Atemptat contra la boca de metro Liceu

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
BCN Término
N5
N5
Entrades: 128
Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Entrada Autor: BCN Término » Dilluns 08/05/2006 0:23

No considero que sigui el contingut més adeqüat per el CQC, i sincerament, no ens farien un gran favor si li donen la volta i es torna en contra nostra.

Em penso que es millor idea L´en directe, de TV3.

BCN Término.

Alex Reyes



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 08/05/2006 0:48

Sí, millor seria l'En Directe. A més, la secció de queixes de CQC es dirigeix sobretot a denuncies ciutadanes més massives.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/05/2006 11:27

Bueno, per provar...veurem què passa. I a quin programa més de TV3 ho farien? Idees?



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimarts 09/05/2006 21:32

el meu pare, aliè al forum, m'ha vingut comentant una carta a EPC (com a carta principal) que em sonava bastant. Sense saber ell res, m'ha preguntat molt indignat si no podia donar suport d'alguna manera al forum que firmava la carta. Es una prova de què el missatge que s'intenta transmetre des del fòrum està arribant a la gent i de que hi ha gent que intenta d'alguna manera donar suport a tot això.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 09/05/2006 22:52

buertu ha escrit:Es una prova de què el missatge que s'intenta transmetre des del fòrum està arribant a la gent i de que hi ha gent que intenta d'alguna manera donar suport a tot això.
L'Avui, El Periódico, El Punt, 20 minutos... tots han publicat la carta de manera destacada. Això, juntament amb la claredat de la reivindicació fan efectivament, que el missatge estigui començant a estendre's.
Però ara el que cal és que algú (persona o entitat), amb més influència o mitjans, reculli la reivindicació i es posi en marxa per poder salvar el nostre patrimoni.
De moment, us deixo una comparació entre l'antic i el nou accés a Liceu, preses aquest mateix diumenge. Contempleu bé l'accés original, perquè potser és la última fotografia que en veureu, gràcies als nostres estimats polítics i gestors de GISA i TMB i l'Ajuntament de Barcelona i la Generalitat, per extensió.
Sobren les paraules :|
Fitxers adjunts
liceu-1.jpg
Accés original
liceu-1.jpg (114.52 KiB) Visualitzat 6121 cops
liceu-2.jpg
Accés remodelat
liceu-2.jpg (84.52 KiB) Visualitzat 6128 cops



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 09/05/2006 23:46

Lamentable!! :'(



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 10/05/2006 9:30

Repulsiu totalment. A les hores, si no ens fan més cas, hem de fer alguna moguda, com quedar-nos allà per impedir-ho. No servirà de res quedar-nos parats, esperant la destrucció. I si busquem alguna institució a nivell europeu? Potser ells faran més cas.
Se m'acaba d'acudir una idea: Enviar un mail a l'Albert Castillón, el del programa de ràdio "La ciutat de tots". Ell podria enviar una unitat mòbil allà, ho fem enviant signatures?



Visitant

Entrada Autor: Visitant » Dijous 11/05/2006 1:33

Una de les coses mes lamentables que he vist en mai :(



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 11/05/2006 11:56

CARTA publicada a EL PERIODICO (11/05/2006)
--------------------------------------------------------

Ornament modernista


Comparteixo totalment el que es diu en una carta sobre la reforma dels accessos de l'estació de metro de Liceu. No acabo d'entendre que una ciutat com Barcelona, que es vanta del seu patrimoni modernista, únic al món, hi pugui fer un atemptat en contra d'aquesta manera. Els responsables del desastre haurien de donar explicacions a la ciutadania i restituir els elements modernistes al seu emplaçament original.

Germán López Cobo
Barcelona



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 11/05/2006 13:30

Podem tapar la barana de vidre amb una foto de l'accés original i un text ben visible:

AQUI ES DESTRUEIX PATRIMONI / AQUI SE DESTRUYE PATRIMONIO / ON DÉTRUIT PATRIMOINE ICI / PATRIMONY BEING DESTROYED HERE


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 11/05/2006 13:51

Breaking news!

Aquest matí anava en L3, direcció Canyelles, últim cotxe, i des de dins he vist com l'accés Llobregat ja està tancat :? No podia baixar-me, allà, però aquesta tarda hi torno (amb la càmera de fotos). Em dóna mala espina...

Algú hi ha passat, per superfície?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 11/05/2006 13:54

Platanito ha escrit:Podem tapar la barana de vidre amb una foto de l'accés original i un text ben visible:

AQUI ES DESTRUEIX PATRIMONI / AQUI SE DESTRUYE PATRIMONIO / ON DÉTRUIT PATRIMOINE ICI / PATRIMONY BEING DESTROYED HERE
Doncs no és tan mala idea. Amb un text afegit una mica més explicatiu (aprofitant part del començament de la carta als diaris) i amb fotos tant dels anys 20 com de fa uns mesos (de com era l'accés ja desaparegut)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 11/05/2006 17:50

Es podria convocar una manifestació. Evidentment, de multitudinària en tindria poc (suposo), però ja que la primera pedra s'ha llançat i ha tingut força èxit...s'hauria d'aprofitar i seguir endavant amb més accions rehivindicatives, no trobeu?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 11/05/2006 17:57

Jo m'hi apuntava, també estic en contra de tot això que comenteu.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 11/05/2006 21:18

Fotos d'aquesta mateixa tarda, de la boca engabiada en el "passadís de la mort".

N'he fet també a través de la tanca, però poso aquestes perquè dóna més idea del dramatisme (i la impotència davant?) de la situació :(

Imatge

Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 11/05/2006 22:44

Hola:

Jo canviaria la frasse per un "TMB DESTRUEIX EL PATRIMONI", mes clar impossible. Enganxines amb l'adreça d'aquest fil del Forum (o un especial dedicat amb fotografies historiques, en plan galeria) i anar fotent-las per alla ens moguem. Si, ja se que es una mica "vandalic", pero home, el que estan fent... aixo ja no te nom.

No ho dic en conya. M'assabentare com es diu la frasse en cuestio en suec, noruec i danes -hi ha molt turisme escandinau aqui a Barcelona, i aquesta gent esta molt sensiblitzada amb les obres d'art i la historia de les ciutats- i si voleu les podeu afegir al tema.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 11/05/2006 22:50

Entre això i la manifestació...es podria donar un ampli reconeixement mediàtic al afer...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 11/05/2006 22:59

Hem de fer algo per impedir aquesta caqueta.

Podem penjar cartells a les valles que posin TMB DESTRUEIX PATRIMONI



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 11/05/2006 23:43

Us recordo que no és TMB, sinó GISA... :?

Ja cal que ens espavilem...Està sentenciada... :'(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 11/05/2006 23:46

Vist el "calentón" que m'ha pillat aquesta situació m'he animat molt rapidament i rabiosament a fer una petita pencarta que si no em baixen els fogots sóc capaç de penjar-la demà a la nit a les valles que envolten la boca:



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”