Túnel a l'estació de l'Hospitalet

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Túnel a l'estació de l'Hospitalet

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 03/03/2010 22:12

Com han dit més amunt,amb un millor aprofitament del túnel podriem haver crear una lçinia de rodalies Martorell-Castelldefels per unir del nord al sud del Baix Llobregat,amb freuència d'un tren cada 30 minuts.

Marauradament,ningú(polítics,directius de renfe,de l'ATM)ha proposat fer-lo,els hi dóna igual el penòs transport públic que tenim al Baix Llobregat,i amb aquesta líniia Martorell-Castelldedels,haguessim facilitat moltes conexions entre ciutats que avui en dia són molt díficils,sinó proveu d'anar de Molins a Gavà,de Sant Feliu a Sant Boi,i sabreu del que parlo.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23731
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 03/03/2010 22:35

UT596001 ha escrit:I Tiana i Sant Fost de Campcentelles, què en fem? Les tirem a terra per tancar la carretera actual i així no gastar ni un cèntim en la xarxa de carreteres secundàries del país?
Si la B-500 fos una carretera secundària...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 04/03/2010 8:07

Hola,
Mako448 ha escrit:Com han dit més amunt,amb un millor aprofitament del túnel podriem haver crear una lçinia de rodalies Martorell-Castelldefels per unir del nord al sud del Baix Llobregat,amb freuència d'un tren cada 30 minuts.

Marauradament,ningú(polítics,directius de renfe,de l'ATM)ha proposat fer-lo,els hi dóna igual el penòs transport públic que tenim al Baix Llobregat,i amb aquesta líniia Martorell-Castelldedels,haguessim facilitat moltes conexions entre ciutats que avui en dia són molt díficils,sinó proveu d'anar de Molins a Gavà,de Sant Feliu a Sant Boi,i sabreu del que parlo.
O para ir del Palau o Sant Andreu a Sant Feliu, por ejemplo, que vale más recular en FGC hasta Martorell y luego cambiar a Renfe (a ver si se ponen en serio con el intercambiador de Martorell) que coger un bus de Soler i Sauret, que van lentos, paran en todas partes y tardan 45 minutos para un trayecto que en coche has hecho en menos de 15. Luego alguien irá y preguntará alarmadísimo que por qué demonios cogemos el coche, si hay buses, BiciSAB y buses de barri. Pues bueno, 30 minutos a la ida y otros 30 a la vuelta ya es una horita de tu tiempo, y si encima le añadimos que vamos de puerta a puerta, climatizados, escuchando la emisora de radio o el CD que nos gusta, etc. pues todo son comodidades.

Y mientras, pues ellos a "retorcer" y a hacer dar millones de vueltas a las líneas y a proponer ampliaciones de la L3 con el culo. Y en lugar de pretender hacer llegar la L3 a Sant Feliu por Sant Just, Mas Lluhí, la estación de Renfe y Falguera dejándola preparada para cruzar el río y formar intercambiador con FGC en Santa Coloma de Cervelló o en Sant Vicenç dels Horts... como debiera ser menester y como se le ocurriría a cualquier persona decente y de buen gobierno; pues ellos cogen y ¡hala! a darle al usuario y al ciudadano una buena bofetada en todo el careto con una propuesta que le da vueltecitas a la línea por Esplugues y Sant Joan Despí, nos meten una velada amenaza-globo sonda de colocar un ramal a Sant Boi y la propuesta de marras se limita a entrar luego en Sant Feliu en paralelo al tren y a menos de una manzana duplicando trazado con Renfe y triplicándolo con el tranvía. Y terminando además, en una zona donde la línea queda condenada por el terreno a una más que improbable ampliación hacia Molins de Rei y ni muchísimo menos a la otra banda del río para potenciar la intermodalidad. Es como si alguien hubiese hecho eso como diciendo: "y matamos ahí la línea para que esta gentuza no nos pida más ampliaciones de la L3, la dejamos ahí bien muerta y que se jodan". Porque a ver, seamos serios, la propuesta que hay ahora mismo sobre la mesa es decirnos esta misma frase: "que os den".

Y con las últimas ampliaciones que se están proponiendo en el metro parece que tienen la idea de llevar las líneas hasta puntos sin retorno para pasar de todo, condenar la red de metro y no volver a ampliar nada en muchísimo tiempo o jamás de los jamases. La L1 a Badalona en dirección al mar, la L2 al aeropuerto y a Can Ruti, la L3 a Sant Feliu por ese lado... es que está clarísimo. Parece como que han escuchado ciertas voces de esas "biodegradables" que siempre están con la misma monserga de que la red de metro ya no admite más, que está condenada y que hay que acabar con ella y dedicarnos todos a las bicis y al medio estrella de la superficie...

Así que, con esos mimbres... luego vienen y nos dicen que mejor en transporte público y que dejemos el coche aparcado. Pues no seré yo. Que pongan líneas coherentes, las hagan rápidas, limpias y seguras y luego ya decidiré yo en qué voy.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 05/03/2010 11:43

UT596001 ha escrit:
Sagrerenc ha escrit:Però en aquest país ens hem permès el luxe de desmantellar el ramal de Laminados, i en canvi és una necessitat imperiosa fer l'autovia del túnel de la Conreria (B-500). Així ens va...
I Tiana i Sant Fost de Campcentelles, què en fem? Les tirem a terra per tancar la carretera actual i així no gastar ni un cèntim en la xarxa de carreteres secundàries del país?
Si es fa una autovia no és precisament per connectar les poblacions de Tiana i Sant Fost. Ja que Tiana té molta més relació amb el Baix Maresme i Badalona, i Sant Fost té molta relació amb Mollet i el Vallès.

L'objectiu de l'autovia B-500 és connectar el Baix Maresme i el Vallès, per tal de descongestionar el nus de la Trinitat.

És per això que em sembla molt greu que s'estigui pensant en una opció tan agressiva com una autovia per travessar un indret muntanyós (parc natural inclòs), al mateix temps que es desmunta l'alternativa ferroviària, ja construïda, que podria servir per fer millorar la mobilitat d'aquestes comarques.

En aquest país es prefereix construir (i destruir) que no pas gestionar, i així ens va.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 09/03/2010 11:59

Vilarrubla ha escrit:Va... foto aeria de la boca del dichós túnel XD

Imatge

Us passo fotos del túnel en qüestió ahir. Són de l'entrada desde l'estació de L'Hospitalet (Parc de Les Planes).

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”