Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: canalcole » Dijous 02/09/2010 21:21

En aquests moments l'incidència causa aquests efectes:

Línia R1

02/09/2010 21:01h

Per incidència que afecta infraestructura Trens línea R1 circulan desviats vía Passeig de Gracia.

Línia R4

02/09/2010 20:46h

Per incidència que afecta a la infraestructura, trens R4 Sud inicíen i finalitzan el seu recorregut a l'estació de L'hospitalet.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/09/2010 21:23

canalcole ha escrit:En aquests moments l'incidència causa aquests efectes:
I, per variar, també causa forts estralls en l'ús correcte del català. Quan torni a Barcelona, em dedicaré a buscar l'organisme que toqui per a rebre una sonada queixa per aquest atemptat lingüístic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 02/09/2010 22:24

Desde fa uns pocs minuts,ja tornen a circular els R1 i R4 per el túnel de Pl.Catalunya amb demores de 30 minuts.

I sincerament,com a usuari de l'R4 Sud ja estic ben fart de que quan hi ha incidència,obres,etc...limitin la línia a L'Hospitalet.Espero que quan la R4 sigui passant a partir del 6/09,i hi hagui una incidència al túnel de Pl.Catalunya,sigui aquesta la que és desvï per Passeig de Gràcia i no l'R1,ja que l'R4 és o serà passant a diferència de l'R1,quue deixant-la al Clot els usuaris d'aquesta última podrien agafar qualsevol R2 o R4 desviat.

Per cert,aquesta tarda sembla que s'ha averiat un tren de LD a Bellvitge.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3951
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 02/09/2010 22:58

La causa de l'incident

Quico Sallés | Actualitzat el 02/09/2010 a les 22:32h

Extingit el foc a un túnel de la xarxa de Rodalies

Els Bombers de Barcelona han donat per extingit pels volts d'un quart de deu del vespre el petit incendi que s'ha generat aquest dijous a la xarxa ferroviària de Rodalies i que ha obligat a tallar la circulació de totes les línies entre Plaça Catalunya i el Clot, en un primer moment, i de la R1 i la R4, que a les deu del vespre encara resten afectades.

Segons han informat fonts municipals a l'ACN, a un quart de nou uns operaris estaven proveint combustible una bomba d'aigua a les instal·lacions d'Adif i tot de cop s'ha encès generant una flamarada i fumera. Els treballadors d'Adif han realitzat una primera extinció i els Bombers han acabat d'apagar l'incendi, que s'ha donat per extingit a un quart de deu.


Els Bombers han enviat dos tancs, una ambulància i un vehicle amb equips respiratoris al lloc dels fets. Un cop extingit l'incendi, han ventilat el túnel i han donat l'avís a Adif per tal que restableixi la normalitat a la xarxa ferroviària.

Adif ha evacuat totes les estacions i ha suspès la circulació de totes les línies de Rodalies durant els primers minuts de la incidència, tot i que ràpidament ha restablert la circulació de la majoria de línies i només han quedat afectades la R1 de Molins de Rei a Maçanet i la R4 de Sant Vicenç a Manresa. Els trens de la R1 han estat desviats per Passeig de Gràcia, mentre que els de la R4 inicien i finalitzen el seu recorregut a l'Hospitalet de Llobregat

Naciódigital.cat


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/09/2010 23:08

A La Vanguardia diuen que l'incendi s'ha originat a les vuit i pico, però a la tarda érem a Plaça Catalunya Renfe, i en wefer ha vist una boira que li ha cridat l'atenció, però jo pensava que seria pols de les obres d'Arc de Triomf :?

Per cert, jo a Sants, a les 21:30, no he sentit res de res :nose

Llegiu aquests dos comentaris de La Vanguardia i la notícia, ampliada:

Interrumpida la circulación de trenes de la R1 y R4 entre Arc de Triomf y Clot de Barcelona

Se ha detectado humo en el túnel que une las dos estaciones | Renfe ha desviado los trenes de la líneas R1 y R4

02/09/2010| Actualizada a las 22:30h | Sucesos

(Redacción/Agencias). Los Bomberos de Barcelona han sofocado el pequeño incendio que todavía interrumpe la circulación de trenes de la R1 y R4 de Cercanías Renfe entre las estaciones de Arc de Triomf y Clot de Barcelona, y que se ha originado después de que unos trabajadores estuvieran manipulando una carga de combustible.

El fuego, que ha empezado hacia las 20.15 horas en el túnel que une ambas estaciones y que no ha provocado ningún herido, ha generado una "acumulación de humo" en el interior, por lo que, por prevención, se han evacuado algunas de las estaciones afectadas, como Arc de Triomf y Plaça Catalunya.

Los mismos trabajadores que originaron el incendio se han encargado de realizar una primera extinción sobre la que han trabajado, posteriormente, los bomberos, que también ha procedido a ventilar el humo acumulado.

Al lugar del incendio se han desplazado dos tanques, una ambulancia y equipos respiratorios. Se desconoce aún cuando se restablecerá la circulación de trenes. Hasta el momento, los de la R1 se están desviando por Passeig de Gràcia para seguir hacia Badalona, y los de la R4 también se desvían por esta estación y finalizan su recorrido en L'Hospitalet de Llobregat, donde los pasajeros que quieran seguir el viaje, deben coger el metro.


http://www.lavanguardia.es/sucesos/noti ... elona.html
entre Arco de triunfo y El Clot existe la estacion fantasma de Marina. En ella viven desde hace años indigentes de la peor estrofa. Nadie tiene bemoles para entra alli porque el dia que entren con luz se puede encontrar de todo. Pero lo comodo es no querer saber que en el centro de la ciudad existe una estacion fantasma nunca inaugurada y que es cuna de todo tipo de lumpens
felicidades ala jefa de estacion de arco por el rapido desalojo y su buen hacer,(es de metro) de RENFE NO HABIA NADIEEEEEEEEEE, ni siquiera informadores. vaya verguenza de personal de renfe.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 02/09/2010 23:14

A Marina Renfe hi ha gent indigent? Jo crec que no... :x

I lo del cap d'estació del Metro, senzillament :avall per Renfomentadif.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dijous 02/09/2010 23:16

Guigui ha escrit:
canalcole ha escrit:En aquests moments l'incidència causa aquests efectes:
I, per variar, també causa forts estralls en l'ús correcte del català. Quan torni a Barcelona, em dedicaré a buscar l'organisme que toqui per a rebre una sonada queixa per aquest atemptat lingüístic.
Perdó! La incidència. ;)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 03/09/2010 10:09

metring ha escrit:A La Vanguardia diuen que l'incendi s'ha originat a les vuit i pico, però a la tarda érem a Plaça Catalunya Renfe, i en wefer ha vist una boira que li ha cridat l'atenció, però jo pensava que seria pols de les obres d'Arc de Triomf :?
A les 16:50 ja hi havia una boira molt estranya a Pl. Catalunya ADIF que venia del túnel d'Arc de Triomf. Si ningú s'ha adonat que passava alguna cosa fins a les 20:15, i a sobre ha estat el personal de metro qui ha desallotjat l'estació de Renfe perquè no hi havia cap mena de personal de Renfe/ADIF, no vull ni pensar què pot passar el dia que hi hagi una incidència greu.

Lamentable la falta de seguretat que hi ha a la xarxa de rodalies. Si no passen més coses i més greus és pura casualitat. O simplement i per desgràcia, qüestió de temps. Quan passi, vindran les lamentacions, les responsabilitats, el dir que ningú en sabia res, etc, etc.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 03/09/2010 14:14

A l'estació de Plaça Catalunya hi ha personal, pel que fa a l'incendi s'ha originat força lluny de l'estació i el fum s'ha propagat pel túnel, suposo que una boira estranys si que l'hauran vist però saber ben bé què passava no s'haurà sabut fins l'hora que dius
wefer ha escrit:
metring ha escrit:A La Vanguardia diuen que l'incendi s'ha originat a les vuit i pico, però a la tarda érem a Plaça Catalunya Renfe, i en wefer ha vist una boira que li ha cridat l'atenció, però jo pensava que seria pols de les obres d'Arc de Triomf :?
A les 16:50 ja hi havia una boira molt estranya a Pl. Catalunya ADIF que venia del túnel d'Arc de Triomf. Si ningú s'ha adonat que passava alguna cosa fins a les 20:15, i a sobre ha estat el personal de metro qui ha desallotjat l'estació de Renfe perquè no hi havia cap mena de personal de Renfe/ADIF, no vull ni pensar què pot passar el dia que hi hagi una incidència greu.

Lamentable la falta de seguretat que hi ha a la xarxa de rodalies. Si no passen més coses i més greus és pura casualitat. O simplement i per desgràcia, queüestió de temps. Quan passi, vindran les lamentacions, les responsabilitats, el dir que ningú en sabia res, etc, etc.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 04/09/2010 1:59

metring ha escrit:
entre Arco de triunfo y El Clot existe la estacion fantasma de Marina. En ella viven desde hace años indigentes de la peor estrofa. Nadie tiene bemoles para entra alli porque el dia que entren con luz se puede encontrar de todo. Pero lo comodo es no querer saber que en el centro de la ciudad existe una estacion fantasma nunca inaugurada y que es cuna de todo tipo de lumpens
felicidades ala jefa de estacion de arco por el rapido desalojo y su buen hacer,(es de metro) de RENFE NO HABIA NADIEEEEEEEEEE, ni siquiera informadores. vaya verguenza de personal de renfe.

Jo aquesta estació la conec bastant bé, he passat milers i milers de vegades, per als curiosos del metro, us dic que esta davant del TNC, entre Avinguda de Meridiana i el Carrer de Bolívia, i com vaig tindre una ex que una familiar seva vivia alla, vaig aprofitar per explicar-la l'historia, i ella volia entrar, pero jo deia que no, que em feia mal rotllo, al final només vaig ficar un peu i no em vaig atrevir ni a entrar ni a deixar-la entrar. Abans estava completament accesible, pero fa cosa d'un mes, van tancar completament l'accés. L'estació la gent la considera a Marina perque está molt a prop però jo considero que és Glòries, ja que está a 200 metres del "Tortell" (la proxima visita a la estació fantasma? :D estaria bé)
Ara des de fa uns dies veig operaris per allà que entren i surten de la estació (que per cert avui ha sigut l'ultm dia que ho han fet), vaig preguntar el primer dia si era que alla anaven a fer la futura estació de Rodalies de Glories, i em van dir "no, solo reparamos las vías que quieren mejorarla y hacer pasar trenes, pero de la estación no sabemos nada" i lis vaig explicar el que jo savia i deien: pues ya sabes más que nosotros. Aixó sí, molt simpátics els obrers que em van reparar l'avaria que tenia a la bici ^^ jaja
Salutacions


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 04/09/2010 9:29

Més informació a http://www.transport.cat/wiki/index.php ... n-Vilanova També se'n parla en algun fil d'Història. però en qualsevol cas, si es fa visita, amb permisos.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 06/09/2010 0:03

Rodalies Sant Celoni-Aeroport amb pas per Montmeló a les 19.01 suprimit per avaria del tren.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 06/09/2010 12:58

Cal dir que aquest matí, mentre en Nadal i companyia estaven "controlant" el trànsit de rodalies per Sant Andreu Arenal, aquest s'estava realitzant, en sentit Manresa/Vic/Cerdanyola Universitat, amb demores d'uns 10 minuts.



twipsy
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: twipsy » Dilluns 06/09/2010 18:45

cal afegir que,fins al novembre, hi ha una restriccio de velocitat de 30 km/h en la zona on es situara l'estacio de sagrera-meridiana



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 06/09/2010 19:53

Jo també afegeixo, ale! :)

Ha passat una cosa ben estranya: era a Sants, per transbordar a Sitges, i em trobo als panells de la via 10 que el proper tren cap a SVC arribava a les 16:48, quan habitualment ho fa a les 16:36. Doncs bé, ho ha fet a les 17:06, com el següent, i després, a les pantalles de tele, anunciaven 2 trens seguits cap a SVC, el que havia d'anar a Vilanova de les 16:45, ha desaparegut per art de màgia! Ho he explicat de manera que ho enteneu?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 06/09/2010 22:47

El tren de les 20:45 a Sitges cap a EdF, 15 minuts de retard, i a l'arribar a SAA, he sentit que hi havia incidència a l'Hospitalet i retards.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 06/09/2010 23:12

Hola, alguna cosa (o no) ha passat avui, he agafat un R4 a Martorell cap a St.Vicenç, i ha parat entre Vilafranca i Els Monjos, s´han apagat els llums i s´han encès els focus d´emergència. Hem estat uns bons minuts parats així fins que s´han tornat a encendre els llums i hem tornat a arrencar. hem arribat a St.Vicenç a les 21:17, just per perdre la meva correspondència per 1 minut. Les senyores que anaven al meu costat estaven enfadades, i rondinaven perquè es veu que anaven al tren anterior, i les han fet baixar a Molins per avaria... deien que "ja s´havia restablert el servei normal"... vaja.

Per cert, la R4 comença a necessitar seriosament un lifting entre Martorell i Sant Vicenç, tant la via com les estacions (m´he fixat que alguns dels pals de la via direcció St.Vicenç són els originals de la primera electrificació, pensava que els havien canviat, pero es veu que tots no, encara en queden un grapat d´originals dels anys 1950, això sí, les mènsules són totes del anys 1980), les andanes de Lavern, La Granada, Els Monjos i L´Arboç són baixes i no hi ha pas inferior ni superior, l´estació de Vilafranca està inacabada, les agulles de Sant sadurní són antigues i el tren ha de reduir quan passa per via directa... i ara, a més dels rodalies, hi passen TOTS els mercaderies.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 06/09/2010 23:30

437.001 ha escrit:Per cert, la R4 comença a necessitar seriosament un lifting entre Martorell i Sant Vicenç, tant la via com les estacions (m´he fixat que alguns dels pals de la via direcció St.Vicenç són els originals de la primera electrificació, pensava que els havien canviat, pero es veu que tots no, encara en queden un grapat d´originals dels anys 1950, això sí, les mènsules són totes del anys 1980), les andanes de Lavern, La Granada, Els Monjos i L´Arboç són baixes i no hi ha pas inferior ni superior, l´estació de Vilafranca està inacabada, les agulles de Sant sadurní són antigues i el tren ha de reduir quan passa per via directa... i ara, a més dels rodalies, hi passen TOTS els mercaderies.
Això sí, Vilafranca soterrada i ben soterrada, no fos cas que ens perdéssim l'últim crit en infraestructura ferroviària.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 07/09/2010 0:52

twipsy ha escrit:cal afegir que,fins al novembre, hi ha una restriccio de velocitat de 30 km/h en la zona on es situara l'estacio de sagrera-meridiana
És de 50 km/h.


Veig que ningú ho ha posat : aquesta tarda hi ha hagut una incidència a l'estació de l'Hospitalet i cap a les 8 del vespre hi ha hagut retards sonats, els més grossos a la línia de Vic. L'últim Ripoll ha passat per Montcada Bifurcació amb gairebé 40 minuts de retard i el tren de La Garriga anterior duia un retard semblant. És de suposar que les línes R1, R4 i R7 hauran tingut retards semblants.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 07/09/2010 10:17

Pere ha escrit:
twipsy ha escrit:cal afegir que,fins al novembre, hi ha una restriccio de velocitat de 30 km/h en la zona on es situara l'estacio de sagrera-meridiana
És de 50 km/h.


Veig que ningú ho ha posat : aquesta tarda hi ha hagut una incidència a l'estació de l'Hospitalet i cap a les 8 del vespre hi ha hagut retards sonats, els més grossos a la línia de Vic. L'últim Ripoll ha passat per Montcada Bifurcació amb gairebé 40 minuts de retard i el tren de La Garriga anterior duia un retard semblant. És de suposar que les línes R1, R4 i R7 hauran tingut retards semblants.
Ei, que jo sí que he posat una mica de cosa, més a dalt :) Era el que deien a SAA.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”