Oberta la nova via d'entrada a BCN Sants
Oberta la nova via d'entrada a BCN Sants
Avuí acabo de veure que ja circulen trens per la nova via d'entrada a sants. Ara li toca a la quarta via començant pel fons, per on ja no hi circulen els trens. En quant es vagi avançant la construcció del pont de la Riera Blanca, les vies s'aninarn substituint.
- Fitxers adjunts
-
- la image es una mica fosca, la acabo de fer fa pocs minuts!
- P1030459.JPG (132.22 KiB) Visualitzat 4877 cops
No, per ara aquesta es ample ibèric. No se si en faran alguna d'ample UIC, però per ara no.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No, aquesta via és la que ha de permetre pensar en començar les obres a l'altra banda de l'estació.
Ahir van donar-la d'alta, juntament amb la modificació d'enclavament número infinit, el que ha permès aquest matí , com ja havia previst, regular de forma manual el tràfic de trens
Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
Ahir van donar-la d'alta, juntament amb la modificació d'enclavament número infinit, el que ha permès aquest matí , com ja havia previst, regular de forma manual el tràfic de trens
Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
Ferrovi ha escrit:Donç jo creia que aquesta via era UIC...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
La nova via ja funcionava ahir pel matí, jo vaig ser dels primers en estrenar-la cap allà les onze.
I senzillament, no és d'ample internacional perquè les d'aquets ample aniran soterrades per sota de les actuals.
I senzillament, no és d'ample internacional perquè les d'aquets ample aniran soterrades per sota de les actuals.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Que bé que vivim!!liniadelRipollés ha escrit:No, aquesta via és la que ha de permetre pensar en començar les obres a l'altra banda de l'estació.
Ahir van donar-la d'alta, juntament amb la modificació d'enclavament número infinit, el que ha permès aquest matí , com ja havia previst, regular de forma manual el tràfic de trens
Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
ai carai!, jo l'he agafat a Sant Andreu Arenal, anava en el cotxe M130 de la composició 440 no reformada. No t'he vist pul·lulant per allà...liniadelRipollés ha escrit:Gràcies a això he agafat el rodalies destinació La Tor de les 7:00, a les 7:20.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
El pont del Llobregat també ja està gairebé llest, ja li estan posant catenària i vies, a veure si acaben ja les afectacions als trens de rodalies...
El pont del Llobregat també ja està gairebé llest, ja li estan posant catenària i vies, a veure si acaben ja les afectacions als trens de rodalies...
Ei! la veritat que es tard i un se'n vol anar a dormir, pero dema us penjare unes fotos d'un Talgo que entraba a Barna Sants per la nova via, aquest mati a les 8:08, suposo que seria el Talgo que arribaria a les 8:15. Les fotos estan fetes desde el Pont de la Torrassa. Es veuen encreuaments amb una 447 i una 440. Curios que el tren va trigar quasi 3 minuts en pasar...i alguns cotxes anaven pintats amb el nou esquema de colors (combinat amb la majoria de cotxes amb el blau tipic dels nous talgos...una mica feo la veritatxD)
Quan tingui un mument les penjo, que ara fot un pal que t'hi cagues barallar-me amb el movil i el bluetooth de l'ordinador (que ja m'ha posat content TMB aquesta nit amb el tall de la L5, xk ara em posi dels nervis amb aixo)
Quan tingui un mument les penjo, que ara fot un pal que t'hi cagues barallar-me amb el movil i el bluetooth de l'ordinador (que ja m'ha posat content TMB aquesta nit amb el tall de la L5, xk ara em posi dels nervis amb aixo)
Us poso una fotografia del nou Euromed "duplex" entrant per la nova via d'accés a Sants
que macu!
Li dic, dúplex, per la història que imagino que ja saps, que la primera branca dels Euromed va patir un accident a Torredembarra, li van haver de cambiar una de les dues tractores perquè va quedar malmesa, i la tractora que li van posar era semblant a la d'un TGV dúplex , francès.fantito ha escrit:Ara me n'assabento que al "Primer" se li diu "Duplex"!!!!!
Pobre "Primer".
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 22/01/2007 22:43, en total s’ha editat 1 vegada.
- BCN Término
- N5
- Entrades: 128
- Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000
Calma home, no ens enfadessim per aixó.
El disseny de la motriu substituïda al 101.001, respón a la caixa de nova concepció per tots els TGV fracesos, ja siguin els cotxes de un pis o de dos. Per tant pot recordar tant als duplex com als "sencills", es simplement una caixa moderna.
Ara que cada escú li digui com vulgui.
BCN Término.
Alex Reyes.
El disseny de la motriu substituïda al 101.001, respón a la caixa de nova concepció per tots els TGV fracesos, ja siguin els cotxes de un pis o de dos. Per tant pot recordar tant als duplex com als "sencills", es simplement una caixa moderna.
Ara que cada escú li digui com vulgui.
BCN Término.
Alex Reyes.
Hi estic completament d'acord, però el que em posa de molt mal humor, es generar mal ambient al fòrum per aquetes xorrades.BCN Término ha escrit:Calma home, no ens enfadessim per aixó.
El disseny de la motriu substituïda al 101.001, respón a la caixa de nova concepció per tots els TGV fracesos, ja siguin els cotxes de un pis o de dos. Per tant pot recordar tant als duplex com als "sencills", es simplement una caixa moderna.
Ara que cada escú li digui com vulgui.
BCN Término.
Alex Reyes.
Ara tots contents
Hi hagi pau!!!
A mi la descripció no em sembla tan desafortunada, encara que tecnicament o realment no es digui aixi, despres de tot, al mon ferroviari sembre hi han hagut sobrenoms i algú va ser el primer que ho va dir, si no fos aixi no tindriem "Granotes" "Camells" etc... etc.. Encara que si em de ser rebuscats aqui tinc la meva proposta, es el Euromed "DRAC" perque te dos caps diferents.
Si en Pere diu aquest nom enseguida em ve el cap aquest tren, perque crec que es una descripció bastant clara del que li ha passat a aquesta desgraciada rama, encara que tambe entenc que hi hagi qui no li agradi aquesta mena de sobrenoms.
A mi la descripció no em sembla tan desafortunada, encara que tecnicament o realment no es digui aixi, despres de tot, al mon ferroviari sembre hi han hagut sobrenoms i algú va ser el primer que ho va dir, si no fos aixi no tindriem "Granotes" "Camells" etc... etc.. Encara que si em de ser rebuscats aqui tinc la meva proposta, es el Euromed "DRAC" perque te dos caps diferents.
Si en Pere diu aquest nom enseguida em ve el cap aquest tren, perque crec que es una descripció bastant clara del que li ha passat a aquesta desgraciada rama, encara que tambe entenc que hi hagi qui no li agradi aquesta mena de sobrenoms.
Esteu parlant de l'Euromed Frankenstein?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.