Futuro (metro y FGC Barcelona)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Diumenge 27/05/2007 4:00

La veritat és que fins que no he vist com arribarà el tram a Almeda al teu plànol mai no m'havia plantejat com s'ho farien per portar-lo fins allà.
Ara mateix no se m'acut per on poden fer passar el tram des de la zona de l'Eroski fins a Cornellà-Riera. El faran anar fins a la rotonda de la carretera de StJoan i St Feliu? Perquè pel carrer de rubió i ors no hi cap.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 27/05/2007 8:18

buertu ha escrit:La veritat és que fins que no he vist com arribarà el tram a Almeda al teu plànol mai no m'havia plantejat com s'ho farien per portar-lo fins allà.
Ara mateix no se m'acut per on poden fer passar el tram des de la zona de l'Eroski fins a Cornellà-Riera. El faran anar fins a la rotonda de la carretera de StJoan i St Feliu? Perquè pel carrer de rubió i ors no hi cap.
Hi ha un carrer, no recordo el nom que surt de la rotonda de Sant Boi / Sant Feliu / Cornellà que només té edificis a una banda (Cornellà) i a l'altra és Zona verda i Federació Catalana de Tennis i un camp de futbol, acaba prop de Cornellà Riera.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 27/05/2007 9:21

mikado ha escrit:
buertu ha escrit:La veritat és que fins que no he vist com arribarà el tram a Almeda al teu plànol mai no m'havia plantejat com s'ho farien per portar-lo fins allà.
Ara mateix no se m'acut per on poden fer passar el tram des de la zona de l'Eroski fins a Cornellà-Riera. El faran anar fins a la rotonda de la carretera de StJoan i St Feliu? Perquè pel carrer de rubió i ors no hi cap.
Hi ha un carrer, no recordo el nom que surt de la rotonda de Sant Boi / Sant Feliu / Cornellà que només té edificis a una banda (Cornellà) i a l'altra és Zona verda i Federació Catalana de Tennis i un camp de futbol, acaba prop de Cornellà Riera.
Jo crec que acabarà on és farà el camp de futbol de l'Espanyol,i la zona de la Fira,hauria de tenir una parada a prop de Cornellà-Riera per poder enllaçar amb l'estació d'FGC.
Dic que acabarà per la zona del camp de l'Espanyol,ja que voldràn facilitar l'acces amb TP al camp de futbol,i per aquella zona nomès hi ha bus i els FGC que queda una mica lluny.
El trambaix passarà pels camps de futbol del Barça i l'Espanyol!!! :)
S'hauria d'anomenar 'TRAMFUTBOL'
Una altra cosa,aquest plànol no ès de l'usuari,sinò de la Generalitat.
Mako448 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 27/05/2007 9:22, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 27/05/2007 9:27

javi82 ha escrit:Era nomès això

:D
mmm...línia R8 a EDF????Peró la R8 no hauria de ser la línia que vagui de Martorell a Granollers sense passar per Barcelona,i la R7 cirular.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 27/05/2007 13:35

Hola,
javi82 ha escrit:Era nomès això

:D
Veamos, lo primero que te preguntaría es que qué te parece a ti ese plano de lo que supuestamente está en mente y se va a hacer.

Después y tras ver el plano, me surgen una serie de ideas/opiniones/comentarios...

METRO

L1 > Aparecen las ampliaciones previstas.
L2 > Veo que acaba en Badalona Centre y que no sigue hacia Morera ni aparece después el tramo hasta Can Ruti formando parte de la otra línea propuesta (L13).
L3 > Por un lado termina en Trinitat Nova y por el otro y sin haberse decidido aun nada sobre el trazado del Llobregat, ni por dónde pasará ni el recorrido que tendrá y con un montón de alegaciones que deberán colocar los ayuntamientos... dicha línea es prolongada hasta Torreblanca en lo que ahora solamente es una propuesta.
L4 > Sube desde La Pau a la Meridiana tal y como parece que ampliarán.
L5 > Aparece la ampliación hasta el Valle de Hebrón.
L6 > Surge algo que no he escuchado en ninguna parte aunque me parece muy bueno que es una ampliación de Reina Elisenda hasta Finestrelles, lo cual me hace estar en contra del recorrido de la L3 por el Llobregat, puesto que hay zonas ya de Sant Joan Despí que se quedan perfectamente encaradas con esta llegada de la L6 a Finestrelles para que sea dicha línea y no la L3 la que las vertebre en sucesivos trabajos en la zona. La L3 debería de ir desde Sant Just hasta Sant Feliu entrando en la capital del Baix transversalmente y abasteciendo barriadas como la de la Hoescht y Mas Lluhí y salir de Sant Feliu hacia Falguera dejando encaradas posteriores ampliaciones a la otra banda del río.
L7 > Se queda de una forma ideal para que ese tramo se lo anexione la L8 tras realizar los trabajos pertinentes para pasarlo a ancho métrico, si bien lo ideal sería pasar la infraestructura de FGC en el Llobregat enterita a ancho UIC, con lo que yo el tramo de L7 lo pondría en ancho mixto (UIC+métrico) para luengo dejarlo en UIC todo.
L8 > Se le añade la ampliación hasta la Pza. Francesc Macià de la que tampoco se sabe nada. Yo le añadiría el tramo de la L7 hasta Av. Tibidabo como acabo de comentar en líneas anteriores. Por el otro lado la haría llegar al intercambiador de Quatre Camins.
L9/L10 > Se le han añadido las últimas novedades. Cabe aclarar que el que la L2 utilice muy acertadamente el ramal del aeropuerto es algo que no iba a pasar y que mucha gente tildaba de "imposible" pero que tras repensárselo con alegaciones como la de estos comentarios que hago yo ahora, finalmente se va a llevar a cabo, de ahí la necesidad de no solamente poner lo que van a hacer y conformarse con ello sino de dar cada uno su opinión y explicarla. Para mi la L9 debería ser un eje circular para Barcelona introduciendo en otras líneas de nueva creación o existentes los ramales de los extremos.
L11 > Permanece igual. Yo la anexionaría a la actual L4 pero el tramo entre Can Cuiàs y Drassanes para mi constituiría una línea de metro por sí solo, dejando una L4 circular y una L3 que fuese desde Drassanes hasta Falguera y posterior ampliación a la otra banda del Llobregat para acabar en Quatre Camins, como ya sabeis.
L12 > Se le otorga a cercanías.
L13 > No aparece.

De cercanías me gustaría también comentar algo pero no puedo porque no veo por donde van las líneas. Lo intuyo, pero habría que poner un planillo también de cercanías para verlo.

Ahora bien, si "javi82" es alguien que se caracteriza por hacer mapas "de lo que van a hacer"... me extraña que ponga la Estación de Francia como algo que va a seguir en pie en el 2015 y más aún con uso ferroviario, pues si mal no recuerdo, todos estos que dicen que el plano del metro quedaría así como pone él, son también quienes decían que la EDF la van a desmantelar entera.

Mi plano a partir del de "javi82" sería este que adjunto y con estos "retoques". No he cambiado el trazado de la L2 y la L5 pero también iría en el pack y no me toqueis lo que no suena porque sí que se puede hacer, otra cosa es que se os haga caro o barato, pero como lo voy a pagar yo, lo mismo os da, jejejejejejeje.

Saludos,
Sergio
Fitxers adjunts
retoques.jpg
Plano "RETOQUES"
(356.71 KiB) S’ha baixat 144 vegades


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 27/05/2007 16:04

I falta el mès important;L3 o tranvia(el que sigui)creuant el Llobregat i arribar fins a 4 Camins.
Estem farts que al Llobregat haguim de patir els Soler i Sauret >:(



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 27/05/2007 17:00

Hola,
Mako448 ha escrit:I falta el mès important;L3 o tranvia(el que sigui)creuant el Llobregat i arribar fins a 4 Camins.
Estem farts que al Llobregat haguim de patir els Soler i Sauret >:(
A ver, léete el mensaje anterior que ahí está puesto. Hay cosas que aunque no haya puesto en el mapa por falta de tiempo, las digo "de palabra".

;)

Entre esas cosillas, está el llevar la L3 y la L8 hasta el intercambiador de Quatre Camins, hacer que la L2 sea la que desde Sagrada Familia se dirija a Vall d'Hebron y que la L5 sea la que vaya a Badalona.

El tramo de L3 entre Finestrelles y el intercambiador de Sant Joan Despí, yo se lo anexionaría a la L6 ampliada desde Reina Elisenda, que total, como es un nuevo tramo, una vez se empezase a llevar a cabo, se puede hacer así desde el principio, con lo cual, la L3 puede ser ampliada perfectamente desde Zona Universitaria hasta Finestrelles tal cual pone ahí, pero luego se introduciría en Sant Just para servirlo por completo y entrar en Sant Feliu de forma transversal.

Aún nos quedaría en la zona la L5 y el trazado por decidir de las cercanías en su línea de Castelldefels a Cornellà o Sant Joan para terminar de abastecer las zonas que se quedasen descolgadas, con lo que las cercanías no tendrían por qué tener una parada descolgada en Falguera y podrían ir más directas, bien a Sant Joan, bien a Cornellà, sin pasar por Sant Feliu, ya que Falguera quedaría servido por la L3 que entraría en la capital del Baix transversalmente y sirviendo a Sant Just, la Hoescht, Mas Lluhí, el intercambiador central y terminando en Falguera.

Saludos,
Sergio

PD: Edito el mensaje para adjuntar el nuevo plano con los cambios que decía para L3 y L6 en el Llobregat y L2 y L5 a partir de Sagrada Familia.
Fitxers adjunts
retoques2.jpg
Nuevo plano modificado
(357.3 KiB) S’ha baixat 128 vegades


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/05/2007 18:00

Sergio,

permet-me una observació sobre el teu plànol modificat i que afecta les actuals L3 i L4. D'entrada, em baso en les observacions fetes com a usuari habitual de la L3 com a línia "meva" (és a dir, la que em queda a tocar de casa). Crec que és molt útil mantenir l'eix Av. Vallcarca-Major de Gràcia-Pg. de Gràcia-Rambla com a travessia muntanya-mar de la ciutat en línia recta, ja que articula una artèria viària i comercial molt important, a més de comunicar directament una sèrie de punts neuràlgics: Hospital de la Vall d'Hebron, Pl. Lesseps, Gràcia, cruïlla Diagonal-Pg. de Gràcia, Pl. Catalunya, Colom.

La resta, l'adaptaria en funció d'això. Partint de la mateixa premissa de crear eixos que atravessin la ciutat en línia més o menys recta (almenys tendencialment) per afavorir, entre d'altres, la connectivitat directa amb totes les altres línies o, si més no, amb el major nombre possible, dissenyaria la L4 actual de la següent manera: connexió amb la L11, manteniment del traçat actual fins Pg. de Gràcia, a partir d'allí continuar Consell de Cent enllà fins a Urgell per acabar a Paral·lel, aprofitant el ramal sobrant de la L2 que quedarà amb l'ampliació cap a l'aeroport.

La resta de l'actual traçat de la L4 el dividiria de la següent manera: Urquinaona-Barceloneta, part del perllongament de la L6/L7, acabant així amb la que considero supèrflua cua de maniobres cap a Pg. de Gràcia, ja que les dues vies sota Bergara podrien convertir-se en passants i les 4 restants de Pl. Catalunya FGC servirien pels suburbans de la B-V (cas de que no es segreguin els serveis). A més, això afavoriria la penetració de la L6/L7 per Barcelona en lloc de quedar morta en un indret que, malgrat ser un intercanviador important, té una sortida natural a tir. La resta de l'actual L4 (Barceloneta-Sagrera Meridiana) passaria a formar part d'una nova línia semicircular que enllaçaria amb el tram actual Drassanes-Zona Universitària de la L3, desfent el traçat en V que hi ha ara. I aquesta línia, més que fer-la anar a Zona Universitària, l'enfilaria de Maria Cristina cap a Sarrià, convertint aquesta estació en un gran intercanviador a la part alta de Barcelona que serviria per distribuir el flux de passatgers procedent del Vallès Occidental (L6, L9, L-circular). I per sota Diagonal, amb les extensions que calguin (Barcelonès nord i Baix Llobregat), tota una nova línia de metro, un altre eix recte que travessaria l'AMB d'una manera lògica, coherent i en línia amb el pensament del gran modernitzador urbanístic de Barcelona que va ser en Cerdà, al qual, 150 anys després, encara és hora que algú arribi a la sola de la sabata.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 27/05/2007 19:38

Hola,

Me cuesta un poco ver todo eso que escribes sin un gráfico donde salga dibujado, pero bueno, respeto tu punto de vista. No obstante, yo me quedo con lo que te he comentado, donde solamente tendrías un intercambio de andén a andén directo en la parada "Gran Via-Catalunya". No iría ni de un minuto y estableces una serie de mejoras con las que se gana más de lo que se pierde, que a mi juicio es "nada". El enlace entre Barceloneta (L4) y Drassanes (L3) lo haría con una ampliación soterrada por el frente litoral de la L9 para hacerla circular y con un tranvía del frente litoral en superficie.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/05/2007 19:40

Santfeliuenc ha escrit:Me cuesta un poco ver todo eso que escribes sin un gráfico donde salga dibujado
Ho sento, però sóc considerablement més bo (o menys dolent, segons es miri) explicant-ho en paraules que intentant-ho plasmar en gràfics. Senzillament, no domino els programes.

:oops: :(


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 27/05/2007 20:55

Guigui ha escrit:Ho sento, però sóc considerablement més bo (o menys dolent, segons es miri) explicant-ho en paraules que intentant-ho plasmar en gràfics. Senzillament, no domino els programes.
Això no és un concurs de qui domina millor el Photoshop. Es tracta de que l'altre gent entengui les propostes.
Si et sents més còmode dibuixant-ho en un paper o sobre un plànol i després escanejant-ho o fent-li una foto amb el mòbil, doncs no passa res.
I si no, amb el paint de windows, que només has de moure el ratolí amunt i avall.
Mira que n'hi ha de possibilitats!!!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/05/2007 21:57

Doncs aquí va la meva proposta en gràfic casolà. Espero que almenys us ajudi a entendre millor el que deia abans.
Fitxers adjunts
pbcn2015guigui.jpg
pbcn2015guigui.jpg (61.8 KiB) Visualitzat 3904 cops


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 27/05/2007 21:59

Està força bé, el que passa és que costa una mica de llegir les estacions, però bé per començar ;)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/05/2007 22:00

metring ha escrit:Està força bé, el que passa és que costa una mica de llegir les estacions, però bé per començar ;)
Ho sento, l'he hagut de reduir de mida ja que si no, no el podia pujar. Però ja em semblava que exigiria, per part vostra, activar la vostra capacitat d'abstracció. :P


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 28/05/2007 18:47

Hola,
Guigui ha escrit:Ho sento, l'he hagut de reduir de mida ja que si no, no el podia pujar. Però ja em semblava que exigiria, per part vostra, activar la vostra capacitat d'abstracció. :P
Está muy bien el plano, yo por lo menos ahora me he aclarado más con esa propuesta. Está muy bien.

Cosas nuevas:

- Veo inicialmente una línea a través de toda la Diagonal con la que ya sabes que estaría de acuerdo.

- La L1 y la L2 no las tocas.

- La L3 la prologas hasta Trinitat Nova y de ahí a Can Zam, en lo que se puede parecer a lo que igual hacen en el futuro. Y por el otro lado finalizas en Drassanes.

- La L4 entiendo que absorve la L11 y la desvías por Aragón hasta Urgell para bajar aprovechanfdo el tramo entre Sant Antoni y Paral·lel que en nada quedará sin uso.

- La L5 no la tocas.

- La L6 la llevas a Molí nou por el trazado de la L3, como hacía yo.

- La L7 la dejas tal cual está y la L8, L9 y L10 lo mismo.

- Y ahora veo un tramo nuevo que aprovecha la L4 desde Sagrera hasta Barceloneta y que luego sigue por el litoral hasta enlazar en Drassanes con la L3 por cuyo trazado sigue hasta la Diagonal, prolongándose hacia arriba hasta llegar a Sarrià.

- Y finalmente prolongas los FGC desde Pza. Cataluña hasta la EDF.


Te repito que me gustan muchísimas de las novedades que propones aquí. Eso sí, para mi y bajo mi punto de vista, una L4 circular la veo más positiva, así como el realizar una L9 circular que una la zona de Barceoneta con la zona de Drassanes y el puerto bajo la Av. Marqués de l'Argentera y bajo el Paseo de Colón.

La L7 que yo te propongo es muy parecida a tu línea 4 y ambas irían en el mismo recorrido hasta la parte final donde tú la pones por Urgell y yo por el trazado de las ramblas de la L3. Yo prefiero dejar Urgell para una línea completamente vertical que tendría continuidad hasta Sant Cugat.

Como ves son dos ideas diferentes e igual de válidas. Yo prefiero ponerlo de la otra manera porque después añado un plan de cercanías y una serie de líneas de metro que me pasan por otros lugares, pero con esto no critico ni me enemisto con tu sistema (ya lo sabes), del cual opinio que también está muy bien y me gusta.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 28/05/2007 22:07

Santfeliuenc ha escrit:La L7 que yo te propongo es muy parecida a tu línea 4 y ambas irían en el mismo recorrido hasta la parte final donde tú la pones por Urgell y yo por el trazado de las ramblas de la L3. Yo prefiero dejar Urgell para una línea completamente vertical que tendría continuidad hasta Sant Cugat.
No ho veig incompatible. Si deixem el túnel actual de Via Augusta per a serveis exclusius de metro L6, en creem un de nou per als actuals S de la B-V (jo els reconvertiria en Rodalies pur i simple) que vagi a Francesc Macià i, d'allí, per tot Urgell fins a Paral·lel. El que em sembla important de la meva idea (en aquest sentit, possiblement perfeccionable) és crear tota una sèrie de grans intercanviadors allunyats del centre de Barcelona per distribuir millor l'ocupació de les diverses línies. En aquest sentit, Sarrià seria molt útil per distribuir el trànsit procedent del Vallès Occidental (L6, L9 i nova semicircular) i Trinitat Vella per al del Vallès Oriental (L1, L3).

I, pel que fa a l'arribada a l'aeroport, m'he oblidat d'incorporar-hi una idea que ja vaig expressar en aquest altre missatge. Bàsicament, consisteix en fer-hi arribar el metro en llaç, però que la L2 l'encari en una direcció i la L9 en l'altra, permetent una clara diferenciació per vies a les tres estacions de l'aeroport.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dissabte 09/06/2007 13:20

Discrepo del planol de javi82 per on passar la L2 a l'MNAC-Fira, en aquest lloc hi ha un parking. :D


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

fernandako
N3
N3
Entrades: 29

Entrada Autor: fernandako » Dilluns 11/06/2007 2:23

Santfeliuenc ha escrit:Hola,
javi82 ha escrit:Era nomès això

:D
Veamos, lo primero que te preguntaría es que qué te parece a ti ese plano de lo que supuestamente está en mente y se va a hacer.

Después y tras ver el plano, me surgen una serie de ideas/opiniones/comentarios...

METRO
L1 > Aparecen las ampliaciones previstas.
L2 > Veo que acaba en Badalona Centre y que no sigue hacia Morera ni aparece después el tramo hasta Can Ruti formando parte de la otra línea propuesta (L13).
L3 > Por un lado termina en Trinitat Nova y por el otro y sin haberse decidido aun nada sobre el trazado del Llobregat, ni por dónde pasará ni el recorrido que tendrá y con un montón de alegaciones que deberán colocar los ayuntamientos... dicha línea es prolongada hasta Torreblanca en lo que ahora solamente es una propuesta.
L4 > Sube desde La Pau a la Meridiana tal y como parece que ampliarán.
L5 > Aparece la ampliación hasta el Valle de Hebrón.
L6 > Surge algo que no he escuchado en ninguna parte aunque me parece muy bueno que es una ampliación de Reina Elisenda hasta Finestrelles, lo cual me hace estar en contra del recorrido de la L3 por el Llobregat, puesto que hay zonas ya de Sant Joan Despí que se quedan perfectamente encaradas con esta llegada de la L6 a Finestrelles para que sea dicha línea y no la L3 la que las vertebre en sucesivos trabajos en la zona. La L3 debería de ir desde Sant Just hasta Sant Feliu entrando en la capital del Baix transversalmente y abasteciendo barriadas como la de la Hoescht y Mas Lluhí y salir de Sant Feliu hacia Falguera dejando encaradas posteriores ampliaciones a la otra banda del río.
L7 > Se queda de una forma ideal para que ese tramo se lo anexione la L8 tras realizar los trabajos pertinentes para pasarlo a ancho métrico, si bien lo ideal sería pasar la infraestructura de FGC en el Llobregat enterita a ancho UIC, con lo que yo el tramo de L7 lo pondría en ancho mixto (UIC+métrico) para luengo dejarlo en UIC todo.
L8 > Se le añade la ampliación hasta la Pza. Francesc Macià de la que tampoco se sabe nada. Yo le añadiría el tramo de la L7 hasta Av. Tibidabo como acabo de comentar en líneas anteriores. Por el otro lado la haría llegar al intercambiador de Quatre Camins.
L9/L10 > Se le han añadido las últimas novedades. Cabe aclarar que el que la L2 utilice muy acertadamente el ramal del aeropuerto es algo que no iba a pasar y que mucha gente tildaba de "imposible" pero que tras repensárselo con alegaciones como la de estos comentarios que hago yo ahora, finalmente se va a llevar a cabo, de ahí la necesidad de no solamente poner lo que van a hacer y conformarse con ello sino de dar cada uno su opinión y explicarla. Para mi la L9 debería ser un eje circular para Barcelona introduciendo en otras líneas de nueva creación o existentes los ramales de los extremos.
L11 > Permanece igual. Yo la anexionaría a la actual L4 pero el tramo entre Can Cuiàs y Drassanes para mi constituiría una línea de metro por sí solo, dejando una L4 circular y una L3 que fuese desde Drassanes hasta Falguera y posterior ampliación a la otra banda del Llobregat para acabar en Quatre Camins, como ya sabeis.
L12 > Se le otorga a cercanías.
L13 > No aparece.

De cercanías me gustaría también comentar algo pero no puedo porque no veo por donde van las líneas. Lo intuyo, pero habría que poner un planillo también de cercanías para verlo.

Ahora bien, si "javi82" es alguien que se caracteriza por hacer mapas "de lo que van a hacer"... me extraña que ponga la Estación de Francia como algo que va a seguir en pie en el 2015 y más aún con uso ferroviario, pues si mal no recuerdo, todos estos que dicen que el plano del metro quedaría así como pone él, son también quienes decían que la EDF la van a desmantelar entera.

Mi plano a partir del de "javi82" sería este que adjunto y con estos "retoques". No he cambiado el trazado de la L2 y la L5 pero también iría en el pack y no me toqueis lo que no suena porque sí que se puede hacer, otra cosa es que se os haga caro o barato, pero como lo voy a pagar yo, lo mismo os da, jejejejejejeje.

Saludos,
Sergio
LO DE JAVI NO SON PROPUESTAS, ES TODO LO QUE SE HA HABLADO POR PARTE DE LA GENERALITAT. (AUNQUE LUEGO HAYAN SIDO RETIRADAS, PORQUE ESTE PLANO LO HIZO HACE BASTANTE TIEMPO). SI NO HAS ESCUCHADO NADA DE LA L-6 SIEMPRE PUEDES TIRAR DE GOOGLE, O GOOGLE NEWS.

ME FASTIDIA QUE SE CONFUNDA SIEMPRE LOS PROYECTOS POR PARTE DE LOS ORGANISMOS OFICIALES, Y SE EMPIECEN HA HACER PROPUESTAS COMO SI LO DE JAVI FUERA UNA PROPUESTA POR SU PARTE.


Santboiano

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 11/06/2007 20:10

Hola,
fernandako ha escrit:LO DE JAVI NO SON PROPUESTAS, ES TODO LO QUE SE HA HABLADO POR PARTE DE LA GENERALITAT. (AUNQUE LUEGO HAYAN SIDO RETIRADAS, PORQUE ESTE PLANO LO HIZO HACE BASTANTE TIEMPO). SI NO HAS ESCUCHADO NADA DE LA L-6 SIEMPRE PUEDES TIRAR DE GOOGLE, O GOOGLE NEWS.

ME FASTIDIA QUE SE CONFUNDA SIEMPRE LOS PROYECTOS POR PARTE DE LOS ORGANISMOS OFICIALES, Y SE EMPIECEN HA HACER PROPUESTAS COMO SI LO DE JAVI FUERA UNA PROPUESTA POR SU PARTE.
Lo primero a comentar es que según las normas del foro, y para que no se borre el comentario, has de pasar a minúsculas todo el mensaje anterior.

;)

Después y para tu general conocimiento, todos los que estamos aquí (yo incluido) ya sabemos que el plano de javi82 no está compuesto por propuestas, sino que dicho plano es el resultado de aglutinar en él los rumores más extendidos, las cosas aprobadas para realizarse, etc. con lo cual y si nadie opinase ni hiciese nada, eso es lo que luego vería la luz de manera más probable.

Así que puedes estar tranquilo y que no te fastidie nada de lo que te fastidia porque lo tenemos todos muy claro. Duerme tranquilo. Lo que sí es saludable es por ejemplo opinar de lo que podría ser o no mejor a la luz de lo que las autoridades proponen porque así después pasan cosas como que la L2 puede compartir trazado con la L9 y llegar al aeropuerto desde el centro de BCN, cosa que al principio solamente iba a hacer la L9. Se decían infinidad de cosas inexactas por parte de los conformistas, como que no eso no podía ser, que la L9 y la L2 no podían compartir tramos porque los andenes no sé qué, las medidas no sé cuántos, que tenía que ir solamente la L9...

Y al final y después de todo, gracias a quienes hemos opinado y ofrecido nuestro punto de vista de por qué la L2 también debía llegar al recinto aeroportuario, al llegar una nueva fuerza política al Govern, se ha modificado el proyecto para que tanto L2 como L9 puedan en el futuro llegar al Prat ya que SÍ que se puede frente a los inmovilistas que aseguraban erróneamente que no se podía.

Por tanto todo el mensaje que ves ahí es simplemente para opinar, comentar y preguntar a todo el mundo su parecer sobre todas esas ampliaciones o modificaciones que allí aparecen. Es irrelevante que se vayan a hacer o no puesto que lo que no se vaya a hacer o nunca se haya propuesto, lo puedes proponer tú ya que tu opinión razonada es tan válida como la de cualquiera. Y si ya se va a hacer, puedes comentar algún tipo de variante porque a lo mejor te parece que otra cosa también es posible.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dilluns 11/06/2007 21:51

Ya puestos con la L2-L9, estas líneas, en el tramo Parc Logístic - Aeroport, compartirán vías o iran paralelas pero en vías diferentes?

Es que me parece que aún no se ha comentado, y claro, a estas alturas del proyecto lo normal sería saber ya si la L2 será exprés o cosas de este estilo.

Gracias


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”