Nous horaris de FGC hora punta (proposta)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
deneru
N3
N3
Entrades: 21
Ubicació: BCN,NRT

Nous horaris de FGC hora punta (proposta)

Entrada Autor: deneru » Dimarts 08/01/2008 9:48

Mentres esperem que ens diguin quins horaris patirem a partir de febrer o març amb els FGC, he desemvolupat uns horaris a l'estil japonés dels trens (on els trens arriven a l'hora i pots canviar d'un tren a unaltre en una estació esperant 5 minuts i arrivant 10 minuts avans).

Aixo es possible aquí també, nomes caldria que els trens sempre anessin a l'hora i que els que manen l'agafessisn el tren regularment (per donar-se compte que dobles vies o mes trens no vol dir millor servei).

http://tarrazona.net/personal/index.php ... &Itemid=52



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 12/01/2008 19:31

A menys que hi hagi quàdruple via de Molí Nou a Espanya, veig els horaris irrealitzables: coincideixen a la mateixa hora un R6E i un L8 a Sant Boi i el L8 i el R5 que paren a Sant Boi a les 7.38 van massa enganxats un de l'altre.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 13/01/2008 0:16

entfe001 ha escrit:A menys que hi hagi quàdruple via de Molí Nou a Espanya, veig els horaris irrealitzables: coincideixen a la mateixa hora un R6E i un L8 a Sant Boi i el L8 i el R5 que paren a Sant Boi a les 7.38 van massa enganxats un de l'altre.
Ara no me'n recordo si era aquest L8,o el de 8 minuts mès tard,que aquest L8 no finalitzava recorregut a Molí Nou,sinó que ho feia a Olesa de Montserrat,peró feia servei de L8 fins Molí Nou,i d'aquí anava a Olesa sense parar en lloc i de buit,i abans del tall,aquest servei és feia amb 211.A les 8 del matí aproximadament per Sant Andreu sempre el veia passar buit i sense parar anant cap a Olesa de buit(i just darrere del R5 de les 7.53 per Sant Andreu)),i assegura el servei que surt d'Olesa a les 8.25 i arribava a Espanya cap allà les 9.23,per desprès anarse'n a fer els L8 d'i mitjà.

EDITO:El que va de buit fins a Olesa és el de les 7.46 per Sant Boi direcció Olesa(i aquest tren que circula de buit de Molí Nou a Olesa i va darrere just del R5!!).

I no sé com s'ho faràn FGC amb les horaros,per qué a hores puntes als R hi haurà un tren cada 20 minuts(seràn R5+R6),ja que a hora punta,tots els R5 i R6 seràn directes fins a Barcelona,mentres que a hores valls,dos de cada tres trens per hora finalitzaràn a Martorell Central.
SI amb un tren cada 30 minuts ja costa fer horaris,amb 20 minuts ja esque ni com s'ho faràn.

El que haurien de fer és ultilitzar les vies d'avançaments de Quatre Camins,i que els R puguin avançar als S.



deneru
N3
N3
Entrades: 21
Ubicació: BCN,NRT

Entrada Autor: deneru » Diumenge 13/01/2008 9:11

No es necessari que hi hagin 4 vies en el darrer tram dels FGC, sino que es necessari que arrivin al mateix temps (practicament) els trens a Sant Boi i L'hospitalet per poder adelantar.

Es possible posar un tren darrera unaltre (amb 2 minuts de diferencia).



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 13/01/2008 16:50

Insisteixo: a les files 6 i 8 hi ha un correu i un semidirecte que, sortint a la mateixa hora de Sant Boi, a partir d'aquí circulen a un minut un de l'altre (amb el semidirecte per davant) tota l'estona fins a Espanya.

Això no es podria dur a terme ni al túnel urbà del Barcelona - Vallès.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 13/01/2008 23:06

entfe001 ha escrit:Insisteixo: a les files 6 i 8 hi ha un correu i un semidirecte que, sortint a la mateixa hora de Sant Boi, a partir d'aquí circulen a un minut un de l'altre (amb el semidirecte per davant) tota l'estona fins a Espanya.

Això no es podria dur a terme ni al túnel urbà del Barcelona - Vallès.
Carai, veig que tornem enrera en el temps ferroviàriament parlant. :D



deneru
N3
N3
Entrades: 21
Ubicació: BCN,NRT

Entrada Autor: deneru » Dimarts 15/01/2008 8:34

Efectivament surten a la mateixa hora, pero el tren que no para a la seguent estacio, ja no porta la mateixa diferencia amb el que si para, aixi que al final la distancia es va allargant.

Jo he vist trens (no aqui a Espanya, es clar) que surten a la mateixa hora utilitzant la mateixa via i es van distanciant pel que he comentat avans.

Per mi el problema no es si surten al mateix minut o no, sino si FGC seria capaç de comprometre's a fer uns horaris practics i beneficiosos amb l'usuari. De res serveix posar 5 L8 i dir "hem augmentat les frequencies" si triguen 1 hora en arrivar a BCN.

FGC ha posposat l'entrada dels horaris per culpa del tunel, d'acord. Pero no podria haver posat en marxa els R50/60? per que les persones que no van a P. Espanya des de la zona poguessin tenir mes bones conexions amb Renfe?

Es facil criticar als altres, pero es molt dificil veure que la empresa que gestionen es una empresa de servei public.

Sempre he dit que el dia que els ingenyers i directius que rememen tot aixo agafessin el tren per anar a treballar, uns altres horaris i qualitats tindriem.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 15/01/2008 12:44

deneru ha escrit:Sempre he dit que el dia que els ingenyers i directius que rememen tot aixo agafessin el tren per anar a treballar, uns altres horaris i qualitats tindriem.
+1 (vegeu signatura del menda)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”