![Surprised :o](./images/smilies/nou-alucinat.gif)
O 5 contant el MAN de Sallent,i sembla que FGC últimament li costa informar.
Que li passa a FGC?
Hora i data actual: Dilluns 17/06/2024 6:14
Entrada Autor: George85 » Dilluns 18/12/2006 16:12
Crec que al telenotícies els han anomentat "agents de gestió del flux de passatgers" o alguna cosa aixi...Mortadel·lo ha escrit:la treballadora de fgc deu ser de les persones que estan a l'andana fent anar el "ramat", si la porta de la mampara s'havia tancat com ha pogut llençar-se a ajudar la passatjera?
si la porta de la mampara estava oberta, i la del tren també, com ha pogut arrencar el tren?
Entrada Autor: FGC powa » Dilluns 18/12/2006 16:13
El fet de fer circular el tren MAN cap a Sallent no es pot considerar una avaria. La via entre Manresa Alta i el ramal de Súria i de Sallent no està electrificada, per la qual cosa, el treure el MAN és una de les poques opcions possibles per a fer passar trens de viatgers per allà.En un mes i escaig hi han hagut 4 avaries a FGC!! , potser més.
O 5 contant el MAN de Sallent (...)
Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 18/12/2006 16:28
Compte amb aquest raonament.Fujimaki ha escrit:Home, no li costarà tant d'informar des del moment que hi ha una nota de premsa penjada a la web. Segur que a RENFE no ho haurien fet, això...
Entrada Autor: George85 » Dilluns 18/12/2006 16:39
A l'UAB apart del comunicat a la web s'han de fer altres accions com ara l'evacuació física. Però clar, si ningú no dona l'ordre, doncs no s'evacua a ningu...entfe001 ha escrit:Compte amb aquest raonament.Fujimaki ha escrit:Home, no li costarà tant d'informar des del moment que hi ha una nota de premsa penjada a la web. Segur que a RENFE no ho haurien fet, això...
Cas verídic: la Universitat Autònoma de Barcelona va publicar a la pàgina web, cap a quarts de quatre de la tarda de fa cinc anys, ordre de suspensió de classes i evacuació del campus arran de la important nevada que va caure a Catalunya.
(...)
Durant tres hores el campus de Bellaterra va estar totalment incomunicat, però "oficialment" evacuat. Jo vaig arribar a casa, a Barcelona ciutat, a la una de la matinada.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 18/12/2006 19:09
Entrada Autor: George85 » Dilluns 18/12/2006 19:31
Sergio,Santfeliuenc ha escrit: Lo que no entiendo es cómo las tienen puestas que solamente cubren una parte de los andenes y no en su totalidad, que parece el campo del Betis, que está a medio hacer y así se ha quedado.
Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 18/12/2006 20:26
Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 18/12/2006 20:39
No repartim culpes abans que es concloguin els resultats de la investigació.Santfeliuenc ha escrit:El tren ha arrancado antes de tiempo, al conductor le ha dado un ataque de nervios (lógicamente ha visto la que ha montado por las prisas...)
Entrada Autor: mikado » Dilluns 18/12/2006 20:50
Segons TV2 (catalunya Avui) i TV3, tren surt amb portes obertes (cosa rarísima) i un interventor d'estació s'adona del tema i té una mena d'alarma que en ser accionada tanca les mampares i amés ha sortit un tal Oriol Juncadella de TV3. Esperem que s'esclareixi el tema.entfe001 ha escrit:No repartim culpes abans que es concloguin els resultats de la investigació.Santfeliuenc ha escrit:El tren ha arrancado antes de tiempo, al conductor le ha dado un ataque de nervios (lógicamente ha visto la que ha montado por las prisas...)
Abans de fer un judici d'aquesta magnitud caldria esclarir, des del meu punt de vista, una sèrie de punts bàsics en el moment de l'accident:
Això per començar.
- Estaven les portes d'andana obertes o tancades quan s'ha mogut el tren?
- Estaven les portes del tren obertes o tancades quan aquest s'ha mogut?
- Havia sonat l'avís sonor de tancament de portes?
De moment, i pel que diu la premsa (per la qual cosa aquestes afirmacions s'han de prendre amb recel), la resposta a les dues primeres preguntes és portes d'andana tancades i obertes les del tren.
Entrada Autor: javi82 » Dilluns 18/12/2006 21:21
Entrada Autor: Albert » Dilluns 18/12/2006 21:27
Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 18/12/2006 21:39
Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 18/12/2006 21:44
Això que acabes de dir es molt interessant:Albert ha escrit:Com ha quedat atrapada la dona? Perque és diferent que hagi quedat fora, enganxada per la roba (cosa que explicaria que la porta es considerés tancada perquè el gruix de la roba no impediria tancar la porta) que enganxada per un braç. En aquest últim cas, la porta quedaria prou oberta com per a què el tren no s'hagués de moure detectant una porta oberta,
Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 18/12/2006 21:54
El funcionament de les mampares és manual. És més, al davant de tot hi ha un indicador al maquinista que li confirma que totes les portes de l'andana han quedat tancades (no recordo quina llumeneta ho fa, perquè n'hi ha un bon grapatJordilar ha escrit:Una altra cosa que cadria aclarar es si les manpares autòmaticques de Provença funcionan i si ho fan automàticament o és un agent que les fa tancar. Personalment no les he vist funcionar mai.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”