Dubte sobre FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Pep
N5
N5
Entrades: 130
Ubicació: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63

Entrada Autor: Pep » Dissabte 01/12/2007 1:16

orique ha escrit:
Santfeliuenc ha escrit:...a mi me parece que mucho más interesante sería el colocarle a la línea de ancho métrico del Baix Llobregat un ancho de vía UIC
Eso implicaría rehacer todo lo que se ha hecho en estos últimos 20-30 años. Además no sé yo si el trazado lo permite más allá de Martorell, y rehacer el trazado no creo que sea viable económicamente.
A veure, si les 213 són de gàlib UIC, perquè no es pot canviar l'ample de via i fer canvi d'eixos?
Una altra cosa és que el traçat, al ser l'original en ample mètric, les corbes siguin tancades i no permeti assolir grans velocitats, que per això si que seria necessari refer el traçat en moooolts trams. Però fer el "simple" canvi d'ample?


com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dissabte 01/12/2007 1:23

JaMiRo! ha escrit:
594-001-0 ha escrit:Creo que es porque el gobierno Cántabro subvencionó la reforma de las unidades.
Mmmm, pues el tren de Soria lo subvenciona la Junta de Castilla y León y las unidades diesel que circulan no tienen nombre; anda que no seria chulo ver una apodada "Numancia". :D
Saliendome del tema, no creo que una 440 de numeración 237 haya sido reformada y subvencionada por el govierno cántabro, sino por el catalán...

En fin, cuántas vueltas da la vida...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 01/12/2007 2:48

Tampoc és el cas, les 440 que van ser reformades a càrrec del govern càntabre són les que es van reformar sense instal·lar aire condicinat a final dels 90, anomenant l'actuació com a reforma alleugerida.

La 440 237 va ser reformada a càrrec de Renfe, i la versió de que se'n reformessin 5 i les altres 5 no donada en aquell moment va ser que 5 eren les que eren necessàries diàriament per cobrir el servei els dies de cada dia cosa que necessitava rodalies, i les altres 5 eren les que es necessitaven per realitzar reforços els caps de setmana cosa que necessitava regionals (abans del canvi de gestió de la línia), i rodalies que és de qui eren els trens que va reformar els trens que necessitava.
ABB_Traccion ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:
594-001-0 ha escrit:Creo que es porque el gobierno Cántabro subvencionó la reforma de las unidades.
Mmmm, pues el tren de Soria lo subvenciona la Junta de Castilla y León y las unidades diesel que circulan no tienen nombre; anda que no seria chulo ver una apodada "Numancia". :D
Saliendome del tema, no creo que una 440 de numeración 237 haya sido reformada y subvencionada por el govierno cántabro, sino por el catalán...

En fin, cuántas vueltas da la vida...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”