Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Re: Retards, avaries i deficiències a FGC i TMB

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 03/09/2008 23:58

traveller ha escrit:Bona nit! Anem per parts....
oriolp13 ha escrit:Aquesta tarda cap a les 17.45 la L1 ha estat parada. ho havia la senyal d'stop a Sta Eulàlia i el semàfor en verd i el conductor se l'ha saltat, i després, a Torrasa on jo he baixat posava STOP (S) i el semàfor en vermell i es veia Florida amb un tren en cada sentit parat.
´
És possible que al motorista li hagin donat autorització de rebassar l'STOP perquè el tren següent hagués sortit de plaça de sants i no voler que es quedés parat al disc de mercat nou tota l'estona que durés la incidència (el passatge s'impacienta). Quant a la incidència segurament seria algun disc per la zona de Sta. Eulàlia que capti una falsa ocupació, per tant es quedi fixe en vermell, i s'ha de fer passar els trens amb blocatge telefònic (a L1 passa sovint).
Era en direcció contrària, s'ha saltat de Sta Eulàlia direcció Florida, però entenc el que vols dir, i merci per totes les altres respostes. ;) :ok


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 05/09/2008 8:34

Ahir a la tarda a la L1 el torn 112 (un 4000 sense reformar) semblava un forn crematori. El remolc i els dos cotxes contigus anaven sense aire condicionat. La calor era insuportable; no vaig ser l'únic a a canviar de cotxe a la primera parada, però no va servir de res i vaig aguantar el trajecte suant com un porc.
:martell2


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/09/2008 8:33

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2988459

diumenge, 7 de setembre de 2008
Un atropellament obliga a tallar la línia 5 del metro

ACN. Barcelona.
La línia 5 del metro va haver de ser aturada ahir a dos quarts d'onze del matí, a causa d'un atropellament a l'estació de Sagrada Família. Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) van informar a l'agència ACN que el tram entre les estacions de Sagrera i Horta d'aquesta línia va estar aturat fins a un quart de dotze del migdia. En aquest espai de temps el servei d'aquesta línia entre les estacions de Cornellà Centre i Verdaguer, per un costat, i entre Sagrera i Horta, per l'altre, va ser parcial.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 08/09/2008 9:37

La línia 5 del metro va haver de ser aturada ahir a dos quarts d'onze del matí, a causa d'un atropellament a l'estació de Sagrada Família. Fonts de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) van informar a l'agència ACN que el tram entre les estacions de Sagrera i Horta d'aquesta línia va estar aturat fins a un quart de dotze del migdia. En aquest espai de temps el servei d'aquesta línia entre les estacions de Cornellà Centre i Verdaguer, per un costat, i entre Sagrera i Horta, per l'altre, va ser parcial.
Sagrera i Verdaguer, voldrien dir...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/09/2008 11:31

http://www.20minutos.es/noticia/410375/ ... barcelona/

Investigan el apuñalamiento de un joven en la estación de metro de Urquinaona

20MINUTOS.ES. 09.09.2008

* El chico, de 16 años, iba con su novia y el hermano de ella.
* Está ingresado en el hospital del Mar.
* Los agresores vestían con estética neonazi.


Los Mossos d'Esquadra están investigando el apuñalamiento de un joven en la estación de metro de Urquinaona, en Barcelona.

Los agresores increparon a la novia del chico, que es de origen latinoamericano
La agresión tuvo lugar el sábado por la tarde cuando un grupo de chicos con estética neonazi increparon al chaval, que iba acompañado por su novia, de origen latinoamericano, y el hermano de ésta, de 8 años.

Según parece, los atacantes asestaron tres cuchilladas al chico, una en la cara, otra en la espalda y una tercera en la zona abdominal, cerca del pulmón.

Testigos presenciales han afirmado que el chaval, que está ingresado en el hospital del Mar, llevaba símbolos antifascistas.

Los autores, identificados

Los Mossos ya han identificado a los presuntos agresores gracias a las cámaras de seguridad del metro.

Colectivos antifascistas han convocado para el miércoles una concentración en la plaça Sant Jaume en señal de repulsa a este tipo de agresiones.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/09/2008 18:59

http://www.vilaweb.cat/www/ep/noticia?noticia=2990920

Interrompen 15 minuts la línia 4 del metro de Barcelona a causa d'una avaria a l'estació Selva de Mar
09/09/2008 11:07



BARCELONA, 9 de setembre (EUROPA PRESS)

La circulació de la línia 4 del metro de Barcelona ha estat interrompuda completament aquest matí durant 15 minuts a causa d'una avaria tècnica a l'estació Selva de Mar, segons han informat a Europa Press Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

L'incident, del qual no han transcendit més detalls, s'ha produït a les 07.59 hores i ha pogut solucionar-se a les 08.14, quan la línia ha recuperat la normalitat.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 10/09/2008 22:21

Acaben de dir per TV3 que amb motiu dels 25 anys, com hi han llocs oberts de nit (Pedrera, Casa Batlló, etc.) el metro obre fins les 2h de la matinada i es millorarà la freqüència d'alguns autobusos


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/09/2008 22:55

oriolp13 ha escrit:Acaben de dir per TV3 que amb motiu dels 25 anys, com hi han llocs oberts de nit (Pedrera, Casa Batlló, etc.) el metro obre fins les 2h de la matinada i es millorarà la freqüència d'alguns autobusos
Jo diria que el metro obre fins tan tard perquè és vigília de festiu. Una altra cosa és que TV3 vulgui apuntar-se el gol.

PD: Això és una deficiència?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 10/09/2008 23:32

Guigui ha escrit: Jo diria que el metro obre fins tan tard perquè és vigília de festiu. Una altra cosa és que TV3 vulgui apuntar-se el gol.

PD: Això és una deficiència?

CORRECTE. En tot. :ok



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 10/09/2008 23:53

Guigui ha escrit:
oriolp13 ha escrit:Acaben de dir per TV3 que amb motiu dels 25 anys, com hi han llocs oberts de nit (Pedrera, Casa Batlló, etc.) el metro obre fins les 2h de la matinada i es millorarà la freqüència d'alguns autobusos
Jo diria que el metro obre fins tan tard perquè és vigília de festiu. Una altra cosa és que TV3 vulgui apuntar-se el gol.

PD: Això és una deficiència?
No sabia si obrir un fil nou només per a dir això i no he volgut arriscar-me, per això ho he posat aquí. :oops:
No havia caigut que demà és festiu...

...com que a mi em toca treballar... :P :x


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dilluns 15/09/2008 12:00

Agressió al metro

EVA S. BLANQUEZ

Vull denunciar l'actitud d'un "personatge" que treballa a la empresa que gestiona el metro de Barcelona (TMB). El passat divendres 12 de setembre, sobre las 20:50 hores, a l'Estació de la línia groga Fòrum-El Maresme, vaig patir una agressió per part d'una persona que volia passar -sense pagar- entre jo i la meva acompanyant (una dona embarassada de vuit mesos). Quan li vaig dir que no li deixava passar ni amb mi ni amb la meva acompanyant aquesta persona d'ètnia gitana, em va començar a colpejar al cap.

Davant la meva desesperació i la de la meva germana (que vaig aconseguir que passes la porta), finalment vaig poder entrar; porto una T Mes i la màquina me la va bloquejar i vaig tenir que pagar un segon bitllet, perquè amb la batussa la porta es va tancar. Vaig tenir que passar per tres màquines diferents (això va suposar uns quants minuts).

La meva sorpresa es quan jo ja havia aconseguit passar la barrera, un treballador de TMB va sortir de la cabina, però no abans. Li vam recriminar, tant jo com la meva acompanyant, una explicació del perquè no va sortir abans, perquè no va actuar davant la situació, perquè no va trucar a seguretat, si segons ell, amb una actitud totalment "pasota", el seu argument es que només estava per expedir bitllets i a sobre es va riure de mi, fent-me sentir com una caqueta.

Vull deixar constància de la meva indignació per la actitud d'aquesta persona, com a mínim podria haver sortir o cridar o trucar a seguretat. ¿A sobre he d'aguantar la rialla d'aquesta "mala persona"? Per tant, voldria que com a mínim, que m'informessin com puc denunciar a aquesta persona per la seva falta de humanitat o, en el cas que jo no pugui fer res, que se l'obrís un expedient disciplinari. ¿No tenen cap obligació d'auxili?

Si aquest tipus de gentalla tenen els de TMB a la seva companyia. Què esperen dels passatgers? Vigilin més i estiguin més pels seus passatgers (i menys "per hòsties).

http://www.lavanguardia.es/lv24h2007/20 ... 71957.html



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 15/09/2008 23:25

Notícia de l'Avui:

Detenen cinc 'skins' adolescents per l'apunyalament d'un jove al metro de Barcelona

Quatre dels arrestats són menors d'edat i l'altre té 18 anys justos. El major d'edat ha sigut empresonat provisionalment i la resta del grup han ingressat en un centre tancat de justícia juvenil

AVUI.cat
Barcelona
Ult. Act. 15.09.2008 - 14:21 hs


Els Mossos d'Esquadra han detingut els cinc presumptes autors de l'agressió d'un menor d'edat a l'estació del metro d'Urquinaona de Barcelona el dissabte 6 de setembre.

Cinc skins neonazis van agredir amb una arma blanca un skin antifeixista. La víctima anava acompanyat d'una amiga, d'origen sud-americà, i el seu germà, un menor de 8 anys, que no van resultar ferits. Segons fonts policials, l'agressió va tenir lloc sense cap mena de provocació per part del jove agredit, que va quedar ingressat a l'hospital amb pronòstic de caràcter reservat.

La divisió d'informació dels Mossos es va fer càrrec del cas i en una setmana ha detingut cinc implicats en el cas: un de 18 anys i quatre menors d'edat.

Dimecres passat, 10 de setembre, van detenir a Barcelona Mario F.T., de 18 anys, de nacionalitat espanyola i veí de la ciutat. Dos dies després, el 12 de setembre, van arrestar la resta del grup. Van detenir un adolescent de 16 anys a Barcelona i dos menors més, de 17 i 16 anys, a Pallejà, on viuen. A Palafrugell va ser arrestat un altre menor, de 17 anys. Tots quatre són de nacionalitat espanyola.

Mario F.T., l'únic major d'edat, va ser empresonat provisionalment divendres per ordre del jutjat d'instrucció número 19 de Barcelona. Els quatre menors van passar a disposició de la Fiscalia de Menors i aquest diumenge el jutge els va fer internar en un centre tancat de justícia juvenil, també de manera provisional, a l'espera de judici.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 22/09/2008 9:07

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022

21/9/2008 21:44 h ENTRE LA PAU I BESÒS

Uns joves baixen a les vies i obliguen a interrompre la línia 4 del metro durant 10 minuts

EFE
BARCELONA

La línia 4 del metro de Barcelona s'ha vist interrompuda aquesta tarda durant uns 10 minuts després que es donés l'alerta que uns joves havien baixat a la zona de vies i, pel que sembla, s'havien introduït al túnel entre les estacions de La Pau i Besòs.

La interrupció del servei s'ha produït cap a les nou del vespre i s'ha restablert pocs minuts després que els operaris inspeccionessin la zona per comprovar que els joves ja no eren a la zona de vies, han informat fonts de TMB.

El tall del servei de la L-4 no ha superat els 10 minuts, segons han explicat les fonts de Transports Metropolitans de Barcelona.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 27/09/2008 19:20

Segons els panells informatius de TMB avui la L4 cap a les 13h aprox estava aturada per una avaria tècnica. Desconec el motiu exacte


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Diumenge 28/09/2008 20:02

Per què parar la circulació? Jo seguiria deixant passar trens, a veure si amb una mica de sort algú dels qui ha baixat és atropellat i apren la lecció de que "al metro està prohibit baixar a la zona de vies" que ens taladra continuament per megafonia...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 28/09/2008 20:12

traveller ha escrit:Per què parar la circulació? Jo seguiria deixant passar trens, a veure si amb una mica de sort algú dels qui ha baixat és atropellat i apren la lecció de que "al metro està prohibit baixar a la zona de vies" que ens taladra continuament per megafonia...
Però l'experiència demostra que després venen uns brètols sense escrúpols que demanden la companyia per homicidi. I els jutjats, encara van i ho admeten a tràmit.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 29/09/2008 9:50

Guigui ha escrit:
traveller ha escrit:Per què parar la circulació? Jo seguiria deixant passar trens, a veure si amb una mica de sort algú dels qui ha baixat és atropellat i apren la lecció de que "al metro està prohibit baixar a la zona de vies" que ens taladra continuament per megafonia...
Però l'experiència demostra que després venen uns brètols sense escrúpols que demanden la companyia per homicidi. I els jutjats, encara van i ho admeten a tràmit.
Amb un sistema judicial realment just, aquesta demanda implicaria càrrecs per injúries contra aquests delinqüents sanguinaris que es volen aprofitar de la mort d'un familiar igual de delinqüent que ells.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dimarts 30/09/2008 23:47

Hoy a las 13:30h el servicio en la L4 estaba parado por problemas técnicos.

Saludos al Foro.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Divendres 03/10/2008 17:28

Hola,

Dia 2 d'octubre 2008,

empuchen a les vies a un home que estava esperant el metro a la línia 1 a l'estació de Navas.
L'Home logicament ha mort y " l'agressor " condemnat a pressó 17 anys però per ser esquizofrènic 14 anys.
Fins on arribarem.

Salutacions a tos ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 03/10/2008 18:06

Veuràs, aquesta notícia es refereix a uns fets de l'any passat, i la novetat ha estat la condemna del agressor que va empènyer a l'home a l'estació de Navas, però que no és una cosa que hagi passat fa poc.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”