Clos xifra en 4.200 milions d'euros anuals la inversió en infraestructures a Catalunya els pròxims anys...
¿Durante cuántos años sería esto? ¿qué haríais vosotros con esa cantidad de dinero?
Yo tengo una ligera idea...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Saludos,
Sergio
Hora i data actual: Dilluns 17/06/2024 21:45
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 24/10/2007 20:07
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 24/10/2007 23:07
Entrada Autor: wefer » Dijous 25/10/2007 0:33
El problema és que aquesta quantitat (l'anual, no el total) és la que hauria de correspondre a Catalunya CADA ANY segons pes demogràfic i econòmic... però només podrem disposar d'aquests (nostres) diners durant uns pocs anys (després de 20 anys de pràcticament res). I després d'aquests pocs anys (i el que ha costat tenir-los i el que ens ho retreuran a Espanya durant anys), Sant tornem-hi: nul·la inversió a Catalunya... no?Santfeliuenc ha escrit:Clos xifra en 4.200 milions d'euros anuals la inversió en infraestructures a Catalunya els pròxims anys...
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 25/10/2007 19:01
Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/10/2007 0:29
Entre moltes coses, una que t'agradaria molt.Santfeliuenc ha escrit:imaginemos que esa cifra estaría sobre la mesa durante un número indeterminado de años y que con ello se pudiesen ir haciendo obras importantes... ¿qué haríais?
Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 26/10/2007 20:31
Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/10/2007 22:44
No hi tinc present el trànsit perquè no recordo haver utilitzat mai la línia, però si els que la teniu més apamada ho creieu necessari, per què no?UT596001 ha escrit:I no a Terrassa per permetre semidirectes a Terrassa i Manresa?Guigui ha escrit:A més, la línia orbital, desdoblar totes les línies de Rodalies, quadruplicar fins a Castelldefels, Martorell, Granollers i Mataró...
Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/10/2007 22:47
No gosaria mai prendre'm la llicència de treure-ho de la boca de qui ens ho ha repetit de manera tan elegant i majestuosa durant dos anys i mig de Fotracat.Santfeliuenc ha escrit:Dígalo Ud. señor Gilbert (Guigui), no se corteeee, jejejeje.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 03/11/2007 10:30
Entrada Autor: Duke » Dissabte 03/11/2007 17:45
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 03/11/2007 18:52
És que això hauria de sortir dels pressupostos no executats o, si queda provat que ha sigut per inoperància de l'empresa constructora, d'aquesta mateixa. Faltaria més que ens venguin a bombo i platerets que destinaran tants calers a infraestructures i que resulti que bona part serveixi per arreglar nyaps en curs. Tot i que tinc sospites de que acabarà sent així, però ja sabem com funcionen les obres públiques en aquest país, especialment si són ferroviàries, i més si no són d'AV.Santfeliuenc ha escrit:ni siquiera veo que nadie proponga cómo arreglar el actual caos del AVE y cercanías...
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 03/11/2007 19:21
Duke ha escrit:Com que els 4200 milions són per tot Catalunya, el primer, destinar 1200 milions per les comarques perque es puguin fer infraestructures de veritat: tramvies a Tarragona, tren-tramvia a Girona...
Aleshores els 3000 milions restants serien per Barcelona i rodalies ( entenguis rodalies com Barcelonès, els Vallesos, el Penedés i Maresme ). Aquí, com que es ja a fons perdut, tindriem opcions com ara: destinar els diners a fer noves connexions ferroviaries a la zona, millorar les existents i ampliar la xarxa de tramvia. O bé destinar-los a fer una línia de metro estil L9 que es gastés tots aquests diners i no es pogués fer res mes a tota la zona de Barcelona. Precisament per evitar això, jo destino una partida d'aquesta inversió per la resta de Catalunya, que tot Catalunya no té perque suportar la sangria de la L9...
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 03/11/2007 19:25
Bueno, yo estaba pensando en otra cosa Mr. Gilbert. Más que nada, daba por hecho que acabarían las chapuzas que están llevando a cabo tus amigos los "renfomentadifos" estos... algún año u otro, vamos a ser optimistas y pensemos que quizá antes del verano del 2008.Guigui ha escrit:És que això hauria de sortir dels pressupostos no executats o, si queda provat que ha sigut per inoperància de l'empresa constructora, d'aquesta mateixa. Faltaria més que ens venguin a bombo i platerets que destinaran tants calers a infraestructures i que resulti que bona part serveixi per arreglar nyaps en curs. Tot i que tinc sospites de que acabarà sent així, però ja sabem com funcionen les obres públiques en aquest país, especialment si són ferroviàries, i més si no són d'AV.
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 04/11/2007 1:25
Per arreglar-ho, una proposta que algú que em conecSantfeliuenc ha escrit:Yo me refería a después de todo esto... es decir, ¿cómo arreglar el desaguisado del AVE y si alguien modificaría algún trazado "sagradafamiliero", la ordenación de Sants, etc. para utilizar algún otro camino, como por ejemplo el by-pass del Vallés u otra ocurrencia?
Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 04/11/2007 16:12
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 04/11/2007 16:28
No t'ho sé dir dades en mà, però pel que tinc vist a ull nu, és impossible posar-hi més de 2 vies sense tocar el propi túnel.Santfeliuenc ha escrit:Por cierto, ¿qué dimensiones tiene el túnel de Aragón exactamente? porque una doble vía de ancho UIC cabe perfectamente, pero, ¿podríamos meter allí 3 vías en ancho UIC en lugar de 2 o las dimensiones actuales lo impiden? (curiosidad)
Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 04/11/2007 16:34
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”