Seguiment del traspàs de Rodalies

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Com creieu que està anant el traspàs?

Molt millor!
3
3%
Millor, a seques
8
8%
Es nota alguna millora, com d'informació
32
31%
No trobo la diferència
19
18%
Les enganxines dels Civia, molt mones
31
30%
Un desastre
9
9%
Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 104
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: Seguiment del traspàs de Rodalies

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 17/02/2010 23:37

Penjo fotos de la nova cartelleria de Rodalia Catalunya que he fet aquesta tarda i que encara s'està instal·lant a Montcada i Reixac-Santa Maria. És similar a la de FGC però no igual:

Imatge

Rètol amb el nom de l'estació. Com veieu, és igual als rètols de la Llobregat-Anoia i similars als de la línia de la Pobla, amb el logotip de Rodalia a l'esquerra del cartell, com els de les estacions del Transilien de París que porten el seu logotip a l'esquerra.

Imatge

Cartell de sortida. A diferència de FGC, és negra mentre que els de FGC són periquites. :D

Imatge

Vinils a la porta d'accés a l'estació amb el logotip de Rodalia Catalunya. A la taquilla, a dalt, també hi és juntament amb un de venda de bitllets també taronja.

Imatge

Cartell d'indicació de les diferents destinacions que ens podem dirigir. Com podeu veure, es fa servir la nomenclatura integrada i el número de via en negre a diferència de FGC que és gris.

Imatge

Vista d'un cartell del nom d'estació d'andana junt a un indicador de la via on es trobem. A diferència de FGC, és negre, mentre que a FGC sempre ha sigut gris i blanc, actualment només blanc.

Imatge

Vista dels suports dels pandells on s'han de penjar els horaris, preus... encara són a mig instal·lar. Són iguals als últims que s'han anat posant a altres estacions de RENFE.

Imatge

Cartell de confirmació de la direcció de la via 1 al pas subterrani de l'estació.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 17/02/2010 23:42

Mako448 ha escrit:I els dos civies nous,a la R1 com no.Sembla que les altres línies de Rodalies no puguin tenir trens adaptats a PMR.
Sóc usuari de la R2 nord i estic més que fart d'anar en Civia, nosaltres també els gaudim!

De fet, hi han caps de setmana que TOT el servei a la R2 nord (excepte de Sant Celoni a Maçanet, se sobreentén) es fa només amb Civia...



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 17/02/2010 23:54

M'agrada la nova cartelleria, sobretot la manera d'indicar les línies. Ho trobo molt més entenedor que l'actual 4-Martorell/Vilafranca/St. Vicenç C., que avegades es quedava casi sense cartell :x

Esperem vagin estenent aquesta cartelleria a altres estacions ;)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 17/02/2010 23:56

Ara només cal canviar els teleindicadors dels trens que diuen "Barna Sants" i perles semblants.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dimecres 17/02/2010 23:56

UT596001 ha escrit: Sóc usuari de la R2 nord i estic més que fart d'anar en Civia, nosaltres també els gaudim!

De fet, hi han caps de setmana que TOT el servei a la R2 nord (excepte de Sant Celoni a Maçanet, se sobreentén) es fa només amb Civia...
Doncs jo he vist algun Civia amb destinació Maçanet, com el que passa per Sant Celoni a les 21:33

I igualment, tenint l'estació de Palautordera com està no deuria d'haver cap Civia en aquesta línia, que això ni és estació ni res, del tren caus al fang directament, menys en un trosset amb l'andana aixecada.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 18/02/2010 0:06

david_jim ha escrit:Doncs jo he vist algun Civia amb destinació Maçanet, com el que passa per Sant Celoni a les 21:33
Jo també, ho deia per el tema que trens de Rodalia que vagin més enllà de Maçanet n'hi ha molt pocs, per això ho deia.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 18/02/2010 0:14

Interessant... estan adapatant tota la imatge corporativa a la de FGC...



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 18/02/2010 0:59

Fixeu-vos en una cosa molt interessant!

Dins els trens els mapes són de totes les línies ATM.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dijous 18/02/2010 1:20

Doncs ja tocava...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 18/02/2010 13:23

UT596001 ha escrit:


Imatge

Cartell d'indicació de les diferents destinacions que ens podem dirigir. Com podeu veure, es fa servir la nomenclatura integrada i el número de via en negre a diferència de FGC que és gris.

I tant els costava tal com ho han fet amb Sant Vicenç de Calders,ficar a sota d'on posa "R7 Martorell" "per/por/by Cerdanyola Universitat".Amb aixó crearàn confusions.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 18/02/2010 13:28

En anglès, no hauria de dir "by", sinó "via". Decididament, els diccionaris bilingües fan més mal que servei.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 18/02/2010 14:34

http://www.ccoo.cat/aspnet/noticia.aspx?id=119817

El servei de Rodalies ampliarà els seus horaris d'arribada a l'aeroport del Prat per millorar l'accessibilitat dels treballadors


CCOO de Catalunya considera encertades les primeres mesures del Govern de la Generalitat al capdavant de Rodalies.

CCOO de Catalunya considera molt encertades algunes de les primeres mesures que el Govern de la Generalitat ha assumit, poc després de fer-se càrrec del traspàs dels serveis de Rodalies que el Ministeri de Foment va formalitzar a començaments de l'any 2010. Una d'aquestes primeres mesures, la reclamació dels treballadors i treballadores de l'aeroport de El Prat de que els primers serveis arribessin abans de les 5.30 hores per poder accedir als seus llocs de treball, ha estat des de fa anys una reivindicació històrica de CCOO de Catalunya i dels treballadors i treballadores de l'aeroport. Repetidament, el nostre sindicat ha demanat a les administracions central i autonòmica aquesta millora al lloc de treball, però sempre hem topat amb l'opacitat dels gestors de Renfe.

De fet, aquesta mesura s'emmarca dins de les 25 propostes prioritàries de millora de les Rodalies operades per Renfe que CCOO de Catalunya va presentar el proppassat mes de gener al secretari de Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, Manel Nadal.

El Govern també ha impulsat altres millores, com l'ampliació de serveis en caps de setmana i d'horaris en els últims trens diaris, el que permetrà una substancial millora de l'accessibilitat dels ciutadans, encara que, de moment, només afecten a algunes línies concretes.

Amb la nova gestió de la Generalitat de Catalunya sembla que han entrat aires nous a la gestió d'aquests serveis, encara que es tracti de passos, com va admetre el Conseller Nadal, "simbòlics". Per això, des de CCOO de Catalunya, considerem que és necessari que aquests avenços es consolidin en totes aquelles reclamacions que, repetidament, s'han fet per millorar els serveis de Rodalies de Barcelona.



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dijous 18/02/2010 14:45

Bé, jo diria que la reivindicació és des que es va inaugurar la T1. El primer tren arriba a les 5.50 (aprox) a l'aeroport i abans era suficient per aquells treballadors que entraven a les 6.00. Amb la nova terminal, tota aquesta gent ja no pot anar en tren ja que s'han d'afegir 15 minuts com a mínim.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 18/02/2010 15:41

Guigui ha escrit:En anglès, no hauria de dir "by", sinó "via". Decididament, els diccionaris bilingües fan més mal que servei.
I en comptes d'"Exit" no seria millor dir-ne "Way out"?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 18/02/2010 15:44

S'accepten les dues formes. Possiblement, "exit" sigui més americà i "way out" més britànic, tot i que a nivell internacional, cada cop es tendeix més vers un híbrid anomenat "North Atlantic" on, per raons òbvies, predomina la variant americana.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 18/02/2010 22:38

EUKibo ha escrit:Fixeu-vos en una cosa molt interessant!

Dins els trens els mapes són de totes les línies ATM.
També hi ha un mapa de les línies de només RENFE amb la zonificació de RENFE, però com a novetat surt la línia de Puigcerdà (per fi!)

Ara, afegint la línia de Puigcerdà l'han pifiat:
-Posa que la línia acaba a Puigcerdà
-S'han equivocat a l'ordre de les estacions i segons ells després de Planoles ve La Molina i després Toses. :roll:
-No esmenta la correspondència amb el cremallera de Núria a Ribes de Freser ni tampoc esmenta la correspondència amb autobusos a Torelló, Ripoll i Puigcerdà, a diferència de la resta del nucli de rodalia.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Divendres 19/02/2010 3:20

metring ha escrit:http://www.ccoo.cat/aspnet/noticia.aspx?id=119817

El servei de Rodalies ampliarà els seus horaris d'arribada a l'aeroport del Prat per millorar l'accessibilitat dels treballadors


CCOO de Catalunya considera encertades les primeres mesures del Govern de la Generalitat al capdavant de Rodalies.

CCOO de Catalunya considera molt encertades algunes de les primeres mesures que el Govern de la Generalitat ha assumit, poc després de fer-se càrrec del traspàs dels serveis de Rodalies que el Ministeri de Foment va formalitzar a començaments de l'any 2010. Una d'aquestes primeres mesures, la reclamació dels treballadors i treballadores de l'aeroport de El Prat de que els primers serveis arribessin abans de les 5.30 hores per poder accedir als seus llocs de treball, ha estat des de fa anys una reivindicació històrica de CCOO de Catalunya i dels treballadors i treballadores de l'aeroport. Repetidament, el nostre sindicat ha demanat a les administracions central i autonòmica aquesta millora al lloc de treball, però sempre hem topat amb l'opacitat dels gestors de Renfe.
...
^^Només es posa un tren més a les 5am, des de BCN a l'aeroport del Prat. Quelcom és quelcom...
Però el que ha de fer la GENE es obligar la RENFE a posar, com a mínim, un tren cada 20 min.
;)


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/02/2010 10:37

bitxofo ha escrit:Però el que ha de fer la GENE es obligar la RENFE a posar, com a mínim, un tren cada 20 min.
No és la Gene, és en Gene. Passa que no sé què té a veure en Gene Hackman en tota aquesta història.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Xesco 593
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: La Pobla de Segur

Entrada Autor: Xesco 593 » Dissabte 20/02/2010 17:21

no entenc aquesta decoració als trens , si els civia son de renfe operadora , ella ne pot fer el que bulgui amb el seu material i decoracio , a mes de quedar ridiculs a collons la gent els pot confondre amb regionals i fins i tot amb trens de FGC , podrien aver ficat un petit distintiu pero esgarrar la linia del tren ... , es pitjo que el fracasat intent de canvi de imatge de regionals de taronja a blau amb una enorme fletxa blanca , que es podien veure en una 440 o 470 no recordo be i una 448

sa de fer algo, ja en tenim prou amb tant pantone que ara fan aquesta cursilada...
em fa molt mal diro com amant dels trens pero prefereixo que vaiguin amb els mierditis "grafitis" que amb la decoracio que els i han ficat.



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Dissabte 20/02/2010 18:35

Totalment d'acord amb el que esmenta amb josep_serre, no crec que tingi que haber confusions ni amb els trens de FGC ni amb serveis de Regionals, a mes aquestas unitats de moment sols farán Molins-Mataró o L'Hospitalet-Massanet que precisament no son serveis de MD, per altre banda a mi m'agrada molt la nova decoració, per lo menys tenim visualment una nova imatge. :ok



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”