Assatjament sexual al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Assatjament sexual al metro

Entrada Autor: metring » Dijous 14/06/2007 16:36

De EPC:

Detenido un acosador sexual que actuaba en el metro

1. • Cuatro usuarias denuncian a hombres que se propasan en el interior de los trenes
2. • El arrestado, de 60 años, queda libre tras imputársele una falta de vejaciones

DAVID PLACER
BARCELONA

Al menos cuatro usuarias del metro de Barcelona han presentado denuncias en las últimas semanas por haber sufrido acoso sexual en los vagones. Las víctimas aseguran haber padecido rozamientos constantes y excesivos e, incluso, algunas han podido ver a hombres masturbándose. Los Mossos detuvieron el pasado lunes a un supuesto acosador.
Las cuatro denunciantes utilizan la línea 1 de metro en horas de gran aglomeración. Dos de ellas han declarado a este diario que han sufrido este tipo de acoso en más de una ocasión. Una incluso ha visto a su presunto agresor cuatro veces.
Los Mossos d'Esquadra arrestaron el lunes a uno de los supuestos acosadores gracias a la colaboración de una de las víctimas. La joven ayudó a los policías, vestidos de civil, a identificar al hombre que estaba rozando su cuerpo contra el de una mujer. Tras comprobar el extraño comportamiento del presunto agresor, de unos 60 años, se le imputó una falta de vejaciones en el juzgado de guardia, aunque fue puesto en libertad el mismo día. Si es declarado culpable deberá pagar una multa.
La empresa gestora del metro, Transports Metropolitans de Barcelona, asegura que solo ha recibido cuatro quejas de este tipo durante este año. Los Mossos d'Esquadra sostienen que solo tienen constancia de una denuncia ante su unidad de transporte, aunque puede haber más en otras comisarías.

ENTRE AGLOMERACIONES
Una de las denunciantes, Montse R. M., regresaba del trabajo cuando el imputado comenzó a acercarse a ella en el vagón. Sintió varios rozamientos, pero pensó que el viajero, por un defecto físico en un ojo, no la veía. "Me di cuenta que se movía de un lado a otro, rozándome con sus partes constantemente. Le di un codazo y se alejó, pero luego insistió. Tras dos codazos, tuve que gritarle y se bajó en la siguiente parada", relata.
Otras viajeras, además de ver rozamientos han descubierto a hombres masturbándose en los trenes. Sandra D. M., de 27 años, también usuaria de la L-1, ha presenciado varios episodios de acoso sexual en el metro. La última vez, hace un mes en la estación de Plaça d'Espanya, vio que un hombre frotaba su cuerpo contra la espalda de una chica. Al bajarse, Sandra se dio cuenta de que el hombre tenía el pene al descubierto y se masturbaba. "Quedé muy sorprendida. Fui a atención al cliente, pero me dijeron que mandara una reclamación por correo", dice.
Jéssica G., de 31 años, también dijo ver a un hombre de unos 50 años masturbándose en un vagón de la misma línea. "Me alejé y luego me bajé del tren", explicó. "No quise girarme para no verlo más", agregó.

IMÁGENES BORRADAS
Una de las mujeres quiso formular también una denuncia ante la policía, pero no pudo hacerlo porque le explicaron que las grabaciones de seguridad se borran en pocos días. "Me dijeron que sin las imágenes, mi denuncia no serviría de nada. Me da rabia porque yo puse rápidamente una queja al metro y no me explicaron que debía ir con urgencia a la policía", comenta Sandra.
Las denunciantes cuentan que ahora viajan con más precaución. "Espero a que llegue un vagón menos lleno. Hace poco vi a una chica extranjera que lloraba porque un hombre la había tocado. Pasa más de lo que creemos", dice Sandra.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/06/2007 17:24

A veure si, amb les càmeres als 5000, 6000 i 9000, TMB mostra més sensibilitat i actua d'ofici quan presencia episodis sòrdids com aquests!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 14/06/2007 18:19

Això ja és lo últim... a veure si amb l'increment de trens a la L1 s'evita l'efecte sardina i potser ajuda a solucionar aquest problema.



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dijous 14/06/2007 20:04

Sort que al ser dones no han entrat mai al lavabo d'homes de Plaça Catalunya... (vestíbul RENFE)

Allà hi ha de tot, un dia vaig entrar perquè no trobava cap altre lloc i sincerament no hi penso tornar...


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 14/06/2007 21:08

El de Plaça Catalunya Renfe no ho sé, pero on hi ha molts mirons és en el de Sants que hi ha al costat dels accessos del metro. I ja per rizar el rizo és quan aquests está tancat i només queda el que hi ha en el pasadís davant d'atenció al client. Aquell ho supera absolutament tot, tant la pudor i la brutícia com els agents que miren. Recordo només haver-hi entrat un cop i no haver fet res per aquest motiu.

:vomit :vomit



Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dijous 14/06/2007 21:12

A Sants el més net i més tranquil és el del Mc Donalds. Fins i tot té un rellotge que marca el temps que queda per a que el tornin a netejar, normalment el netegen cada 20 minuts.

Jo a Sants no he anat a cap altre.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 14/06/2007 21:16

Sé de l'amiga d'una amiga que la va toquetejar un paio d'aquests al metro, a les hores, li va clavar ben fort el tacó d'agulla al peu, presionant-li bé, i el paio no s'atrevia a dir ase ni bèstia :)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 14/06/2007 22:38

Túnels del Garraf ha escrit:A Sants el més net i més tranquil és el del Mc Donalds. Fins i tot té un rellotge que marca el temps que queda per a que el tornin a netejar, normalment el netegen cada 20 minuts.

Jo a Sants no he anat a cap altre.
Esque a tots els McDonald's tenen uns labavos supernets.Costa de creure lo està en comparació amb altres lavabos de estacions o centres comercials.
Un consell:sí passeu per davant del labavo d'una 451,tapeu-vos el nas,allò nomès apropar-se fa fàstic ,i entra com una mena de pudor.
No crec que ningú s'atreveixi a entrar als labavos de la 451,perqué a dins deu fer un fàstic tremendo,esque nomès aproparse ja és té la sensació de fàstic.Tot i això hi ha gent que l'ultilitza,peró tots els que he vist ultilitzant el labavo de la 451 sòn 'nengs'per anar-se a fumjar un porro o coses semblants.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Divendres 15/06/2007 0:35

Jordilar ha escrit: I ja per rizar el rizo és quan aquests está tancat i només queda el que hi ha en el pasadís davant d'atenció al client. Aquell ho supera absolutament tot, tant la pudor i la brutícia com els agents que miren.
Doncs l'únic cop que jo he entrat a un lavabo a Sants va ser a aquest i la veritat és que em vas sorprendre perque estava tot molt net i gens col·lapsat! M'hi vaig emportar una bona impressió, segurament el devien acabar de netejar. Això sí, si ho puc evitar, no hi tornaré a anar



Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Divendres 15/06/2007 0:46

Dons jo no soc cap dona, ans al contrari, soc més aviat una tio baastant quadrat i pelut. Tot i així a l'estació de Sants (fa uns vint anys) estava assegut al costat de l'escala de la via 5. El paio que hi havia al costat meu em va fotre mà davant tothom al paquet.

La meva reacció va ser de fugir...Ara potser hauríem acavat als Mossos. Ell per un delicte d'agressió sexual, jo per una falta de lesions...


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Divendres 15/06/2007 0:52

metring ha escrit:Sé de l'amiga d'una amiga que la va toquetejar un paio d'aquests al metro, a les hores, li va clavar ben fort el tacó d'agulla al peu, presionant-li bé, i el paio no s'atrevia a dir ase ni bèstia :)
Aixó demostra que per anar a segons quins llocs a l'estiu més val, per les noies une bones sandàlies de tacó o de plataforma que unes xancletes inofensives :) :) xD :riure


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 16/06/2007 1:04

Hola!

A la meva xicota un immigrant sudamericà (que estrany :roll: ) li va tocar el cul quan es va aixecar del seient quan anava en metro. >:(

Ella, ni corta ni perezosa, li va engegar una bufetada sonora que es va deixar sentir a tot el cotxe. Això sí, ningú no va fotre res per ajudar-la ni per escridassar el malparit en qüestió, i això que era hora punta. :?

Jo he arribat a escridassar un immigrant africà per empènyer violentament una noia per colar-se. També era hora punta i ningú no va fotre res de res tret de servidor. :?

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 16/06/2007 9:24

Je, je, la teva xicota és de les meves, jo també li hauria engegat una bofetada que l'hauria estampat contra l'altra banda del cotxe . :D



Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Dissabte 16/06/2007 23:24

SI però el problema és que hi podeu sortir perdent :( Hi ha molt de valent amb les dones ...:-(

Curiosament ningú es fica amb mi...tot i que malgrat les aparences spc molt pacífic :)


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 17/06/2007 14:25

Bauvilla ha escrit:SI però el problema és que hi podeu sortir perdent :( Hi ha molt de valent amb les dones ...:-(
Correcte, aquest és el problema. :|

Jo a la xicota prefereixo acompanyar-la o portar-la en cotxe* a certes hores que deixar-la anar sola per la xarxa ferroviària. :|

*Bé, ara que hi penso, ja fa uns deu mesos que es porta ella sola en cotxe... :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 27/06/2007 17:00

Ahir algú va ser valent (si es pot dir així):
un immigrant ucrainès indocumentat va matar a patades contra la taça del wàter a un pervertit que li havia fotut mà al lavabo de l´estació d´autobusos de Tarragona.
Ben fet. :twisted: :twisted:

Me n´alegro tant per l´un (pervertit mort rematat contra la taça del wàter a patades), com per l´altre (ucrainès il.legal detingut per homicidi).

Ja és trist, el món... :x :x :x



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 27/06/2007 20:26

437.001 ha escrit:Ja és trist, el món... :x :x :x
Decadent, és la paraula.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 29/06/2007 11:38

437.001 ha escrit:...Ben fet. :twisted: :twisted:

Me n´alegro tant per l´un (pervertit mort rematat contra la taça del wàter a patades), com per l´altre (ucrainès il.legal detingut per homicidi).
:boig :boig :boig



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”