Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 20/10/2007 14:49

A FGC hi ha festival també. No hi ha circulació entre Gornal i Hospitalet Av. Carrilet.

Potser té alguna cosa a veure amb el que ha passat a RENFE.

Salut,



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 20/10/2007 14:57

Jordilar ha escrit:A FGC hi ha festival també. No hi ha circulació entre Gornal i Hospitalet Av. Carrilet.

Potser té alguna cosa a veure amb el que ha passat a RENFE.

Salut,
Sí en efecte, són danys col.laterals de les xapuses ADIF / OHL



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 20/10/2007 18:14

A Sants per agafar el bus substitutori hi havia cues d'unes dimensions de 3'5km!!!Sembla que aquest matí s'ha format una de grossa,sort que era dissabte,que si fòs dilluns és liarià una de ben bona!!!



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 20/10/2007 18:58

Hola,

Alvias por Sant Feliu, ya he visto 2... algo pasa.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Bodi10
N3
N3
Entrades: 28
Ubicació: Bellvitge (R2 - R10)

Entrada Autor: Bodi10 » Dissabte 20/10/2007 22:04

Morlán anuncia que el tránsito ferroviario entre Sants y Bellvitge quedará cortado "como mínimo una semana"

El Centro de Cooperación de Operaciones Ferroviarias (Cecof) ha decidido hoy mantener cortado "como mínimo una semana" el trayecto ferroviario entre Bellvitge y Sants tras el "incidente grave" ocurrido hoy en el Gornal, según ha informado el secretario de Estado de Infraestructuras, Víctor Morlán.

Tras la reunión de urgencia del Cecof, Morlán ha detallado que esta decisión supone dejar sin servicio durante este tiempo las líneas de Cercanías de Renfe C-2 y C-10 (aeropuerto), así como el tramo Plaza España-L'Hospitalet de los Ferrocarriles de la Generalitat (FGC), tras el desplazamiento de un muro-pantalla en el túnel de FGC, y la paralización asimismo de las obras del AVE.

Según Morlán, se establecerá un plan alternativo este fin de semana, que se intensificará a partir del lunes, que supondrá movilizar de 210 a 220 autobuses, que realizarán por carretera estos trayectos, lo que afectará a unos 100.000 usuarios.

El anuncio se produce después de que el Centro de Cooperación de Operaciones Ferroviarias se haya reunido en una convocatoria extraordinaria tras el nuevo socavón aparecido en los trabajos del AVE en el Gornal y que ha provocado la suspensión del servicio en dos líneas de Cercanías.

Veure notícia

INCREÏBLE :evil: :evil: :evil: :evil: >:(



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 20/10/2007 22:26

JO-DER :o



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 20/10/2007 22:37

Aquest tall no només ha afectat la circulació pel tram Sants-Bellvitge, sinó també els MD a Figueres. La meva família volia anar-hi avui i, arribant a Pg. de Gràcia, no hi circulava cap tren. Els "informadors" només sabien que hi havia una "avaria a Bellvitge" i que això afectava totes les circulacions, MD a Girona i Figueres inclosos. Evidentment, no sabien quan es restabliria el servei ni res de res.

La meva dona rai, que ha pogut fer un programa alternatiu, tot i que li ha espatllat una mica el dia, però com es pot tolerar això amb persones que volien anar a veure la família, anar a la feina (hi ha qui treballa en dissabtes) o tornar-ne després de tota una setmana fora, etc.?

Els atemptats de Renfomentadif ja no tenen nom. Ja sé que hi haurà qui digui que el que cal ara és acabar ràpid les obres de la LAV però, tal com està la cosa, és més probable que si tiren endavant amb el tió menys 4 dies com a únic objectiu, milers d'usuaris es trobaran dia sí, dia també en aquesta situació de segrest tècnic. Per tant, que s'ocupin primer de transportar qui realment ho necessiti i no tingui alternativa raonable (els usuaris de Rodalies i MD) i que facin les infraestructures de luxe com cal. No m'entra el cap que tot aquest cataclisme carpetovetònic i digne de Larra sigui inevitable.

Els jutges, a qui tant agrada posar-se en escena per fer política des de la seva trona, què esperen per intervenir d'ofici en tota aquesta anarquia? O que potser és indigne impartir justícia a les colònies?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 20/10/2007 23:08

Me puedo imaginar como irán estos días los autobuses de Mohn hacia Viladecans, Gavà y Castelldefels, los Oliveras hasta Sant Boi, los Mon-bus hasta Sitges y Vilanova, etc



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 20/10/2007 23:09

Aquest pla alternatiu és una vergonya sobretot pels usuaris dels trens de Mitjà Distància de Tarragona.que sorten els mès pels perjudicats.Co pot ser que els limiti a Sant Vicenç de Calders i no els faci circular via Vilafranca?Dient el Victor aquest que a Sant Vicenç de Calders poden enllaçar amb els rodalies,sí amb els rodalies :evil: ,una línia(C2)que s'ha de fer amb autobusos una part del trajecte,i l'altra línia(C4),amb la magnífica freqüencia d'un tren cada hora >:( !!

Per lo mínim,que posin trens cada 30 minuts a la C4 entre Vilafranca i Sant Vicenç,per qué no ho fan?Els trens que finalitzen recorregut a Vilafranca o fan fins a Sant Vicenç de Calders semidirectes,per transportar als viatgers dels MD de Tarragona.O bé que els MD finalitzin recorregut a Martorell,allà hi tens per lo menys un tren cada 15 minuts mès els de la C7 i els FGC,vaja que la decisió de RENFE de limitar els MD a Sant Vicenç de Calders sense ampliar freqüencies a la C4 entre VIlafranca i Sant Vicenç ho veig quasi un insult contra els viatjers dels MD de Tarragona.

Per cert,que els usuaris d'FGC de la Llobregat-Anoia també ens veiem perjudicats,i s'interromprà el servei durant una setmana entre Hospitalet-Av.Carrilet i Plaça Espanya.Per part de TMB,és preparara un mega increment de freqüencies a la L1.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 20/10/2007 23:51

A mi amb aquest pla de transport em fan agafar 5 transports diferents!!!!!

BD1 Montigalà
BD1-L1 Fondo
L1-R2 Sant Andreu
R2-BUSINEXISTENTDEMENTIDA Sants-Estació
BUSINEXISTENTDEMENTIDA-R2 Gavà
R2-PATEJADA Castelldefels-UniversitatPolitècnica

És a dir, calculant 10min d'espera que després és molt més ja m'estic 50min en els transports públics saturats. En molt menys temps arribo en cotxe!! I després sumali un bus que pari a totes les estacions... i els trens...

L'estació de Gavà no està preparada per aquests serveis!!!!!!! Són uns CRIMINALS, sisi, CRIMINALS, com coi pot ser que els responsables no estiguin entre reixes, i els facin pagar tot el mal que fan, aquest pais no va enlloc, estem en una anarquia de la classe politica on es fan inmunes entre ells aquesta colla d'estafadors i torturadors incompetents! L'estació de Gavà té portes minúscules i no pot suportar un flux de centenars de passatgers entrant i sortint alhora de trens que descarreguen gent de tot el BaixLl, Garraf i més enllà i passatgers que venen de Barcelona. ÉS IMPOSSIBLE, ho vaig experimentar un cop i era l'infern, havien aglomeracions bestials que no podies moure't ni cap adavant i cap enrere, un estava atrapat i t'estaves 10min per atravessar el vestibul de l'estació que té pocs metres de llargada. Per no dir que els busos no existien quan ja estaves fora i havien centenars de persones a la parada de busos urbans que arribaven i no podien carregar ni una dècima part de la quantita de gent que havia allà.


I a sobre el to en que escriuen i informen, sembla que ens demanin que els hi donem les gracies i que fossim uns desagraits!!!! De fet a renfe un passatger es diu cliente, un tren es diu producto, i una averia es diu ultima hora (que a ultima hora acostumen a dir quan esta solucionat pero no quan esta espatllat)...


Esque amb paraules no es pot expressar el mal que estan fent. La Magdalena molt fer-se fotos a les obres pero mai a la seva RAMadERA vida ha agafat un RAMadER Rodalies, que vingui ella i a les 6 del mati vingui a Montigala i se'n vagi en transport public a Castelldefels el dilluns arribant abans de les 8 a vere que li sembla!


Això és INTOLERABLE!
Hem de sortir al carrer!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 20/10/2007 23:56

Com va dir un Pepe a l'altre a l'última botifarrada de Gavà? "¡No nos defraudes!" I tant si no ho ha fet! S'estan superant per moments...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 21/10/2007 0:10

Jo m'estic tement que aquest plà no durara ni mig dia.
Limitar els MD a Sant Vicenç de Calders és una tonteria com una catedral, i més sabent que el material de Regionals rota amb el material de la línia de Figueres, i l'altre història és que com pensen fer el manteniment dels trens a Sant Vicenç.
I el que és més repugnant de tot és que posin com a alternativa un tren cada hora de la C4 sud, parant a totes les estacions i amb uns enllaços patètics a Sant Vicenç.
I ja per acabar és que hi haurien altres plans com aquest per poder pasar els trens de MD entre Sants i Molins de Rei :

- C1 trens Mataró-l'Hospitalet i la meitat dels Mataró-Molins de Rei que acabin a l'Estació de França, i la resta de trens (Maçanet/Blanes-l'Hospitalet i l'altre meitat dels Mataró-Molins de Rei) amb el seu recorregut habitual
-C3 trens Vic/La Garriga/Granollers Canovelles - l'Hospitalet que acabin a Sant Andreu Arenal i la resta de trens (Latour/Puigcerdà/Ribes de Freser/Ripoll-l'Hospitalet) amb el seu recorregut habitual.
-C4 sense modificacions o si fes falta suprimint els reforços Terrassa-l'Hospitalet.
-C7 Inici/final de tots els trens a Sant Andreu Arenal.

I així hi hauria prou espai per posar MD, LD i C4 junts per Vilafranca, però les ments pensants de Renfomentadif no saben pensar.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 21/10/2007 0:14

Això dels MD a Sant Vicens és totalment insostenible, no tan sols amb els horaris de rodalies si no a efectes de rotació i manteniment de material. Hi haurá un gran follón i un gran caos, penseu que només hi ha un C4 per hora per anar a Barcelona i els regionals d'aquella zona tenen una gran demanda

Em sap greu dir-ho, pero que Dios nos pille confesados

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 21/10/2007 0:17

Jordilar ha escrit:Hi haurá un gran follón i un gran caos [...]
Total, un més, un menys, a Renfomentadif ja no li ve d'aquí...
Jordilar ha escrit:Em sap greu dir-ho, pero que Dios nos pille confesados
AVE María purísima...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 21/10/2007 0:24

Hola,

Pues ¿sabeis qué? más tenía que pasar hombre, se tendría que parar todo para ver si de una vez alguien se daba cuenta de algo. Algo así como lo del apagón ese del verano pero con todas las líneas de cercanías y de metro a la vez... a ver qué pasaba.

¿Creeis que reaccionaría alguien? para mi que igual lo solucionaban poniendo más informadores de esos con las casacas rojas.

:idea:

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Diumenge 21/10/2007 1:01

Aixó significa que a la C4 sud, encara anirém més enllaunats!, quina poca vergonya. Ja tens raó guigui AVE maría...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 21/10/2007 10:46

EUKibo ha escrit:A mi amb aquest pla de transport em fan agafar 5 transports diferents!!!!!

BD1 Montigalà
BD1-L1 Fondo
L1-R2 Sant Andreu
R2-BUSINEXISTENTDEMENTIDA Sants-Estació
BUSINEXISTENTDEMENTIDA-R2 Gavà
R2-PATEJADA Castelldefels-UniversitatPolitècnica
Fes una cosa per estalviar-te transbords,vés fins a Plaça Catalunya amb la L1 desde Fondo,et baixes,i allà pots agafar el L95 que té parada enfront de la UP de Castelldefels.Fer aixó és mès fàcil,mès ràpid i mès cómode.I surt un cada 20 minuts.



Avatar de l’usuari
Civis
N3
N3
Entrades: 25
Ubicació: L3 Plaça del Centre

Entrada Autor: Civis » Diumenge 21/10/2007 11:02

No sé si es una gran alternativa, pero podrían modificar los MD haciendo que circulasen vía Vilafranca - Martorell - Sant Cugat - Cerdanyola - Montcada Bif - St.Andreu Comtal.

De esta manera los Media Distancia acabarían en Barcelona sin ocupar el saturado tramo Molins de Rei - Sants. Sería una opción complicada, pero claro, comparado con limitarlos a St.Vicenç y ya está, me parece una alternativa razonable.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 21/10/2007 12:48

Mako448 ha escrit:
EUKibo ha escrit:A mi amb aquest pla de transport em fan agafar 5 transports diferents!!!!!

BD1 Montigalà
BD1-L1 Fondo
L1-R2 Sant Andreu
R2-BUSINEXISTENTDEMENTIDA Sants-Estació
BUSINEXISTENTDEMENTIDA-R2 Gavà
R2-PATEJADA Castelldefels-UniversitatPolitècnica
Fes una cosa per estalviar-te transbords,vés fins a Plaça Catalunya amb la L1 desde Fondo,et baixes,i allà pots agafar el L95 que té parada enfront de la UP de Castelldefels.Fer aixó és mès fàcil,mès ràpid i mès cómode.I surt un cada 20 minuts.
Si... Es el que faig quan hi ha follon a Renfe, el bus triga 10min més pero si en Renfe m'estalvio 1hora de retards... A més veig paissatge. El problema és que quan tallen Sants-Gavà la L95 es colapsa... La EMT hauria de duplicar la freqüència de la L94 i L95, així com l'ATM bloquejar els pagaments a RENFE per estafa massiva i així finançar aquests serveis de paliació.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Diumenge 21/10/2007 13:04

fantito ha escrit:
EUKibo ha escrit:A mi amb aquest pla de transport em fan agafar 5 transports diferents!!!!!

BD1 Montigalà
BD1-L1 Fondo
L1-R2 Sant Andreu
R2-L3 Sants-Estació
L3-BUSINEXISTENTDEMENTIDA Espanya
BUSINEXISTENTDEMENTIDA-R2 Gavà
R2-PATEJADA Castelldefels-UniversitatPolitècnica
Sembla ser que els autobusos sortiran de l'Avinguda de la Reina Maria Cristina, Pl. Espanya, i s'haurà de fer l'enllaç entre l'estació de Sants i Pl. Espanya usant la L-III del metro.
Llavors l'alternativa que em posa Renfe és que agafi 6 transports per fer un trajecte de zona 1... Esque no hi ha paraules per expressar la indignació...

Que el que em proposen son 60min per trajecte, 120min al dia de transbords!!!!!!!!! 2hores del meu dia només fent correspondencies! I a sobre fent-me pagar dos o tres viatges! Perquè quan arribi a TUSGSAL haurè de picar un altre cop, si ja per si la Renfe es tremendisimament lenta i sempre vaig just perque l'1h15min no se'm passi per fer correspondencia si li hem d'anyadir tot aquest merder...

Encara sort que hi ha una TMB FGC EMT independents...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”