Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Projects, only projects...

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 01/02/2006 0:24

Hola!
Vox ha escrit:Bé, han col·locat més valles (crec que son recents), ara metàliques raó per la qual es difícil veure molt, pero es veu ja els forats de 1 ó 2 metres que he llegit faran abans de col·locar les pantalles.

Avui he llegit un "panfleto" de no se quin forum badaloní i diuen que la L2 anirá també cap President Companys (carrer on visc), no se si s'han equivocat o si pretenen demanar això o què.

Vox
Això a què et refereixes encara està en fase d'estudi o projecte, massa verd encara...We will see...

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 02/02/2006 13:04

JaMiRo! ha escrit:Hola!
Vox ha escrit:Bé, han col·locat més valles (crec que son recents), ara metàliques raó per la qual es difícil veure molt, pero es veu ja els forats de 1 ó 2 metres que he llegit faran abans de col·locar les pantalles.

Avui he llegit un "panfleto" de no se quin forum badaloní i diuen que la L2 anirá també cap President Companys (carrer on visc), no se si s'han equivocat o si pretenen demanar això o què.

Vox
Això a què et refereixes encara està en fase d'estudi o projecte, massa verd encara...We will see...

Salut!
JaMiRo!, però el tema Morera i després la L13 es quelcom més real que no pas President Companys? Ho dic pq això del meu carrer no surt pas al PDI i la L2 fins Morera i la L13 sí!

Vejam si en uns dies faig unes fotografies de les obres cap Badalona Centre ;)

Vox



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 02/02/2006 14:21

Hola!

Ara que ho dius i comentant-ho, en principi la L2 des de Badalona Centre cap a Morera no se si pujarà per President Companys o per la Riera de Canyadó...Jo diria que és el segon. Tu que en saps?

Salut!

EDICIÓ DEL MISSATGE: he comprovat que la pujada, com tú dius, no és per President Companys. El PDI contempla el seu pas per la Riera de Canyadó. Potser algú s'ha colat amb això de President Companys en el fulletó que tú deies... :?:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 02/02/2006 15:30

Exacte, hi he pensat mentre llegia el teu missatge.

Ens hem oblidat de l'estació Casagemmes! Es a dir:

BDN Centre
Casagemmes
Morera + L13

Això es el que sortia al PDI i per llògica, ha de pujar per la Riera de Canyadó, cobnvertida en carretera cap al 2000/2001 i, per nassos, fàcil de foradar (es una riera), i amb un traçat que portarà ràpidament el metro dsd Casagemmes fins Morera (amb una notable corva entre Casagemmes i la riera).

Per tant lo de President, o es una proposta extranya (com no sigui una estació, de camí a Casagemmes, per on estan fent l'edifici d'oficines municipals..) o un error.

Vox



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Dijous 02/02/2006 19:56

Us heu oblidat tb de l'estació de Canyadó, el q farà lògicament q l'L2 puji per allà i no pas per President Companys :D

Imatge



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 02/02/2006 23:04

Gràcies Javi, et diré quelcom que no t'ha dit MAI ningú a CAP fòrum, ets un crack! :D

En JaMiRo i jo ens haviem fet un petit embolic oblidant que, evidentement, si la L2 va fins Casagemmes, i a sobre para a Canyadó (estació que desconeixia estigués projectada), només pot pujar per aquesta riera.

Apart que foradar President Companys tela, encara que no tanta com el casc antic, es que es moooooolt estret per un metro, suposo que serà tuneladora "a saco", i ben avall (ai :| :? :x :P ) pq tot allò està ple de runes romanes i tal.

I, què es aquella ratlla vermella de la L1 que va més avall de l'estació de Badalona Centre? :O

Vox



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 02/02/2006 23:09

Estat de les obres: igual que els altres dies, crec. Es veuen aquells forats de 1-2 metres que van dir, fets a ambdós costats del carrer i que, començats a l'alçada da la mateixa estació de Pep Ventura (sobre el túnel de maniobres), ja avancen fins el carrer de la Creu.

I després he pujat a una 2100 de la primera remesa, amb seients negres, i estaven ratllats que feia fàstic, PENÓS. Ja sé que està així desde fot anys, però fot rabia >:( >:( >:( :'(

Vox



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 03/02/2006 0:18

Hola!

A veure, consti que ja sabia que hi havia una estació projectada a Canyadó!!! 8)

El que passa és que com ha sortit això de President Companys en un fulletó per aquí per Badalona, doncs jo i el Vox ens hem tornat bojos...Però afortunadament el javi82 ens ha aclarit les idees! :D

Ah, això que indica el Vox, podria ser la cua de maniobres no? Què rancios, ja podrien fer una estació terme de via única (en plan Avinguda Tibidabo) a la platja, para deleite dels badalonins... :)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

De_Bufalà
N3
N3
Entrades: 28
Contacta:

Entrada Autor: De_Bufalà » Divendres 03/02/2006 23:14

moltes gràcies per la informació que aneu donant. Demà m'agradaria anar amb la L2 des de Pep Ventura. Una pregunta, ja que m'agradaria veure amb els meus propis ulls com va la cosa per allà, voldria saber si es pot passar per les voreres de francesc macià o hauré de nar per baldomer solà? Espero que em respongueu abans de demà
Gràcies ;)



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 04/02/2006 0:30

Pots caminar pel cantó de les valles de separació y a segons quins trams es veuen les obres.

Vox



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Divendres 10/02/2006 0:00

Que significa esto de la L13 no me suena de nada alguien sabe algo?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 10/02/2006 1:06

Hola!

Company hospitalenc, la L13 és una línia de metro lleuger que unirà Morera a Badalona (on la L2 ha d'acabar en un futur, espero que no molt llunyà) amb l'Hospital Universitari Germans Trias i Pujol (o Can Ruti, pels amics). És tracta, doncs, d'una ampliació en metro lleuger de la L2 (anàlogament a la L11, que és una ampliació en metro lleuger de la L4).

Actualment, es troba en fase d'estudi la seva implantació, ja que segons tinc entès de l'Ajuntament cal veure si es fa un metro lleuger o un de convencional per si un cas en el futur es vol donar sortida a la línia cap al Vallès, però ja estic parlant a largo plazo.

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Divendres 10/02/2006 18:58

A muy largo plazo :D


Amant de les 1000

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 14/02/2006 4:30

Dissabte, xerrant amb l'amo del Pantagruel que hi ha prop de Pep Ventura, m'explicava que les obres estan aturades pq van carregarse un colector, o quelcom semblant. Algú en sap res??

:? ja començem? :roll:

Vox



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 14/02/2006 10:14

Hola!

Sí, jo ho sé perquè estudio anglès en una acadèmia propera i fa alguns dies allò fotia una pudor... :vomit

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Marc Font Escales
N4
N4
Entrades: 47

Entrada Autor: Marc Font Escales » Dimecres 15/02/2006 17:10

Una pregunta: I quan hi faràn arribar la L-1?


Esport

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 15/02/2006 20:46

Quan les gallines pixin...si abans la grip aviar no acaba amb totes elles...

:?



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 16/02/2006 4:21

Encara gràcies que tindrem la L2.

La L1 doncs, haurien de començar les obres allà pel 2007 i potser, potser, podriem veure la L1 a Badalona Centre al 2010, però vaja, recordem com va tot a Bcn, doncs, fins al 201x, segur :(

Vox



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 03/03/2006 1:05

Pipol:

He d'informar que els primers dies semblava que a les 18h no hi treballés ningú a l'obra però dijous passat, dimarts 28 i avui dijous 2 de marça si hi he vist treballadors. Ambdós laterals estan perforats, sembla que més del metre o dos metres que vaig llegir.

I fan servir una máquina, bastant alta i prima que no sé pq serveix però tinc la sensació que hauria de saber-ho :oops:

Vox



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Divendres 03/03/2006 11:29

Vox ha escrit:Pipol:
I fan servir una máquina, bastant alta i prima que no sé pq serveix però tinc la sensació que hauria de saber-ho :oops:

Vox
deuen ser com les dues màquines que hi ha a Sants-Santa Eulalia per a les obres de l'AVE. Igualment, tinc la sensació que hauria de saber per a que serveixen però no tinc ni idea :?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”