hi haurà bitllet commemoratiu i jornada de "portes obertes" com s'ha fet amb les altres inauguracions?
Viendo el futuro de la politica de explotacion de la linea da que pensar que si se hace algo gratis sea hasta antes de las Terminales del Prat y si eso pues se paga suplemento para llegar al aeropuerto el primer dia :)



Avatar de l’usuari
gracienc
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: gracienc » Dimarts 19/01/2016 10:38

bigcoaster ha escrit:
gracienc ha escrit:Disculpeu-me el meu desconeixement, però algú sap si actualment s'està perforant el tram central de la L9? i quan esta previst acabar-lo? almenys la perforació del túnel?
mersi
Salut!
No s'està perforant res actualment. Una tuneladora està a Manuel Girona i l'altra a Lesseps. les dues aturades des de fa anys i sense previsió de reactivar-les.
Vaja, és lamentable que aquest tema estigui aturat...
mersi per la resposta.



colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Dijous 21/01/2016 13:49

sembla que volen inaugurar el 12 de febrer. Ho sento que no tinc font, però m'han dit això...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/01/2016 12:27

Ara sóc a visita L9 a estació Fira, aneu mirant el Twitter :-)



colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Divendres 22/01/2016 13:53

ja és oficial. S'inaugura el 12 de febrer

http://www.lavanguardia.com/local/barce ... brero.html



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/01/2016 16:33




Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/01/2016 16:48

metring ha escrit:
Aquesta no l'he entesa: vol dir que amb un títol multiviatge o abonament costa igual, però qui vagi amb bitllet senzill ha de pagar a part a l'aeroport? Si és així, com es fa: treure dos bitllets (o un amb suplement incorporat) quan agafis el metro a qualsevol de les terminals, i anar a una màquina instal·lada expressament abans de sortir quan hi arribis, cosa que significa que hi haurà controls de sortida?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/01/2016 17:00

Guigui ha escrit:
metring ha escrit:
Aquesta no l'he entesa: vol dir que amb un títol multiviatge o abonament costa igual, però qui vagi amb bitllet senzill ha de pagar a part a l'aeroport? Si és així, com es fa: treure dos bitllets (o un amb suplement incorporat) quan agafis el metro a qualsevol de les terminals, i anar a una màquina instal·lada expressament abans de sortir quan hi arribis, cosa que significa que hi haurà controls de sortida?
Si, si que haurà cancel·ladores de sortida, el tema és que hauràs de pagar bitllet sencer si no és de la zona, no pagar la part que falta del títol amb el què paguis, això és el que entès.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 22/01/2016 17:06

Guigui ha escrit:
metring ha escrit:
Aquesta no l'he entesa: vol dir que amb un títol multiviatge o abonament costa igual, però qui vagi amb bitllet senzill ha de pagar a part a l'aeroport? Si és així, com es fa: treure dos bitllets (o un amb suplement incorporat) quan agafis el metro a qualsevol de les terminals, i anar a una màquina instal·lada expressament abans de sortir quan hi arribis, cosa que significa que hi haurà controls de sortida?
Fins on jo tinc entès, hi haurà a partir de Febrer un bitllet senzill a totes les màquines d'autovenda del FMB per a fer viatge fins a l'Aeroport (Preu Senzill + Suplement). Efectivament hi haurà controls de sortida, i se suposa que si vas amb un títol integrat no te l'acceptarà i que per tant, o vas amb el bitllet senzill de l'Aeroport, o abans de les barreres de sortida podràs comprar un bitllet per pagar únicament el preu del suplement.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 22/01/2016 17:36

Quantes validadores de sortida posaran? Els controls de sortida poden crear un embús "interessant", agreujat per la quantitat de gent que no s'haurà assabentat de la peculiar tarifa i que hi arribaran amb el títol integrat.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/01/2016 17:39

Fran-Ikarus ha escrit:Quantes validadores de sortida posaran? Els controls de sortida poden crear un embús "interessant", agreujat per la quantitat de gent que no s'haurà assabentat de la peculiar tarifa i que hi arribaran amb el títol integrat.
Esperem que facin com en el cas de Fira, lo de posar validadores de "quita y pon" per quan hi hagin esdeveniments multitudinaris, que ho facin a l'estació de la T1 quan hi hagi més volum de viatgers en dates assenyalades.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Diumenge 24/01/2016 14:16

La marxa en blanc ja ha començat. ))) Aquí una foto que ho demostra (estació Europa | Fira):

Imatge

Font: Iván Sánchez (publicada al Facebook de Volem L9).


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 24/01/2016 15:23

Divendres ja circulaven trens, en una visita del C.A. ho vam veure'



marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Diumenge 24/01/2016 16:46

Jo us porto això:
Imatge

Si us fixeu, posa LÍNIA 9 N. La foto la vaig fer el divendres a la nit a La Sagrera (L1). Potser voldran dir L9 Nord i se'ls hi ha escapat abans de temps? O és un error només?



FactorCirculación
N4
N4
Entrades: 43

Entrada Autor: FactorCirculación » Diumenge 24/01/2016 17:53

marc_bcn_2 ha escrit:Jo us porto això:
Imatge

Si us fixeu, posa LÍNIA 9 N. La foto la vaig fer el divendres a la nit a La Sagrera (L1). Potser voldran dir L9 Nord i se'ls hi ha escapat abans de temps? O és un error només?
No es un error y efectivamente se refiere a L9 Nord, preparado ya para la diferenciación entre las dos L9



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Diumenge 24/01/2016 20:43

Exacto. De cara a la explotación y abreviatura se usará L9 N y L9 S. Lo que no se es si harán lo mismo con la L10 llamándola L10 N.


Salut!
#volemL9

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”