Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 25/08/2009 21:11

victorcasta ha escrit: A tots els plànols, tant d'ATM com de Renfe, tant als propis de l'estació (si es que encara en queda algun en peu) i a la megafonia se l'anomena pels dos topònims.
Disculpa la meva ignorància, però l'havia vist, a pocs plànols, no tots, i tampoc em sembla normal que es digui així, no estant a la vila pròpiament dita. Altra cosa fos si es fes arribar el cremallera, però FGC mai ho farà, ja que perdria bona part dels que agafen el R5 per anar fins a l'enllaç.

Amés, en el tema d'aquest article periodístic, és com si en un futur, amb el canvi, li digués Castellbisbal a Martorell Vila, per mi i molta gent és martorell vila, encara que estigui oficialment dins de les terres de l'altre municipì.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 25/08/2009 22:36

pukyxd ha escrit:Foment millorarà les estacions de Renfe de Manresa i Monistrol

Marquesines i entorns són alguns dels elements sobre els quals s'actuarà. En total, es destinaran 550.000 euros a repartir entre 52 estacions

ACN El Ministeri de Foment, a través de l'Adif, invertirà 550.000 euros en l'execució d'obres de modernització en onze estacions de les comarques del Vallès Occidental i el Bages, situades en la línia d'ample convencional Barcelona-Manresa i en el tram Castellbisbal-Mollet del Vallès. Aquestes actuacions s'insciuen en la realització de 70 projectes en 52 estacions de Catalunya amb una inversió de 2,7 milions d'euros amb l'objectiu de millorar la qualitat dels serveis als clients del ferrocarril.

Al Vallès Occidental, en la línia Barcelona-Manresa, es reposaran les escales de l'entrada de l'estació Sabadell centre,m es rehabilitarà l'edifici i el vestíbul de viatges a Sabadell Sud i s'asfaltarà la zona d'andanes i l'aparcament de l'estació de Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls.

Per la seva banda, a l'estació de Vacarisses, es rehabilitarà un mur de contenció a l'estació Vacarisses-Torreblanca, es repararà la façana de l'edifici i a l'estació de Terrassa es millorarà la zona de les escales.

També en aquesta línia, al Bages, s'urbanitzaran els entorns de l'estació de Monistrol de Montserrat i es millorarà l'estat de les marquesines de l'estació de Manresa.

D'altra banda, en el tram Castellbisbal-Mollet, es rehabilitaran les marquesines de Sant Cugat del Vallès i Rubí.

Finalment, en l'estació Moncada -Bifurcació, que presta serveis de Rodalies a les línies 3, 4 i 7, es realitzaran reparacions a la façana de l'edifici de viatgers.

FONT: Regio7
Nomès llegeixo que és rehabilitaren escales,marquesines i millora d'andanes,peró res d'instal.lar ascensors o una reforma profunda de les estacions per enlloc.

Tinc la sensació que cada dia la C4 està mès discriminada per part de Rodalies Renfe i que el senyor Remacha aquesta línia no li importa gens,tant pel tema de l'estat de les estacions,com pel tema de que els usuaris discapitats d'aquesta línia a la majoria d'estacions tenen problemes per accedir a les instal.lacions i als trens(ni algun civia,ni que sigui un o dos i en doble composició,ni intenció de posar mès ascensors),com les freqüències(és totalment penòs que de Vilafranca a Sant Vicenç de Calders hi hagui un rídicul tren cada hora,que l'últim tren a Manresa els caps de setmana sigui a les 21.39 per Sants,que fins a Terrassa en hores valls hi hagui sols 4 trens/hora quan Mataró tenint uns 85.0000 habitants menys en té 6!)

Que és posin les piles i reformin L'Arboç,Sant Sadurní d'Anoia,Molins de Rei(una disposició nova de vies pel qual les dues vies centrals siguin per acabar trajecte tots els trens de la C1 i així rebaixar els retards habituals de la tarda,i insal.lació d'ascensors a totes les andanes),totes de St.Miquel de Gonteres a Vacarisses,i ascensors a St.Vicenç de Castellet i Manresa).

Ara bé,cal dir que la C3 marauradament està molt pitjor que la C4,i la C2 també té problemes semblants a la C4,o en alguns casos pitjors,tot i l'anunci de reforma d'unes quantes estacions,peró a la C2 falta freqüència,capacitat de trens,i solucionar els retards diaris.I que a la C2 encara que reformin les estacions que han dit,encara hi queden algunes que tela per pujar el tren,La Llagosta o Garraf serien uns exemples.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 25/08/2009 22:55

Lluita1714 ha escrit:Disculpa la meva ignorància, però l'havia vist, a pocs plànols, no tots, i tampoc em sembla normal que es digui així, no estant a la vila pròpiament dita. Altra cosa fos si es fes arribar el cremallera, però FGC mai ho farà, ja que perdria bona part dels que agafen el R5 per anar fins a l'enllaç.
Es tracta de temes més aviat històrics.

Per una banda, el Cremallera tenia el seu inici i final allà, la platja de vies es trobava a l'altre costat de l'edifici, d'aquí que un poble tan petit com Castellbell i el Vilar tingui un edifici tan gran.

D'altra banda és molt habitual a la xarxa ferroviària que les estacions tinguin noms de pobles propers, Monistrol de Montserrat és a només 3 km. d'allà i té una carretera directa que hi va, de fet aquesta carretera es va construir amb la finalitat de comunicar Monistrol de Montserrat amb la xarxa ferroviària, ja que el tren de via ampla va arribar per allà molt abans (uns 60 anys si no mal recordo malament) que es construís la línia de via estreta. Aquest nom el porta de fa molts anys (en època de Norte ja es deia així) i encara queda aquest testimoni.

D'altra banda hi han viatgers que encara ho coneixen així, de fet a mi més d'un cop m'han demanat bitllet per a Monistrol de Montserrat referint-se a Castellbell i el Vilar RENFE.
UT596001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 25/08/2009 23:01, en total s’ha editat 1 vegada.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 25/08/2009 22:59

victorcasta ha escrit: i a la megafonia se l'anomena pels dos topònims.
Sento contradir-te però la megafonia de Rodalies canta el nom de Castellbell i el Vilar sense el Monistrol de Montserrat.

En canvi, la megafonia de Regionals sí anuncia el nom complet de l'estació (recordar que el regional 15626 hi té parada).



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 25/08/2009 23:07

UT596001 ha escrit: Es tracta de temes més aviat històrics.

Per una banda, el Cremallera tenia el seu inici i final allà, la platja de vies es trobava a l'altre costat de l'edifici, d'aquí que un poble tan petit com Castellbell i el Vilar tingui un edifici tan gran.

D'altra banda és molt habitual a la xarxa ferroviària que les estacions tinguin noms de pobles propers, Monistrol de Montserrat és a només 3 km. d'allà i té una carretera directa que hi va, de fet aquesta carretera es va construir amb la finalitat de comunicar Monistrol de Montserrat amb la xarxa ferroviària, ja que el tren de via ampla va arribar per allà molt abans (uns 60 anys si no mal recordo malament) que es construís la línia de via estreta. Aquest nom el porta de fa molts anys (en època de Norte ja es deia així) i encara queda aquest testimoni.

D'altra banda hi han viatgers que encara ho coneixen així, de fet a mi més d'un cop m'han demanat bitllet per a Monistrol de Montserrat referint-se a Castellbell i el Vilar RENFE.
Aleshores ja és hora de modernitzar-se.
Començo dient que al meu parer, seria genial que la via estreta tingués un desviament fins a fer enllaç amb Renfe a Castellvell, No el cremallera ja que la velocitat en adherència és molt escassa, però si algun servei de tren convencional. D'aquesta forma s'ha d'aconseguir unir i cohesionar millor la xarxa.
D'altra banda, ara que Monsitrol té tren des del 1912, si no m'equivoco, ja trobo que és hora de canviar les coses, i que Castellvell i el Vilar sigui el que és, perquè amés de portar confusió, sembla que ens hem quedat congelats en el temps. Potser s'hauria d'aprofitar els canvis de nom d'estacions que fa l'ATM per canviar aquest.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/08/2009 10:01

http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... alies.html

Foment inverteix 2,7 milions en 52 estacions, 41 de la xarxa de Rodalies

26/08/09 02:00 - Barcelona - el punt


El Ministeri de Foment invertirà 2,7 milions d'euros en la millora de 52 estacions de Catalunya, de les quals 41 formen part de la xarxa de Rodalies de Renfe. Es tracta de setanta projectes de millora de petita i mitjana envergadura que formen part del programa de conservació i seguretat de la xarxa convencional de ferrocarril, inclòs en el fons especial de l'Estat per a la dinamització de l'economia i l'ocupació. Les obres inclouen des de l'adequació i rehabilitació d'edificis de viatgers fins a la millora de l'accessibilitat, passant per la instal·lació de marquesines, la construcció de nous tancaments, obres d'urbanització dels entorns, nous sistemes d'informació als viatgers, a més de la reparació i renovació d'elements i equips de les instal·lacions ferroviàries. De les 41 estacions de Rodalies que formen part d'aquest paquet de projectes, dotze estan situades a la línia entre Barcelona i Puigcerdà; vuit, en la línia entre Barcelona i Manresa; vuit més, en la línia de Barcelona a Granollers i Maçanet; cinc, en la línia de Barcelona a Vilafranca del Penedès i Sant Vicenç de Calders; quatre, en la línia de Barcelona a Mataró i Maçanet; dues al tram ferroviari entre Castellbisbal i Mollet del Vallès, així com dues situades a Barcelona: Torre Baró i Montcada Bifurcació. De les altres onze estacions, cinc estan situades a les comarques gironines i sis, a les tarragonines, a les línies de València i Lleida.

LES ESTACIONS
Sabadell Centre
Sabadell Sud
Viladecavalls
Vacarisses
Vacarisses-Torreblanca
Terrassa
Monistrol de Montserrat
Manresa
Sant Cugat del Vallès
Rubí
Montcada Bifurcació
Cabrera de Mar
Montgat
Santa Susanna
Malgrat de Mar
Sant Joan Despí
La Granada
Sant Sadurní d'Anoia
L'Arboç
El Vendrell
Granollers Centre
Sant Celoni
Les Franqueses
Cardedeu
Gualba
Llinars
Montcada i Reixac
Mollet-Sant Fost
Canovelles
Mollet-Santa Rosa
La Garriga
Parets del Vallès
Santa Perpètua
Montcada-Ripollet
Torre Baró



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dimecres 26/08/2009 14:44

Canovelles
Voldrà dir Granollers-Canovelles...


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dijous 27/08/2009 3:25

metring ha escrit:http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... alies.html

Foment inverteix 2,7 milions en 52 estacions, 41 de la xarxa de Rodalies

26/08/09 02:00 - Barcelona - el punt


El Ministeri de Foment invertirà 2,7 milions d'euros en la millora de 52 estacions de Catalunya, de les quals 41 formen part de la xarxa de Rodalies de Renfe. Es tracta de setanta projectes de millora de petita i mitjana envergadura que formen part del programa de conservació i seguretat de la xarxa convencional de ferrocarril, inclòs en el fons especial de l'Estat per a la dinamització de l'economia i l'ocupació. Les obres inclouen des de l'adequació i rehabilitació d'edificis de viatgers fins a la millora de l'accessibilitat, passant per la instal·lació de marquesines, la construcció de nous tancaments, obres d'urbanització dels entorns, nous sistemes d'informació als viatgers, a més de la reparació i renovació d'elements i equips de les instal·lacions ferroviàries. De les 41 estacions de Rodalies que formen part d'aquest paquet de projectes, dotze estan situades a la línia entre Barcelona i Puigcerdà; vuit, en la línia entre Barcelona i Manresa; vuit més, en la línia de Barcelona a Granollers i Maçanet; cinc, en la línia de Barcelona a Vilafranca del Penedès i Sant Vicenç de Calders; quatre, en la línia de Barcelona a Mataró i Maçanet; dues al tram ferroviari entre Castellbisbal i Mollet del Vallès, així com dues situades a Barcelona: Torre Baró i Montcada Bifurcació. De les altres onze estacions, cinc estan situades a les comarques gironines i sis, a les tarragonines, a les línies de València i Lleida.

LES ESTACIONS
Sabadell Centre
Sabadell Sud
Viladecavalls
Vacarisses
Vacarisses-Torreblanca
Terrassa
Monistrol de Montserrat
Manresa
Sant Cugat del Vallès
Rubí
Montcada Bifurcació
Cabrera de Mar
Montgat
Santa Susanna
Malgrat de Mar
Sant Joan Despí
La Granada
Sant Sadurní d'Anoia
L'Arboç
El Vendrell
Granollers Centre
Sant Celoni
Les Franqueses
Cardedeu
Gualba
Llinars
Montcada i Reixac
Mollet-Sant Fost
Canovelles
Mollet-Santa Rosa
La Garriga
Parets del Vallès
Santa Perpètua
Montcada-Ripollet
Torre Baró
deixeume endevinar, colocar ascensors que no estàn operatius i panells informatius apagats... Seràn aquestes les millores, oi?



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dijous 27/08/2009 9:43

Doncs no, són millores molt petites, amb menys de 3 milions a repartir entre 52 estacions... Pel que fa a la C2:

Granollers-Centre y Sant Celoni: trabajos de rehabilitación en el edificio y el vestíbulo de viajeros
Les Franqueses-Granollers Nord: nueva escalera de acceso a la zona de aparcamiento.
Cardedeu y Mollet-Sant Fost: se rehabilitarán los cerramientos
Gualba: nuevas carpinterías
Llinars del Vallès: operaciones de impermeabilización de la cubierta del edificio de viajeros.
Montcada i Reixac: rehabilitación de los cerramientos.

la resta de les actuacions es pot trobar aqui:

http://www.fomento.es/MFOM/LANG_CASTELL ... efault.htm



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 02/09/2009 8:38

http://www.elpunt.cat/noticia/article/1 ... mpaign=rss

ICV-EUiA torna a reclamar la remodelació de l'estació de Renfe a Badalona

02/09/09 02:00 - el punt email protegit

El president del grup municipal d'ICV-EUiA, Carles Sagués, ha tornat a exigir a l'empresa Adif la remodelació de les estacions de tren que presenten deficiències i que són inaccessibles, com ara la de Badalona. Sagués ha denunciat que «ja fa tres anys tres anys que el govern de l'Estat va aprovar la remodelació de l'estació de Renfe de Badalona i encara no ha complert amb el seu compromís». Ha recordat també que en els pressupostos de l'Estat de finals del 2006 es va aprovar l'esmena presentada pel Grup d'ICV-EUiA de remodelació de l'estació de Renfe de Badalona, pressupostada en 330.000 euros, i que mai no es va arribar a executar. En el ple de setembre, ICV-EUiA instarà l'alcalde Jordi Serra a exigir a Adif que adjudiqui les obres per reformar l'estació de tren i fer possible, per fi, una estació accessible per a tothom. D'altra banda, la coalició d'esquerres va lamentar l'atropellament d'una dona amb cadira de rodes a Sant Feliu, en un pas en mal estat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 02/09/2009 9:34

Jo ja m'estic perdent, amb tants detalls i matisos: remodelar l'estació de rodalia de Badalona és una cosa que cal exigir a Adif, però després Renfe ho explota? O l'article torna a presentar una sèrie de confusions sobre els termes?

Tan fàcil que seria deixar-ho en Renfomentadif... :P


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/09/2009 18:18

http://www.adn.es/local/lleida/20090904 ... euros.html

Adif invierte 1,2 millones euros en la estación de Castelldefels-Centre (¿?)
EFE , Castelldefels (Barcelona)

La empresa pública Adif, dependiente del Ministerio de Fomento, ha invertido 1,2 millones de euros en la mejora de la estación de Renfe de Castelldefels-Centre, que esta mañana ha visitado el delegado del Gobierno en Cataluña, Joan Rangel.

Las obras han permitido construir un paso inferior dotado de ascensores para facilitar el tránsito de personas con movilidad reducida y se ha elevado el nivel de los andenes hasta llegar a los 68 centímetros para permitir un acceso más seguro y cómodo a los nuevos trenes.

Las actuaciones se han completado con el cierre de la estación, a la que sólo se puede acceder validando el billete en el edificio central y la adecuación del edificio.

El delegado del Gobierno ha manifestado que "la actuación está en el marco del ambicioso proyecto que está en marcha para mejorar la red de Cercanías de Barcelona".

Rangel ha recordado que continúan las obras para la mejora de la estación de Castelldefels-Platja, que acumulan más de 6 meses de retraso a causa de los problemas que se han detectado durante la ejecución de la obra en los niveles freáticos.

Por su parte, el alcalde de Castelldefels, Joan Sau, ha asegurado que la nueva estación es un paso más en la mejora del transporte público de la ciudad y ha avanzado que el ayuntamiento ampliará en un centenar de plazas el aparcamiento de la estación.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/09/2009 18:34

El delegado del Gobierno ha manifestado que "la actuación está en el marco del ambicioso proyecto que está en marcha para mejorar la red de Cercanías de Barcelona".
Per a mi, un projecte ambiciós de rodalia és això: http://www.zvv.ch/export/sites/default/ ... ahn_08.pdf

Per cert, l'àrea metropolitana en qüestió té aproximadament 1,5 milions d'habitants, és a dir, una tercera part de la de Barcelona. I allí, totes les estacions, tots els trens de rodalia i la majoria de regionals ja fa temps que estan adaptats.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 04/09/2009 20:21

El mateix que ja hem dit sobre Castellbell i el Vilar.
cristian26 ha escrit:
Canovelles
Voldrà dir Granollers-Canovelles...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Dilluns 07/09/2009 22:08

avui he pasat per mollet-st fost i he vist que la via 3 (que va ser renovada no fa gaire (ho se perque les vies son de monobloc amb el logo d'adif) esta tota aixecada i en obres. Algú en sap el motiu?


Salutacions ;)



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 08/09/2009 11:10

Estan millorant el tancament. Han tret les vies acabades de posar (amb cura, les han deixat per segments al costat) i ara estaven deconstruint el petit mur entre aquesta via i l'aparcament.

Imatge

Imatge



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 08/09/2009 19:44

Hola,
Pot tenir res a veure amb les obres de desdoblament de la línia Mollet-Papiol entre Baricentro i Mollet?



Avatar de l’usuari
solde13
N5
N5
Entrades: 96
Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
Ubicació: Montmeló
Contacta:

Entrada Autor: solde13 » Dimecres 09/09/2009 1:42

437.001 ha escrit:Hola,
Pot tenir res a veure amb les obres de desdoblament de la línia Mollet-Papiol entre Baricentro i Mollet?
Actualment des de la via 3 (l'aixecada) no es pot accedir directament al ramal cap al Papiol. Crec que les obres afecten fins al nou viaducte que s'està construint per enllaçar amb la linia d'AV.



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimecres 09/09/2009 9:56

La via 3 només està aixecada fins que acaba l'andana, ja he dit que són obres de millora del tancament



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 10/09/2009 9:48

A mi segons m'ha comentat un aficionat que viu a Mollet i que ha tingut accés als plànols la via 3 s'ha aixecat perquè s'ha de connectar amb la doble via provinent de la línia Papiol-Mollet. És a dir, la via 3 connectarà amb la nova via desdoblada de la Papiol-Mollet fent un salt de moltó sobre la de Girona, quedant únicament dues vies per als trens Barcelona-Granollers i impedint la possibilitat que hi ha actualment de realitzar-hi avançaments. És que si només fos per millor el tancament no té cap mena de sentit aixecar tota la via no creieu?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”