Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Els qui l'heu visitat, què us sembla la nova estació?

Si, feia molta falta, per l'intercanviador, i molt moderna!
17
55%
Si, encara que no fes gaire falta, com a esdeveniment
3
10%
Ni fu ni fa
5
16%
No, és innecessària, i l'andana massa estreta.
3
10%
Altres
3
10%
 
Vots totals: 31
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana

Entrada Autor: metring » Divendres 18/06/2010 11:46

calisay ha escrit:
122-042-132 ha escrit:Comença el buidatge de la nova traça del túnel i nova estació de Sagrera-Meridiana. Imatge molt aclaridora de l'abast de les obres. Esperem que arribi el 12 de setembre amb la feina feta i ben feta. Salut!
D'on està extreta la imatge??
Si, si us plau, cal citar-ne la procedència.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 18/06/2010 16:06

A la imatge hi ha un error: No es carrer Martí Pol sinó Martí Molins



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1659
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Divendres 18/06/2010 20:42

La procedència de la imatge:
http://www.gencat.cat/especial/sagrera/cat/general.htm
Perdoneu l'oblit. Salut! :roll:



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 19/06/2010 1:21

Quina xapussa d'intercanviador. Segons la combinació que es vulgui fer, la gent es farà un fart de pujar i baixar escales, a més de passar entremig d'andanes plenes de gent. L'enllaç entre la L9/L10 i la L4 implicarà una excursió digna de ser una sortida de cap de setmana amb la família, motxilla inclosa. I l'enllaç de la L4 amb rodalies, si fa no fa el mateix.

Ja que porten no sé quants anys d'obres entre una cosa i l'altra, per una mica més haguessin pogut fer un intercanviador com cal amb totes les línies més properes i fluxos separats. Però ja se sap, que d'on no n'hi ha, no en pot rajar. M'oloro que aquesta estació s'haurà de fer nova en pocs anys i al final acabarà sortint més cara que se s'hagués fet tot quan calia.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 19/06/2010 10:49

La L4 es la que quedara marginada, però si fan aquest passadís sota SAM Claret i un altre que vagi de Felip II-Juan de Garay al vestíbul central ja quedara força resolt.

Així: (en negre els passadissos)

Imatge



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 19/06/2010 13:56

wefer ha escrit:Quina xapussa d'intercanviador. Segons la combinació que es vulgui fer, la gent es farà un fart de pujar i baixar escales, a més de passar entremig d'andanes plenes de gent. L'enllaç entre la L9/L10 i la L4 implicarà una excursió digna de ser una sortida de cap de setmana amb la família, motxilla inclosa. I l'enllaç de la L4 amb rodalies, si fa no fa el mateix.

Ja que porten no sé quants anys d'obres entre una cosa i l'altra, per una mica més haguessin pogut fer un intercanviador com cal amb totes les línies més properes i fluxos separats. Però ja se sap, que d'on no n'hi ha, no en pot rajar. M'oloro que aquesta estació s'haurà de fer nova en pocs anys i al final acabarà sortint més cara que se s'hagués fet tot quan calia.
Ja van per la segona obertura en canal. D'una tercera, ja no els vindrà. Això, si els inútils que ho han perpetrat no fan definitivament cua a les oficines de Treball o el que en quedi.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
majosa
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: majosa » Dijous 01/07/2010 18:35

Hola soc nou al fòrum encara que us hagi seguit de ben aprop com va constatar algun membre del forum quan va veure el meu nick :roll:. El cas és que jo visc aprop de les obres i puc aportar material fotogràfic (Encara em recordo d'alguns incidents com quan va tombar un camió cap els pilons que estaven enterrant). Aquestes ultimes setmanes estan començant a portar el material necessari per muntar vies
Imatge
Imatge
Una pregunta, no tenien previst utilitzar plataforma de formigó per posar les vies?



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 01/07/2010 18:42

Benvingut al fòrum! :ok
majosa ha escrit:Una pregunta, no tenien previst utilitzar plataforma de formigó per posar les vies?
No soc expert en aquest tema, però crec que el formigó es posa un cop ja s'han col·locat les peces que es veuen a la darrera foto. Llavors es posen els carrils.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 01/07/2010 18:52

Benvingut al FTC i gràcies per les fotografies!



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 02/07/2010 0:15

Gràcies pel material fotogràfic, Majosa!


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
majosa
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: majosa » Divendres 02/07/2010 12:43

Bon dia, avui m'he llevat i per la finestra entrava un sol radiant , quina pena que pocs metres després trobi el termòmetre marcant 32ºC :x. Avui he pujat algunes fotos que estaven perdudes en la targeta de memòria.

Imatge
Bonica estampa de la nevada del març

Imatge
Vistes de l'entrada al parking improvisat

Imatge
Aqui podem veure un semafor que curiosament esta sincronitzat amb la Meridiana. Algú sap per què necesiten un semafor amb aquesta configuració?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 02/07/2010 13:14

Ostres, per un moment pensava que avui havia nevat! :x :)



celularfreak
N2
N2
Entrades: 15
Ubicació: Barcelona, Sagrada Familia

Entrada Autor: celularfreak » Divendres 02/07/2010 20:28

majosa ha escrit:Hola soc nou al fòrum encara que us hagi seguit de ben aprop com va constatar algun membre del forum quan va veure el meu nick :roll:. El cas és que jo visc aprop de les obres i puc aportar material fotogràfic (Encara em recordo d'alguns incidents com quan va tombar un camió cap els pilons que estaven enterrant). Aquestes ultimes setmanes estan començant a portar el material necessari per muntar vies
Imatge
Imatge
Una pregunta, no tenien previst utilitzar plataforma de formigó per posar les vies?
¿Vives justo en la esquina de Cardenal Tedeschini con Meridiana? Yo vivia cerca y por las fotos estas justo al ladito de las obras, tienes que tener el piso lleno de polvo!!!

A lo que iba, justo hoy he pasado por allí y iba a postear lo mismo, parece que están comenzando a preparar el material de vías. En el enlace de L1-L5 de Sagrera ya tienen casi listo el nuevo paso para hacer el transbordo, así que en breve lo abrirán y comenzaran a cargarse el antiguo (el de escaleras metálicas y vidrio).

Un saludo!



Avatar de l’usuari
majosa
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: majosa » Divendres 02/07/2010 21:06

celularfreak ha escrit: ¿Vives justo en la esquina de Cardenal Tedeschini con Meridiana? Yo vivia cerca y por las fotos estas justo al ladito de las obras, tienes que tener el piso lleno de polvo!!!

A lo que iba, justo hoy he pasado por allí y iba a postear lo mismo, parece que están comenzando a preparar el material de vías. En el enlace de L1-L5 de Sagrera ya tienen casi listo el nuevo paso para hacer el transbordo, así que en breve lo abrirán y comenzaran a cargarse el antiguo (el de escaleras metálicas y vidrio).
Un saludo!
En front de les obres i sí, les finestres semblen el cotxe del meu pare :martell1.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 09/07/2010 12:28

Poso aquest missatge aquí, perquè l'obra està directament relacionada amb la de l'estació de Sagrera Renfe, al haver baixat la quota del túnel: quan avui he passat per "La" Sagrera per transbordar de la L1 a la L5, m'he quedat de pasta de moniato, al veure que el pas amb escales ha desaparegut :o A veure si això no es podia haver fet des del principi!! :cop
Fitxers adjunts
De la L1 a la L5 A.jpg
De la L1 a la L5 A.jpg (93.51 KiB) Visualitzat 6682 cops
De la L1 a la L5 B.jpg
(74.09 KiB) S’ha baixat 610 vegades
De la L5 a la L1.jpg
De la L5 a la L1.jpg (83.24 KiB) Visualitzat 6679 cops



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 09/07/2010 12:31

metring ha escrit: al veure que el pas amb escales ha desaparegut :o A veure si això no es podia haver fet des del principi!! :cop
No es podia fer perquè hi havia el túnel de Renfe. Per poder-ho fer, calia rebaixa la cota del túnel de Renfe, que és el que ara estan fent.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/07/2010 12:37

I, és clar, hi havia un impediment "tècnic" (és a dir, de senderi polític) per a fer-ho tot alhora.

Col·lectivament, tenim els dirigents que ens mereixem: gent que fa el que li dóna la real gana perquè som, de mitjana, una colla d'analfabets funcionals que es deixen donar gat per llebre gratuïtament.*

* Ho destaco en negreta perquè després ningú se senti injuriat a títol personal.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 09/07/2010 12:37

wefer ha escrit:
metring ha escrit: al veure que el pas amb escales ha desaparegut :o A veure si això no es podia haver fet des del principi!! :cop
No es podia fer perquè hi havia el túnel de Renfe. Per poder-ho fer, calia rebaixa la cota del túnel de Renfe, que és el que ara estan fent.
Ja, això ja ho sabia, al que em refereixo és per què quan es van fer les obres del metro, no van aprofitar per fer també les de baixar la quota del túnel de Renfe a la vegada, i no fer perdre temps i calers.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 09/07/2010 15:59

Pere ha escrit:
metring ha escrit: No es podia fer perquè hi havia el túnel de Renfe. Per poder-ho fer, calia rebaixa la cota del túnel de Renfe, que és el que ara estan fent.
Ja, això ja ho sabia, al que em refereixo és per què quan es van fer les obres del metro, no van aprofitar per fer també les de baixar la quota del túnel de Renfe a la vegada, i no fer perdre temps i calers.
Quan van fer les obres del metro, el túnel de renfe ja va romandre tallat tres caps de setmana. Ara bé, no sé si hauria estat millor tenir el túnel de Renfe tallat tres mesos durant el febrer del 2007 i quatre mesos més durant la construcció de l'estació ara.
No estic segura al 100%, però em sona que quan s'havien d'iniciar les obres de l'intercanviador del metro, no es va arribar a un acord amb Renfe per coordinar el tema, potser m'equivoco.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 09/07/2010 21:33

metring ha escrit:
Pere ha escrit:
metring ha escrit: No es podia fer perquè hi havia el túnel de Renfe. Per poder-ho fer, calia rebaixa la cota del túnel de Renfe, que és el que ara estan fent.
Ja, això ja ho sabia, al que em refereixo és per què quan es van fer les obres del metro, no van aprofitar per fer també les de baixar la quota del túnel de Renfe a la vegada, i no fer perdre temps i calers.
Quan van fer les obres del metro, el túnel de renfe ja va romandre tallat tres caps de setmana. Ara bé, no sé si hauria estat millor tenir el túnel de Renfe tallat tres mesos durant el febrer del 2007 i quatre mesos més durant la construcció de l'estació ara.
No estic segura al 100%, però em sona que quan s'havien d'iniciar les obres de l'intercanviador del metro, no es va arribar a un acord amb Renfe per coordinar el tema, potser m'equivoco.
Això tampoc ho sé del cert, podria ser, (en tot cas coordinar amb l'Adif) però el que et comento és cert. El febrer del 2007 es va interrompre el servei de rodalies per les obres del metro.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”