Aquest estiu, tall de la línia 4 del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimecres 29/08/2007 18:57

depèn el 1100 que agafis, eh... la majoria estan ja fet pols i amb uns planos que et pujes i sembla el dragon khan; fallen contínuament i no els arreglen; els mecànics tenen massa assumit que els keden 2 telenotícies...



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 30/08/2007 17:39

Un "plano" l'hauria notat durant tot el trajecte, i no hagués sentit com "s'acostava" (quan torno de treballar sempre pujo a l'últim cotxe)



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dijous 30/08/2007 23:22

llavors si vas a l'ultim cotxe es normal que les sacsejades siguin mes brusques... no obstant la majoria dels 1100 tenen planos (garantit) i aixo sempre agrava una mica el "benestar" del viatger. També et dic que a la pròpia cabina del 1100 en aquest tram, si vols anar a la velocitat del ATP vas botant d'un costat a l'altre...



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 31/08/2007 0:31

traveller ha escrit:llavors si vas a l'ultim cotxe es normal que les sacsejades siguin mes brusques... no obstant la majoria dels 1100 tenen planos (garantit) i aixo sempre agrava una mica el "benestar" del viatger. També et dic que a la pròpia cabina del 1100 en aquest tram, si vols anar a la velocitat del ATP vas botant d'un costat a l'altre...
De bots forts, només noto aquest i el de Passeig de Gràcia. Així que no és pas problema dels cotxes.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”