Retards, avaries i deficiències a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 23/01/2007 17:58

Centre d'informació TransMet ha escrit:Dia: 23/1/2006 - Hora: 17.00

Informar als usuaris dels Ferrocarrils de la Generalitat que per la caiguda d'un arbre entre La Pobla de Claramunt i Vilanova del Camí a la línia R6, la línia d'Igualada, el tram entre La Pobla i Igualada resta sense servei de trens però amb un servei alternatiu per carretera. Normalitat a la resta de línies de Ferrocarrils, així com a Metro i Autobusos, Tramvia i línies de Renfe Rodalies.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 23/01/2007 18:41

Doncs fa poc he posat la pàgina 811 del TXT de TVC i posava que és circulava en via ùnica entre Gornal i Sant Josep



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 23/01/2007 18:45

Dia: 23/1/2006 - Hora: 17.45
En aquests moments hem d'informar als usuaris dels Ferrocarrils de la Generalitat que per una averia, a la línia Llobregat Anoia, hi ha circulació única al tram entre les estacions de Gornal i Sant Josep. Pel mateix motiu, circulen 4 trens per hora tant ascendents com descendents, a Igualada, Manresa, Olesa i Martorell. Això pot alterar la freqüència de pas d'alguns combois. Normalitat a la resta de línies de Ferrocarrils així com les línies de metro, tramvia, busos i Renfe

I aquesta averia a hores d'ara segueix,ara em pregunto,té a veure amb les obres de l'AVE.
Per cert,dues avaries a la LL-A en el mateix temps!,no m'ho puc creure :roll:



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 23/01/2007 20:01

Bé, ahir es va tornar a encendre una 213 i ja és la segona. 4 metres quadrats calcinats a Manresa-Viladordis, amb intervenció dels bombers.

Potser que s'ho mirin


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 23/01/2007 20:49

Avaria de campeonat a FGC Llobregat Anoia aquesta tarda 23-01-07. Explico el que m'ha succeït:

Em presento cap a les 16:50 a Plaça Espanya en busca d'una 211 fent un L8. Miro els monitors i veig que el de les 17:30 no está adaptat, per tant, és una 211. En aquest moment anuncien que per una avaria els trens circulen fora d'horari. No li faig gaire cas i pujo a un L8 que acaba d'arribar. Calculo on em creuaré amb l'L8 fet per una 211 i desideixo baixar a Ildefons Cerdà. Sortim a les 17:04, amb 4 minuts de retrás de Plaça Espanya i avancem amb marxa lenta fins aturar-nos uns 2 minuts prop de l'entrada de Magòria. Reeprenem la marxa i jo em baixo a Magòria, doncs no tinc garantit l'enllaç amb la 211. El tren marxa amb la senyal amb àmbar. Són prop de les 17:10 i espero la 211 però no passa cap tren durant un bon rato, només sobre les 17:20 passa un S4 direcció Martorell en doble al qual li tanquen la senyal, però li tornen a obrir ràpidament i continua passant el temps fins que finalment cap a les 17:44 arriba un R5-S33 :o on en els teleindicadors hi posa R5ManS33Mart o alguna cosa així. M'hi pujo -el tren era en doble- i estem ven be uns 7 minuts amb la senyal tancada. Direcció Plaça Espanya ara passa un S4 també en doble plè de gent, molt seguidament un L8 i després un S33. M'ensumo que hi ha algun tram de via unica per aquesta situació. Marxem de Magoria fins que al arribar a la futura estació Europa o com es digui, cambiem de via i entrem a contravia a Gornal amb la cara de sorpresa de la gent :D . Mentre ens esperem per l'altre via, arriba la 211.06 a dintre de la qual havien bastantes persones amb xalet reflectant i sense cap viatjer, aleshores puc deduir que la causant del festival ha sigut la 211.06. S'està uns minuts auturada i sorprenentment fa inversió de marxa i torna a marxar direcció Martorell. Nosaltres també marxem casi radera d'ella però a l'altre via. Poc abans de Sant Josep adelantem la 211 que s'havia aturat al túnel i arribem a Hospitalet per la via normal. Les 4 vies estáven ocupades, totes amb 213 en dobles i hi havia molta gent. Marxen els 2 trens que estàven a les vies principlas i esqueden els de les vies secundàreis. Al cap d'un rato marxa el tren que estaba a la via secundaria direcció Plaça Espanya i arriben trens bastant seguits també direcció Plaça Espanya. Quan ja m'estava a punt d'anarme'n veig que apareix enunciat un L8 i en el fons del túnel es veuen les 3 llums tènues d'una 211. La 211.06 possiblement l'havien reparat i ha iniciat el servei a Sant Josep. He fet tot L8 i he tronat fins Plaça Espanya. La circulació era molt irregular però ja hi tornava a haver doble via a tot el trajecte.

Suposu que durant la resta del dia, se'n ressentira la curculació.

Salut,



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 23/01/2007 22:23

Jordilar ha escrit:Avaria de campeonat a FGC Llobregat Anoia aquesta tarda 23-01-07.
Explico el que m'ha succeït:

. Reeprenem la marxa i jo em baixo a Magòria, doncs no tinc garantit l'enllaç amb la 211. El tren marxa amb la senyal amb àmbar. Són prop de les 17:10 i espero la 211 però no passa cap tren durant un bon rato, només sobre les 17:20 passa un S4 direcció Martorell en doble al qual li tanquen la senyal
Els S4 arriban a Martorell? :o
,
però li tornen a obrir ràpidament i continua passant el temps fins que finalment cap a les 17:44 arriba un R5-S33 :o on en els teleindicadors hi posa R5ManS33Mart
O les 213 anaven bojes,lo normal és que posses R5ManS8Mart,o anava a Can Ros i a partir d'allà s'aturava a totes les estacions?
o alguna cosa així. M'hi pujo -el tren era en doble- i estem ven be uns 7 minuts amb la senyal tancada.
Direcció Plaça Espanya ara passa un S4 també en doble plè de gent, molt seguidament un L8 i després un S33. M'ensumo que hi ha algun tram de via unica per aquesta situació. Marxem de Magoria fins que al arribar a la futura estació Europa o com es digui, cambiem de via i entrem a contravia a Gornal amb la cara de sorpresa de la gent :D .
Qué,un S33 circulant per la tarda? :o Com pot ser,aixó?
Mentre ens esperem per l'altre via, arriba la 211.06 a dintre de la qual havien bastantes persones amb xalet reflectant i sense cap viatjer, aleshores puc deduir que la causant del festival ha sigut la 211.06. S'està uns minuts auturada i sorprenentment fa inversió de marxa i torna a marxar direcció Martorell. Nosaltres també marxem casi radera d'ella però a l'altre via. Poc abans de Sant Josep adelantem la 211 que s'havia aturat al túnel i arribem a Hospitalet per la via normal. Les 4 vies estáven ocupades, totes amb 213 en dobles i hi havia molta gent. Marxen els 2 trens que estàven a les vies principlas i esqueden els de les vies secundàreis. Al cap d'un rato marxa el tren que estaba a la via secundaria direcció Plaça Espanya i arriben trens bastant seguits també direcció Plaça Espanya. Quan ja m'estava a punt d'anarme'n veig que apareix enunciat un L8 i en el fons del túnel es veuen les 3 llums tènues d'una 211. La 211.06 possiblement l'havien reparat i ha iniciat el servei a Sant Josep. He fet tot L8 i he tronat fins Plaça Espanya. La circulació era molt irregular però ja hi tornava a haver doble via a tot el trajecte.

Suposu que durant la resta del dia, se'n ressentira la curculació.
Salut,
Hi havia alguna 211 mès circulant.
Algú sap per qué de l'averia,no haurà sigut el que m'estic imaginant,cagades de l'ADIF amb les obres del LAV.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 23/01/2007 23:47

Hola:

De linies de FGC no en tinc molta idea. Només de material i Circualció :oops:

Però crec que en el teleindicador d'aquest servei híbrid posaba això, i en els termòmetres posaba que paraba a totes les estacions.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 24/01/2007 13:29

Possiblement marqués R5S8 amb algun píxel fos.

Ah, i els S4 arriben a Martorell i més enllà: Olesa ;)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 25/01/2007 10:23

Avui, sobre les 9.30, entro a St. Gervasi per agafar la L6 a Pl. Catalunya i em trobo un tren aturat a l'altra andana, que només ha sortit al cap d'uns quants minuts. En la meva direcció, un S1 s'ha quedat aturat una bona estona abans d'entrar a l'estació. Passats 5-10 minuts, anunci de megafonia: "A causa d'una avaria, retard en la circulació" (bé, literalment no era així, però el significat era aquest). Finalment, he agafat un S55 una mica més ple que de costum, però tampoc massa. (Comentari a part: semblava més ple del que era a causa dels típics xais que es foten al mig de la zona de portes per por de no poder sortir a la seva parada i no deixen pujar ni baixar ningú. En canvi, alguns seients estaven buits i tots els passadissos també.)

Andana de Gràcia direcció muntanya: plena.
Andana de Provença direcció muntanya: a vessar, per primer cop he vist les mampares tancades a aquesta hora.

Però em sembla que ja només he agafat els últims efectes de l'avaria.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 25/01/2007 18:52

D'avui dijous 25 de gener de 2007
El Periódico ha escrit:18.000 passatgers dels Ferrocarrils, afectats per un tall elèctric a la línia del Vallès

Un tall del subministrament elèctric ha deixat sense alimentació la línia del Vallès de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) entre les 9.00 hores i les 9.25 hores d'aquest matí i ha afectat 18.000 passatgers.

Segons han indicat fonts de FGC, "el tall de llum de FECSA ha deixat sense alimentació la línia entre la plaça de Catalunya i Sabadell/Terrassa durant 25 minuts".

Tot i que el servei s'ha restablert abans de les 9.30 hores, s'ha trigat una hora a recuperar la normalitat, període en què els combois han circulat amb endarreriments d'uns 20 minuts en tots dos sentits.

"Encara no sabem la causa del tall [del subministrament elèctric] perquè FECSA no ens ho ha comunicat", han indicat fonts de la companyia de transports.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 26/01/2007 19:23

Es pot parlar d'incidències a les estacions de la L8?
Bueno,doncs jo era a l'andana Martorell de l'estació d'Hospitalet Av.Carrilet esperant el tren quan veig a l'altra andana(direcció barcelona)dos nengs jugant amb les escales mecàniques,un estava fent que baixava sense moure i l'altre empenyant-lo cap amunt,així jugant i fent crits,a mi em sembla bastant de mala educació que és posin a fer el burro en un llloc pùblic,les escales mecàniques l'ultiliza la gent,em sembla l'actitud d'aquests marrecs mal educada i a mès un duia un cigarret,doncs bé,pujo al vestibul i vaig a veure si algú hi ha per allà vigilant,peró ningú,a mès els nengs s'aniririan amb un tren de la R5 cap a Barcelona,i si haguès guardià,igual no haguerà servit per res.
I també he tingut un problema jo al metro:
Anava mirant la cabina en un 5000 de la L5,doncs bé,el conductor va,és gira,i el molt bon senyor és posa de peu aproposit per qué no vegi,he tingut que anar al fons.A mi em sembla l'actitud d'aquest conductor una barbaritat,jo nomès miro,a mès el convoy anava ple i no podia mirar mès que en una direcció,que coll li molesta que li miri la cabina sí jo no faig res.Per que et mirin la cabina no et deixan ni mirar,en canvi,per agafar als sense bitllets segur que no fan res.
I el conductor s'ha posat a peu aproposit,perqué no parava de mirar-me!
Mako448 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 26/01/2007 19:50, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 26/01/2007 19:46

Cal posar canceladores de porta ja!!! i exterminar les entrades de torniquets i les sortides de barres baixes unidireccionals perque amb la ma la gent les obre cap enrere i entren.

Igualment la Generalitat hauria de prohibir les canceladores de sortida de les estacions RENFE l'unic que fa es estorbar a la gent que porta bitllet, si no es gasten la pasta en canceladores com cal a totes les estacions de Rodalies no tenim la culpa els viatgers, que ens fan treure la cartera un altre cop i tornar a picar sofrint aglomeracions, en el cas que algun dia hi hagi alguna emergència a la RENFE ens morirem tots, no hi ha sortides per evacuar la gent de manera normal que ja es formen cues de 3min per pujar unes escales de manera molt apretada imaginat en cas de caos!!! A més la gent que no té bitllet salta les vies, surt per l'altra banda i com si no res!!

Per favor! Jo no tinc la culpa que no vulguin posar validadores a les estacions i encara quedin aquelles caixes vermelles per picar!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 26/01/2007 19:48

EUKibo ha escrit:Cal posar canceladores de porta ja!!! i exterminar les entrades de torniquets i les sortides de barres baixes unidireccionals perque amb la ma la gent les obre cap enrere i entren.

Igualment la Generalitat hauria de prohibir les canceladores de sortida de les estacions RENFE l'unic que fa es estorbar a la gent que porta bitllet, si no es gasten la pasta en canceladores com cal a totes les estacions de Rodalies no tenim la culpa els viatgers, que ens fan treure la cartera un altre cop i tornar a picar sofrint aglomeracions, en el cas que algun dia hi hagi alguna emergència a la RENFE ens morirem tots, no hi ha sortides per evacuar la gent de manera normal que ja es formen cues de 3min per pujar unes escales de manera molt apretada imaginat en cas de caos!!! A més la gent que no té bitllet salta les vies, surt per l'altra banda i com si no res!!

Per favor! Jo no tinc la culpa que no vulguin posar validadores a les estacions i encara quedin aquelles caixes vermelles per picar!
La Generalitat no tan sols no ho demanarà sinó resuta que FGC també està implementant a les seves estacions el tenir que posar bitllet per sortir. N'hi ha a Rubí, Sabadell-Estació, Sant Cugat, Valldoreix, Sant Boi, Barcelona-Pl.Espanya...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 26/01/2007 19:55

Palça Espanya nomès s'ha de picar bitllets quan hi han interventors allì fent proves,ja que allà nomès ès pot ficar un tipus de bitllet(el que venen a les MAE'S),i clar,hi han estacions que encara no en tenen,i t'has de comprar un altre tipus de bitllet no tèrmic de paper(crec que és diu així,jo de bitllets,como que no),a les taquilles o a l'interventor del tren.
Per cert,a Catalunya FGC per la sortida de la Rambla he sortit sense picar bitllet peró les validadores per sortir estan instal.lades.



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Divendres 26/01/2007 20:00

A mi em sembla molt bé que facin posar el bitllet a la sortida, per molestar la gent que viatja sense bitllet i els que fan el "salt de zona". No retarda tant la sortida i pot ajudar a reduïr el frau. Una altra cosa és que Renfe no tanqui TOTES les estacions per assegurar que qui vol sortir sense bitllet ha hagut de saltar una porta d'entrada en origen. I també cal que les estacions amb molt moviment de viatgers estiguin dissenyades per aconseguir que el flux de gent que entra i que surt no es molestin i així no hi haurà problemes.

Les estacions de Sants i Plaça Catalunya de Renfe són una trampa mortal en cas que passi alguna cosa. Tot i suposant que les validadores s'obririen automàticament en cas d'emergència, l'accés des de les andanes al vestíbul és fatal en aquestes dues estacions.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 26/01/2007 20:05

Mako448 ha escrit:Palça Espanya nomès s'ha de picar bitllets quan hi han interventors allì fent proves,ja que allà nomès ès pot ficar un tipus de bitllet(el que venen a les MAE'S),i clar,hi han estacions que encara no en tenen,i t'has de comprar un altre tipus de bitllet no tèrmic de paper(crec que és diu així,jo de bitllets,como que no),a les taquilles o a l'interventor del tren.
Per cert,a Catalunya FGC per la sortida de la Rambla he sortit sense picar bitllet peró les validadores per sortir estan instal.lades.
Això ja ho sabia (també passa a Valldoreix, Sabadell-Estació i Sant Cugat, de fet l'única que cal ficar el bitllet sempre és a Rubí) però almenys està instal·lat el sistema per si mal totes les estacions tenen MAE's que expedeixin bitllets magnètics.

Per cert, els bitllets de paper que expedeixen a taquilles FGC sí és tèrmic.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 26/01/2007 21:05

No tots.

Els bitllets d'SMEC sí que són de paper, no magnètics i tèrmics. En canvi, els que s'empren quan s'espatlla l'ordinador de taquilla no són tèrmics, però si de paper i no magnètic.
També hi ha hagut bitllets senzills d'SMEC magnètics, pretallats i no tèrmics.

De bitllets no magnètics i de paper tèrmic emesos per autoexpenedora també n'hi ha: els de la màquina EQUINSA

Altres bitllets no magnetitzats, de paper i tèrmics són els emesos per la màquina de venda en ruta DOLPHIN que, pel que sembla, desapareix aviat.

Especial atenció mereix el combinat Aeri de Montserrat-FGC en format cartolina d'impremta no magnètic.

UT596001 ha escrit:Per cert, els bitllets de paper que expedeixen a taquilles FGC sí és tèrmic.
Fitxers adjunts
SMECSubs001.jpg
Bitllet de substitució d'SMEC/FURUNO/EDMONSON emprat al Funi de Sant Joan.
SMECSubs001.jpg (47.11 KiB) Visualitzat 3368 cops


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 26/01/2007 21:17

EUKibo ha escrit:en el cas que algun dia hi hagi alguna emergència a la RENFE ens morirem tots
El dia que es cremi la subestació de Sabadell Rambla (FGC) aleshores sí que podrem parlar de trampa mortal. Mentrestant, això només són especualcions sensacionalistes de redactor del Què!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 26/01/2007 21:21

Ahir van presentar-nos el projecte de soterrament de Sabadell-Estació (inicialment no previst) per rebaixar 5m la cota del nou túnel i així no haver d'enderrocar diversos edificis.
entfe001 ha escrit:
EUKibo ha escrit:en el cas que algun dia hi hagi alguna emergència a la RENFE ens morirem tots
El dia que es cremi la subestació de Sabadell Rambla (FGC) aleshores sí que podrem parlar de trampa mortal. Mentrestant, això només són especualcions sensacionalistes de redactor del Què!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
andr3u
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: andr3u » Dilluns 29/01/2007 20:35

benvolguts i benvolgudes,

l'S55 de les 08.07 a Plaça Catalunya cada dia em sorpren més. Avui ens ha deixat a tots de pedra el motorista quan s'ha passat de llarg l'estació de La Bonanova, i ni tan sols ha intentat frenar... després quan estava estacionant a Les Tres Torres, diu el motorista: "Señoras y señores, no hemos podido parar en Bonanova por un problema de puertas en la estación"
?¿?¿?¿?¿?¿
Molta gent ha baixat, doncs i ha donat la volta.

¿Cómo se puede tolerar esto? :roll:

acostumen a passar aquestes coses?

ens ha deixat a tots de pedra... :o

després hem anat tot el camí amb els indicadors amb una estació de retard, fins que l'ha actualitzat a Valldoreix. Jo pensava que la senyalització interior anava tota automàtica!

Salut gent



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”