Semàfors apagats a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
David
N4
N4
Entrades: 59

Semàfors apagats a FGC

Entrada Autor: David » Dissabte 04/08/2007 22:31

Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...

Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.

Merci



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 04/08/2007 22:35

Per apagats vols dir tancats? En vermell?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 04/08/2007 23:38

En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.

Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.

Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una incidència :D )

David ha escrit:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...

Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.

Merci


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 05/08/2007 1:20

Que moderns els de FGC, encara que penso que a metro podrien fer el mateix, ja que quan et trobes amb un semafor en vermell, l'ATP no et deixa accelerar


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Diumenge 05/08/2007 17:58

Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 05/08/2007 18:06

Exacte.
Bauvilla ha escrit:Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Diumenge 05/08/2007 19:39

Si no estic equivocat a la línia d'Avinguda Tibidabo també la cosa era així


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 05/08/2007 20:26

També estan obligatòriament encesos els senyals que són la senyal d'entrada i de sortida estació final de línia, com ara Avinguda Tibidabo, val a dir que això no era així al començament d'implantar-se aquest sistema de funcionament.

Ocasionalment ens trobarem les senyals del tram Sarrià-Sant Cugat enceses, les dades que tinc és que el motiu d'això és evitar la coicidència en una mateixa secció d'alimentació de massa trens en tracció.
liniadelRipollés ha escrit:En aquest tram se circula en règim de senyals apagats, excepte per a la senyalització de contravia i certs senyals que són d'encesa automàtica si s'estableix algun itinerari que envaeix la contravia.

Els trens reben la senyalització en cabina i no és necessari que el senyals lluminosos de via estiguin encesos.

Únicament els trobaràs encesos en cas de avaria o de circulació de trens no equipats amb l'ATP, com per exemple els històrics o elñs de treball (de fet, tots dos són una incidència :D )

David ha escrit:Des de fa un mes faig dues vegades al dia el trajecte entre Bcn i Sabadell. Potser els més habituals de la línia ja teniu l'explicació...

Sabeu perquè els semàfors estan apagats des de Sarrià fins a Sant Cugat? He vist que sí que hi han les pantalletes del carrussel però em sembla extrany que no mantinguin els semàfors igualment encesos.

Merci


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”