Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
RRB
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: RRB » Dimecres 14/11/2007 22:43

:plas :plas :plas
Això és el que hauria de fer tothom, però tots molt parlar però després quatre valents s'atreveixen a dir a Renfe i/o Adif el que pensen.


Hay trenes que es mejor no coger...

josep_maria
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: josep_maria » Dijous 15/11/2007 11:51

Vergonyosa un cop més la situació viscuda ahir nit a Plaça Catalunya.
Venia amb el metro 4 i no savia si anar a P.Gràcia o Plaça Catalunya per arribar a Montcada. Es una lotería, mai saps on et trobarás la famosa "incidència". A les 22:50 h. encara no havia passat el tren a Blanes 22.38 i ho vaig trobar estrany. Un cap a hospitalet el van detenir més de deu minuts fins que ens varem enterar sobre les 23:00 que hi havia una d'aquestes incidències. Anavan arribant trens cap a Sants, els detenien deu dotze minuts i els hi donaven sortida. En direcció contraria cap. El unic membre de seguretat (casques vermelles ja no n'hi havia cap) ens variava continuament el motiu de la incidència (un colom que havia no se qué la catenaria, (!!!!), una averia, un descarrilament... bé de tot mensy el temps que allà estariem. Per megafonia repentint com un lloro sempre el mateix sense aclarir res. A les 23:45 el mateix membre de seguretat ens va dir que ja poc a poc circulaven i tot estava normalitzat. A les 00:35 ens diu que ja podem tots marxar per que cap dels sis trens que faltaven (Blanes, Manresa, Terrassa, Mataró, Canovelles i no m'en recordo l'altre on anava) ja no pasarien per que no savia quan podien solucionar el problema. Bus nocturn, un quart esperan, una hora de camí... Arribar a les dues... Mentre, no dimiteix ni deu en aquest pais (Catalunya-Espanya /Espanya-Catalunya) de vergonya.
Avui en tornan el bitllet per el primer viatge (va caducar al fer més d'hora i quart) i com era el darrer de la T-10 al bus vaig tenir que pagar bitllet (no expenenen t-10) avui no me l'han abonat dient que vaigi al punt d'atenció al client. Per sort tinc que anar a BNA i no em portarà gran temps passar-mi i sobre tot mostrar el meu cabreig amb aquests impresentables.
Veurem on i quan serà la següent.


Sempre m'han agradat molt els trens, i tot el que envolta al ferrocarril, però en certes ocasions RENFE a punt ha estat de fer-m'els odiar...

josep_maria
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: josep_maria » Dijous 15/11/2007 11:53

volia dir: Granollers- Canovelles, s'enten. I casaques vermelles, en al·lusió al personal informador que no hi és qual el necessites i que si hi és no informa.


Sempre m'han agradat molt els trens, i tot el que envolta al ferrocarril, però en certes ocasions RENFE a punt ha estat de fer-m'els odiar...

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3177
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 15/11/2007 13:16

UT596001 ha escrit:
genissimon ha escrit:Si vols seure, agafa'l a Sants (via 9).
Els trens de Blanes surten de la via 8, no de la 9.
Estrictament cert. Se me'n va anar l'olla. La via correcta és la 8.

Gràcies per l'esmena.

Salut !!

PD: fins avui no he pogut tornar-me a conectar al fòrum, però estrictament per problemes meus.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 16/11/2007 9:32

http://www.avui.cat/
------------------------------------
Una avaria provoca retards de més de 20 minuts en dos trens de les línies 2 i 3 de Rodalies
Una avaria en el canvi d'agulles de Montcada Bifurcació ha provocat que un tren de la línia 3 hagi sortit de Vic amb 25 minuts de retard

El matí ha començat amb retards a la xarxa de Rodalies. Una avaria en el canvi d'agulles de Montcada Bifurcació ha provocat que un tren de la línia 3 hagi sortit de Vic amb 25 minuts de retard.

Un altre comboi, en aquest cas de la línia 2 de Maçanet, ha acumulat un retard de 20 minuts pel mateix problema. Segons la companyia, han estat incidències puntuals que ja s'han resolt.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 16/11/2007 22:46

Des de quant la linia 2 de Rodalies té a veure amb Montcada Bifurcació ?
I a més tampoc s'hi val a material buit des de Montcada Bifurcació a Sant Andreu Comtal, perquè ara no hi ha cap tren que començi allà.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 16/11/2007 22:49

Jo crec que ho posen com a dues incidències per separat...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 17/11/2007 11:59

Atenció perquè aquest cap de setmana hi han més canvis.
Per dissabte i duumenge :
- Els MD finalitzen el seu recorregut a Martorell, fent transbordar els viatgers a trens de la C4 o C7.
- Els LD circulen desviats via Vilafranca i arriben a Barcelona, sense afectacions.

I des de les 22h del dissabte 17 de novembre fins les 09h del diumenge 18 de novembre :
- La C1 inicia i finalitza el seu recorregut a Plaça de Catalunya.
- La C3 i la C7 inicen i finalitzen el seu recorregut a Sant Andreu Arenal.
- La C4 circula desviada per les estacions de Sant Andreu Comtal, Clot-Aragó i Passeig de Gràcia.

http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHora.nsf



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 18/11/2007 11:13

Pere ha escrit: - Els LD circulen desviats via Vilafranca i arriben a Barcelona, sense afectacions.
Estant ahir a Tarragona puc constatar que això no era així. Nombrosos trens continuaven acabant o començant a Tarragona, sent transbordats per carretera fins Barcelona.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 18/11/2007 11:19

Por ejemplo, al García Lorca (encabezado por la 252-014 Taxi) lo vi pasar por Cerdanyola a las 21:17 de vacío camino de Sant Andreu Comtal
UT596001 ha escrit:
Pere ha escrit: - Els LD circulen desviats via Vilafranca i arriben a Barcelona, sense afectacions.
Estant ahir a Tarragona puc constatar que això no era així. Nombrosos trens continuaven acabant o començant a Tarragona, sent transbordats per carretera fins Barcelona.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 18/11/2007 22:47

UT596001 ha escrit:
Pere ha escrit: - Els LD circulen desviats via Vilafranca i arriben a Barcelona, sense afectacions.
Estant ahir a Tarragona puc constatar que això no era així. Nombrosos trens continuaven acabant o començant a Tarragona, sent transbordats per carretera fins Barcelona.
M'he colat, tens raó. :D

I segons m'informes via mòbil ara mateix, com a conseqüència d'un atropellament a Castellarnau, resta via única de Sabadell Sud a Terrassa.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 19/11/2007 0:01

Pere ha escrit:I segons m'informes via mòbil ara mateix, com a conseqüència d'un atropellament a Castellarnau, resta via única de Sabadell Sud a Terrassa.
Doncs ara m'he colat jo.

Narraré doncs acabo d'arribar a casa...

El tren ha arribat puntual a les 21.55 a Sabadell Sud, on el maquinista ens informa que hi ha hagut un atropellament a Castellarnau. El maquinista primer ens diu que hi hauria per poca estona... però el cas és que el temps va passant i a les 22.15 entra per via 4 el Rodalies destinació Manresa (desisteixo d'agafar l'1 de les 22.15 ja que no arribaria a temps per l'última Vallesana). Pocs minuts després avancem fins l'entrada del túnel ja que hem de deixar espai perquè s'estacioni el Terrassa que ve per darrera... i el maquinista ens diu que hi ha per força estona doncs estaven interceptades les dues vies. Sobre les 22.37 ha entrat una 447 en doble procedent del túnel i que feia l'horari del 5626, que imagino que estaria fent el Terrassa anterior i ha quedat atrapat a dins del túnel. Finalment, veient el panorama abandono l'estació sobre les 22.45 per agafar l'últim 1 de les 22.55. En aquell moment entra per darrera a la via 1 el Terrassa al qual li hem deixat espai. Finament sobre les 23.20 arribo a la Plaça Espanya amb l'1 i baixo a l'estació aviam què s'hi coïa (la Vallesana nocturna passa per allà sobre les 23.35) i em deien que continuava tallat, però en aquell moment ha passat un tren cap a Terrassa per la via 1 (per tant, imagino que hauria sigut un Rodalies que venia de Terrassa el que ha sigut el "protagonista"). I fins aquí és tot el que sé.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 20/11/2007 1:20

Avui a Gavà, Renfe convidava els soferts usuaris a un cafè.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 20/11/2007 15:29

De L.V.:

Cae parte del techo de la estación de Sants sin causar heridos

Cortado un acceso lo que obliga a los usuarios a dar un rodeo

20/11/2007 | Actualizada a las 13:29h

Los usuarios del tren en Barcelona están gafados. Por si no fuera poco los problemas de Cercanías derivados de las obras del AVE y sus socavones, parte del falso techo que cubre la estación de Sants se ha desprendido, según ha podido saber Lavanguardia.es.

Aunque el incidente no ha provocado heridos y puede considerarse de anecdótico, ha obligado a cortar uno de los accesos a la estación, por lo que los viajeros que quieren acceder a la misma deben dar un rodeo.

Fuentes de Adif han afirmado que la situación estará completamente normalizada mañana. Se están analizando las causas del incidente.



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 20/11/2007 18:45

Hola,
metring ha escrit:De L.V.:

Cae parte del techo de la estación de Sants sin causar heridos

Cortado un acceso lo que obliga a los usuarios a dar un rodeo

20/11/2007 | Actualizada a las 13:29h

Los usuarios del tren en Barcelona están gafados. Por si no fuera poco los problemas de Cercanías derivados de las obras del AVE y sus socavones, parte del falso techo que cubre la estación de Sants se ha desprendido, según ha podido saber Lavanguardia.es.

Aunque el incidente no ha provocado heridos y puede considerarse de anecdótico, ha obligado a cortar uno de los accesos a la estación, por lo que los viajeros que quieren acceder a la misma deben dar un rodeo.

Fuentes de Adif han afirmado que la situación estará completamente normalizada mañana. Se están analizando las causas del incidente.
Vaya, ha ocurrido lo que siempre temía Asterix, que el cielo cayese sobre sus cabezas... cómo se nota que no vivían en Barcelona y que nunca cogieron un cercanías de RENFE.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 20/11/2007 21:12

Santfeliuenc ha escrit:Vaya, ha ocurrido lo que siempre temía Asterix, que el cielo cayese sobre sus cabezas... cómo se nota que no vivían en Barcelona y que nunca cogieron un cercanías de RENFE.
Doncs, tal com anem, cada cop sóc més partidari de tractar Renfomentadif com l'Obelix els romans.

:atac


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 20/11/2007 23:23

Hola,

¿Podremos tomar poción o mejor no porque desde que somos pequeños nos hemos caído de sobras ya en la marmita de Renfomentadif?

:D

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 21/11/2007 9:33

Dia: 21/11/2007 - Hora: 09:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per avaria d'un tren a plaça Catalunya, s'està donant circulació per via única. Aquest fet provoca retencions i retards a les entrades a BCN de les línies C1. C3 i C4, que poden superar els 30 minuts

De retruc, encara que no hi surti, retards a la C2 de 20 minuts. Hi ha aturades llargues a l'encreuament amb el Ramal de les Aigües per suposats trens desviats.



treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dimecres 21/11/2007 10:40

Danzig ha escrit:Dia: 21/11/2007 - Hora: 09:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per avaria d'un tren a plaça Catalunya, s'està donant circulació per via única. Aquest fet provoca retencions i retards a les entrades a BCN de les línies C1. C3 i C4, que poden superar els 30 minuts

De retruc, encara que no hi surti, retards a la C2 de 20 minuts. Hi ha aturades llargues a l'encreuament amb el Ramal de les Aigües per suposats trens desviats.
Els trens devien de ser ven suposats, perquè em sembla que simplement ens han aturat sense mes, i a esperar que bellugui la cua... i per cert, a les 8 ja hi eren els problemes (l'hi enganxat de ple), i si, superaven els 30 minuts, jo he arribat 45 minuts tard....



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimecres 21/11/2007 12:04

21 NOV 2007

http://www.lavanguardia.es

A oscuras en Sitges

La estación de Renfe de Sitges está sin suministro eléctrico desde las 04.45 horas debido a una avería, de manera que los usuarios de las primeras horas de la mañana han debido ser iluminados con linternas por personal de la compañía.

Renfe ha comunicado que Fecsa Endesa tiene previsto que la avería quede reparada hacia las 10.15 horas, más de cinco horas después de notificarse la falta de fluido eléctrico.

Fecsa Endesa afirma que la avería se ha registrado a las 08.05 y no a las 04.45 horas, y que afecta a unos 90 abonados.
EUKibo l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 21/11/2007 12:07, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”